Sivu 4 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

  1. #61
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Itte tilasi kamat ny sunnuntaina.. Tilaus käsiteltiin Ma ja postitettiin samana iltana.. saas ny nähä mitä sieltä tulee, mutta halvalla ja toisin ku joskus jotai ku kiinasta tilas nii käsiteltiin nopeesti. Vois nuo lähetys numerot vielä löytää jostai nii ois ihan jees.. Toivottavasti kestää lähetys sen mitä porukka sanoo nii sais jo v-loppuna testata etupakkaa..

     
     
  2. #62
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Jos tilasit halvimmalla postituksella niin siinä ei oo seurantaa. Se lähetetään kirjeenä. Itsellekin tuli BombShell originelli laatikossa (20x20x15cm) ja kirjeenä perille. "Teille on tullut isokokoinen kirje, hae postitoimistosta". Veikkaanpa että torstaina kello 12.15 on ekat höyryt imastu.

     
     
  3. #63
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    se hyvinki.. ja kyl se sitte taitaa tuo aika mennä 16 jälkee 8)

     
     
  4. #64
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    4

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tilasin e-cig wizardista, 3 viikkoa mennyt eikä pakettia ole tullut. Otin yhteyttä paikkaan ja sanoivat, että on erittäin todennäköistä, että paketti on hävinnyt. Halvimmalla postituksella tilasin. No onneksi ei mennyt kuin reilu 20€ hukkaan.

     
     
  5. #65
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    kiinasta kesti 3kk tilata toivottavasti löytää perille..

     
     
  6. #66
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    muistakaas nyt että menihän mullakin 4vkoa, ja paketti tuli thaimaan kautta Suomeen kevyttä kiertotietä. Taitaa brittien postissa olla aika kansainvälistä henkilökuntaa ja linjalla : locknloll!! vinland yes thailand!! tms. ottakaa suosiolla seurantanumerot niihin, halvallahan saa =

    niinpä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #67

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tästä firmasta ei ole kuin hyvää sanottavaa allekirjoittaneella tähän mennessä., neljäs tilaus jo tulossa, ja jos torstaina/perjantaina pääsisi ego-t:llä jo höyryttelemään jos vanhojen tilauksien toimitusaikaan on uskominen. 3-4 arkipäivää mennyt itsellä että tavarat ovat postilaatikossa olleet.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  8. #68
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    4

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Joo niin mullakin on ennen mennyt sen 4-5 arkipäivää kun paketti on tullut, mutta nyt näin. Eihän se tietysti firman vika ole jos posti hukkaa tavarat.

     
     
  9. #69
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    välillä tuntuu et kaikki missä lukee land perässä menee thaimaan kautta..

     
     
  10. #70
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tilasin täältä muutama päivä sitten ensimmäisen e-savukkeeni.
    Paketti lähti pääkallopaikalta maanantaina ja sain sen tänä (torstai) aamuna klo 6. Mielettömän nopea toimitus.

    Paketti jonka tilasin oli "EGO Tank Starter Kit". Hieman ihmettelen onko tuotteen kuvaukseen tullut kirjoitusvirhe. Siinä luvataan pakettiin mukaan 2 atomizeriä. Kuitenkin vain yksi oli paketissa mukana. Tuotteen kuvissa näkyy myös yksi atomisaattori. http://www.ecigwizard.com/shop/ego-t...arter-kit.html

     
     
  11. #71
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Tilasin la-su välillä käsiteltiin ma ja tilaus tuli ny torstaina.. Nopeesti sai tavarat ja pienitä lahjaa tuli mukana vielä ku pääsis höyrytteleen

     
     
  12. #72
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WizArDEVIL Näytä viesti
    Hieman ihmettelen onko tuotteen kuvaukseen tullut kirjoitusvirhe. Siinä luvataan pakettiin mukaan 2 atomizeriä.
    Mulla on koneella kopsu alkuperäisestä englanninkielisestä versiosta ja siinä lukee 1 atomisaattori. Toisaalta sivulla kyllä nyt lukee 2. Laita mailia englanniksi cs@ecigwizard.com, muista laittaa tilausnumero sieltä your account kohdasta viestiin.

     
     
  13. #73

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    maanantaina tilattu, tiistaina lähetetty ja hetki sitten sain ego-t:llä vedellä ensimmäiset höyryt.

    Tuntuu toimivan paremmmin rahti englannista suomeen kuin suomen sisällä.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  14. #74
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WizArDEVIL Näytä viesti
    Siinä luvataan pakettiin mukaan 2 atomizeriä. Kuitenkin vain yksi oli paketissa mukana. Tuotteen kuvissa näkyy myös yksi atomisaattori.
    Kerro toki myös täällä, että onko se kirjoitusvirhe vai oliko toimitusvirhe! ^-^

    Tarkotus olisi meinaan tilata samanmoinen peli, mutta oon nyt toisten osien kanssa siinä ja siinä, että mistä tilata.

    HealthCabinista sais kivasti 1000mAh akkuja sekä USB-läpiviennillä, että ilman ja noista löytyis myös se 5 click on/off mitä ei eCigWizin patukoissa ole.
    Toisaalta ei taas koko pakettia verojen takia viiti Kiinasta tilata ja litkut pitäis kuitenkin tilata ETAn sisältä. Ei oo helppoa.

    Ja terveiset vielä sauhuttelijalta, mut tulevalta löylyttelijältä. Komia foorumi teillä, auttanut mukavasti alkuun kun lueskellut täältä kaiken läpi.
    Intoa oon piukassa mut ylimääräset taskurahat puuttuu joten joudun tervaamaan vielä kauhkojani tolla toivottavasti viimisellä topalla mitä omistan. :

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WizArDEVIL Näytä viesti
    Siinä luvataan pakettiin mukaan 2 atomizeriä. Kuitenkin vain yksi oli paketissa mukana. Tuotteen kuvissa näkyy myös yksi atomisaattori.
    Kerro toki myös täällä, että onko se kirjoitusvirhe vai oliko toimitusvirhe! ^-^

    Tarkotus olisi meinaan tilata samanmoinen peli, mutta oon nyt toisten osien kanssa siinä ja siinä, että mistä tilata.

    HealthCabinista sais kivasti 1000mAh akkuja sekä USB-läpiviennillä, että ilman ja noista löytyis myös se 5 click on/off mitä ei eCigWizin patukoissa ole.
    Toisaalta ei taas koko pakettia verojen takia viiti Kiinasta tilata ja litkut pitäis kuitenkin tilata ETAn sisältä. Ei oo helppoa.

    Ja terveiset vielä sauhuttelijalta, mut tulevalta löylyttelijältä. Komia foorumi teillä, auttanut mukavasti alkuun kun lueskellut täältä kaiken läpi.
    Intoa oon piukassa mut ylimääräset taskurahat puuttuu joten joudun tervaamaan vielä kauhkojani tolla toivottavasti viimisellä topalla mitä omistan. :

    Mulla on ecigwizardista tilattu eGo-T-setti ja siinä kyllä on tuo 5click on / off. Outoa.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Mulla on ecigwizardista tilattu eGo-T-setti ja siinä kyllä on tuo 5click on / off. Outoa.
    Aika jännä. Kysyin meinaan erikseen eilen niiden supposta ja vastasivat, ettei ole
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #77
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WizArDEVIL Näytä viesti
    Hieman ihmettelen onko tuotteen kuvaukseen tullut kirjoitusvirhe. Siinä luvataan pakettiin mukaan 2 atomizeriä.
    Mulla on koneella kopsu alkuperäisestä englanninkielisestä versiosta ja siinä lukee 1 atomisaattori. Toisaalta sivulla kyllä nyt lukee 2. Laita mailia englanniksi cs@ecigwizard.com, muista laittaa tilausnumero sieltä your account kohdasta viestiin.

    Jotain sain enklanniksi sinne raapustettua..
    Ei voi sanoa muutaku, että sattu oleen vaan kakka säkä mulla. Tällanen viesti tuli takasin:

    "Hi Ville,


    When you ordered the kit only included one atomiser I'm afraid... We only recently increased it to two.

    If you let me know your next order though I will give you a discount code for it."

     
     
  18. #78
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WizArDEVIL Näytä viesti
    We only recently increased it to two.
    No mut sehän on mukava. Ja saat säkin sit toises vielä kuitenkin, yey
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  19. #79
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Sitten joskus kun teet toisen tilauksen niin voikin laittaa eGo tank low resistance atomisaattorin tulemaan. Oujee!

     
     
  20. #80

    Vs: ECigWizard sähkötupakkakauppa

    Hienosti on asiaa. Itelle tuli tilaus neljässä päivässä ku tilasin tuon 510 starter kitin mut sieltä sisältä sit uupu laturi :/. Saa nähä kauan menee ennenku vastaavat.

    Kuinkakohan kauan noissa riittää virtaa näin ilman lataamatta? Ja heitänpä näin aloittelevana kysymyksen et mitä sitä kannattas nyt sit tuohon startteriin kaveriks tilata. Jotain kapseleita ja nesteitä kait, mut on vielä pihalla ku ellun kanat niin jos täältä sais viisaampaa vastausta?

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •