Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 88

Aihe: Provari V3

  1. #41
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181

    Re: Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77
    Kiitos vaan mutta Provarin omistaneena en sitä romua halua takaisin. En edes ilmaiseksi.
    Ihan mielenkiinnosta, miksi provari on romu?

     
     
  2. #42
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kiitos vaan mutta Provarin omistaneena en sitä romua halua takaisin. En edes ilmaiseksi.
    ja nyt pitäisi vielä ottaa vakavissaan tulevia videoarvostelujasi :-\
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    139

    Vs: Provari V3

    Ihmettelyt täältä myös ??? ???

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181

    Vs: Provari V3

    Pitäisi nyt höyrygurun ymmärtää ettei hauku laitetta paskaksi ilman perusteluja.

    Ja ei, en vetänyt hernettä nenukkiin, ihan mielenkiinnosta haluan perusteluja.

     
     
  5. #45

    Vs: Provari V3

    Tarkoitin lyhyesti sitä että ProVape on iso firma jolla on valuuttaa ja osaamista aikalailla ja sillä että se on varakas meinasin lähinnä sitä että vaikkei talossa olis ihmisiä jotka jotain todella rajoja rikkovaa saisi itsestään suollettua,niin semmoinen tiimi on varmaan mahdollista työpöydän ääreen saada. Se että halutaanko saada edes, riippuu tietystikin niistä jotka asiat siellä päättää ja jos ovat sitämieltä et se on siinä jo,eikä mitään,niinkuin sanoin rajoja rikkovaa haluta lähteä tekemään ja pysytään konservatiivisella linjalla,niin sitte näin. Mutta kuka sanoo tai määrittelee sen miltä ProVari 3 tulisi näyttämään ja onko sen pakko olla yksinappinen,sekin on taas yks juttu lisää. Ja jos asiat päättää innovatiivisempi johto,niin uskon että maineesta halutaan pitää kiinni ja jos lähetään jotain uutta tekemään(esim.wattisäätö)luulen että se tehdään kunnolla ja jätetäänkö uudistukset siihen..kuka tietää ,mutta jos ei, niin luulen että se mitä ikinä tehdään lähtee sitten toimivana kun Sveitsiläinen kello ulos ja ehkä nää uudet kuvioinnit on naamiointia,niinkuin autoteollisuudessa paljon tehdään kun joku odotettu malli on kokeiluasteella. Mikäli ProVape jotain uutta tosiaan isosti lähtee tekemään,luotan siihen että tuskin sieltä huonoa ulos kehdataan laittaa,mutta mist minä mitään tiedä...kuhan maalailen. Kyllä mulla on kyseisen firman hommiin täys luotto,eli jos rautapuolella tapahtuu jotain uskon että mielenkiintoista ja toimivaa sitten tulee. Miksi v2 mallille haluttais tehdä pelkkä ruma ulkonäköuudistus,sitä en käsitä. Mutta jos ovat vaan kosmeettisia muutokset, niin keheen niillä yritetään vedota.. En ymmärrä miksei silloin olla julkaisematta mitään hölmön näköisiä kuoseja ja anneta V2-mallin olla mitä on. Ei puhuta turhaan uudesta mallista. Toivon että tää jotenkin selvensi ajatuksiani.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  6. #46

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savutonna Näytä viesti
    Tarkoitin lyhyesti sitä että ProVape on iso firma jolla on valuuttaa ja osaamista aikalailla ja sillä että se on varakas meinasin lähinnä sitä että vaikkei talossa olis ihmisiä jotka jotain todella rajoja rikkovaa saisi itsestään suollettua,niin semmoinen tiimi on varmaan mahdollista työpöydän ääreen saada. Se että halutaanko saada edes, riippuu tietystikin niistä jotka asiat siellä päättää ja jos ovat sitämieltä et se on siinä jo,eikä mitään,niinkuin sanoin rajoja rikkovaa haluta lähteä tekemään ja pysytään konservatiivisella linjalla,niin sitte näin. Mutta kuka sanoo tai määrittelee sen miltä ProVari 3 tulisi näyttämään ja onko sen pakko olla yksinappinen,sekin on taas yks juttu lisää. Ja jos asiat päättää innovatiivisempi johto,niin uskon että maineesta halutaan pitää kiinni ja jos lähetään jotain uutta tekemään(esim.wattisäätö)luulen että se tehdään kunnolla ja jätetäänkö uudistukset siihen..kuka tietää ,mutta jos ei, niin luulen että se mitä ikinä tehdään lähtee sitten toimivana kun Sveitsiläinen kello ulos ja ehkä nää uudet kuvioinnit on naamiointia,niinkuin autoteollisuudessa paljon tehdään kun joku odotettu malli on kokeiluasteella. Mikäli ProVape jotain uutta tosiaan isosti lähtee tekemään,luotan siihen että tuskin sieltä huonoa ulos kehdataan laittaa,mutta mist minä mitään tiedä...kuhan maalailen. Kyllä mulla on kyseisen firman hommiin täys luotto,eli jos rautapuolella tapahtuu jotain uskon että mielenkiintoista ja toimivaa sitten tulee. Miksi v2 mallille haluttais tehdä pelkkä ruma ulkonäköuudistus,sitä en käsitä. Mutta jos ovat vaan kosmeettisia muutokset, niin keheen niillä yritetään vedota.. En ymmärrä miksei silloin olla julkaisematta mitään hölmön näköisiä kuoseja ja anneta V2-mallin olla mitä on. Ei puhuta turhaan uudesta mallista. Toivon että tää jotenkin selvensi ajatuksiani.
    No nyt saa jo jotain selvää, mut pakko kyl silti sanoo et koko viesti pelkkää diipadaapaa

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Vs: Provari V3

    :
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kiitos vaan mutta Provarin omistaneena en sitä romua halua takaisin. En edes ilmaiseksi.
    Oho, Sib uskalsi sohaista mehiläispesää. Arvasin että tästä nousee äläkkä porvarin nimeen vannovien keskuudessa :
    The world is yours

     
     
  8. #48
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Provari V3

    Nyt selkis. Eli ihan vaan pieni pohdinta aiheesta. Kiitos Savutonna.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  9. #49
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anteroman
    :
    Oho, Sib uskalsi sohaista mehiläispesää. Arvasin että tästä nousee äläkkä porvarin nimeen vannovien keskuudessa :
    Eihän tossa ny mitään ihmeellistä:P
    Mut pikkasen ois kiva kuulla arvon Gurulta myös perustelua moiseen kommenttiin
    Mies on kuitenkin arvostettu henkilö foorumilla ja opastanut videoittensa kautta perinpohjaisesti meitä käyttäjiä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    139

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anteroman Näytä viesti
    :
    Oho, Sib uskalsi sohaista mehiläispesää. Arvasin että tästä nousee äläkkä porvarin nimeen vannovien keskuudessa :
    Haluaisi vain perusteluja Sibin mielipiteestä.

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Vs: Provari V3

    Kun on Gurun asemassa ei tarvitse perustella mitään
    The world is yours

     
     
  12. #52

    Vs: Provari V3

    Diipadaapaa,eli mielestäni asian puntarointia olemassa olevilla ymmärryksillä ko.firman aikaisemmasta toiminnasta,jos on jotain kovempaa infoa niin antaa toki tulla,luulen kyllä että aikalailla yhtä vähän tiedetään. Minä vaan"ääneen"pohdin,ja jos se on jotenkin epärakentavaa niin anti aiheen olla. V2 on ja hyvin pelaa. Ollut jo vuoden ainakin. Ja niiltä kokemuksilta+muusta saamastani infosta,kun tykkään tutkia,pohdin mitä vois olla tulossa jos hyvä tuuri on..
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  13. #53

    Vs: Provari V3

    Mäkin odottaisin Sibiltä jotain perusteluja ProVarin kelvottomuudesta koska uskallan sanoa että helevetin hyvä laite,katsoo asiaa mitenpäin vaan. Ja tollaisen lausunnon jälkeen,niinkuin jo joku totesi,mites pitää tästä lähin rewikkoihin suhtautua. Selvennystä peliin.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Provari V3

    Siis anteeksi nyt vain, mutta MITÄ HELVETTIÄ?!
    Sib ei arvosta Provaria - Sibin arvostelut puolueellista skeidaa?
    Tee itse parempi, ei kait siinä muuta.
    KGO & Twist

     
     
  15. #55

    Vs: Provari V3

    Tätä en minä tarkoittanut,Pidän ProVaria yhtenä parhaista volttisäätöisistä ja sitten jos asia on että se on Sibin mielestä paska niin johtuuko sitten yhden napin säädöstä vai mistä. Tämä kiinnostaa arvosteluja tulkitessa. Miten itse,onko ProVari V2 mielestäsi paska tai edes huono?? Henk.koht.en parempaa voi/pysty tekemään. Oma mielipide laitteesta? Post Scriptum,V 2 on ainoa ei mekaaninen mun hyllyssä ja syystä,Tarkoitan siis aktiivikäytössä olevista.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255

    Vs: Provari V3

    Sibillähän oli sen kanssa paljon ongelmia lue: provari arvostelu vizin tekemänä.

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anteroman Näytä viesti
    Kun on Gurun asemassa ei tarvitse perustella mitään
    Jumalasta seuraava

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Provari V3

    Jep, suudelkaa mun varpaita.
    KGO & Twist

     
     
  19. #59
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Provari V3

    Tämä taitaa selittää SiBin kärkkään mielipiteen.

     
     
  20. #60
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland Näytä viesti
    Nyt selkis. Eli ihan vaan pieni pohdinta aiheesta. Kiitos Savutonna.
    Juu, huomattavasti paremmin ymmärrettävää tekstiä tänään.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    No nyt saa jo jotain selvää, mut pakko kyl silti sanoo et koko viesti pelkkää diipadaapaa
    Onko täällä jotain muutakin.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •