Sivu 5 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #81
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Ei se akku kauheen kauaa kestä.. ja nesteillä pääsee jo kivasti alkuun.. oma 510 tuli tänään ja akku kesti n.6h otin sen irti ku en käyttäny.. liekkö siitä oikeasti mitää apua ole.. ite tilasin 2x mini510 start kittiä halvimmat maholliset ja ajattelin et kulutan nuo loppuun ja hankin uuden.

    Tuo akun 6h kesto on tasan sen ensimmäisen kerran.. siitä se tippuu mutta testaamiseen tuo paketti oliki

     
     
  2. #82
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja islidur Näytä viesti
    Hienosti on asiaa. Itelle tuli tilaus neljässä päivässä ku tilasin tuon 510 starter kitin mut sieltä sisältä sit uupu laturi :/.
    Ei tullut ees sitä USB laturia? Eurolaturiahan (niinkun seinään) noilla ei kaiketi tällä hetkellä olekkaan. Ikävä kyllä tuommonen. :-\

    Hauskaa sekin, että ihan käsin tuntuu kaverit siellä startterkitit kasaavan. Meinaan etteivät tule niillekään valmiina paketteina.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #83
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Sellasta sattuu.. mutta joo yhteenveto ecigwiz:iltä tavara tuli 4 päivässä ja tähänasti kaikki toiminu moitteitta.. nii ja halvalla sai.. Suosittelen.

     
     
  4. #84

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tuli jo vastausta et olivat saaneet jonku huonon patchin noita kittejä joista se usb laturi oli uupunu mut huomenna lähtee postis tuleen. Nopeeta toimintaa.

    Miten tarviiko mun tilata jotain erillaisia kapseleita niitä nesteitä varten ?

     
     
  5. #85
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Kun höyryttelet sen muovitankin tyhjäksi niin huuhtele hanan alla ja täytä uudestaan. Harvemmin noi rikki menee ellei pudota, mutta helposti tuollaisen voi hukata tai sitten se reikäkansi pirahtaa jonnekin piiloon. Eli samaan tankkiin voi huuhtelun jälkeen laittaa toista makua.

    Voihan noita varalle ostaa jokusen: http://www.ecigwizard.com/shop/510-t...cartridge.html

    Eri makuiset e-nesteet on... no makuasia =) Hedelmämaut on ihan ok. Mojiton tuolta olen ostanut ja se on hyvää. Limeä ja minttua, raikasta.

     
     
  6. #86
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    16

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    4 päivässä tullut tilaukset, eli nopea toimitus, suosittelen.

    Ainoa miinus tulee siitä, että joka paketista puuttunut ohjekirja. Itse en ohjeilla mitään tee, mutta tutuille olisi ollut ihan kätevä, niin ei tarvitse kädestä pitäen näyttää miten laite toimii.

    Makusuositukset: gold&silver ja usa mix

     
     
  7. #87

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja keijo Näytä viesti
    4 päivässä tullut tilaukset, eli nopea toimitus, suosittelen.

    Ainoa miinus tulee siitä, että joka paketista puuttunut ohjekirja. Itse en ohjeilla mitään tee, mutta tutuille olisi ollut ihan kätevä, niin ei tarvitse kädestä pitäen näyttää miten laite toimii.

    Makusuositukset: gold&silver ja usa mix
    Voin kyllä sanoa että tänään starter kitin saaneena hämmensi ohjekirjan puuttuminen. Onneksi on google ja youtube niin pääsin alkuun muuten kyllä tuli itelleki nopeasti (5 päivää siitä kun ilmoitettiin lähetys).

     
     
  8. #88
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    En saa tota esavuke -voucheria toimimaan enää. Mistähän moinen vois johtua, toimiiko muilla? ???

    edit: enää siis, sivusto oli down hetken äsken, jotain kai päivittelivät. Sen jälkeen ei toiminut.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #89
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tuo Punta/Eurokikkailu siellä ainakin esti hyvityspisteiden käytön. ne kun oli euromääräisiä ja väärien veloitusten takia ostoskori näkyi puntina niin ei huolinut.

     
     
  10. #90
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    On koitettu Euroilla ja Punnilla ja eri selaimilla :-\

    No eipä tuolla hätä ole, en mä sitä just nyt oo tilaamassa
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #91
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Nyt toimii voucherit kun huomautin facebookissa =)

     
     
  12. #92
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Nyt toimii voucherit kun huomautin facebookissa =)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #93
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Litkutilauksen olisin laittanut mutta tuolla ei ole enää PAYPAL:ia?!? Prkl...

     
     
  14. #94

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Siis ketä kettua taas?? ECigWizardille nostan kyllä helkutisti hattua! Paketti oli nimittäin 3:ssa työpäivässä kotiovella :

    Hörpin aamukahvia ja postinkantaja soitteleekin jo ovikelloa. Tietenkin hymy nousi korviin asti, kun lentopostin leiman näin kirjeen päällä. No, avasin kirjeen (oli jo valmiiksi vähän auki, liekö tullissa räpeltäneet ???) ja eGo Tankin kotelohan sieltä pilkotti. Kotelon avauduttua oli vähän aikaa wtf-ilme päällä, kun sisältä pilkotti yhden vapottimen sijasta kaksi, siis jumaliste KAKSI eGo Tankkia yhden tilatun sijasta . Samassa paketissa tuli myös 2kpl ry4 ja 2kpl ry5 nestepulloa. Ja tämä kaikki hintaan 60£. Onko tämä paha K/E?

    Vapottamisiin T: Droppi


    “Mistakes are always forgivable, if one has the courage to admit them.” -Bruce Lee

     
     
  15. #95
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Nehän vaihto siihen eGo-T startteriin 2 atomisaattoria. Oot saanu lootan uudesta satsista.

     
     
  16. #96

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Nehän vaihto siihen eGo-T startteriin 2 atomisaattoria. Oot saanu lootan uudesta satsista.
    Aa okei, ehdin jo ''pelästyä'', että olisivat erehdyksessä pistäneet ylimääräistä tavaraa mulle .


    “Mistakes are always forgivable, if one has the courage to admit them.” -Bruce Lee

     
     
  17. #97
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    No niin. Ja paypal toimii taas. Kylläpä niille tulee kiire korjata ku facebookissa mussuttaa

     
     
  18. #98
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Droppi Näytä viesti
    Samassa paketissa tuli myös 2kpl ry4 ja 2kpl ry5 nestepulloa.
    Tuo RY5 maistuu kahville ja RY4 maustetupakille. Ainakin kun viimeksi tilasin. Ne ei minun mielestä ole makean makuisia eikä niissä ole caramel makua. RY4 on ihan ok maku, mutta RY5 oon laimennellu PG:llä omaan makuun sopivammaksi.

    Lähimmäksi aitoa RY4:sta on päässyt Totally Wickedin liemi, tosin se on niin kallis kauppa...

     
     
  19. #99

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Droppi Näytä viesti
    Samassa paketissa tuli myös 2kpl ry4 ja 2kpl ry5 nestepulloa.
    Tuo RY5 maistuu kahville ja RY4 maustetupakille. Ainakin kun viimeksi tilasin. Ne ei minun mielestä ole makean makuisia eikä niissä ole caramel makua. RY4 on ihan ok maku, mutta RY5 oon laimennellu PG:llä omaan makuun sopivammaksi.

    Lähimmäksi aitoa RY4:sta on päässyt Totally Wickedin liemi, tosin se on niin kallis kauppa...
    Koko tän kuun ollu kaikista tuotteista 30% alee... ainut huono puoli on et toimitus on n 10 euroo.

     
     
  20. #100
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    4

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Ei voi muuta sanoa kuin, että on loistava firma kyseessä. Posti hukkasi mun tilauksen, mutta sanoivat lähettävän huomenna uuden tilalle.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •