Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Evolv DNA 20D kimppatilaus! (PERUTTU!!!)

  1. #1
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Evolv DNA 20D kimppatilaus! (PERUTTU!!!)

    ------------
    EDIT 6.1.:
    Perutaan kimppa. Yksittäin tilattuna tulee todennäköisesti halvemmaksi.
    ------------

    Evolv DNA 20D on reguloitu tehosäätöinen eli wattisäätöinen sähkö-"tupakan" akun koko elektroniikka. Aiempi versio DNA 12 on tuttu mm. saman valmistajan Darwin-modista. eGo Twististä ja Vamosta tämä eroaa siten että DNA ei anna pulssimuotoista signaalia, vaan tasaista reguloitua jännitettä, kuten ProVari. DNA 20D:ssä on näyttö, ja tehoa voi säätää joko + ja - nappuloilla tai potentiometrillä.

    Lisätietoja:
    http://evolvapor.com/our-products/#DNA20
    Datalehti ja ohjeistus:
    http://evolvapor.com/wp-content/uploads/dna20.pdf

    Kyselin valmistajalta kimppatilauksen mahdollisuutta. Hinta putoaa normaalista $50:stä $40:ään jos tilaan 25 kappaletta tai enemmän. Euroina tämä tarkoittaa postikulujen, tullien ja alvin jälkeen 42,50€ (+ mahdolliset kotimaan postit). Yksittäin tilattuna maksaisi 50,53€.

    Mikäli kimppa toteutuu, olen valmis vetämään kimpan seuraavalla tavalla:
    - Osallistujia kerätään noin viikon ajan.
    - Teen ja maksan tilauksen valmistajalle kun kaikkien osallistujien maksusuoritus näkyy tililläni.
    - Teen tulliselvityksen ja vastaan maahantuonnin maksuista (tulli 3,7% + alv 24%).
    - DNA:t voi tulla hakemaan mun luota Espoosta, tai lähetän kirjeenä vastaanottajan piikkiin.
    - En tee kimpalla voittoa, joten mikäli jokin kustannus onkin pienempi kuin oletettua, maksan erotuksen takaisin jokaisen osallistujan tilille. Alle euron maksuja ei liene tarvetta siirrellä.

    Osallistutko kimppaan?

    Edit: DNA 20D on tällä hetkellä loppu, mutta ensi viikolla saapuu erä josta on 25kpl toimitettavissa.

    Edit2: Mikäli joku osallistuja ei maksakaan tilaustaan tililleni ja 25 kpl ei ilman häntä toteudu, maksan tietysti kaikkien jo osallistuneiden rahat takaisin.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    3 kpl!

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    Älä joka ketjuun spämmää linkkiä tänne.

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    jos olis pikkasen enemmän viestejä niin osallistusin...

    E: rajoita vähän tuota spämmiä
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  5. #5
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    Pahoitteluni spämmistä useammassa ketjussa, eiköhän vähempikin olisi riittänyt. Pelko päällä että toi ensviikolla Evolville saapuva satsi myydään loppuun yhtä nopeasti kuin aiemmat.

    Jos mun nuori foorumi-ikä on useammalle esteenä, luovutan tän kimpan vetämisen ihan mielelläni jollekulle "vanhemmalle" halukkaalle. Ei tämä tarjous ollut mulle omistettu, 25kpl on heillä yleinen ensimmäinen määräalennus.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    2 kpl, kiitos

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    Varmistan nyt sen verran, että onko tuo 25 erä siis yleiseen myyntiin vai sulle jotenkin korvamerkitty?
    KGO & Twist

     
     
  8. #8

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    Mä ymmärsin et toi on määrä josta saa jo kimppa alennuksen. Taitaa olla kaikille sama

     
     
  9. #9
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus!


    Empä tiedä kannattaako tällaista kimppaa järjestää, koska itse olen tilannut evolvaporilta lukuisia kertoja DNA12 ja nyt viimeksi 2xDNA20 piiriä eikä nuo ole koskaan tulliin jääneet eli tuo 2xDNA20 piiriä maksoi posteineen 78euroa eli yhden kappaleen hinnaksi tuli 39 euroa.

    Höyryttelemisiin

    - JJ

     
     
  10. #10

    Evolv DNA 20D kimppatilaus!

    Olen samaa mieltä, hyöty jää olemattomaksi. DNA20 on kuitenkin lähes päivittäin ollut nyt tarjolla, tai sitten olen katsonut sopivina ajankohtina

     
     
  11. #11

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus! (PERUTTU!!!)

    Kun noita kimppoja laitatte, nii ehdottakaa ensin kauppiaille, moni varmaan ottaa uusia tuotteita myyntiin.
    Jussi

     
     
  12. #12
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus! (PERUTTU!!!)

    Kyllähän mä olin tuosta Ody-kopiosta ilmottanut ja oikein laittanut alibaba-linkin kaikkien nähtäville, jonka sitten ilmeisesti joku sieltä poimi, lähetti omissa nimissään sulle (vissiin jonkun palkkion toivossa?) ja sitten yritit omia koko tuotteen..

    Ei mielistäni hirveän herrasmiesmäistä vinkkaajan, taikka teikäläisen suunnalta (ns. not cool, bro)..

     
     
  13. #13

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus! (PERUTTU!!!)

    Olisiko aika nyt lopettaa tää negatiivinen suunsoitto ja pyrkiä mieluten posetiivisempaan ajatteluun tälläkin foorumilla kun se kerran vie asiaamme paremmin eteenpäin tässäkin yhteisössä ja pyrkiä säilyttämään sen ns: "hyvän hengen" josta olemme jo aiemminkin kiitosta monelta taholta saaneet . KIITOS ETUKÄTEEN 8)

     
     
  14. #14
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Evolv DNA 20D kimppatilaus! (PERUTTU!!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Olisiko aika nyt lopettaa tää negatiivinen suunsoitto ja pyrkiä mieluten posetiivisempaan ajatteluun tälläkin foorumilla kun se kerran vie asiaamme paremmin eteenpäin tässäkin yhteisössä ja pyrkiä säilyttämään sen ns: "hyvän hengen" josta olemme jo aiemminkin kiitosta monelta taholta saaneet . KIITOS ETUKÄTEEN 8)
    NOudattakaa HOLKIN ohjeistusta, tai hukka teidät perii. Tämä lukkoon. HOP!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •