Sivu 1 / 173 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    2

    Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Olen aika pihalla e-savukkeista koska tutustuin tuotteisiin ihan vasta äskettäin. Olen kuitenkin malttamaton kokeilemaan ja tarvitsisin apua muutaman asian kanssa.
    Eri malleja näyttää olevan niin hirveästi että valitseminen tuottaa päänvaivaa. Alustukseksi voisin kertoa että olen polttanut 'normisavukkeita' 4 vuotta, päivässä kuluu 10-15 savuketta.

    Haluaisin ladattavan tuotteen, eli ei mitään kertakäyttöjuttuja. Mutta kannattaisiko minun ostaa nikotiinia sisältävä e-savuke, vai mitä mieltä olette nikotiinittomista versioista?

    Olen katsellut erilaisia malleja mutta en saa niistä kauheasti selvää. Alustavasti olen miettinyt eGo-T mallia. Haluaisin kuitenkin mahdollisimman 'aidon' tuntuisen, eli en sellaista missä joutuu posket lommolla imemään että saa höyryjä ulos.

    Olisin erittäin kiitollinen jos joku pystyisi valaisemaan minua näissä asioissa

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    29

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Moro.

    Juuri tällä viikolla tuli www.sauhuton.fi :stä Ego-T atomisaattori ja siihen sopivat tankkimalliset
    nestepatruunat.(mulla oli akkua sun muuta jo aiemmin tilaamastani Ego-paketista)

    Ei voi kuin suositella.Verrattuna noihin vanuhärpäkkeisiin toimii kuin unelma.
    En ole havainnut mitään vuotoja/yms ongelmia.Höyryä piisaa.

    Ainoa varaus tietysti on se, etten ole käyttänyt tuotetta kuin pari päivää, jos kellään on tietoa
    pitkän aikavälin ongelmista niin kertokaahan..

    Jaa niin sitten nesteiden hankintaan suosittelen: http://www.flavourartexpress.biz/

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    no laitetaas aloittelijan kommentti sitten tähän lankaan kun näyttäs olevan samanhenkistä porukkaa paikalla.

    EcigWizardilta tilasin Ego-Tankin vermeineen. Siihen tuli muutama 16mg vahvuinen "marlbro" kapseli mukana.

    Sittten otin sieltä vielä lisäksi 10ml putelin Hypnotic Mist Pre-mixed 18mg. "Marlbro" on aivan tajuttoman hyvänmakuista

    ja TH (throathit/kurkkutuntuma) on hyvä. Tuosta Hypnoticista en saanut edes "savuja". Eli ei makua eikä THta.


    Ja tietenkin otat nikotiinilitkuja, vähennät sit nikotiinin määrää asteittain kunnes oot nollilla. Näin ajattelin itseäni kärvistellä.


    Lisää tauhkanaa on tulossa litkujen muodossa eri ETA-alueen kaupoista. Odottelen innolla että pääsen testaamaan.

    Analogisten vetämisen lopetin muutama päivä sitten. (olo on "mielenkiintoinen")

    Kuitenkin vetäny spaaderoa yläasteen ekoilta luokilta asti,

    ja voi veljet, ikää on jo ja paljon. //Sibi77:kin näyttäs pyörivän täällä. Tuttu nikki... jostain...//


    Mut multa aloittelijan pisteet ego-tankille. Alotuspakkaus ecigwizzulla alle 40eur. tuli kotiluukusta sisään 4pvässä.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Nesteitä tilatessa, kannattaa katsoa että neste on varmasti on "nikotiinipitoista". Mä aluksi kämmäilin niin että tilasin pelkkiä "mausteita". Kaikista varmin keino on tilata semmoista nestettä jossa on ilmoitettu milligramma määrä. esim. 8mg-36mg. Edellisen kirjoitukessa esitetty nesteiden ostopaikassa ei oikein meinaa löytää tietoa, että onko nesteessa nikotiinia vai ei.
    Itse pidän Liberty Flights UK:n sivuista, sieltä on vaikea tilata väärin http://www.liberty-flights.co.uk/products.asp. Nesteiden laatu vaan tuntuu vaihtelevan aika paljon. Kannattaa tilata muutama pieni pullo (kestää vajaan viikon tuo 5ml), eri makuja, jos mahdollista tilaa samaa makua PG:nä ja VG:nä, joten tiedät kummasta pidät enemmän.

    Itse vehkeet kannattaa tilata Suomesta, kuten aikasemmin sanottiin, vaikka ovat kalliimmat kuin kiinassa. Suositaan Suomalaista. Ongelmatilanteissa on mukavempi keskustella Suomalaisen kanssa, ei tule kielimuuri eteen ja saa sanottua asiansa juuri niin kuin haluaa ja kaiken hyvän päälle vastapuoli (yleensä) ymmärtääkin sen.
    Itse tilasin kanssa tuon tank systeemin minun 501:seen ja täytyy myöntää että se on kyllä alottelijalle kaikista helpoin ja paras ratkaisu. Vanujen kanssa tästä tulee astetta vaikeampi harrastus ja vie tuhottomasti aikaa ja hermoja. Kannattaa hommata myös injektioneula ja ruutta. Pari € apteekista ja löytyy myös joltain e-savuke sivuistoiltakin, tulee näppärästi kotiin muitten rojujen kanssa. En pysty suosittelemaan mitään, koska minulla on kokemuksia vain yhdestä laitteesta. Huhujen mukaan Ego on aika varma valinta.

    Mulla ei ole Ego-T, mutta mulla on 501-T (http://ecigwizard.com/shop/34-510-t), eka tankillinen toimi hienosti, höyryä ja kurkkutuntumaa piisas. Toinen tankillinen sitten onkin kuin eri laite, höyryntuotto ja kurkkutuntuma tipahti radikaalisti, ihan kuin olisi hävinnyt pari volttia akusta. Pitää tutkia asiaa.

    Itse aloitin 24mg ja nyt olen tiputtanut about 8-16mg asteelle pikkuhiljaa.

    Jotkut sanovat että ei kannata ostaa "kovia" litkuja, itse olen höyrytelly pari pullollista 36mg, enkä ole saanut "nikotiinimyrkytystä" päänsärkyjä yms. Oikeastaan en ole huomannut mitään eroa, ehkä nesteenlaadussa vikaa? nestettä kuitenkin kului yhtäpaljon kuin muitakin litkuja.

    Itse poltin 15v about askin päivässä. Nyt ole höyrytellyt päälle puoli vuotta, alotin höyryttelyn tuomalla e-savukkeen tupakin rinnalle. Jossain välissä normi rööki vaan jäi pois. ei tehny mieli sitä.


    Halpaa ei yleensä kannata ostaa, tää on välineurheilua.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Minä tilasin ekan DSE-901:n ja litkut Liberty Flightilta, ja siellä on kyllä tosi nopea toimitus. Laite oli muuten hyvä, mutta en tykännyt täytellä niitä vanuja. Sitten tilasin Totally Wickediltä Tornado T-Tankin LR atomisoijalla, ja se on kyllä aivan ihana. Tankin täyttäminen on helppoa, senkun vaan tiputteleet nesteet tankkiin- ei mitään vanuja. Ja siinä paristokin kestää mulla koko päivän.
    Ja täytyy sanoa, että tämä on maailman helpoin tapa lopettaa tupakanpoltto! Ekan kerran kun höyrystelin niin siihen jäi tupakat ja annoin ne naapurille, eikä kertaakaan ole tehnyt edes mieli röökejä - ne haiseekin nyt niin pahalle.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Sibi77:kin näyttäs pyörivän täällä. Tuttu nikki... jostain..
    Täällä ollaan. Voi olla tuttu Divxfinlandista, muropaketista, etpro tai muu nettipeli. =)

    Suosittelen tankkimallia. Joko 510-T tai suoraan isoon sarjaan eli eGo-T.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    29

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sisu Näytä viesti
    Sitten tilasin Totally Wickediltä Tornado T-Tankin LR atomisoijalla, ja se on kyllä aivan ihana.
    Selvennyksenä: Tornado = eGo jos olen oikein ymmärtänyt..

     
     
  8. #8
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Täällä ollaan.
    eli murosta sit varmaankin. muistelisin et liityt jotenkin etäisesti c64/amiga-juttuihin,
    tosin muistini saattaa tehdä tepposet.

    ECigWizardilta ei muuten tule tällä hetkellä paketteihin (ainakin eGo-T paketit) wallchargeria koska on UK-päällä. päivittivät tänään
    sinne tietoihin että tulossa on EU-päitä. tämä tiedoksi kun sitä ihmettelin heille.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    2

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Jaahas, kiitos vaan kaikille vastaajille Luulenpa että laitan tilauksen eGo:sta menemään, vaikuttaa arvosteluiden ja ensivaikutelmien perusteella niin vakuuttavalta.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Uusi höyryttelijä liittyy keskusteluun!

    Itsellä tosiaan nyt käytössä joku aika surkea ilmeisesti 501-tyyppinen pötkö. Iskin kuitenkin kanssa eilen tilaukseen sitten tollasen eGo Tankin. Mitäs mieltä olette, onko tuo hyvä laite? Onko jotain erityisiä tipsejä ton mallin käyttöön?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Onko jotain erityisiä tipsejä ton mallin käyttöön?
    Se startteripaketti kun tulee niin putsaa ne atomiserit esim. paineilmakannulla. toiset putsaa ne hanavedellä tmsjne...
    Niissä on jotain säilytysainetta ja se maistuu ainakin mun mielestä paskalle (muoville). Täällä on kyllä vinkkejä tuohon puhdistamiseen.

    Omasta ego-t:stä tulee hittejä melkeen samankaltaisesti kuin röökistäkin. Eli en oo kaivannu kummempaa kurkkuhittiä tai tuntumaa korvikkeeksi,
    ja hyvä niin. Riippuu varmaan aika paljon myös e-nesteestä, että miltä se maistuu. Kokeile ja lue arvosteluja. Siitä se lähtee...

    Ja niin, akut kannattaa ladata täyteen ennen käyttöä vaikka niissä jotain esivirtaa onkin ladattuna. <-toi on vaposmoke

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Onko jotain erityisiä tipsejä ton mallin käyttöön?
    Se startteripaketti kun tulee niin putsaa ne atomiserit esim. paineilmakannulla. toiset putsaa ne hanavedellä tmsjne...
    Niissä on jotain säilytysainetta ja se maistuu ainakin mun mielestä paskalle (muoville). Täällä on kyllä vinkkejä tuohon puhdistamiseen.

    Omasta ego-t:stä tulee hittejä melkeen samankaltaisesti kuin röökistäkin. Eli en oo kaivannu kummempaa kurkkuhittiä tai tuntumaa korvikkeeksi,
    ja hyvä niin. Riippuu varmaan aika paljon myös e-nesteestä, että miltä se maistuu. Kokeile ja lue arvosteluja. Siitä se lähtee...

    Ja niin, akut kannattaa ladata täyteen ennen käyttöä vaikka niissä jotain esivirtaa onkin ladattuna. <-toi on vaposmoke
    Kiitos neuvosta! =)
    Onko mitään ideoita minkälaisilla nesteillä kannattas lähteä tutustumaan höyrystelyn maailmaan?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  13. #13
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    minkälaisilla nesteillä
    makuasioita, mutta tässä muutama:
    http://www.ecigwizard.com/shop/freed...specialty.html
    http://paradisevapeuk.vstore.ca/prod...d9905b395608b8

    alotin ainakin itte ihan röökinmaulla, ei se kuitenkaan ihan aidolta röökiltä maistu, ja edelleen hyvä niin.
    kattoo noita puppelimarjoja jne. sitten myöhemmin jos on tarvis.

    eli siis se marlbro joka oli eGo-T:n mukana, on erittäin jees myös.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Laitoin itseasiassa ton eGo Tank Starter Kitin lisäksi tulemaan tollasta RY5 Pre-Mixed Specialty-litkua. Eroaakohan miten tuosta RY4:stä?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  15. #15
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Laitoin RY5 Pre-Mixed Specialty
    no, varmaan parempaa ku numerolla nousi! woop woop! (makuasioita)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Laitoin RY5 Pre-Mixed Specialty
    no, varmaan parempaa ku numerolla nousi! woop woop! (makuasioita)
    Haha! Ilmeisesti siis kuitenkin aika samanlaiset blendit, ainakin jos myyjään on uskominen. Näyttää sivusto hehkuttavan : "All those yummy flavours you know in RY4 but a whole new bunch of yummy added and a touch more sweetness. If you love RY4 we guarantee you a vape you will never forget...".

    Noh, ensi viikolla sit toivottavasti pääsen tyyppaamaan miltä tuo oikeasti omassa suussa vaikuttaa. Samoin kirjoitan tänne jotain mielipiteitä ja mietteitä tuosta saman lafkan eGo Starter Kitistä. Katsotaan sit tuliko minkälainen laite ja nesteet hommattua! :P Siihen asti joudun kituuttamaan 510 startterilla, ei mikään huippuhyvä verme. Akkua joutuu lataamaan ihan kokoajan ja höyryt on kanssa aika lamet.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Tuo aikasemmin mainittu RY5 on nyt kanssa tyypattu ja ihan hyvää höyryä, ei siinä mitään. Ainoa juttu mikä saattaa kyllä monia (kuten mua) hämmentää, on sen suunnaton makeus. Mä veikkaan et jos sekoitat fariinisokeria ja pöytäsokeria noin 50/50 ja paahdat sitä miedolla lämmöllä jonkun hellan päällä, aletaan olemaan makeudessa tämän liemen kanssa tasoissa. Kyseessä siis erittäin vahvasti paahdetulta sokerilta maistuva sekoitus! Se, onko se sitten hyvä vai huono juttu, riippuu tietysti ihan siitä mitä e-nesteeltä hakee. Kyllä tää mulla ainakin menee makeannälkään ihan loistavasti, ainoana nesteenä tätä en kyllä oikein jaksaisi käyttää.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    5

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Hellou konkarit! Tuli tuossa tilattua eGo Tankin starter kitti ja kysynkin teiltä karpaaseilta vinkkejä höyrystelyyn.
    Tosiaan marlbroron kultaista on tullut sellaiset 7 vuotta imeskeltyä jotenkin kysynkin; mikä maku sopisi parhaiten näin alkuun tupakoinnin lopettamiseen? Tuo mallun kultainen on tupakeista ollut se nautinnollisin.
    Onko nuo cappuchichichinot sun muut kahvin makuiset täyttä kuraa vai herkkua? ja maistuuko tupakan makuiset tupakalta vai jollekkin sinnepäin?

    Sitten toki kaikkea muutakin vinkkeliä voi ja pitääkin antaa!

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Identtistä tupakkamakua ei ole olemassa. Tupakassa on tuhansia kemikaaleja jotka tekee sen maun. Sähkötupakkamaut on periaatteessa tupakanmakua "puhtaimmillaan" ja jo siksi paremman makuisia.

    Kultamallua en ole kyllä maistanut (enkä tule maistamaan). Katsele noista e-neste arvosteluista jokin sopivan kuuloinen. Ehkä joku Mlbro MiX

    Kahvijutut on ainakin omalta osalta ollut erinomaisia, suosittelen.

    Laita tilaukseen joku tupakkamaku, kahvimaku ja mentholi vaikka muuten et mentholista tykkäisi niin höyrytellessä se on oikein virkistävä. Mentholi vaikka kaikkein väkevämmällä nikotiinipitoisuudella niin ei tarvi malluaskeihin koskea kun tulee paha paikka

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    5

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Hahahah! Thänks!

     
     
Sivu 1 / 173 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •