Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 86

Aihe: lopetettu

  1. #41
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. lavatube 2.1t rewier nyt saatavilla !


     
     
  2. #42
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. lavatube 2.1t rewier nyt saatavilla !


     
     
  3. #43

    Vs: MrArdanay. Uusi kanava,uudet videot,uudet kujeet ja vielä letkeempiä videoita.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ardanay Näytä viesti
    tänään illalla lavatube 2.1t arvostelu ja joku random makutesti samaan..
    Ookko jo vähä myöhässä?

    Gusi on Paskaa

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Uusi kanava,uudet videot,uudet kujeet ja vielä letkeempiä videoita.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja utinkasakka Näytä viesti
    Ookko jo vähä myöhässä?
    no päätinkin tehdä sen suoraa kun irtos aikaa.

     
     
  5. #45
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. lavatube 2.1t rewier nyt saatavilla ! pannukakku testi!


     
     
  6. #46

    Vs: MrArdanay. Uusi kanava,uudet videot,uudet kujeet ja vielä letkeempiä videoita.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ardanay Näytä viesti
    no päätinkin tehdä sen suoraa kun irtos aikaa.
    En usko että kovin monia jaksaa kiinnostaa 3min video vanhasta kiinatuubista jossa luetellaan ominaisuudet netistä.
    Ja jos kiinnostaa niin esimerkiksi sibiltä löytyy kattava video laitteesta.

    Samaa taisi utinkasakka yrittää sanoa sarkasmin muodossa.
    No offense.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Uusi kanava,uudet videot,uudet kujeet ja vielä letkeempiä videoita.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    En usko että kovin monia jaksaa kiinnostaa 3min video vanhasta kiinatuubista jossa luetellaan ominaisuudet netistä.
    Ja jos kiinnostaa niin esimerkiksi sibiltä löytyy kattava video laitteesta.

    Samaa taisi utinkasakka yrittää sanoa sarkasmin muodossa.
    No offense.
    ajattelin tuommosen vaan tehdä nopiaan väliin anteeksi jos häiritsee muuten kyllä vaan neste videoita tiedossa. ehk yks setupin vääntö

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. lavatube 2.1t rewier nyt saatavilla ! pannukakku testi!

    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/SuomenHoyryttelijat tuola pistettii pieni vv pötkylä kisa pystyyn eli jos kiinostaa ilmainen modi tuonne!

    Ja tässä tämä fruit stripe http://www.youtube.com/watch?v=7L0R-...ature=youtu.be

     
     
  9. #49
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: MrArdanay. uutta videoo pukkas 21.1

    Tuubin tekstikentässä on VW ja täällä sekä facebookissa VV. Eli kumpi voltti vai watti?

     
     
  10. #50
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. uutta videoo pukkas 21.1

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tuubin tekstikentässä on VW ja täällä sekä facebookissa VV. Eli kumpi voltti vai watti?
    Tuubin kenttää vahingossa tullut väärin vaihdan sen eli VV laite!

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. uutta videoo pukkas 21.1


     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Cherry/vanilia by sir^ testi


     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. viskikola ja jack the ripple


     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Finnvape 1/2


     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2


     
     
  16. #56
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    lempäälä
    Viestit
    71

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2


     
     
  17. #57

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Mun on nyt pakko sivustaseuraajana kommentoida sun naurettavaa käytöstä täällä foorumeilla. Oon useammalta kauppiaalta ja modaajalta kuullut kuinka olet useaan kertaan lähestynyt heitä viesteillä jossa kerjäät ilmaisia laitteita "arvostelua varten". Mun pinna katkee heti ja joka kerta kun kuulen että oot taas kerran ollut vinkumassa ja kerjäämässä lahjuksia äidin kanssa yhdessä kirjoitetulla myyntipuheellasi. Jos sinulla ei ole rahaa ja mielenkiintoa ostaa omia modejasi niin suosittelen että jättäisit joka toisen päärynäjuissin ostamatta ja säästämilläsi rahoilla ostaisit aivan ikioman laitteen.

    Sinulla ei ole minkäänlaisia meriittejä arvostella edes mehuja, saatikaan modeja. Arvostelijan tärkein ominaisuus on kokemus, sitä sinulla ei ole. Hämärässä huoneessa kännykällä kuvatut videot, joissa lutkutetaan megaDCC:a ego-akulla ja arvostellaan nesteitä tyyliin "en mä oikeen tiedä, aivan liian makee, en mä oikeen tykkää, kyl tää on ihan hyvä, oikeestaan ihan allday-kamaa, en mä tiedä, ihan mun lempparineste kai, ei kai mulla muuta kai" eivät varsinaisesti luo kuvaa hyvästä, pätevästä ja puolueettomasta arvostelijasta.

    Miksi kukaan kauppias tai modaaja haluaisi sinulle lähettää arvosteltavaa kun tietävät että olet vapotellut kokonaiset kaksi viikkoa ja teet "arvosteluita" vain siksi että saisit huorattua ilmaista tavaraa. Nämä ihmiset lähettävät laitteita arvosteluun siksi, että hyvin tehty arvosteluvideo hyvästä ja toimivasta laitteesta on hyvää mainosta kaupalle. Sen sijaan hämärässä änkytetty "arvostelu"video huonolla kuvalla ja irrelevantilla sössötyksellä on kaikkea muuta kuin hyvää mainosta. Modaajat lähettävät protoversioitaan testiin, jotta he saisivat rakentavaa ja eteenpäin vievää palautetta tulevasta laitteestaan. He haluavat että testaavalla ihmisellä on kokemusta lukuisista modeista tai atosta, ongelman ilmetessä he todennäköisesti tietävät miten sen voi ratkaista. Millaista apua sinulla olisi tarjota, jos joku tästä nyt uuden tulevan hybridinsä sinulle lähettäisi testiin? Luuletko että joku haluaa lähettää sinulle useamman sadan euron laitteen, jotta sinä saisit rykäistyä siitä kahden ja puolen minuutin mittaisen videon? Alkaisi olla tuntipalkka jo kohdallaan.

    Katso esim Sibin videoita. Ennen kun hän alkoi saada laitteita arvosteluja varten, hän oli pitkään ollut alan harrastaja. Hän on omalla rahallaan satsannut kuvauskamoihin, valaistukseen ja mittareihin. Hän aloitti videoiden teon ihan oman mielenkiinnon ja harrastuksen takia itse ostamillaan laitteilla ja nesteillä.
    Katso Lassin videoita. Hän on oman mielenkiintonsa takia ostanut tai lainannut lähes kaikki arvostelemistaan laitteista. Jos joku arvosteltava laite on ilmaiseksi saatu, se on ollut modaajan tahto eikä Lassin kerjäämä.
    Katso Defunctan videoita ja mieti sitä kuinka tarkasti ja perusteellisesti hän ne tekee. Videoista näkee heti että laitteeseen on tutustuttu niin huolella kuin mahdollista ja sen kanssa on vietetty paljon aikaa sen sijaan että ominaisuuslista luettaisiin suoraan kaupan nettisivuilta.
    Nämä ihmiset ovat ansainneet sen kunnian että he joskus saattavat ilmaisen laitteen jostain saada. Sekin laite on kuitenkin jo moneen kertaan maksettu muulla tavalla, oli se sitten kuvauskamoilla, ajalla tai suunnittelutyöllä.

    Jotta voi arvostella laitteen tai nesteen, tulee olla jotain vertailupohjaa. Miten voi tietää onko laite hyvä vai huono, jos aiemmat kokemukset rajoittuu ego-akkuun ja lavatubeen? Suurimmalla osalla arvostelijoista oli kokemusta useista kymmenistä laitteista ennen ensimmäistäkään arvostelua.

    Minulla ei ole mitään sitä vastaan että jatkat testaamista ja videoiden tekoa, päinvastoin. Mitä enemmän suomessa tehdään videoita aiheesta, sen parempi. Jokainen voi rohkeasti puolestani tehdä arvosteluvideoita. Olettaisin kuitenkin että hankit itse omat laitteesi ja nesteesi, teet niistä videot ja kerrot mietteesi. Kokemus kasvaa ajan kanssa ja jos videoiden ja arvostelujen laatu on hyvä niin varmasti jossain vaiheessa joku kauppias kysyy sinulta arvostelua. Tärkeintä on kuitenkin se, että halu videoiden tekoon tulee jostain muualta kuin toivosta saada ilmaista kamaa. Jos kauppias lähestyy sinua ilmaisella laitteella niin mikäs siinä, loistavaa. Aloitteen tulee kuitenkin aivan ehdottomasti tulla kauppiaan tai modaajan puolelta.

    Tämän hetkinen oksettava ruinaaminen, kerjääminen ja spämmääminen on sen verran raivostuttavaa käytöstä että toivon että lopetat sen heti. Jos rahat ei riitä uusien laitteiden hommaamiseen niin säästä vähän aikaa ja teet videon vasta sitten. Panosta laatuun, älä määrään. On aivan turha kuvitella että sinulla olisi vielä tällä hetkellä mitään asemaa tai auktoriteettia tässä skenessä siihen että voisit tuosta vaan pyytää haluamaasi laitetta ilmaiseksi arvosteluun. Ihan sama kuinka arvostettu arvostelija, on tuollainen kerjääminen silti tuomittavaa käytöstä ja sotii vahvasti puolueetonta arvostelumentaliteettia vastaan.


    Rakkaudella,
    Vanttila

     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    Kyllä, Vanttilan kanssa ihan samoilla linjoilla. Itse kuulun Ardanayn "uhreihin" ja jotekin vaan pisti veren heti kiehumaan tuollainen kinuaminen. Varsinkin kun videot lähinnä herättää hilpeyttä juuri tuon esitystavan takia mitä Vanttila jo edellä mainitsi.
    Pimeässä huoneessa kuvattu video, mistä ei oikein voi päätellä mitään. Ei oikein vakuuta.

    Kyllä sitä kokemusta kannattaisi hankkia ensin. Ja vaikka kehitellä jokin pohja miten sitä arvostelua tekee. Eikä vain puhua videon alussa toista ja kahden minuutin jälkeen muuttaa mielipidettä.

    Arvosteluja toki kaivataan ja niitä tuskin koskaan on liikaa. Mutta pikkasen kannattais miettiä ennen kuin rupeaa tekemään. Ja jos niitä tehdään vain siinä toivossa, että saa ruinata tavaraa kauppiailta ja modaajilta, niin on kyllä väärällä asenteella lähdetty liikenteeseen. Tuollaisella kerjäämisellä poltat vain siltoja takanasi. Että pientä asenne muutosta ja ajatusta peliin. Kokemus karttuu ajan myötä kyllä, mutta hommaile ne vehkeet ihan omilla rahoilla.

    -Hanus-
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  19. #59
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    En nyt sen kummemmin ota kantaa tähän asiaan, mutta itse "ruinasin" (kysäsin YV:llä olisiko niitä mahdollista saada testiin) Puffilta videorevikkaa varten Naturalin ja Dreamin, koska ne olivat itseäni kiinnostavia ja mielestäni multa löytyy riittävästi kokemusta näiden kaltaisista laitteista, jotta voin arvostelun niistä tehdä (jos tämä nyt jotain niin kovasti häiritsee, niin ei niitä videoita kukaan pakota katsomaan :P).
    Muutenkin pyrin panostamaan videoissa laatuun (oli sitten laitteet itse ostamiani, tai arvostelua varten saatuja) ja käydä laitteet mahdollisimman hyvin läpi, mutta pitää pituuden jotenkuten kasassa, kun harvalta nykyään kuitenkaan löytyy niin paljon vapaa-aikaa, että mitään tunnin revikkaa jaksaa kokonaisuudessaan katsoa. :P
    Muutenkin toivon, että porukka saa videoistani tietoa irti, kuten itsekin muiden videoista haluaisin saada ja tietysti jos jotain laitteita testiin veloituksetta saa, toivon myös kauppiaan olevan tyytyväinen saamaansa vastineeseen, vaikka sitten haukkuisinkin laitteen pystyyn. :P Epäilen, että hämyinen video, jossa laiteesta sanotaan pari sanaa ei välttämättä näitä kriteerejä täytä.

    Mielestäni on erittäin hyvä, että suomesta löytyy useita revikkavideoiden tekijöitä ja olen myös kaikki Ardanayn pätkät katsonut, mutta hieman tosiaan voisi panostaa asiasisältöön ja kuvaukseen/valaistukseen. En missään nimessä väitä, että itsellänikään nämä olisi vielä täysin hallussa, mutta ne ovat olleet itseäni eniten häiritsevät asiat sun videoissa. Toki nestearvostelut on varmasti vaikein laji, kun makuasioista ei voi kun kiistellä, mutta olis kiva kuulla mitä sinä nesteissä maistat hieman tarkemmin, kuin esim. "makeaahan tämä on" tai "hedelmäistä".
    Muutenkin kannattaa miettiä minkälaisia videoita itse tykkää katsella ja mitä tietoa niistä toivoo löytävänsä ja siltä pohjalta pyrkiä omien resurssien rajoissa samaan.

     
     
  20. #60
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: MrArdanay. Finnvape 2/2

    On mielestäni täysin eri asia kysyä jo usean laitteen läpikäyneenä joltain jotain tuotetta arvosteluun, kun parin täysin turhan videon jälkeen lähettää jokaiselle kauppialle ja modaajalle ruinausviestiä laitteista tai nesteistä. Tuo jälkimmäinen ei ole mitään muuta kun sitä kuuluisaa huoraamista, joka ei kyllä varmasti miellytä ketään.

    Itse olen myös sitä mieltä että on mukavaa kun on suomalaisia arvosteluja aiheesta, mutta juurikin nuo "on tää ihan makeeta" -tyyliset arvostelut ovat täysin turhia eivätkä kerro kyseisestä tuotteesta yhtään mitään. Jos ei ole mielenkiintoa tehdä muuta kun kahden minuutin video missä saattaa olla jopa useampi neste "arvostelussa" niin ehkä on parempi ainekin olla ruinaamatta niitä tuotteita keltään. Ja jos muu kuin ilmaiset tuotteet ei kiinnosta niin silloin on parempi jättää kaikki arvostelut tekemättä. Et myöskään mielestäni ole lähelläkään sitä tasoa joka arvostelijalla tulisi olla kokemuksen suhteen. Tosiaan on eri asia sitten kun on käynyt läpi lukuisia nesteitä ja laitteita niin on vertailupohjaa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •