Sivu 4 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 134

Aihe: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

  1. #61
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Onhan tuo aika kallis laturiksi mutta vaikuttaa tosi pätevältä ! Pistetään harkintalistalle ^^

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Onhan tuo ~8€ kalliimpi, kuin Trustin nelipaikkanen.
    Mun laturi oli ~140€ hintanen kun sen sain, niin ei toi nyt ihan älyttömän kallis siihen verrattuna ole.

     
     
  3. #63
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Ei tosissaan, ja ei Nitecoresta ja Trustfirestä edes voi puhua samana päivänä. On palvellu hyvin, ei kuumene eikä siritä. Oon kovin tykästyny. Ja Xtariin kun vertaa, ei tartte pelata jatkopalojen kanssa. ^^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #64
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    No sit tommone nitecore siirretään harkinnasta ostoslistalle

     
     
  5. #65

    Vs: Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chumpster Näytä viesti
    Katos, tossa uudessa tetsarissa on näemmä jo suunnitteluvaiheessa ihan varta vasten otettu höyryttelijä huomioon: "Lisäksi liivin sisältä löytyy selastä tasku juomajärjestelmälle, sekä sivuilta taskut esim. kartoille tai käsineille."

    http://www.maanpuolustusyhtio.fi/Pub...itemcode=34000
    Hahhaa piti oikein ääneen nauraa nyt kyllä

    Ja saapahan tämänkin blogin seurantaan, aina kuitenkin lukenut kun esiin pompannut

     
     
  6. #66
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Huhhuh ! huomenna on lomapäivä vihdoin! Tuplakinkku istuttu ja viikonloppuna maistuu ihan varmasti promillelimppari! Pitänee kattoo jospa sais viikonloppuna sen gripperin tilaukseen ja mettärasitustestiin alkuleiriä varten ! Tänään on impattu vähän stydimpää kamaa. Oli pakko käydä kyynelkaasuteltassa myös ilman kaasunaamaria ja hyi helvetti! Kauhein tunne ikinä! Silmät irtos päästä ja keuhkot iski liekkiä! tais lounaski löytyy lumenpenkasta

     
     
  7. #67
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Mulla ei ollu kovinkaan hirvee se kaasuteltta. Lähinnä siks tulin pois kun vasta-ajeltu naama otti osumaa.. Ihme kun ne vielä päästää tollee, ollu jonkun verran asiaa siitä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #68
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Kaasuteltta oli loistava nuhassa; avas kyllä röörit oikeen kivasti.

     
     
  9. #69
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun
    Kaasuteltta oli loistava nuhassa; avas kyllä röörit oikeen kivasti.
    Sen se teki. Ja kun siellä kävi tosiaan vasta ajetun naaman kanssa niin ei pahemmin partavesi tunnu missään kun siihen vertaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #70
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    Tänään on impattu vähän stydimpää kamaa. Oli pakko käydä kyynelkaasuteltassa myös ilman kaasunaamaria ja hyi helvetti! Kauhein tunne ikinä! Silmät irtos päästä ja keuhkot iski liekkiä! tais lounaski löytyy lumenpenkasta
    HC-vapottajana sun olis pitäny naama peruslukemilla valittaa muille heikohkosta throat hitistä, heh. Diggaan tästä topikista, hauska lueskella juttuja. Tsemppiä sinne, terv. gurkslungare ett/nittifyra!

     
     
  11. #71
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Onkos jo tietoa mihin pääset/joudut jatkoon?

    Gurkslungare hah

    terv: Spanare KJK/1/04
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  12. #72
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Hahahah gurkslungare Spol auk/ruk on tähtäimessä Varmuutta ei ole mutta sinne haluisin! Sitte on varalla vielä tulenjohto aukki kans ! Nyt on lomasopat syöty ja istutaan bussissa kotia kohti !!!! TJ 322 EI MASENNUTA POJAT Ps. kyynelkaasussa kauhein TH ikinä eka ja vika kerta kun kokeilen vapaaehtosesti ilman nassea !

     
     
  13. #73
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Voihannyt vatun vattu. no ensinnäkin tänään pitäs pukea kurkkusalaatit ylleen lähtee takasin prikaatille. edessä on todella raskas viikko! toiseksi mä onnistuin kadottamaan mun hopealangat. pistän tänään tilaukseen hopeasavelta tulemaan joten nyt tarvitaan mielipiteitä! mitä laatua ja minkä paksusta pitäis olla? Ja kuinka jäykkää? Antakaa omia mielipiteitä !
    hätävarana tein kenttäkorjauksen ja käytin kuoritusta usbjohdosta ohutta kuparilankaa jonka punoin paksummaksi. tiiän kyl et kupari ei välttämättö se terveellisin vaihtoehto oo mut ainaki toistaseks pelittää ! Kyl hädässä keinot keksii !

     
     
  14. #74
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Itse olen käyttänyt 999-laatuista 0.3mm paksuista hopealankaa ja tuolta sitä tilannut: http://www.thujadesign.fi/hienohopea...alk-p-779.html. Ja olen pärjännyt aivan hyvin tuon kanssa Odysseuksien parissa. Jossain ketjussa Jalippo suositteli 0.25mm paksuista lankaa jos sitä onnistuu jostain löytämään ja varmaan kokeilenkin jossain vaiheessa kun on tarvetta lisää hopealankaa tilata (vielä ei ole koska tilasin aikanaan 10m 0.3:sta..!! ).

    EDIT: Näyttäisi Hopeasavella olevan tuo 0.3mm halvempaa kuin Thujadesignilla: http://www.hopeasavi.fi/product.php?...cat=289&page=1.

     
     
  15. #75
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Kiitos hemuli! Huomenna iltavapaalla lähtee tilaukseen Hiljaisuus alko ja nyt makoillaan sängyssä nautiskellen omatekosta omenapiirakka/frenchvanillaa ! makoisaa

     
     
  16. #76
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Huhhuh! On nyt pakko tännekkin päivittää välil Rankkaa ollu mut pahin vielä edessä ! Pari päivää jäljel lomaan ! Evakuointiharjotuksia, palomieskantoa ja suunnistusta ollut tällä viikolla! Parilla lenkilläkin on jaksanut käydä kun ajatuksena nyt olis nostattaa sitä kuntoa kun kerran siihen on todella hyvä mahdollisuus ! Onhan mulla siis ihan ok kunto kun koko elämäni oon urheillu mut juoksukunto on aina ollut karsea! Puntilla oon käyny pari vuotta ja harrastin 12 vuotta lätkää kunnes olkapää petti. Tavoitteena myös et sais painoa hieman laskettua kun nyt tota pientä eristyskerrosta löytyy lihaksien päällä 95 oli paino vuoden alussa ja kuukauden aikana tippunut jo 90 kiloon ! Pituutta mulla on 180 cm. Hullua miettiä että oon vapaaehtosesti juossut täällä jo about 30 kilsaa vapaaehtoisesti joka on jo enemmän mitä viimeisen vuoden aikana oon lenkkeilly ! ja siihen päälle vielä kaikki marssit ja muut lenkit! Veikkaan myös että ruokavalion muutoksella tulee myös jo paljon tuloksia !
    Mitä höyryttelyyn tulee niin enpä oo vielä saanut mitään tilattua yllätys yllätys ! 27mm kf tankin sain myös halkeamaan mutta veikkaan että siihen on myös vaikuttanut mun käyttämä neste ! pakko myöntää että on sitä vähän nuuskaakin tullut metässä käytettyä kun laitteet on taisteluharjotusten ajaksi jätetty tupaan, mutta on tää semmonen paikka että pahuuksiin saa välillä sortua. Pahoin pelkään että ensi viikon leirillä voi pari hermosavuakin palaa mutta koitan pysyä lujana !

     
     
  17. #77
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Onkos se seuraava ampumaleiri? Ne on alkuun letkeitä. Ekalla sellaisella me vedettiin muutamat taisteluammunnat ja illat paistettiin notskilla kyrsää ja vedettiin röökiä.

    Tietty eri yksikkö ja aselaji, mutta noin meillä 2/08 saapumiserää olevilla Kajaanis.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #78
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Eiku meillä on siis neljän yön se "alokasleiri" vai mikä lie ! Eli eka kunnon leiri! Oltiin siis vaan yöpymässä metässä tos pari viikkoa taaksepäin. En tiedä jos termi on tuttu mut tääl sitä kutsutaan mullibordelliks ja kuulemma tulee olemaan hajottava leiri. Käydään käytännössä läpi kaikki mitä alokaskaudella on opetettu !

     
     
  19. #79
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Ja heti leirin jälkeen on vala. On varmasti ens viikonloppuna paljon kerrottavaa

     
     
  20. #80
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Höyryttelyä prikaatilla - Ely:n höyrypäiväkirja

    Me ehdittiin olla pari viikkoa kassulla ja 2 yöksi mettään, siitä viikon verran ja kolme yötä muistaakseni. Sitten vasta myöhemmin tuli ne vittupääleirit.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •