Sivu 4 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 226

Aihe: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

  1. #61
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms


    Tuli tehtyä HIT, kyllä siinä hiki tuli vaikka 3½ minuuttia teki, mutta tekee täysillä

     
     
  2. #62
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Mulla on joku tuota salilla käyntiä vastaan, en tiä mikä se on. Mutta kyllähän liikunnasta paremmat jälkifiilikset saa ko esim ryyppäämisestä. Ja paljo terveellisempää yrittää maksimeita jos on joku varmistamassa. Mulla ei vain haluta olla ihmisten näkösällä muutenkaan. Terveys kyllä kiinnostaa,
    ja tuo ravintopuoli. Sorge jos tämä oli pyhitetty salihommiin, mutta kyllähän kämpilläki voi reenata.

     
     
  3. #63

    kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu
    Tuli tehtyä HIT, kyllä siinä hiki tuli vaikka 3½ minuuttia teki, mutta tekee täysillä
    Onkos tämä Hanskaan Ilman Tummelia?!

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Onkos tämä Hanskaan Ilman Tummelia?!
    ei ole tarvetta onneksi

     
     
  5. #65

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja latela Näytä viesti
    Huomioon nyt se, että toi ravinto oli todnäk esimerkki. Mut vähän ite jäin naureskelemaan tota aamiaista. Ei välttämättä mulle uppoaisi heti aamusta toi mättö...
    Kyl se uppoaa kun siihen tottuu..
    Laitetaan vastapainoksi yks diettilappunen esille kun tuo hieman herätti kummastusta tuo edellinen .
    Ei nää kaikki ole nuon ovelia kokoonpanoja, ei vain hirveästi jaksa vaivaa nähdä lapun takia mistä ei saa mitään ja mikä suurella todennäköisyydellä jää käyttämättömäksi.
    92kg mies ja hieman tietysti matkan varrella joutuu muuttelemaan kun kilot putoaa mutta 80kg mentiin tällä rungolla- http://postimage.org/image/5twpiroqp/
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  6. #66
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    ...


    Noin

     
     
  7. #67
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Ilmeisesti treenin jälkeisessä palkkarissa ei ole calorioita lainkaan (pilk. nus. huom.)

     
     
  8. #68

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Ilmeisesti treenin jälkeisessä palkkarissa ei ole calorioita lainkaan (pilk. nus. huom.)
    Toki on, mutta kulutuskin on suurempi kuin lepopäivänä.
    Tuossa on lepopäivänä arvioitu 2500Kcal kulutus, ollaan kaloreissa ~400Kcal vajeella.
    Treenipäivänä kulutus nousee tuonne 3000Kcal, ja palkkari nostaa kalorit tuonne ~2600Kcal jolloin vaje on aikalailla sama ja rasva tirisee.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  9. #69
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Re: Vs: Kehonrakennus ja muu kunnon kohennus -topanderi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu
    Aloittelijoille suositeltavaa on starting strength ohjelma, löytyy myös pakkotoisto.comista. Hyvä koko kropan treenaava ohjelma.
    Pitää paikkaansa. Tuolla tuli aloitettua ja pitkien taukojen jälkeen kirittyä lukemat takaisin. Helppo ja yksinkertainen ohjelma, jolla pakostakin oppii perusliikkeet ja syömään hyvin.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  10. #70

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Olisko jollain asiantuntijalla hyviä venyttelyvinkkejä?

     
     
  11. #71
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Olisko jollain asiantuntijalla hyviä venyttelyvinkkejä?
    Sori ot mutta tuli mieleen että intissä ainaki hengästy enemmän niistä venyttelyistä
    ko itse koulutuksesta. Enkä ollu spade enkä kuljetuksessa.

     
     
  12. #72
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Hitto ei tässä nyt niin rapakunnossa ollakkaan kun kuvittelin,heitin kahvakuulilla intensiivisen vähän hit tyyppisen treenin 20min ja sen päälle juoksin juoksumatolla tunnin/8km,ja olo nyt ei juuri normaalia kummempi ole vois vaikka heittää saman setin uudestaan.
    On vuoden höyryttely näköjään tehnyt ihmeitä keuhkoille ja sydämelle kun pulssikaan ei juostessa menny yli 140krt/min.
    Tästä on hyvä jatkaa. Ja tein omaa vissyvettä tolla sodastreamillä
    :ensin hapotetaan vesi, lisätään noin puoli teelusikallista luomu merisuolaa(sellaista missä ne kaikki 95mineraalia on tallella) ja noin 5-10 milliä aitoa sitruuna mehua mikä on siinä pikkumuovi pullossa, ja tuli kyllä pirun hyvää. Kannattaa koklata voittaa tavallisen vissyn mennen tullen sekä maussa etenkin hinnassa,litra hinnaksi tulee noin 0,20€.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #73
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Hitto ei tässä nyt niin rapakunnossa ollakkaan kun kuvittelin,heitin kahvakuulilla intensiivisen vähän hit tyyppisen treenin 20min ja sen päälle juoksin juoksumatolla tunnin/8km,ja olo nyt ei juuri normaalia kummempi ole vois vaikka heittää saman setin uudestaan.
    On vuoden höyryttely näköjään tehnyt ihmeitä keuhkoille ja sydämelle kun pulssikaan ei juostessa menny yli 140krt/min.
    kyllä se hapenottokyvyn paraneminen on ensimmäinen todella dramaattinen muutos ja ei enää hengästy niin helposti vaikka sitä tupakkahistoriaa on reilusti takana..joskus ennen hengästy pahimmassa rapakunnnossa ollessaa rappusia kiivetessä ja paskaa äkistäessä

    ..illalla heiluttelin itsekki kahvakuulaa ja otin vähän uusia liikkeitä mukaan joiden tekniikkaa on tullut vähemmän harjoiteltua..siinä sitä taas huomasi että miten sitä joutuu tarkkana olemaan että liikeradat on kontrolloituja ja hallittuja kuulan kanssa ettei kuula vie miestä..helkkari telkkari oli auki ja kun keskittyminen hiukan herppas..niin meinasin perkele huitaista 16kg:n kuulalla joulukuusen nurin..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ja tein omaa vissyvettä tolla sodastreamillä
    :ensin hapotetaan vesi, lisätään noin puoli teelusikallista luomu merisuolaa(sellaista missä ne kaikki 95mineraalia on tallella) ja noin 5-10 milliä aitoa sitruuna mehua mikä on siinä pikkumuovi pullossa, ja tuli kyllä pirun hyvää. Kannattaa koklata voittaa tavallisen vissyn mennen tullen sekä maussa etenkin hinnassa,litra hinnaksi tulee noin 0,20€.
    Tätä on tullu ittekki tehtyä,kun ei noi tiiviste litkut oikeen uppoa!Mutta asiaan,tässä on nyt vuodesta 2004 tullu salilla rehkittyä,muutama vähän pidempi tauko on ollut välissä joko motivaatio puutteen takia tai jokin paikka on hajonnut.Alotuspaino oli sillon n.60kg ja pituutta mulla on 177cm.Tällä hetkelle paino pikkasen vajaa 90kg ja köh köh rasvaa no sitä ON
    Pikkuhiljaa on diettiä aloteltu ja katotaan taas keväällä jäikö niitä lihaksia kroppaan Kahvakuulan löysin tossa puol vuotta sitten ja sitä on tullu heiluteltua pariin kertaan viikossa normitreenin välipäivinä.

     
     
  15. #75

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Hitto ei tässä nyt niin rapakunnossa ollakkaan kun kuvittelin,heitin kahvakuulilla intensiivisen vähän hit tyyppisen treenin 20min ja sen päälle juoksin juoksumatolla tunnin/8km,ja olo nyt ei juuri normaalia kummempi ole vois vaikka heittää saman setin uudestaan.
    On vuoden höyryttely näköjään tehnyt ihmeitä keuhkoille ja sydämelle kun pulssikaan ei juostessa menny yli 140krt/min.
    Tästä on hyvä jatkaa. Ja tein omaa vissyvettä tolla sodastreamillä
    :ensin hapotetaan vesi, lisätään noin puoli teelusikallista luomu merisuolaa(sellaista missä ne kaikki 95mineraalia on tallella) ja noin 5-10 milliä aitoa sitruuna mehua mikä on siinä pikkumuovi pullossa, ja tuli kyllä pirun hyvää. Kannattaa koklata voittaa tavallisen vissyn mennen tullen sekä maussa etenkin hinnassa,litra hinnaksi tulee noin 0,20€.
    ite yllätyin kanssa omasta kunnosta nyt on taas reenikärpänen purrut Tuli käytyy salilla vähä jumppaamassa + pientä kahvakuula sessiota :P Huomenna ois taas sama rumpa edessä Tosin reenit on varovaisia ja lyhkäsiä... pikku hiljaa koventaa 8) en taho maata viikkoa kaikki paikat "tulehtuneina"

     
     
  16. #76
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    ite yllätyin kanssa omasta kunnosta nyt on taas reenikärpänen purrut Tuli käytyy salilla vähä jumppaamassa + pientä kahvakuula sessiota :P Huomenna ois taas sama rumpa edessä Tosin reenit on varovaisia ja lyhkäsiä... pikku hiljaa koventaa 8) en taho maata viikkoa kaikki paikat "tulehtuneina"
    Itellä olis kans maanantaina tarkoitus aloittaa toi salilla käynti, ja saada tuota voimapuolta pikkaisen kondikseen mitäs voimanostaja Egomies suosittelis millä lähtee liikkeelle ja minkälaisilla sarjoilla/toistoilla, sellainen hyvä runko mihin sit jos haluaa nii ottaa muutaman eristävän liikkeen mukaan jos nyt niitä edes tarvii.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #77

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Mää oon hurahtanu vähäsen juoksuun, tossa syksyllä pistelin 20k 1h50 minsaan. Lihaskuntokin on periaatteessa kunnossa tein 10000 heilautusta 20kg kuulalla yheksään päivään tuossa syksyllä kanssa testimielessä. Mave menee kakskertoo omalla painolla ja kyykky aika lähelle tuplat. Selkä perkele vihottelloo siellä on fasettilukkoja jne.
    Tekis mieli reenata lissee lihasta ja samalla pitää aerobin en kunto vähintään samana. Taitaa vaan olla mahoton yhtälö niinpä eiku höyrytellen kohti kesäkuntoa 2013 ja fläsää poies ja kaljottelu vähemmälle niin hyvä tulee.

    Gusi on Paskaa

     
     
  18. #78

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Itellä olis kans maanantaina tarkoitus aloittaa toi salilla käynti, ja saada tuota voimapuolta pikkaisen kondikseen mitäs voimanostaja Egomies suosittelis millä lähtee liikkeelle ja minkälaisilla sarjoilla/toistoilla, sellainen hyvä runko mihin sit jos haluaa nii ottaa muutaman eristävän liikkeen mukaan jos nyt niitä edes tarvii.
    En oikein tiiä mitä suosittelis Itse en ole koskaa treenannut kuin voimanostajat vaikka siinä on kilpailtu Oon enempi bodaava voimanostaja
    Mutta esim rinnan ku olen reenannut maanantaina niin torstaina teen jo ojentajat... teen sit esim kapeeta penkkiä/lattia penkkiä,dippii......
    Monijakoisella meinasit alkaa pumppailemaan ?

    Itse aina oikeestaan treenannut 4 tai 5 jakosella...
    Mutta olen saanut hyviä tuloksia myös 1 ja 2 jakoisellakin...


    välillä ollu tosikiireisiä työkausia sillo oon treenannu yksjakosella 2-3 kertaa kroppa viikossa läpi.



     
     
  19. #79
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti

    välillä ollu tosikiireisiä työkausia sillo oon treenannu yksjakosella 2-3 kertaa kroppa viikossa läpi.
    Tuohon on kuula mitä mainioin apuväline.. ..itse lisään tuohon kiireiseen treeniin punnerrukset kahvoilla ja leuanvetoja..dippejä ei meinaa olkapää kestää..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  20. #80
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    En oikein tiiä mitä suosittelis Itse en ole koskaa treenannut kuin voimanostajat vaikka siinä on kilpailtu Oon enempi bodaava voimanostaja
    Mutta esim rinnan ku olen reenannut maanantaina niin torstaina teen jo ojentajat... teen sit esim kapeeta penkkiä/lattia penkkiä,dippii......
    Monijakoisella meinasit alkaa pumppailemaan ?

    Itse aina oikeestaan treenannut 4 tai 5 jakosella...
    Mutta olen saanut hyviä tuloksia myös 1 ja 2 jakoisellakin...


    välillä ollu tosikiireisiä työkausia sillo oon treenannu yksjakosella 2-3 kertaa kroppa viikossa läpi.
    Kolmejakoista olen miettinyt ja treenit ti-to-su, siitä joku hyvä setti.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •