Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 82 / 82

Aihe: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

  1. #81
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Suuurin osa täysin kelvotonta! Yksi syy varmaan on oma maku aisti. On kokeiltu Foorumin kaikki Hybetykset ja In nesteet, rahaa on palanut ja palaa vielläkin kohta 1,5 vuotta touhunut näiden kanssa.
    Mutta nyt on nuo PSV:een diy nesteet maistuneet? Ei winkkinä! Kyllä se maistuvin omaan makuun pitää itse löytää, vinkkinä ei sitä suurinta liemi sankoa vaan se pienin maisteluun. Ja se mikä maistuu muille ei välttämättä itselle.
    Ja niin! Itse vastoin omaa vinkkiä! Menin Hybetyksen mukaan ja tilasin Grantin Custradia 50ml pullon, vaikka lueskelin ulkomaisia foorumeita myöten arvosteluja ja kaikkien mielestä verratonta lientä! Joo joo kypsyttelin Grantin ohjeiden mukaan,,,,,, Ei vaan maistunut??? Tää on niin tätä!

     
     
  2. #82
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Suuurin osa täysin kelvotonta! Yksi syy varmaan on oma maku aisti. On kokeiltu Foorumin kaikki Hybetykset ja In nesteet, rahaa on palanut ja palaa vielläkin kohta 1,5 vuotta touhunut näiden kanssa.
    Mutta nyt on nuo PSV:een diy nesteet maistuneet? Ei winkkinä! Kyllä se maistuvin omaan makuun pitää itse löytää, vinkkinä ei sitä suurinta liemi sankoa vaan se pienin maisteluun. Ja se mikä maistuu muille ei välttämättä itselle.
    Ja niin! Itse vastoin omaa vinkkiä! Menin Hybetyksen mukaan ja tilasin Grantin Custradia 50ml pullon, vaikka lueskelin ulkomaisia foorumeita myöten arvosteluja ja kaikkien mielestä verratonta lientä! Joo joo kypsyttelin Grantin ohjeiden mukaan,,,,,, Ei vaan maistunut??? Tää on niin tätä!
    Pakko tilata iso pullo, kun on niin monta kertaa testipullon jälkeen ollut loppu joka paikasta.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •