Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Höyryhajoilua

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Höyryhajoilua

    Hellouta kaikille.

    Tätä foorumia tovin plärättyä piti itsekkin kokeilla höyryämistä kun kaikki muu on lopettamiseen on kokeiltu. Itse olen reilu kolmekymppinen mies ja polttanu teinistä asti. Reilu aski menee päivässä ja "tapatupakointi" on erittäin sitkeesti juurtunut korvienväliin.
    Eilen sitten viimein posti kanto odotetun kirjeen kotiin. eGo-K aloituspakkaus ja makuina menthol 18mg, tupakka12mg, vanilla 0mg ja setin mukana tullu "vihreä mallu" vahvuutta en tiedä ja kaikki siis Liquan nesteitä. Hieman skeptinen olin tästä höyryämisestä ja sen tehosta. Ajatus olikin pikkuhiljaa vähentää analogisten sauhuttelua ja siirtyä hiljalleen pelkkään höyryyn.
    No eilen sitten innolla repimään pakkauksia auki ja koneet ajokuntoon. Voi veljet niitä ensimmäisiä höyryjä, hymy levis korviin ku tuntu niin hyvältä Höyry oli uskomattoman tehokasta ja onnistuinkin olemaan ilman oikeeta röökiä koko illan vaikka välillä hieman tuskaa olikin. Ne tärkeät ilta ja aamusavutkin hoitui höyryllä. Tänään olen yhden analogisen vetäny. Siitä on vuosia aikaa kun näin vähällä tupakoinnilla oon ollu, ei ole edes yli 40 asteen kuume ollu este tupakalle.

    Nyt iltapäivästä tuska on hirveä. Johtuu varmaan siitä, että tuo neste on alkanu maistuun ihan paskalle. Lähinnä tulee mieleen ala-asteen diskot ja siellä leijuva savukoneensavu. Maku ei tule kunnolla läpi ja makujakin tuli hommattua liian vähän. Ideoita hyvistä mauista ja ostopaikoista otetaan mielellään vastaan.
    On tää nyt vähän outoo olla ilman tupakkaa varsinkin nuo telkkarin mainoskatkot. Ne oon aina ennen viettäny partsilla rööki huulessa ja kun tupakointi on ollu lopussa ni ohjelma on sopivasti jatkunu. Nyt joutuu keksiin jotain tekemistä mainosten ajaks.
    Nyt ku on tupakointi vähentyny näin reilusti niin tuntuu typerälle mennä röökille, mut mieli kyllä tekee nyt ihan sikana. Onko muut lopetellu röökinpolton hiljalleen? Monella tuntuu jäävän helposti tuo analogisten käryttely pois kerasta, mut mulle ei oo niin helppoo.
    Jos nyt annan itelle luvan yhteen niin annanko kohta toiseen ja kohta palaan taas entiseen? On tää tuskaa vaikka tyytyväinen tähän tilanteeseen olenkin. Salaa vaan toivoin, että olis mullakin röökaaminen loppunu ilman tuskia. No katotaan mitä tulevat päivät tuo tullessa, mut jos parempia makuja ei löydy ni hankaluuksia tulee.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Höyryhajoilua

    Lykkyä tykö valitsemallasi tiellä. Tuliko sen starttipaketin mukana siis clearoja? Ylösalaisin kääntely auttaa, jos se maku meinaa hiipua tai mennä huonoksi. Itse tappelin tupakantuskissani myös starttipaketin kanssa, itselläni oli eGo-T ja jossa ato/tankki-systeemi. Ihan paskahan se oli, ja toimi silloin kun sattui huvittamaan. Siihen röökinikkikset päälle, niin helppoa ei ollut. Mutta nuo ajat on haalea muisto vaan, ja nyt höyryä ja makua riittää. Tupakka häipyy höyrytellessä ajatusmaailmasta todella nopeasti, kun vaan vehkeet toimii. Jos etsit edullisia mutta hyvänmakuisia niksallisia nesteitä, niin kannattaa tsekata täältä nuo Wingnutsit: http://www.e-smokeireland.eu/category-s/1818.htm

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Vs: Höyryhajoilua

    ato/tankki systeemi tuli, mut tilasin kyllä clearoja kans ja samalta skeidata tuntuu maistuvan. Kyllä vielä toimeen tulee, mutta hankalaa on
    No jos huomenna olis taas vähän helpompaa eikä tänään ratkeis ketjussa polttamaan

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •