Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 43 / 43

Aihe: Kannattaako aloittaa vapottelu, jos ei ole vedellyt analogistakaan...?

  1. #41
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286

    Vs: Kannattaako aloittaa vapottelu, jos ei ole vedellyt analogistakaan...?

    Kannattaako vetää subutexiä jos ei ole heroiinia kokeillut, kannattaako juoda expressoa jos ei juo kahvia. Omaa harkintaa ja maalaisjärkeä saa käyttää, koukuttava aine kumminkin kyseessä vaikka vain "piriste" onkin

     
     
  2. #42
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Kannattaako aloittaa vapottelu, jos ei ole vedellyt analogistakaan...?

    Mä olin 1 v 8 kk polttamatta kunnes aloitin höyryttelyn. Tupakoinnin lopetin aiemmin ilman mitään korvikkeita. Tosin en polttanut keskimäärin varmaan kuin +5 savuketta päivässä. Nyt on viitisen kuukautta höyryttelyä takana. Varsinaisia haittavaikutuksia en ole havainnut. Väitän, että pystyn höyryttelynkin lopettamaan halutessani samalla tavalla kuin tupakoinnin. Eli varsinaista nikotiiniriippuvuutta ei ole syntynyt. Nesteet 6-12 mg. Mulle höyryttely on rentouttavaa puuhastelua.

    Kuten joku tuossa yllä kirjoitteli niin kaikkea kannattaa kyllä kokeilla jos itsestä siltä tuntuu - elämä on lyhyt matka. Keuhkosyövänkin voi saada vaikkapa ilmansaasteiden vaikutuksesta tai ihan geeniperimän kautta ilman yhtään henkosta.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  3. #43
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Kannattaako aloittaa vapottelu, jos ei ole vedellyt analogistakaan...?

    Tää on taas sellanen aihe, jonka kysymyksiin ei oo ku vääriä vastauksia. Joo, eipä se oo terveellistä hengittää mitään muuta kuin ilmaa, eikä sitäkään paitsi jos asuu maalla. Mutta sitten taas, elämä ON lyhyt matka. Ja miksei sitä tietty kokeilla voisi? Eihän kokeilemises oo mitään pahaa. Ja pakkohan se on sanoa, tämä on niin loistava harrastus, että opiskelijanakaan ei oo harmittanu laittaa ylimääräsiä ja vähä muuhunki varattuja ropoja tähän.

    Mutta, kuten kaikille muillekin oon käsittääkseni sanonu, ENSISIJAISESTI tämä tupakoinnin lopettamiseen. Mutta sitten taas, jokainen tekee mitä lystää.
    --
    Heh, tällee että "tähän ei oo ku vääriä vastauksia ja teen itestäni pellen vastaamalla silti."
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •