Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 124 / 124

Aihe: Halvan markan Tabletit

  1. #121
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Aikansa näitä tabletteja tutkailtuani taidankin tilata -> Ramos i9s

    Vähän tosin tuo sivusto arveluttaa, kun eivät vuorokaudessa vastaa mitään kyselyihin ja facebook sivuakaan ei ole päivitetty pariin vuoteen.
    Kiinasta tietty sais halvalla myös, mutta VAT ja tullit nostaa hintaa.. myös harvinaisempien mallien roottaus voi olla haasteellista.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  2. #122
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Ihan luotettava tuo tabletvarasto on. Nuo Ramosin i9:t on kyllä mukavia tabletteja, mitä nyt olen arvosteluja lukenut ja muron 'halvat kiinan android tabletit' ketjua.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  3. #123
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lähti sitten pitkällisen pohdinnan jälkeen tilaukseen tuo Ramos i9s.

    Lähinnä tulee sohvasurffailuun ja mahdollisesti jos löytyy kiinnostavia pelejä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #124
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Itellä käytössä ollut keväästä asti Lenovan IdeaTab A3000H. Jos en pahasti valehtele niin 160 eekin luokkaa oli hinta ja ainakin minä olen tullut tällä toimeen. Jos tuosta henki loppu niin saatanpa ostaa toisenkin Lenovan kikottimen tämän jälkeen.

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •