Tulokset 1 - 17 / 17

Aihe: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

  1. #1

    Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Morjesta foorumin väki.

    Tänään päätin että hankin e-savuke kitin ja nesteet.
    Olen polttanut röökiä noin 12 vuotta ja nyt alkaa pikkuhiljaa riittämään, tuo pas*an vetäminen. Omaa terveyttä ajattelen ja en halua olla huonona esimerkkinä omalle muksulle(1v8kk), koska pian hänkin alkaa jo asioita ymmärtämään. Plussana vielä että ei joudu emännän "motkottamista" kuuntelemaan että haiset/maistut pahalle
    Röökiä menee nykyään noin 15savuketta päivässä. Poltan tälläistä laimeaa "vuoristoilmaa"(L&M harmaata) Jossa tervaa 3mg, nikotiinia 0,3mg ja hiilimonoksidia 4mg. Ongelma röökin lopettamisessa on omalla kohdalla enemmänkin se tapa, että menee ulos ja saa sormille "töitä".
    No mutta itse asiaan...

    Valmiiksi jo katselin totallywickedin sivuilta kittejä ja nesteitä ja nyt pyydänkin apua, että onko nämä ajattelemani "vermeet" oikeanlaiset/yhteensopivat keskenään jne jne.....

    Kitiksi ajattelin tälläistä : http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html


    "Tankeiksi" tälläisiä : http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

    Sitten tarvitsen ilmeisesti myös näitä?: http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

    Nesteiksi tälläistä: http://www.totallywicked-eliquid.co....e-product.html
    Mentholin, applen, bananan, cigarin ja vanillan makuisina.

    Lisäksi sitten vielä vaikka tälläistä: http://www.totallywicked-eliquid.co....y-product.html
    Pullo tai kaksi mentholin makuisena

    Ja vaikka tälläistä: http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html
    Ruyan/Ry4 makuisena

    Nyt kysymys kuuluukin että minkä vahvuisena? 8mg vai 11 vai 18mg? Vai ostanko 18milligrammasta ja 0milligrammasta ja miksailen niistä sopivaa lientä?

    Puuttuuko vielä jotain mitä tarvitsen tai muuta kommentoitavaa? Apuja, ideoita, ehdotuksia otetaan vastaan

    Tuolta totallywickedistä nyt kuitenkin ajattelin tilata, koska emännän eno sitä suositteli. Raha ei sinänsä este ole. En viitsi ostaa halvalla huonoja, mutta toisaalta en viitsi rahaa hukkaankaan heittää, jos tämä ei olekkaan mun "juttuni"

    Kiitoksia jo etukäteen ja toivon pikaisia vastauksia. Kiitos jo etukäteen.....

    -Romppaane-

     
     
  2. #2

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Terve!

    Tornado tankin omistajana voin kyllä suositella kyseistä laitetta. Käyttö on helppoa ja vaivatonta. Normi tankkiin mahtuu 1.1ml nestettä joten nestettäkään ei tarvitse koko ajan lisäillä. Ainoana miinus puolena laitteessa olen huomannut että melko nopeasti se muuttuu ns. mauttomaksi eli nesteiden maut ikäänkuin laimenevat ja se johtuu atomisoijasta jota pitää aika ajoin putsata.
    Low resistance atomizer kannattaa hommata jos enemmän höyryä haluaa, kurkkutuntumaa tämä ei kyllä hirveästi lisää tuo.

    Valmiiksi täytettyjä tankkeja tossa kitissä tulee mukana jo viisi joten ei nuo varatankit aivan pakollisia ole koska ne voi täyttää aina uudelleen.

    Tankkien varakorkkeja tulee luultavasti mukana 5-10 kpl vaikka se ei tossa listassa luekkaan. Kaveri tilasi pari viikkoa sitten kitin ja siinä tuli pussi tankkien korkkeja. Ne oli tosin pehmeämpää muovia kuin alkuperäiset korkit. Sivulla lukee että tankit voi käyttää uudelleen mutta korkit ovat kertakäyttöisiä... Itse olen kyllä täytellyt samoja tankkeja missä orkkis korkit useita kymmeniä kertoja. Tietysti mukaan aina mahtuu muutamia viallisia yksilöitäkin tai täyttöjen myötä kun korkit kuluu, niin silloin saattaa vuotamista ilmetä.

    Itse poltin normi tupakkia saman verran kuin sinä ja olen nyt muutaman kuukauden käyttänyt 18mg nesteitä. Sillä on nikkikset mulla ainakin lähteneet.

    Total Wickedin nesteistä olen käyttänyt ainoastaan Titan sarjaa joten niistä en osaa enempää sanoa.

    Lopuksi pitää vielä sanoa että Total Wicked on hyvä kauppa joskin hieman hinnakas varsinkin nyt kun siellä ei toi alennuskoodikaan ole toiminnassa.
    Tankki mallia myydään monessa muussakin kaupassa ja halvemmalla, esim. Misteliquid myy Ego-t mallia alennuksella 37 puntaa! Tosin nyt kaikki loppuunmyyty...

    Tässä jotain vinkkejä mitä mieleeni tuli.






     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    10

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Moro. Mielestäni (vain minuun) kannattaisi ottaa pienissä purkeissa ei vahvuuksia.
    On niin "tapaus" kohtaista miltä mikin vahvuus tuntuu. Analoogi spadussa kun siihen savuun tekee tunnetta kaikki terva, häkät etc...
    Tämä on yksi niista vaikeista asioista johon on vaikea antaa apuja.

     
     
  4. #4

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja viikinki77 Näytä viesti
    Itse poltin normi tupakkia saman verran kuin sinä ja olen nyt muutaman kuukauden käyttänyt 18mg nesteitä. Sillä on nikkikset mulla ainakin lähteneet.
    Kiitos vastauksesta.

    Tarkoitit ilmeisesti siis normi tupakilla full flavoria(punaista)?

    Eli itse pärjäisin todennäköisesti 8mg tai 11mg nesteillä?

    Onko jotain varmaa ns.yleis makua mikä menee varmasti normi röökin polttajalla. Entä jotain makua mitä ei edes kannata suositella. Tosin kaikkihan on maku asioita...

    Tänään pistän tilauksen menemään, että viimeisiä ehdotuksia otetaan kaikilta vielä vastaan.

    -Romppaane-

     
     
  5. #5

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuuba Näytä viesti
    Moro. Mielestäni (vain minuun) kannattaisi ottaa pienissä purkeissa ei vahvuuksia.
    On niin "tapaus" kohtaista miltä mikin vahvuus tuntuu. Analoogi spadussa kun siihen savuun tekee tunnetta kaikki terva, häkät etc...
    Tämä on yksi niista vaikeista asioista johon on vaikea antaa apuja.
    Moro

    Kerrottakoon vielä, että kun tupakoinnin aikoinaan aloitin, niin poltin punasta mallua noin pari vuotta. Sitten siirryin valkoseen malluun mitä poltin about 8vuotta. Ja nyt viimeset 2 vuotta harmaata L&M:ää.
    Ja pointtina oli, että normi röökissä siirtyminen laimeampaan ei omalla kohdalla ongelmia ollut. Ehkä muutama päivä tuli vedettyä laimeampaa enemmän, kunnes tasaantui.

    Voihan tietysti varuiksi ottaa hiukan 18milligramman kamaa, mutta epäilen, että jää käyttämättä.

    Ja kiitoksia Tuuba mielipiteestäsi!

    -Romppaane-

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    ehkä itse ottaisin liberty flightsilta nuo mutta maku asia.riva 510 tai ego mutta maku kysymys ja hinta..no noista litkuista sen verran että luulisin että jääpi18mg polttamatta.itse kärytin normi kessua melkein 20v ja 2 askia pvä.ja 36mg aloitin litkut mutta se liika tujua.24mg ja 16 nyt imeskelen ja se ihan ok vaikka joskus aamusin sais olla miedompaakin.muija taas polttelee 10mg litkuja ja saa ihan täydet fiilikset niistä,se polttaa analogista normista askin per pvä..mut litkujen kanssa vahvuuden joutuu itse hakemaan..mut luulisin kohdallasia että joku 6-10 on varmasti sopiva.ry4 kyllä voin suositella,mentholit monet liika mentholeita..oikein mentholi litkusta tulee samanlainen fiilis kuin ois 40 astetta pakkasta ja askillinen mynthonia suussa ja sitten vedät täyden palkeellisen ilmaa keuhkoihin..
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    10

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Laitetaas hieman vertailupohjaa jos se jeesais.
    Itse poltin n.20-25 sinistä tavaraa. tilasin 18 mg tavaraa joka on ihan jees mutta kuten poltetun analoogon määrästä voi päätellä pölli pitäis olla huuless melkein koko ajan niin tuo 18 mg käy pistäväksi kurkuun ja suuhun liian nopeasti. tilasin nyt 14 ja kahtotaan mitä sen kanssa käy.
    Alotuspaketin mukana tuli topacco maku (genesis kauppa)en tykännyt, cola tykkäsin. Pidän muutenkin enemmän makeasta.
    Keskusteluissa käy ilmi että ry4 olisi erittäin hyvää. Jos olet kauhean mietoa pottanut tähän asti ei kannata varmaankaan yritää löytää röökin makuista vaan etsiä jokin maku josta muuten tykkää.
    Se ulos tuleva savu/höyry on se juttu minkä itse totesin olevan suurin ilo koko hommassa.

    Kuten nicotin:kin totesi kirjoitteluni aikana ry4...


     
     
  8. #8

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Total Wickedin RY4 maku on sitten todella kaukana ns. oikeasta RY4 mausta. Ei pahaa, mutta ei maistu samalle.
    Liberty Flight, Misteliquid ja ainakin ivapourelixir myy todella hyviä RY4 nesteitä.

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Mulla on just total wickedin RY4:sta ja tässä ihmetelly miksi sitä kehutaan. Pitää kokeilla tilata muualta.

    Asiaan liittyen voi olla parempi tilata puolet tupakkamakuja ja puolet hedelmää/limu-makuja. Itsellä tulee vaihdeltua joka toiselle päivälle toisenlaista makua, pysyy mielenkiinto yllä.

     
     
  10. #10

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Näitä kauppoja kun tutkii, niin tuntuu että olis isomies pienten lasten karkkikaupassa

    Tsekkasin äsken myös tuota nicotinin ehdottamaa liberthy flightsia, mutta heillä ei ilmeisesti ollut tuota tankki mallin egoa myynnissä. Tais sitten olen sokea.
    Kumminkin tarkotus olis, että duunipäivän pärjäisi mahdollisimman pienillä litkujen puljaamisella. Siksi ajattelin tuota total wickedin tankkillista kittiä. Onko jotain muuta syytä kuin hinta, että miksi ei kannattaisi totalwickedistä tilata?

    offtopic: Ei kukaan lähellä Raumaa satu asumaan.......... Ottaisin vielä "tipsejä" vastaan, vaikka kasvotusten tai puhelimella. Vaikeeta välillä tämä ajatuksien/kysymyksien muuttaminen kirjoitettuun muotoon tänne nettiin

    -Romppaane-

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    heips, Mä olen polttanut yli kolmekymmentä vuotta 1-savukkeita, eli 1 mg nikotiinia, ja olen aloittanut tupakanmakuisella 8 mg litkulla. Ainakin mulle se maistuu ihan samalta kun 1-savuke analogisena.

     
     
  12. #12

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Itse olen poltellut on/off:na vaalenvihreää LM:ää (maks. 1-1.5 askia /vkko), ja nyt höyrystelessä olen käyttänyt 12-18mg:sta.
    Tuo 18mg on hiukan ehkä vahvaa mutta ei liian vahvaa. 24mg:sta saan sitten taas päänpyörälle :-)

    12mg on taas itselleni hyvin mietoa, melkein kuin ei olisi mitään, eli makusa kullakin.
    Kannattaa hommata niitä pieniä puteleita pari ja kokeilla eri makuja/vahvuuksia.
    EasyLiquidissa ja MistEliqudissa on kohtuu halvat hinnat euroopassa.

    Laitteiden osalta suosittelen taas melkein hommaamaan suoraan kiinasta, esim healthcabin tai heaven-gifs.

    Malleista yksi hyvä kohtuu halpa malli jota voin suositella on KR:n 808 ja siihen sopivat cartomizerit, starterkitin saa 17:sta eurolla (2x akkua, laturi + 6 tyhjää cartomizeria)
    http://www.heaven-gifts.com/product-143.html
    Cartomizerit maksaa 3 euroa 5kplt.

    Tulliraja on tällä hetkellä tullinsivujen mukaan 45 euroa elektroniikan osalta.

     
     
  13. #13

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Suosisin suomalaista ja tilasin sauhuton.fi:stä ego-t kitin

    Litkuja alan katselemaan nyt jostain muualta.

    -Romppaane-

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    juu pakko olla samaa mieltä tuosta ivapourelixir Ry4 joka on kyllä TODELLA hyvää matskua..ja samasta puljusta myös mrl eli kotoisalta nimeltä varmaankin mallu kelpo polttoa.nopea toimitus ja laatu litkut niin voin suositella paikkaa.easyeliquid tod halpa litku kauppa mutta ry4 esim ei saa kuin vgnä mitä en oikein kyllä suosi mutta joku tykkää äitistä ja joku isoäitistä..sen vain huomannut että ry4 isona 30ml pottuna "väljähtyy" ja maku tahtoo hävitä,varmaankin kun välillä lämpenee taskussa yms.10ml pullot siitä parempia matkamalleina.tilaa siis ihmeessä tyhjiä 5-10ml pulloja mukana pidettäviksi.mutta jos tankki malli niin ei ole kyl pullo ongelmia.tervetuloo kunnon makujen maailmaan eka päivänä tosin se digi maistuu paskalle tehdashöyryjen johdosta joten ne veks hyvin sillä aikaa kun akut latautuu siihenhän löytyypi ohjeet tuolta muualta.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  15. #15

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Niin atomizeissa on yleensä tehdasöljyt paikoillaan. Eli kannattaa siis puhdistaa ne puhaltamalla(tai kannuilmaa) hyvin siihen akkupäähän ja pitämällä nenäliinaa toisessa päässä-

     
     
  16. #16

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    Nyt on myös litkut tilattu liberty-flights:ilta. Vähän sitäsun tätä tuli tilattua :
    -VG Menthol - Low - 8MG
    -VG RY4 - Medium - 14MG
    -PG Vanilla - Low - 8MG
    -PG Winston - Low - 8MG
    -VG Cola - Medium - 14MG
    -VG Virginia Blend - Low - 8MG

    Eiköhän noilla jo vähän alkuun pääse?

    Kiitoksia vaan kaikille vinkeistä

    -Romppaane-

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Vuosia tupakoinut kaipailee apuja välineiden ja litkujen hankinassa.

    virginia blend ja winston oikein hyviä normi kuivia tupakki makuja.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •