Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 62

Aihe: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Tilauksessa on yks koe-kappale TCC sekä paketti 2.5Ohm DCC.
    Brittien mukaan normi 18650 modi ei riitä TCC:lle vaan vaatii 4,5-5,0V ennenkuin alkaa toimiin kunnolla,
    mutta ajattelin nyt aluksi kokeilla tohon Megalodonin perään sitä ennenkun alan vääntää labra-virtalähteestä jännitteitä
    Ja näinhän se on... 2,5Ohm DCC ja 1,6Ohm TCC välillä ei huomaa muuta eroa 18650 "pariston" perässä kuin että alumiini driptip on NOUNOU TCC:llä,
    ylin kela alkaa olla niin lähellä driptippiä et alkaa huulet palaan :P mut muuten höyryntuotto on samaa luokkaa.
    TCC vaatii enemmän jerkkua.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  2. #42

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Onko muut huomannu, kuinka vastenmielisen näköiseksi sisällä oleva villa muuttuu käytössä? Olen yhtä cartomizeria käyttänyt dekangin red energyn kanssa, joka on siis kirkkaan punaista väriltään. Tämän cartomizerin villa on muuttunut ihan mustaksi sisältä, punaista ei näy enään kuin ihan ylimmässä osassa. Makuun tai toimivuuteen tuo värimuutos ei ole vaikuttanut, mutta onkohan tämä silti merkki siitä, että pitäsi heivata tämä roskiin ja uutta tilalle? Lähinnä tässä mietityttää se, että mitä tulee hengiteltyä.

     
     
  3. #43

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Onko muut huomannu, kuinka vastenmielisen näköiseksi sisällä oleva villa muuttuu käytössä? Olen yhtä cartomizeria käyttänyt dekangin red energyn kanssa, joka on siis kirkkaan punaista väriltään. Tämän cartomizerin villa on muuttunut ihan mustaksi sisältä, punaista ei näy enään kuin ihan ylimmässä osassa. Makuun tai toimivuuteen tuo värimuutos ei ole vaikuttanut, mutta onkohan tämä silti merkki siitä, että pitäsi heivata tämä roskiin ja uutta tilalle? Lähinnä tässä mietityttää se, että mitä tulee hengiteltyä.
    Heivasin tuon käytetyn carton eilen roskiin ja otin uuden tilalle. Nyt tähän alle vuorokauden käytössä olleeseen cartoon on myös ilmaantunut tuota mustaa "töhnää" pohjalle. Makuun eikä toimintaa se ei vaikuta, mutta se leviää ylöspäin mitä kauemmin carto on käytössä. Roskiin mennyt carto oli jo lähes kauttaaltaan musta. Tietääkö kukaan, mistä tuo väri johtuu, ja irtooko siitä jotain haitallisia kaasuja. Alle olevassa kuvassa mustaa hädin tuskin huomaa, mutta se kyllä leviää tuosta. Mustan alueen voi huomata carton akkupäässä.



     
     
  4. #44
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lämmön vaikutus sitä villaa tummentaa, ei sinne yhtäkkiä pomppaa mitään radioaktiivisia avaruusmömmöjä. Itsellä on metalliputkilla niin ei näe väriä mutta ainakin palaneen maku lähti kun pruuttailin ruiskulla kuumaa vettä cartomiserin läpi aikani. Nuo muoviputkella olevathan saa kait purettuakin(akkuun kiinni ja varovaisesti nitkuttaa putken irti), varovaisesti kun avaa niin pumpulin saa rullattua pois ja pestyä.

     
     
  5. #45

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Ton verran sain itekki pääteltyä, et kuumuus sen tekee. Lähinnä siis vaan mietityttää, että kuinka terveellistä tuo on, jos siellä palaa tuo vanu. Mausta palamista ei kyllä huomaa, mutta kaippa tuosta silti jotain ylimääräsiä höyryjä irtoaa.

     
     
  6. #46
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Palaahan se jos kuivaksi pääsee ja sen kyllä huomaa, tuo tummuminen ei johdu palamisesta vaan lämmön ja nesteen yhteisvaikutusta lienee. Kyllä sen huomaa mausta jos oikeasti vanu palaa.

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Neste se tummuu "keitettäessä" ja aiheuttaa ton värin.
    Egon tankissakin on "pohjat" aina tummaa tavaraa, ei mitään vaarallista.
    Just ton inhan värin takia suosin metalli cartoja ja käytän niitä sen aikaa kun sanovat poks tai tehot/maku menee huonoks jonka jälkeen lentää armotta roskiin.
    En näe mitään järkee alkaa keittään/pesemään parin euron cartoja jotka kumminkin yleensä kestää vetää sen 15 milliä nestettä läpi :P

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Parit XL dual coilit 900Mah Ego:ssa ja 1300Mah Riva:ssa sekä Mega Dual Coil Carto Megalodonissa
    Megan eka täyttö imas noin 4ml

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  9. #49

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Melkonen mega-setti. Mistäs noita Mega DualCoileja löytyi? Ja kauanko höyrystelet ennenkuin pitää kaataa lisää nestettä?
    Itselläni välillä tuntuu, että noita XL dualcoileja kehtaa höyrystellä ehkä sen 1ml verran ennen lisätäyttöä etteivät ne vaan "kärähtäisi".

    Edit: Miten sait mahtumaan tuon XL dualcoilin tuon EGO-conen sisään?

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Melkonen mega-setti. Mistäs noita Mega DualCoileja löytyi? Ja kauanko höyrystelet ennenkuin pitää kaataa lisää nestettä?
    Itselläni välillä tuntuu, että noita XL dualcoileja kehtaa höyrystellä ehkä sen 1ml verran ennen lisätäyttöä etteivät ne vaan "kärähtäisi".

    Edit: Miten sait mahtumaan tuon XL dualcoilin tuon EGO-conen sisään?
    http://www.uk-eliquid.co.uk/ (löytyy myös liberty flights:lta nimellä Smok Tech eGo Dual Coil) otin muutaman koe-kappaleen noita Megoja ja olen täysin myyty, en keksi enää mitään käyttöä mauntappaja eGo-T atoille :P
    kokeilin tota imutella niin kuivaks että alkaa huomaan maussa ja carto imas tän jälkeen ~40 tippaa , 3-4 tuntia pärjään tolla normaalisti töissä ennen täyttöä.
    XL DCC mahtuu kyllä justiinsa mun ainoan conen sisään, tosin ilman "modausta" conen kanssa imu menee omaan mieltymykseen liian raskaaks noilla tarra päällysteisillä cartoilla joten pukkasin 4mm poralla conen kyljistä läpi
    Kirkkaat DCC:t saattaa olla sitten asia erikseen jollen muista väärin olivat karvan verran paksumpia, omia kokemuksia ei tosin ole.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  11. #51

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    http://www.uk-eliquid.co.uk/ (löytyy myös liberty flights:lta nimellä Smok Tech eGo Dual Coil) otin muutaman koe-kappaleen noita Megoja ja olen täysin myyty, en keksi enää mitään käyttöä mauntappaja eGo-T atoille :P
    kokeilin tota imutella niin kuivaks että alkaa huomaan maussa ja carto imas tän jälkeen ~40 tippaa , 3-4 tuntia pärjään tolla normaalisti töissä ennen täyttöä.
    XL DCC mahtuu kyllä justiinsa mun ainoan conen sisään, tosin ilman "modausta" conen kanssa imu menee omaan mieltymykseen liian raskaaks noilla tarra päällysteisillä cartoilla joten pukkasin 4mm poralla conen kyljistä läpi
    Kirkkaat DCC:t saattaa olla sitten asia erikseen jollen muista väärin olivat karvan verran paksumpia, omia kokemuksia ei tosin ole.
    Okei, pitääkin kokeilla noita. Itselläni on vain noita läpinäkyviä DCC:itä jotka tosiaan ovat liian paksuja mahtuakseen tuon conen sisään (suuaukko liian pieni).

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Jaksaisko joku laittaa tänne selkeet ja toimivat ohjeet näiden täyttöön?

    Laitoin tosiaan noita tilaukseen, ja vielä ketjun luettua jäi vähän epäselväksi miten homma toimii.

    Niin, ja pistin vielä tilaukseen ruiskusetin messiin. Jos tuo tieto jotain auttaa. :P
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Vai täytetäänkö nämä vaan ihan samoin kuin "normi" cartot??
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  14. #54

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Ne voi täyttää kortsutaktiikalla, mutta niissä ei ainakaan mulla tullu mukana niitä "kortsuja". Ruiskulla ja neulalla täyttäminen on ehkä helpointa, mutta itselle siinä on vähän liikaa säätämistä. Itse täytän ne siten, että tiputan laitojen kautta yläpäästä niin paljon nestettä, että se ei vedä enään, noin 20 tippaa. Sitten heilutan cartoa siten, että neste valuu "keskipakoisvoiman" ansiosta alaspäin. Sen jälkeen tiputan taas niin paljon nestettä kuin mahtuu ja heilutan uusiksi. Yhteensä tuonne menee noin 50 tippaa. Tuon heiluttamisen bongasin jostain videosta, mutta ne sitä nyt löydä. Tarkoitan sillä siis sitä, että otat carton yläosasta kiinni ja muutaman kerran heilautat lujaa, niin neste on valunut alaspäin ja vanun yläosa on taas kuiva.

     
     
  15. #55

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Itse olen käyttänyt "kortsuna" bogen normi 808-karton mukana tulevaa tulppaa, luulisin että myös bogen normi 510-kartoissa on semmonen läpinäkyvä tulppa mukana.
    Pistän sen melkeen täyteen nestettä ja sitten akkupäästä upotan ja välillä vedän ylöspäin ja sitten upotan.

    Näin saan parhaiten sen puolet siitä täytettyä. Sitten yläpään täytän tiputtamalla nestettä reunoja pitkin. Läpinäkyvillä näkee hyvin milloin se on täynnä. Mutta periaatteessa riittää kun täyttää niin kauan ettei enään vedä. Kannattaa myös tarkistaa, että keskikohdan ilmaaukko näkyy läpi (esim, valoa vasten).

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Itse olen käyttänyt "kortsuna" bogen normi 808-karton mukana tulevaa tulppaa, luulisin että myös bogen normi 510-kartoissa on semmonen läpinäkyvä tulppa mukana.
    Pistän sen melkeen täyteen nestettä ja sitten akkupäästä upotan ja välillä vedän ylöspäin ja sitten upotan
    Jäsen Yepz:in empiiristen tutkimusten kautta kehittämä kordistäyttötapa PuristaKortsua™ (eng. Squeeze-mi-Gum, lol) on mielestäni parempi, eli ei tungeta cartoa kokonaan kumitulpan sisälle, vaan ainostaan pari milliä carton alareunasta ja sitten puristetaan kumitulppa peukalon ja etusormen välissä lyttyyn jolloin neste työntyy cartoon. Tietty siitä carton alapäästä kumin reunan kohdilta on pidettävä samalla kiinni ettei se irtoa. Tällä systeemillä ei ole niin väliä millaista tulppaa käyttää, eli ne sulkutapilliset tulpatkin käy. Mielestäni nopeampi, siistimpi ja kaikin puolin näppärämpi tapa. Tässä ei myöskään tule sitä imukuppi-ilmiötä, eli kumitulppaa poistaessa neste ei pyri alipaineen vuoksi palaamaan tulppaan takaisin.

     
     
  17. #57

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Mahtavia nämä dual coilit, akut ovat kovilla mutta on sen arvoisia. Ostin nämä ennen kuin olin tarpeeksi lukenut aiheesta ja tilasin ne metallikuorisina Healthcabinetista. Kysymyksenä on seuraavaa:
    Onko ainoa mahdollisuus pestä runsaalla -tai kiehuvalla vedellä ja laittamalla ne uuniin matalalla lämmöllä kuivumisen nopeutumiseksi. Voi tietenkin odottaa aika kauan että vanusta saa veden pois ilman uunia. Clear mallista saa kuomut pois, mutta tästä ei. Parin viikon jälkeen tuntuu olevan liian montaa makua yhdessä paketissa kun pihistelin cartoja.

     
     
  18. #58

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Oon miettinyt kans ihan samaa. Itsellä on sekä metallisia (liquinatoria varten), että kirkkaita. Oon kyllä ajatellut, et riittävästi kun käyttää voimaa, niin eiköhän se kuori metallisestakin irtoa. En ole vaan ehtinyt koittaan vielä.

     
     
  19. #59
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Poraa vaati että sai metallikuorisesta liittimen irti, ehkä lämmittämällä voisi irrota helpommin mutta silloinkin voi vanut kärähtää.

    Itse olen saanut maun pois ihan vaan kuumaa vettä läpi laskemalla ja välissä pruutannut paineella vettä läpi ruiskun avulla, kunnolla tuskin tuolla kikalla puhdistuu mutta maku ainakin häipyi. Joku on onnistuneesti höyryttämällä putsaillut noilla pienillä höyrypesureilla ja viimeisin kikka on pakastaa carto, kumpaakaan kikkaa en ole koittanut.

     
     
  20. #60

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Toimii. Yhden vasta kolmesta avannut ja ottanut käyttöön. Tällä saa kaikkein eniten kurkkutuntumaa. Melko kuumaa höyryä irtoaa ja ratisee ja paukkuu niin pirusti toi, varsinkin PG nesteellä. Joskus kun imaisee niin tuntuu että koko vehje räjähtää suuhun kun tulee sellainen iso POKS!
    Voiko tuo poksahtelu olla normaalia ihan normi dual coil cartoilla? Yhdessä cartossa on PG-nestettä ja ikävä posahdus kuuluu varsinkin kun irrottaa sormen virtanapilta, niin en tuota ole uskaltanut käyttää kun en ole varma mikä sen aiheuttaa.. Pientä posahtelua ja rätinää siintä kuuluu kyllä käytössä muutenkin ja savukkeena siis toimii e-power 18650..

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •