Sivu 45 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445
Tulokset 881 - 891 / 891

Aihe: ProVari (ProVape modi)

  1. #881
    Selailin myös hieman tuota Busardon videota, äsken törmäsin tuoreeseen ECF:n hehkutusketjuun jossa väki oli syvästi liikuttunutta, ja nyt katsoin televisiota:
    DrEvil.jpg
    4 A?

     
     
  2. #882
    Vapor Joes - Daily Vaping Deals: ANOTHER CLAIM: THE RAINBOW HEAVEN PROVARI?

    Tuolla sanotaan, että aiempiakin klooneja on ollut ainakin VMax. Hassua, ettei itselle ole sattunut silmään, vaikka nimi tuntuukin tutulta. Liekö ollut sitten vain 33.3 Hz vehje, ja mitenkähän tämä RH:n versio sitten.

     
     
  3. #883
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    8
    Moi vaan. Eka kirjoitus täällä ja sähkösavuilla puolivuotta. Perus vehkeillä aluksi ja nyt provari huuto netistä. Nokalla aero mega tank.
    Iloisena vinkkejä vastaan otan tehojen ja muun käytön suhteen. Aikas säätämistä mulla...

     
     
  4. #884
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kivijussi Näytä viesti
    Moi vaan. Eka kirjoitus täällä ja sähkösavuilla puolivuotta. Perus vehkeillä aluksi ja nyt provari huuto netistä. Nokalla aero mega tank.
    Iloisena vinkkejä vastaan otan tehojen ja muun käytön suhteen. Aikas säätämistä mulla...
    Löytyykö noita huutonetistä? Muistan että joskis vuosi takaperin ilmoitin sinne ego-c aloitus-setin joka poistettiin todella nopeasti ylläpidon toimesta sillä höyrykkeitä ei heillä saa kaupata.

     
     
  5. #885
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    41
    Tälläkin hetkellä siellä näkyy olevan Lambo ja vamo.Viimeviikolla oli vaikka kuinka ja monta spinneriä protankilla.

     
     
  6. #886
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kivijussi Näytä viesti
    Moi vaan. Eka kirjoitus täällä ja sähkösavuilla puolivuotta. Perus vehkeillä aluksi ja nyt provari huuto netistä. Nokalla aero mega tank.
    Iloisena vinkkejä vastaan otan tehojen ja muun käytön suhteen. Aikas säätämistä mulla...
    3.9-4.3 powerit ni toimii..Aspiren nautiluksella 3.6- 4.3 mun mielestä ok. Kovemmat rikkoo aton äkkiä.

     
     
  7. #887
    Multa hävisi mini provarista sieltä napin alta se alumiinin näkönen pala mikä ilmeisesti yhdistää napin siihen piirilevyyn. Saako niitä jostain varaosina?
    Yritin foliolla korvata sen, mutta ei se oikeen toimi

     
     
  8. #888
    Mun uskollinen Provari on saanut muutaman kerran nesteet pitkin kylkiä ja nyt on alkanut tulla ihme E-koodeja sekä sellaista että yhden painalluksen ottaa 1-7 painalluksena :/
    Tollaista lueskelin: Cleaning a provari
    Uskaltaiskohan kokeilla ja mistä tollasta 99%/91% isopropyl alcoholia saa???
    Tai oisko muita vinkkejä?

    Melkein vois jopa kysästä mahdollista korvaavaa /varalaitetta? Boksimallista?

     
     
  9. #889
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Elektroniikan puhdistusspray on kuulemma kova juttu: Sähkölaitehuollot | Motonet Oy noista sitten jotakuta arvalla kehiin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #890
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terhiha Näytä viesti
    Mun uskollinen Provari on saanut muutaman kerran nesteet pitkin kylkiä ja nyt on alkanut tulla ihme E-koodeja sekä sellaista että yhden painalluksen ottaa 1-7 painalluksena :/
    Tollaista lueskelin: Cleaning a provari
    Uskaltaiskohan kokeilla ja mistä tollasta 99%/91% isopropyl alcoholia saa???
    Tai oisko muita vinkkejä?

    Melkein vois jopa kysästä mahdollista korvaavaa /varalaitetta? Boksimallista?
    Apteekista saa isopropyl alkoholia.100ml pullo maksoi n.6e.

     
     
  11. #891
    Tutulla oli tuota elektroniikan puhdistussuihketta Taas toimii uskollinen ystäväni!

     
     
Sivu 45 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut (eS)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •