Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 24

Aihe: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

  1. #1

    Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Valmistaja: Joye tech
    Kotisivu:http://www.joyetech.com/ProductsView.Asp?id=74
    Ostopaikka: HealthCabin http://www.healthcabin.net/
    Hinta ostohetkellä: 1000mah EGO manuaaliakku 12usd, 2kplt EGO-T LR B-model atomizer 17 usd + 5kplt 2ml B-model tank, 3.15usd
    Malli: Joye EGO-T
    Kokonaispituus: 16-17cm (1000mah EGO akun kanssa)
    Paino: n.100g
    Kytkimen tyyppi: Manuaali (normaali 1000mah EGO akku)
    Max. imaisu / Jäähtymisaika: 5 sekunttia
    Akkujen kapasiteetti: 1000mah
    Takuu: LR atomisoijilla: Dead on Arrival
    Yhteensopivia malleja: EGO sekä EGO-T


    (Kuvassa: 1000mah EGO manuaaliakku + EGO-T LR B-model +2ml B-model tankki)

    Joyen EGO-T on tankkimallinen versio suositusta Joye EGO mallista. Käyttämäni malli on Low resistance B-mallin versio EGO-T atomisoijasta.
    EGO-T LR atomisoija on matalavastuksinen atomisoija jossa on terävä puhkaisukärki päässä jolla saa pukaistua reiän patruunaan(tankkiin). Matalavastuksisena atomisoijana höyryntuotto ja kurkkutuntuma ovat varsin hyviä mutta maku ehkä hieman vaimenee tästä (makuasia). Olen huomannut, että makeahkot maut tulevat makeampina enemmän esiin. Esimerkiksi Dekang tai Hangsenin DesertShip nesteet toimivat varsin hyvin.

    On tärkeää huomata että A ja B-mallit eivät ole yhteensopivia patruunoidensa kanssa joten kannattaa huomioda, että sekä patruuna, että atomisoija ovat samaa mallia.
    B-mallin etuna on että sitä saa hieman isommalla 2ml koolla varustettuna. Sen sijaan EGO ja EGO-T akut ovat yhteensopivia kaikkien EGO, EGO-T sekä 510 atomisoijien kanssa. Käyttämäni 1000mah EGO manuaaliakku on varsin loistava vekotin joka kestää käytössäni n. 2pv yhdellä latauksella (latausaika n.3h pikalaturilla) varsinkin kun ottaa huomioon että kampanjahinta tälle oli 12usd eli n.8 euroa joten hintalaatusuhde on kunnossa.

    Patruunoiden täyttö on varsin yksinkertaista, irroitetaan alareunan pyöreäkorkki kynnellä, siinä ei ole mitään saranoita joten se irtoaa varsin nätisti. Ruiskautetaan iso 2ml setti nestettä sisään (huom. kannattaa laittaa n. 1.8ml jottei se valu yli), korkki takaisin ja patruuna sisään. Patruunoissa ei ole minkäänsortin täyteainetta kuten vanua joten vanun kärventymistä on turha pelätä. Huomioisin kuitenkin, että kun tuota patruunaa ensimmäistä kertaa tunkee sisään on se hieman tiukka ja on aina pieni riski että atomisoijan kärki voi mennä rikki joten pohjassa oleva reikä kannattaa puhkoa etukäteen esimerkiksi haarukalla.

    Ainakin omissa atomisoijissani olen huomannut, että alussa kurkkutuntuma ja maku ovat jotenkin kadoksissa mutta muutaman tunnin päästä ne tulevat esiin kunhan atomisoija on ensin ajettu kunnolla sisään.
    Huonona puolena olen huomannut, että valitettavasti B-mallin kanssa on jonkin verran vuotoa on ilmennyt joten manuaaliakkku on ehdoton vaatimus näille. Varsinkin jos kokooonpano pääsee heilumaan paljon laukussa liikaa niin vuoto on melkein taattu. Lisäksi jos patruuna on ollut alaspäin liian kauan niin neste on jotenkin päässyt valumaan suukappaleen väliseinän toiselle puolelle jolloin imastessa saa nestettä kyllä suuhunsa.

    Jos nämä takaiskut ja isohkon koon on valmis hyväksymään niin tästä saa varsin tyylikkään sikarimaisen sähkösavukkeen jonka iso 2ml säiliö ja kunnollisella 1000mah tai isommalla akulla varustettuna kestää kevyesti kokopäivän käyttöä (vaikka kyseessä on nestesyöppö LR atomisoija) ja käyttö jatkuu vielä seuraavanakin päivänä kunhan olet muistanut ottaa toisen patruunan mukaan tai täyttänyt vanhan uudella nesteellä.

    Pienenä vinkkinä suosittelen noiden ego akkujen seuraksi hankkimaan näppäinsuojan, joka ei alle 1 usd hintaisena juuri kirpaise.
    EGO akkujen tilaajalle suosittelen myöskin hommaamaan hupun (atomizer cover cone) jolla normi 510 tai 510-t atomisoijan saa piiloon sen alle ja koko laitos näyttää enemmän EGO:lta (plus imaisu on tällöin hieman tiukempi).

    Höyryn määrä: 10 / 10
    Kurkkutuntuma: 8 / 10
    Imu: 10 / 10
    Kytkin: 10 / 10
    Akkukesto: 10 / 10
    Ulkonäkö: 10 / 10
    Patruuna: 8 / 10 (vuotaa joskus tipan pari, plus suukappaleeseen menee helposti nestettä)
    Hinta/laatu: 10 / 10

    Kokonaisarvosana: 9 / 10

    EDIT: Poistettu A vs B-mallin erot. Ilmeisesti eroavaisuus on pelkästään koossa ja atomisoijan muodossa.

     
     
  2. #2

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Okei, nyt on alkanut pidemmän päälle tökkiä tuo nesteen joutuminen tuohon suukappaleeseen. Se tökkii jopa enemmän kuin satunnainen vuoto, sillä itselläni on monesti turhan kova imu ja sitten sitä nestettä joutuu siihen suukappaleen välitilaan jolloin imastessa saa sen nesteen suuhunsa ja sitä nestettä on vaikea saada siitä pois muutoin kuin huuhtelemalla tuota tankkia veden alla tai sitten vain imemällä sen pois.

    Jos tuo olisi jotenkin mahdollista estää niin tämä olisi varsin mukava malli. Tällä hetkellä pitää vain muistaa käyttää kevyttä imua. Tosin sama ongelma on myös 510-T mallin tankkien kanssa mutta tässä isompi tankki, isompi suukappale - enemmän nestettä myöskin tuossa suukappaleessa.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Imase höyry ensin rauhallisesti suuhun ja siitä vasta sisäänhengitys. Saattaa olla että näin teetkin.

     
     
  4. #4

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Imase höyry ensin rauhallisesti suuhun ja siitä vasta sisäänhengitys. Saattaa olla että näin teetkin.
    Jep, näinhän se pitäisi tehdä. Jotenkin tulee vain turhan usein vahingossa imastua voimalla jotenkin alitajuisesti toivoen että höyryä tulisi näin ollen enemmän.
    Testasin juuri uudelleen tuota kevyempää hyöryn imasua tankille jonka suuosaan oli tuota nestettä päivän mittaan kertynyt, ja onnistuin olemaan saamatta tuota nestettä suuhun.
    Tekniikkalaji siis.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Mulla on sama akku, tosin heaven giftsistä ja siinä on viiden painalluksen näppäinlukko. Tuossa sitä ei siis ole?

     
     
  6. #6

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Mulla on sama akku, tosin heaven giftsistä ja siinä on viiden painalluksen näppäinlukko. Tuossa sitä ei siis ole?
    Ei. Tämä on ihan normaali manuaalitoiminen perusakku. Käsittääkseni tuo viiden painalluksen näppäinlukollinen akku on EGO-T akku, mutta tämä akku mikä minulla on, on alkuperäinen EGO-akku(ja siksi siis oli halpa). Mitään muuta eroa niillä ei kait ole.

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Joo, eGo-T tässä lukee. No aina oppii uutta.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    A ja B -mallissa suukappale on litteä. Huomasin tänään että oma 1000mAh akku ei kestänyt koko päivää LR-atomisaattorin kanssa. 15 tuntia ja oli tyhjä =) Ihan hyvä saavutus silti.

     
     
  9. #9

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    A ja B -mallissa suukappale on litteä. Huomasin tänään että oma 1000mAh akku ei kestänyt koko päivää LR-atomisaattorin kanssa. 15 tuntia ja oli tyhjä =) Ihan hyvä saavutus silti.
    Ok, hyvä tietää. Olin jotenkin siinä käsityksessä, että nuo eroaisivat noista suukappaleista mutta ilmeisesti ero onkin vain tuossa atomisoijan muodossa(?).

    Heh, höyryttelit sitten ihan kunnolla?
    Itselläni on normi käytössä n. 2 päivää, tosin itse höyrystän ehkä n. 3-5min 10-20 kertaa päivässä.

     
     
  10. #10

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Mikäs tuo 5 painalluksen näppäinlukko on? Ei toimi sen jälkeen tiettyyn aikaan vai? Kiinnostais tietää kun olen kyseistä mallia tilaamassa tässä kunhan oon sen tutkinut kunnolla.

     
     
  11. #11
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja unkkiz Näytä viesti
    Mikäs tuo 5 painalluksen näppäinlukko on? Ei toimi sen jälkeen tiettyyn aikaan vai? Kiinnostais tietää kun olen kyseistä mallia tilaamassa tässä kunhan oon sen tutkinut kunnolla.
    Ei toimi sen jälkeen ollenkaan, ennenkuin painaa uudestaan sen 5 x 2 sek aikana. Näppäinlukko.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #12

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Mutta kun näppäinlukon avaa niin toimii normaalisti siihen asti että taas 5 painalluksella lukitsee akun? Mitäs olette muuten tykännyt mallista? Pitäis saada ainakin 510-T mallia vastaava pidemmällä akun kestolla, kun tuosta 510-T mallista olen tykännyt. Akku vaan alkaa tuleen vastaan ku noita kahta akkua saa pyörittää liukuhihnatahdilla laturista tupakkaan.

    Tai siis sen halusin tietää että meneekö rööki itse näppäinlukkoon? vai pitääkö se itse sitten lukita. Meinaan ahdistavaahan se on jos sitä joutuu kokoajan painelemaan kesken savuttelun.

     
     
  13. #13
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja unkkiz Näytä viesti
    Mutta kun näppäinlukon avaa niin toimii normaalisti siihen asti että taas 5 painalluksella lukitsee akun? Mitäs olette muuten tykännyt mallista? Pitäis saada ainakin 510-T mallia vastaava pidemmällä akun kestolla, kun tuosta 510-T mallista olen tykännyt. Akku vaan alkaa tuleen vastaan ku noita kahta akkua saa pyörittää liukuhihnatahdilla laturista tupakkaan.

    Tai siis sen halusin tietää että meneekö rööki itse näppäinlukkoon? vai pitääkö se itse sitten lukita. Meinaan ahdistavaahan se on jos sitä joutuu kokoajan painelemaan kesken savuttelun.
    Ei mene itsestään (yleensä) lukkoon. Kerran on mulla mennyt, mutta lienen ollut hermostunut ja klikaillut sen itse vahingossa lukkoon. Ircissä kaverit neuvoi mut pälkähästä, kun en itse tajunnut

    Mutta ei sen itsekseen pitäisi mennä ikuna lukkoon.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #14

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Onko höyrytteliöille oma irc kanavakin? Mutta siis sulla on itsellä tuollanen ja oot mallista tykännyt?

     
     
  15. #15
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja unkkiz Näytä viesti
    Mutta kun näppäinlukon avaa niin toimii normaalisti siihen asti että taas 5 painalluksella lukitsee akun? Mitäs olette muuten tykännyt mallista? Pitäis saada ainakin 510-T mallia vastaava pidemmällä akun kestolla, kun tuosta 510-T mallista olen tykännyt. Akku vaan alkaa tuleen vastaan ku noita kahta akkua saa pyörittää liukuhihnatahdilla laturista tupakkaan.

    Tai siis sen halusin tietää että meneekö rööki itse näppäinlukkoon? vai pitääkö se itse sitten lukita. Meinaan ahdistavaahan se on jos sitä joutuu kokoajan painelemaan kesken savuttelun.
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7853

    Tuolta vara-akkua tilaukseen jos 510 malleista tykkää.

     
     
  16. #16
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja unkkiz Näytä viesti
    Onko höyrytteliöille oma irc kanavakin? Mutta siis sulla on itsellä tuollanen ja oot mallista tykännyt?
    On irc-kanava: #e-savuke quakenetissä.

    Ei mulla ole B-mallia, on vain A-malli eGo T, mutta hyvin sekin on pelittänyt ja siinä on kans toi näppislukko. Itse asiassa akku taitaa olla just sama kuin B-mallissa. Oon tykännyt, varsinkin eGo MEGA Dual Coil cartomizerilla.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #17

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Juu no siis mietin tuotakin. Mutta sitten se menis yhden laturin kans niin säätämiseksi. Ja mitä oon kuullut kuitenkin niin savun tuoton ja kurkkutuntuman kans tuon Ego-T pitäis olla parempi. Olis kiva nyt vaan saada selkoa että mitä olette mallista tykännyt ku jos tuo tankin vuoto on ainut ongelma niin sen kans kyllä voin elää kun tankki pukkaa vuotamaan tuossa 510-T mallissa kans.

     
     
  18. #18
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku


    Mulla ei eGo T tankki eikä tuo MEGA DC karto ole vuotanut yhtään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Itsellä ainakin alkaa pikkuhiljaa käytössä kertyä litkua tuohon tankin yläosaan.Ei auta vaikka tuota yrittää varovasti imutella,jossain vaiheessa litkua sitten tulee suuhun.Makuhan on hirvittävä ja maistuukin sitten suussa hyvän tovin.

    Onneksi posti toi eilen dual coil cartoja,josko noissa ei olisi tuota ongelmaa..Huomenna carton vanuun imeytymään jägerbombia
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  20. #20
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Joye EGO-T LR B-model + 1000mah EGO manuaaliakku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SteamEngine Näytä viesti
    Itsellä ainakin alkaa pikkuhiljaa käytössä kertyä litkua tuohon tankin yläosaan.Ei auta vaikka tuota yrittää varovasti imutella,jossain vaiheessa litkua sitten tulee suuhun.Makuhan on hirvittävä ja maistuukin sitten suussa hyvän tovin.

    Onneksi posti toi eilen dual coil cartoja,josko noissa ei olisi tuota ongelmaa..Huomenna carton vanuun imeytymään jägerbombia
    Siinä tankin yläosassa oleva "kansi" jossa pieni imureikä on irrotettavissa! Sen jollain piikillä vääntää irti, niin sen taskun siellä saa kuivattua jollain. Sen tarkoitus kai onkin kerätä sitä kondenssinestettä ettei se tule suuhun.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •