Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 86

Aihe: lopetettu

  1. #61

    MrArdanay. Finnvape 2/2

    Jos tekee videoita vain saadakseen tuotteita, ollaan aivan metsässä! Näillä nyt oikeastaan mitään informatiivistä arvoa ole muutenkaan.

     
     
  2. #62
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    100% nauramistakuulla nämä on kyllä.

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Eipä siinä sitten jos käsitys on se että teen näitä videoita ihan vaan sen takia että saisin laitteita/nesteitä. Laitoin niitä viestejä menevään vaan ihan testi mielessä eikä ollut tarkotus huorata mitään. No kaippa sitä täytyy lopettaa näiden teko kun tämmöisen paska myrskyn saavat aikaan

     
     
  4. #64
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Älä ihmeessä lopeta! Lopeta vaan se ruinaaminen ja panosta videoiden monipuolisuuteen ja laatuun hiukan enemmän.

     
     
  5. #65
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    ^^Eihän tässä kukaan ole käsittääkseni videoiden tekemisestä valittanut, tai niiden lopettamista pyytänyt?

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Ei mut ne viestit lähetin ihan tiedustelu mielessä. Eipä siinä tää on kuitenkin niin pieni skene että jos mun "maine" mikskä sitä haluu sanoo oli tosta kiinni niin toisaalta mitäpä mä menetän : D

     
     
  7. #67

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    ^Ei kai se videoiden tekeminen mitään myrskyä saanut aikaseksi vaan se ruinaaminen joka on kyllä kieltämättä syvältä. Ainakin odottaisin että kokemusta on vähän enemmän kuin muutama hassu viikko. Ei voi olla mitenkään vertailupohjaa millekkään järkevälle jos kokemus on luokkaa muutama ruinattu puteli/laite.

    edit. Panosta laatuun ja osta omat putelit/laitteet ainakin niin hyvä tulee

     
     
  8. #68
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    No mutta, tämä pointti tuli varmaan kaikille selväksi.

    Toivottavasti nähdään jatkossa informatiivisia videoita laitteista mitä olet hommannut!

     
     
  9. #69

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Ajattelin olla hiljaa, mutta sanotaan nyt kuitenkin.

    Laittelin Ardanaylle viestiä noin viikkositten ja tarjosin mulle ylimääräisiä nesteitä ilmaiseksi testiin. Ihan vaan sillä mielellä että saa aloittelija apuja noiden arvosteluiden tekoon. Videoiden laatuun en ota kantaa.

    Tuli viestiä takaisinkin, ilman kiitosta tosin, olisi pitänyt tarjota cartotkin tuohon pakettiin kun omat loppu. Ärsytti senverran tuo kiittämöttömyys että jätin nesteetkin itselleni.
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  10. #70
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Tuli viestiä takaisinkin, ilman kiitosta tosin, olisi pitänyt tarjota cartotkin tuohon pakettiin kun omat loppu. Ärsytti senverran tuo kiittämöttömyys että jätin nesteetkin itselleni.
    Et oo tosissas...

     
     
  11. #71

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Et oo tosissas...
    Öö, siis tosta että tarjosin nesteitä vai siitä että meni hermot ruinaamiseen
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Mut justhan se sano ettei ruinaa vaan testimielessä lähettelee viestejä kauppiaille ja muille.. Voi vittu mitä touhua..

     
     
  13. #73

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Öö, siis tosta että tarjosin nesteitä vai siitä että meni hermot ruinaamiseen
    Siis siitä et joku kehtaa olla niin röyhkeä että puree kättä joka ruokkii.

     
     
  14. #74

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Siis siitä et joku kehtaa olla niin röyhkeä että puree kättä joka ruokkii.
    Jep, kerroin ihan fiksusti sen jälkeen että pidän nesteet itselläni.
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  15. #75
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Öö, siis tosta että tarjosin nesteitä vai siitä että meni hermot ruinaamiseen
    Heh, siis tosta että olis pitäny vielä cartotkin laittaa samaan pakettiin... ilmeisesti joku modi myös.
    Mulla olis tullu tossa vaiheessa jo mieleen lähettää joku villasukka mihin on huolellisesti imeytetty nesteet ja kääritty pari metriä kanthalia ymprärille.

    Joku raja tossa "kerjäämisessäkin" pitää olla.

     
     
  16. #76

    MrArdanay. Finnvape 2/2

    Eiköhän tämä nyt ole ollut selvää alusta lähtien!? Ei kaikilla ole rahaa ja some tarjoaa hyvän kerjuukanavan, jotkut hyödyntävät sen. Ihmisillä on erilaiset elämänlangat

     
     
  17. #77
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Yhtälailla omat puuhastelut aloitin aivan pohjalta, ja samalla tapaa saanut kritiikkiä osakseni. Itse pyrin kritiiikin perusteella oppimaan ja tekemään parempia videoita, vaikkei joka tahoa pystykään koskaan miellyttämään. Videorevikat tulevat aina olemaan omalla kohdalla puhtaasti kyse rakkaudesta harrastukseen, josta palkinto on yksärit joissa kerrotaan ja kiitetään kun videosta on ollut jotain apua. Rahallisesti en ole hyötynyt tästä penniäkään siinä mielessä, että saadut tuotteet on lahjoitettu ilmaisiksi pois niitä enemmän tarvitsevalle. Veljonin hybridi on kyllä arvokas (ja minulla edelleen) ja vaikka previkkavideolta näkyy kuinka iloisena höyryttelen sitä kuin kukko tunkiolla, on tähänkin prototestaukseen käytetty armoton määrä tunteja sekä jo "tuntuvan" summan edestä setuppiaineksia. Kaukana on ne riemunkiljahdukset "jes sain ilmaisiksi perkeleen kalliin proton!" mutta koska rakastan näprätä näitten kanssa, ei se työltäkään tunnu. Myöskin proton olen lupautunut palauttamaan tai laittamaan muulle testaajalle tarpeen niin vaatiessa. Kaikki saadut tuotteet on lähtökohtaisesti ollut mulle tunne siitä, että joku arvostaa mun tekemistäni, kuin se että minulla olisi oikeus pyytää ilmaisiksi tai alennuksella.

    Muistan vieläkin hyvin sen, kun otin kahteen kauppiaaseen tuossa liki vuoden vaihdetta yhteyttä. Kädet täristen painoin lopulta "lähetä"-nappia kun ensin olin päivän verran lukenut läpi viestin jossa ehdotin vienosti että minulle saa tuotteita lähettää arvosteluja varten. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, sillä se häpeän tunne oli niin murskaava heti viestin lähettämisen jälkeen; teen tätä siksi koska tykkään tästä, en siksi että saisin tuotteita ilmaisiksi. Pelkäsin myös ettei rahkeeni riitä, sillä vaikka taustalla olikin jo tuntuva määrä erilaisia atoja sekä modeja, en pystynyt mitenkään kilpailemaan SiB77:n laajan kokemuksen tai Lassin high end -kokemuksen kanssa. Silti löysin sen oman paikkani yhteisössä videoiden kanssa. Ei täälläkään postilaatikko kilise ja kolise ilmaistuotteista, hemmetin pienestä budjetista 99% videomatskuista on tehty.

    - -

    Poistin tuosta välistä vähän tekstiä, kun hiffasin että kirjoittelu meni pitkälle ja olikin tullut jo muutama lisäpostaus. Sen tyydyn vain tässä vaiheessa enää sanomaan että arvostus hankitaan, ei saada. Sitä myöten tulevat ne "luontaisedut" jos ovat tullakseen. Voi helevetti.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #78
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Miettii joskus kans reilu vuosi sitten ku rupesin höyryämään et kuinka valtavasti makuaisti on muuttunut
    Alkuaikojen ns. lempinesteitä ei nykyään yökkimättä pysty höyryämään
    Suuri kiitos näille vähän kokeneemmille guruille joilla on jotain annettavaakin näitten videoitten muodossa + asiantunteville ns. parempien laitteiden arvostelijoille
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #79

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Videorevikat tulevat aina olemaan omalla kohdalla puhtaasti kyse rakkaudesta harrastukseen, josta palkinto on yksärit joissa kerrotaan ja kiitetään kun videosta on ollut jotain apua. Rahallisesti en ole hyötynyt tästä penniäkään siinä mielessä, että saadut tuotteet on lahjoitettu ilmaisiksi pois niitä enemmän tarvitsevalle.
    Voiko tähän enää muuta sanoa.

    Kyllä se pohja pitää kuitenkin tulla siitä omasta mielenkkiinnosta aiheeseen.
    On se testattava sitten ilmainen tuote jonka mahdollisesti antaa etiäppäin tai itse ostettu tuote.

    Itselläni painoarvo on paljolti tietyn talon tuotteissa joita ajoittain saan testattavaksi.
    Suurin osa kuitenkin sen takia, että tuotteeseen pitää joka tapauksessa tutustua.
    Muutama tuote on jäänyt omaan käyttöön, mutta suurimmalta osin ne on laitettu etiäppäin.
    Ja ne jotka eivät ole peräisin paikka X:stä niin on itse hankittuja.

    Nyt on työnalla idointi Clone Wars-videosta jonka osista on tullut pulitettua 500€+
    Ja video julkaistaan jos siinä on haettu ilme ja vain JOS se miellyttää omaa silmää - Just for Fun

    Meitä on moneksi ja ideologiat eroavat toisistaan.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    89

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Kiteytettynä: Eipä siinä...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •