Sivu 2 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #21
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    http://ecigwizard.com/shop/starter-k...arted-kit.html itelle tulee tuollanen laite ja ei mitää käryä mikä o... halpa se ny ainaki oli... ei kellää käryä meneekö tollanen kui nopeasti vesilintujen joukkoon ja mitä kaikkea pitäs hommata lisää??

     
     
  2. #22
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Kyllä tuon kans pärjää siihen asti että haluaa päivittää. Mukana tulee 5ml nestettä eli noin 100 tippaa pystyy laittaan vanupatruunoihin. Neste tuossa ekana loppuu. Jos tilaat 20 punnalla eli 23 eurolla postikulut tippuu 0,55€. Ja voucher kohtaan se esavuke .

     
     
  3. #23
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    tuli tilattua jo.. ja nestettä varmaa litran verran... vois varmaa seuraavaks harkita varaosia...

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Mulla oli eka kosketus sähkötupakkaan vastaava setti. Siinä tosin oli esitäytettyjä tippejä tuon nesteen sijasta. Akut oli ainakin täysin susia mulla. Ei todellakaan montaa imaisua kestänyt. Nyt käytössä eGo-T. Aivan eri tason laite, suosittelen suakin kokeilemaan tälläistä tai vastaavaa.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #25
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Akkuja alat kaipaamaan aika pian, ainakin se 2 kpl pitäisi olla että saa höyrytellä silloinkin kun toinen on latauksessa. Itse ostaisin suosiolla eGo-setin missä tulee 2kpl suoraan ja vielä kolminkertainen teho per akku.

     
     
  6. #26
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Olin jo tilannu tuon laitteen ennen ku tajusin kysellä joten tilasin varaosa setin (samanlaisen).. Halvemmaks käy silleen... kokeiluun tulee.. Saapahan kahet krääsät parilla kympillä.. Toivottavasti ajaa asiansa nii voi heittää noi l&m:ät veke..

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    http://ecigwizard.com/shop/starter-k...arted-kit.html itelle tulee tuollanen laite ja ei mitää käryä mikä o... halpa se ny ainaki oli... ei kellää käryä meneekö tollanen kui nopeasti vesilintujen joukkoon ja mitä kaikkea pitäs hommata lisää??
    Samalla setillä tuli aloitettua sähkösavukointi reilut 2 viikkoa sitten. Perään tilasin parit atomisaattorit/510-akut ja nesteet ja hyvin pärjää. Tuon Q:n mukana tullut atomisaattori oli heti kättelyssä susi, mutta akku pelittää vieläkin kuin uusi, vaikka olen sen ehtinyt ladata jo 20 kertaa. Heikoin puoli tuossa paketissa on laturi, joka ei näytä akun varausta millään tavalla. Pari tuntia akkuja olen yleensä ladannut ja taas toimii 3-4 tuntia.

    eGo-akun ostamista paketin kaveriksi olen vielä tuuminut, muuten ei valittamista.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  8. #28
    MaSi
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Vaikuttaako nikotiinin määrä höyryjen makuun, tuntuu aika terävänmakuiselle 24mg/ml neste?


     
     
  9. #29
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Kyllä se vaikuttaa aika dramaattisesti. Jos ostaa pullon 24mg ja samaa makua myöhemmin 18mg vahvuudella niin se maku on... laihempi. Jotku ostaa aina nesteet mahdollisimman väkevänä ja lisää PG:tä jotta saa maun nikotiinin määrän itselle sopivaksi. Kalliimmissa nesteissä nikotiinin vahvuus ei ole enää niin kriittinen, jokainen vahvuus sekoitetaan erikseen eikä miedompia vain "lantrata".

     
     
  10. #30
    MaSi
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Neste on sitä kiinalaista WizardsMixiä, hyvä tietää että nikotiini antaa sen terävä maun ei turhaan etsi vikaa savukkeesta.
    Tuhdit on maut näissä nesteissä tupakkaan verrattaessa.

     
     
  11. #31
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    WizardMix on Dekangin valmistamaa. Toi PG tai VG on halpaa ja molempia oon tilannu 110ml putelit jos tulee liian tiukkaa nestettä tilattua mitä pitää laimentaa. Nämä on nikotiinittomia eli ei jää tulliin. Tuostapa linkkiä:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7659
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7668

    PG on yleinen, VG lisää höyryä mutta vähentää makua. Toi VG on melko siirappimaista, siihen kannattaa lisätä vettä 10-17% niin ei mene laitteet tukkoon. Sekoittelen 30ml pulloon tota VG:tä valmiiksi. Noi on niin halpoja että tilaa molempia, kestää vuoden verran tollaset putelit. Muista tilata 5ml ruiskuja tylpällä päällä (blunt tip) niin on helpompi mittailla määriä. Ja tuolta saa niitä tyhjiä pulloja, niitä onkin kaapissa noin 40kpl odottamassa omia sekoituksia. Halvemmalla ei noita saa oikein mistään. Hyvä kauppa ja hyvin pakattuna tulee.

    Äskeinen tilaus kesti 9 päivää lähipostiin, erittäin nopeasti tulee siis.

     
     
  12. #32
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Pakkoha tuon oman tulevan 510 olla vähintää mahtava jos toisella vapo ja toisella akku susia Sitte pitää kattoa tuon startin jälkee jotai parempaa mallia.. pitää alkaa sitte joskus kyselee jos tarpeeks innostun tuosta... Nii ja tulipa tilattua mutsillekki joku startteri paketti.. varmaan parempi ku punanen bonus jos keuhkoissa jo ahtauma on.. Alkaa maine esauhuilla kasvamaan..

     
     
  13. #33
    MaSi
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Toi PG tai VG on halpaa ja molempia oon tilannu 110ml putelit jos tulee liian tiukkaa nestettä tilattua mitä pitää laimentaa. Nämä on nikotiinittomia eli ei jää tulliin.
    Muista tilata 5ml ruiskuja tylpällä päällä (blunt tip) niin on helpompi mittailla määriä. Ja tuolta saa niitä tyhjiä pulloja, niitä onkin kaapissa noin 40kpl odottamassa omia sekoituksia. Halvemmalla ei noita saa oikein mistään. Hyvä kauppa ja hyvin pakattuna tulee.
    Viikonloppuna ehdin jo laittaa tilauksen inaweralle, kumpaakin nestettä makuja ja tyhjiä pulloja, 5ml ruiskuja on jo valmiiksi ittellä 50-60kpl.
    Nesteet on 26mg/ml ei ne kyllä paljoa makuaineella laimene, 0mg:n neste olisi ollu paikallaan mutta empä arvannu että sillekin käyttöä olisi.

     
     
  14. #34
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Eipä tuossa ihmeempiä. Itsekin tilasin ekan setin sokkona. Ei sen väliä että rahaa olis menny hukkaan, ainahan se on kiva tutustua uusiin asioihin. Litkuja, laitteita ja tarvikkeita onkin jo kerääntynyt pienen puodin verran. Tää on aikuisten leegokenttä =)

     
     
  15. #35
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Hyvä tietää että muutki tilailee sokkona mitä sattuu...

     
     
  16. #36
    MaSi
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tää on aikuisten leegokenttä =)
    Ilman tätä sähkötupakkaa en varmaan ikinä olisin tupakoinnin lopettamista edes harkinnut, pinttyneet rutiinit pysyy toistaiseksi samoina kuin tupakkaa polttaessa, helpolle tuntuu näin muutaman tunnin kokemuksen perusteella, ei minkäänlaista ongelmaa että pitäis tupakalle mennä vaikka tupakkaa on näkyvillä ja saatavilla niiku ennekin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Hyvä tietää että muutki tilailee sokkona mitä sattuu...
    No melkein, ei silti kyllä nämä tuhdimmat alkaa menettellä huomasin että pitää "polttaa" rauhallisesti niin maku on ihan siedettävä, riitoisaa tavaraa tänään ei ole kulunut kuin puoli tankillista 24mg/ml tavaraa.
    Korjataan vuorokausihan vaihtui jo, siis 19.7 klo 13.40 lähtien puoli tankillista.

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    78

    Aloittelijalle apua

    Terve! Olen hankkimassa ensimmäistä sähkötupakkaani, ja olen niistä nyt jonkun verran lukenut, mutta mitä te suosittelisitte aloituspakkaukseksi? Mieluiten semmoista joka kestää enemmän kuin 2viikkoa, ja olisi suhteellisen halpa. Sekä mikä olisi semmoinen kauppa, joka olisi nopea ja luotettava. Kiitos jo vastauksista

     
     
  18. #38

    Vs: Aloittelijalle apua

    Oman n. kuukauden höyryttelykokemuksen perusteella voin suositella ego-t aloituspakkausta ja sitten toki haluamasi makuisia nikotiininesteitä lisäksi.

    Täällä on pari sivua keskustelua aiheesta ja löytyy vielä monta topicia lisääkin http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...oja-396.0.html

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    78

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Olen nyt ostamassa ensimmäistä sähkötupakkaani, ja tarvitsisin siihen neuvoja. Olen katsonut kahta erillaista mallia jotka näyttää olevan suosittuja: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html vaiko http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...uspakkaus.html kokemuksia? Miten nuiden hintalaatu suhde kohtaa yms.

     
     
  20. #40
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    78

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Paljonkas tuolta nyt sitten tuolle tulisi hintaa, alennuksineen ja postikuluineen onko jollain tarkkaa tietoa?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •