Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Palanut maku ja mistä uus modi ?

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    1

    Palanut maku ja mistä uus modi ?

    Haluaisin kysyä / apua Muutamissa Asioissa, Elikä alotin sähkötupakoinnin noin vuosi sitten tilasin ecigwizardista olympian automaatti sähkötupakan Ja totesin et tää on ihan lelu Sitten tilasin genesiksestä 510 Alotuspaketin ja on toiminut hyvin. Mutta Nytten Halusin jotain Parempaa. Tilasin ecigwizardilta Ego vision startterin Isommalla akulla. Aluksi laite toimi hyvin mutta Nyt en saa sitä palaneen makua pois mitenkään. Vaikka kuinka oon pessyt. Mutta Sitten Haluaisin tietää että Minkälaista tollasta modia suosittelisitte näin alottelijalle. Itse oon kattonut alkuperästä lavatubea ja sitten sitä 2.1T:Tä Kiitän jo alkuun Entä mitä makuja merkkiä ja makua suosittelisitte Ite sain sen ego visionin mukana jotain muka tupakan makusta. Maistuu muroille

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Palanut maku ja mistä uus modi ?

    V1 Lavatube on edelleen varsin pätevä ja edullinen laite, jos ei hieman alhanen ampeeriraja haittaa (yleensä ei ongelmaa jos pitäytyy yksivastuksisissa cartoissa tai esim. clearoissa). Toinen vaihtoehto voisi tietty olla Robust, jos sirompaa laitetta haluaa.
    Niille sitten kaveriksi esim. Bogen cartot ja cartotankit.

    Palanutta makua voi yrittää saada pois etikka-soodapesulla, tai kuivapoltolla, mutta yleensä on hyvä olla varalla toinen (tai useampikin) höyrystin, sillä etenkin kuivapoltolla voi saada aton/clearon pilalle.
    Cartoja ei sitten kannata etikalla pestä tai kuivapoltella.

     
     
  3. #3
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435

    Vs: Palanut maku ja mistä uus modi ?

    Vamo on kanssa ihan asiallinen laite. Pystyy käyttään eri kokoisia akkuja ja on watti/voltti säädöt ja on edullinen.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  4. #4

    Vs: Palanut maku ja mistä uus modi ?

    Jos edullsesti haluat päästä niin osta clearoja joko puffilta kngerin 2T tai 3T 1.6- 2.0 ohmisena tai sitten esmokelta se iclear dual coil clearo , ne käy kyllä tuohon ego-akkuunkin jos siinä on 510/ego-kierteet . Lava 2.1 T tai Vamo on kanssa ihan ok valinta jos mielit tehokkaampaa laitetta höyryjä parantamaan . 8)

     
     
  5. #5

    Vs: Palanut maku ja mistä uus modi ?

    Itse jos saisin aikakoneen, niin menisin ajassa taaksepäin ja jättäisin kaikki nuo halppis modit välistä... Eli ostaisin suoraan Provarin, hinta voi hirvittää jos on vasta alottanu höyryttelyn. Jos kuitenkin tuntuu siltä, että on tarkotuksena jatkaa, niin pitkällä tähtäimellä säästää ku ostaa kerralla kunnon laitteet.

    Melkeen kaikki tälläkin foorumilla pitempään pyörineet tuntuu menneen samalla kaavalla: 510/eGo-halpis modi-kalliimpi modi.....
    Provari Mini V2
    EAmod #92

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Palanut maku ja mistä uus modi ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MatiasMato Näytä viesti
    Melkeen kaikki tälläkin foorumilla pitempään pyörineet tuntuu menneen samalla kaavalla: 510/eGo-halpis modi-kalliimpi modi.....
    Itse olen hukannut niin monta laitetta, etten ole edes harkinnut kallista modia vaikka on päälle vuosi tullut höyryteltyä. Toki kotilaitteeksi voi hankkia sen +300e laitteen, mutta ulos tarvitsisin toisen laitteen.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •