Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 88

Aihe: Provari V3

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Provari V3

    Puff ilmoittaa , provari uudistuu . Uudet mallit tulevat tamikuussa. Mitä,mitä... Onko kyseessä siisV3 ja mitä eroa nykyiseen malliin ? Tietooa ja nopeasti !
    The world is yours

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    51

    Vs: Provari V3

    Eikö Puff ilmoittanut, että versio on 2.5 eikä v3

    tuollaiseen törmäsin myös:
    http://escapetheanalog.blogspot.com/...aunch-new.html


     
     
  3. #3
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: Provari V3

    Näyttäisi olevan lähinnä ulkoinen muutos,rautapuoli pysynee ennallaan. Maltillisia uudistuksia siis.
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Provari V3

    Ja huonompaan mennään mun mielestä. Nuo kalansuomut minissä oli vielä nätit, mutta noita uuden mallin peltomerkkejä ei kyllä kestä silmällä kattoa. V2 siis pitää pintansa vielä, mutta jos ne tekee yhtä hyvän piirin VW/VV-tyylillä niin ehkäpä sitten...
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #5

    Vs: Provari V3

    Hirveen näkösiä,mut niin on usein odotetuttujen autojen ns.naamioidut mallit. Henk.koht.en usko et Provape lähtee pelkästään kuviointia muuttamaan. Oon ollu ennenkin väärässä koht.usein joten.................................
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  6. #6

    Vs: Provari V3

    Ei tuo uudistus ole todellista? Mitä vittua kysyy lappalainen? Hehkuttivat naamakirjassa et kovaa ollaan tulossa, tässäkö se nyt on? Okei vaimolle hieromasauva jos värisee tarpeeksi
    olisin odottanu et tekevät jo VW laitteen joka kyykyttää kaikki, pelkkä ammppeerin rajoituksen nosto ei säväytä, eikä tuossa ole edes sitä.

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Provari V3

    Ainoa uudistus mikä on jäljellä on säätöWatit. Ja se on kuitenkin yhden napin takana niin muut on mennyt lujaa ohi vaikka olisikin säätöwattinen. Ei siis mitään uutta nähtävää, hajaantukaa. Rip provari jos näin härskisti saa sanoa, vanhat on parempia. Uusi kuosi, lisää hintaa...

     
     
  8. #8
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Provari V3

    Mikäli ainoa uudistut on ulkonäkö, olen samaa mieltä Sibin kanssa.

    Joskaan, en usko että noin iso firma tekee uuden laitteen pelkästään muuttaakseen ulkönäköä huonompaan suuntaan. Toivottavasti on muitakin uudistuksia. :-\

     
     
  9. #9

    Vs: Provari V3

    Niin ja sit tulee 2 lisänappia mm.höyryn lämpötilasäädin(0.1celciuksen tarkkuudella yms)ja haistattaa kaikille pitkät,wanyay,spekulointi on kivaa..
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  10. #10
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savutonna Näytä viesti
    Niin ja sit tulee 2 lisänappia mm.höyryn lämpötilasäädin(0.1celciuksen tarkkuudella yms)ja haistattaa kaikille pitkät,wanyay,spekulointi on kivaa..
    Spekulointi on kivaa, ja kuka ties vaikka nuo ominaisuudet tulisivatkin ( ) mutta ProVariin ei toista saatika kolmatta nappulaa laiteta. Koko laitteen idea on, että kaikki ominaisuudet on säädettävissä yhdellä napilla. Jotkut pitää huonona, koska epäkäytännöllisyys, jotkus hyvänä, koska ulkonäkö.

    Jatketaan spekulointia: Toivottavasti VW :

     
     
  11. #11
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Provari V3

    Loppujen lopuksi Provarikin on vaan virtalähde, joten suurimpia muutoksia olisin odottanut tuonne ulkonäköpuolelle. Parempaan päin luonnollisesti.

     
     
  12. #12

    Re: Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77
    Ainoa uudistus mikä on jäljellä on säätöWatit. Ja se on kuitenkin yhden napin takana niin muut on mennyt lujaa ohi vaikka olisikin säätöwattinen. Ei siis mitään uutta nähtävää, hajaantukaa. Rip provari jos näin härskisti saa sanoa, vanhat on parempia. Uusi kuosi, lisää hintaa...
    Onko noista säätöwatillisista joku oikeesti "kunnollinen"? Eli siis samanlaista jämäkkää laatua kun provari ja ja ehdotonta tarkkuutta siinä, mitä se antaa ulos? Mitä oon noista lukenu niin kaikki tuntumaltaan vähän kiinarimpuloita ja mittaksissa antaa ulos mitä sattuu. Noi kaikki lavatubet, vmaxit, zmaxit js joku muu jonka nimeä en saa päähän, mitä oon pitäny kädessäni tuntuu siltä ettei oo tulossa mun ostoslistalle ainakaan.

     
     
  13. #13

    Vs: Re: Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Onko noista säätöwatillisista joku oikeesti "kunnollinen"? Eli siis samanlaista jämäkkää laatua kun provari ja ja ehdotonta tarkkuutta siinä, mitä se antaa ulos? Mitä oon noista lukenu niin kaikki tuntumaltaan vähän kiinarimpuloita ja mittaksissa antaa ulos mitä sattuu. Noi kaikki lavatubet, vmaxit, zmaxit js joku muu jonka nimeä en saa päähän, mitä oon pitäny kädessäni tuntuu siltä ettei oo tulossa mun ostoslistalle ainakaan.
    +1
    Enkä lähe ulkonäöstä mitään muuta sanomaan,kuin että mini näyttää mun silmään aika samalta.
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  14. #14
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Provari V3

    Yhtä tarkka wattisäätö kuin V2 volttisäätö, niin siinä olis mun mielestä kerrakseen upgradea. Plus että ulkonäön sais valkata V2 tyylisenä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    123

    Vs: Provari V3

    Ulkonäkö muuttuis, mutta käytettävyys pysyy ennallaan sitähän tuossa huhuillaan.
    Teoriassa siis voisivat päivittää raudan sisältä, mutta käyttöliittymä pysyy kutakuinkin samana.
    Jos wattisäätö löytyy, niin menee mini vakavasti harkintaan itsellä.

    Kaikenäköistä vaporomua.

     
     
  16. #16

    Vs: Re: Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Onko noista säätöwatillisista joku oikeesti "kunnollinen"? Eli siis samanlaista jämäkkää laatua kun provari ja ja ehdotonta tarkkuutta siinä, mitä se antaa ulos? Mitä oon noista lukenu niin kaikki tuntumaltaan vähän kiinarimpuloita ja mittaksissa antaa ulos mitä sattuu. Noi kaikki lavatubet, vmaxit, zmaxit js joku muu jonka nimeä en saa päähän, mitä oon pitäny kädessäni tuntuu siltä ettei oo tulossa mun ostoslistalle ainakaan.
    Ainut oikeasti wattisäätöinen on darwin ja ilmeisesti svoemesto. Kiinaputket on halpoja, halvan oloisia, kevyitä ja hajoavia rimpuloita jotka on tehty paskoista materiaaleista paskalla laadunvalvonnalla. Toivottavasti saatas oikeesti laadukas wattisäätönen putkimodi, toivon et provari v3 ois sellanen. Muistaakseni provape on joskus ilmottanu et eivät lähde wattikelkkaan mukaan..

     
     
  17. #17

    Vs: Re: Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ainut oikeasti wattisäätöinen on darwin ja ilmeisesti svoemesto. Kiinaputket on halpoja, halvan oloisia, kevyitä ja hajoavia rimpuloita jotka on tehty paskoista materiaaleista paskalla laadunvalvonnalla. Toivottavasti saatas oikeesti laadukas wattisäätönen putkimodi, toivon et provari v3 ois sellanen. Muistaakseni provape on joskus ilmottanu et eivät lähde wattikelkkaan mukaan..
    Tota semovaria oon aika pitkään kuolannukkin jo. Provapelta jos tulee wattimodi niin ei montaa sekunttia tarvii miettiä, et mihin laittaa rahat taas. Mut mä muistelisin kanssa, et tuolta olis joskus tullu ilmotusta, et ne ei lähde tekemään wattisäätöstä laitetta. Tietty toikin on voinu nyt muuttua kun jokanen kiinalainen valmistaja puskee wattisäätöstä pökälettä pihalle. Eniten ehkä odottelen nyt sitä, et joku hyvä modaaja laittaa ton uuden dna piirin nätin putken sisälle.

     
     
  18. #18

    Provari V3

    Kiinalaiset puskee melkein wattisäätöisiä, paino sanalla melkein

     
     
  19. #19
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Provari V3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kiinalaiset puskee melkein wattisäätöisiä, paino sanalla melkein
    Jees. Mietipä jos Provapes tekisi wattisäädön samalla laadulla ja tarkkuudella mitä ProVarissa on volttisäätö... : : : : (jokuhan sitä sano jo, mutta kertaus on opintojen äiti ) Se olis se mahtava.

     
     
  20. #20

    Vs: Provari V3

    v1 mennään, eikä ole mitään tarvetta vaihtaa..pelaa kuin unelma. uuden provarin hankin kun tämä hajoaa..jos hajoaa..

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •