Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 82

Aihe: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

  1. #21

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja guitarfreak Näytä viesti
    no tuo hangsenin ry4, en muista onko pg vaiko vg, bargain vapourilta tilasin sitä 100ml 12mg vahvusena.. ei maistu juuri miltään vaikka tuulettais purkkia kuinka kauan.
    Libertyltä joskus otin sitä 100ml tarjouksesta, tosin oli bargainvapouria reilusti kalliimpaa, jotain tyyliin 40euroa ja pidin sitäkin silloin halpana
    Hyi jeesus mitä tavaraa, kesti suht kauan hävittää itse suurin osa ja sit loput kavereille. Mun mielestä ecigwizardilla ja libertyllä on menty huonompaan suuntaan ottamalla Hangsenit Dekangien tilalle. Esim. wizardilta 10ml kahvia ekaan tilaukseen ikinä -- helkutin hyvää, tilaampa lisää reilusti, valmistaja vaihtunut välissä Hangseniin -- Hyi stna, yökkäsin monta monta kertaa tuota vedellessä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    VR fruit stripe! HYI! millään atomisaattorilla en ole saanut muuta kuin palaneen makua! kokeiltu boget,mesh ja silica mutta kaikilla sama palanut maku... Joku tuota kehuikin jossain niin tilasin varmuuden vuoksi 60 milliä kun kerran oli varastossa ja tuohon hyllyyn ne taitaa koristeeksi jäädä

     
     
  3. #23
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Alien visionsin Root beer. Aivan suuveden makuista, mutta paljon pahempaa. Ei voi suositella kenellekään.

     
     
  4. #24
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot Näytä viesti
    VR fruit stripe! HYI! millään atomisaattorilla en ole saanut muuta kuin palaneen makua! kokeiltu boget,mesh ja silica mutta kaikilla sama palanut maku... Joku tuota kehuikin jossain niin tilasin varmuuden vuoksi 60 milliä kun kerran oli varastossa ja tuohon hyllyyn ne taitaa koristeeksi jäädä
    itse rakastuin tuohon

     
     
  5. #25
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Alien visionsin Root beer. Aivan suuveden makuista, mutta paljon pahempaa. Ei voi suositella kenellekään.
    Jos toi oli sitä Root Beeriä, jota jossain miitissä maistoin, niin sehän maistuu juuri oikealle root beerille! Hyvää on.

     
     
  6. #26
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    nyt tuli aikas järkky pettymys - nimittäin eBaronin "Frozen Orange". Tuoksuu ja maistuu suurinpiirtein siltä kuin imisi tuoreen
    appelsiinin kuoria. Suurin piirtein kaikki muut eBaronin nesteet on todettu erinomaisiksi tai vähintään hyviksi joten odotukset
    olivat tämänkin suhteen korkealla.

     
     
  7. #27

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ardanay Näytä viesti
    itse rakastuin tuohon
    Vaihdeltiin jonihotilta liemet pois, saa nähdä millaisia ovat. Tulenko itse perästä kiroamaan niitä tähän topiciin
    Millä Arda höyryttelet omia Fruit Stripejäs jos kerta noilla kuulema saa tukkoon kaikki setupit ja boget suht nopeasti?

    Edit: Vaihdeltiin nesteitä keskenämme, ei ostettu
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #28

    Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Want2Vape Vapenstain special edition maku, Paris! Höyrynmaku on todella jäätävä, tupakkaa siinä ei kyllä maista. En suosittele kokeilemaan! Tuoksuu tervaskannolta ja näyttää fernet brancalta, maistuu ihmisen hengitykseltä. Tämä ihminen on juuri syönyt kuivattuja tatteja ja paskaa!

     
     
  9. #29

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Want2Vape Vapenstain special edition maku, Paris! Höyrynmaku on todella jäätävä, tupakkaa siinä ei kyllä maista. En suosittele kokeilemaan! Tuoksuu tervaskannolta ja näyttää fernet brancalta, maistuu ihmisen hengitykseltä. Tämä ihminen on juuri syönyt kuivattuja tatteja ja paskaa!
    Oliko suuret odotukset, kunnes koit tämän karvaan pettymyksen ?
    Ihmisen hengitykseltä Hyi vittu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #30

    Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Minulla ei kyllä juurikaan ole odotuksia nesteiden suhteen, koska tiedän että 98% on paskaa tähän astisista makusteluista

     
     
  11. #31

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Minulla ei kyllä juurikaan ole odotuksia nesteiden suhteen, koska tiedän että 98% on paskaa tähän astisista makusteluista
    Sulta kiinnostais kuulla pari top nestettä, hyvää siis
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #32
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Juicy Vaporin River Of Slime. Piti olla suht samanlaista kuin tykkäämäni Ecto Plasma, mutta eipä ollut. Parfyymiaromi tuoksui nenään jo pulloa avatessa ja siltä se maistuikin. Tuulettelu ei ole auttanut yhtään, samalta maistuu edelleen. Onneksi tuli otettua vain minipullo.

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?


     
     
  14. #34

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Karmeita kokemuksia on tullu kyllä Halolta. Monien ylistämänä sitten on niitä testi makuja tullut tilattuakin montaa erilaista Yksittäinen kaikista karmein on kyllä dark usa mix. Yksi kerta riitti noita easyn nesteitä tai mikä helkutti olikaan. Hyi helevetti kuinka tollaisen on eres voinut keksiä

     
     
  15. #35

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Reps.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #36
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    2

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Ehdottomasti surkein e-neste jota olen testannut on Hangsenin Burger. Ostin kaverilta kun melkein ilmaiseksi sain..ei olisi kannattanut
    Maku muistuttaa minun mielestä salaattia ja majoneesia, ei hyvää sellaista. Haju on myös sanoinkuvaamattoman hirveä. Kukaan ei ole tykännyt kenen olen antanut maistaa, eikä edes menthol peitä burgerin makua. 20ml purkista on höyrytelty kohta puolet, ja laatikossa on pyörinyt jo useamman kuukauden..Nyt on onneksi tilauksessa uusia nesteitä 110ml niin ei ole pakko (toivottavasti) höyrytellä burgeria
    Ruoka makuja en enään testaa, koskaan.

     
     
  17. #37

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mkinnune Näytä viesti
    Ehdottomasti surkein e-neste jota olen testannut on Hangsenin Burger. Ostin kaverilta kun melkein ilmaiseksi sain..ei olisi kannattanut
    Maku muistuttaa minun mielestä salaattia ja majoneesia, ei hyvää sellaista. Haju on myös sanoinkuvaamattoman hirveä. Kukaan ei ole tykännyt kenen olen antanut maistaa, eikä edes menthol peitä burgerin makua. 20ml purkista on höyrytelty kohta puolet, ja laatikossa on pyörinyt jo useamman kuukauden..Nyt on onneksi tilauksessa uusia nesteitä 110ml niin ei ole pakko (toivottavasti) höyrytellä burgeria
    Ruoka makuja en enään testaa, koskaan.
    Et sentään Turun suunnalta ole ?
    Meinaan sain Naantalin suunnalta kyseisen ecm:ltä ostetun 20ml hangsen hamburger nesteen ja mun jälkeen se neste on lähtenyt kiertämään jo ties minne. Värekö sen sulle myi vai kuka
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #38
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Kaikki kahvimaut mitä tullu vastaa - ei jälkeäkään kahvista, yööks..
    FSUSA Pepsii Pre-Mixed Specialty oli pulloa avatessa ekan kerran hyvää, mutta viikon jälkeen maistuu millä tahansa kokeiltuna pohjaan keitetyltä pepsiltä.
    Pinacolada - Personal flashback jostain hikisestä aamusta etelänmatkalla, järkyttävä krapula ja pelkkä tuoksu saa edellisen illan ateria huulille.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #39

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kaikki kahvimaut mitä tullu vastaa - ei jälkeäkään kahvista, yööks..
    FSUSA Pepsii Pre-Mixed Specialty oli pulloa avatessa ekan kerran hyvää, mutta viikon jälkeen maistuu millä tahansa kokeiltuna pohjaan keitetyltä pepsiltä.
    Pinacolada - Personal flashback jostain hikisestä aamusta etelänmatkalla, järkyttävä krapula ja pelkkä tuoksu saa edellisen illan ateria huulille.
    Hangsen pina colada ihan ykkönen <3
    Tottakai nämä krapuloista muistuttavat nesteet ovat aika paha, esim salmiakki neste = salmarishotti x 10
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  20. #40
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Surkeimmat E-Neste Pettymyksesi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Kaikki kahvimaut mitä tullu vastaa - ei jälkeäkään kahvista, yööks..
    koetappa Brasileiroa..njomjomjom.
    Eipä sitäkään tosin välttämättä kahviksi tunnista jos on markettikahveihin tottunut.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •