Sivu 3 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 226

Aihe: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

  1. #41

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tein opiskelijabudjetille ruokavalion millä tulee massaa.
    Usein kuulee että on kallista ja aikaa vievää syödä ja kokata niin paljon että massaa tulisi, niin tässä on ruokavalio joka on takuulla helppo ja edullinen.
    Tein kaverille ja kun on suht simppeli eikä tästä mitään makseta niin laitan tännekin jakoon.
    Oletuksena tässä on mies, laiska kokki, ja paino 98kg, tarkoitus saada massaa lisää .
    Tuota pitäs syyvä joka päivä? Mahtaa tulla keripukki ja kaikki muutkin riisitaudit. Kananmunat ja kala on pakkopullaa jos meinaa että haba kasvaa ja kasvikset. Ne on kans halpaa safkaa.

    Gusi on Paskaa

     
     
  2. #42

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Hmm itellä on ikää 46v. On tullut tuota rautaa nöyryytettyä noin 16 vuotiaastalähtien. Noita kehonrakentajia kun kattelee " se ihme rima kuka täällä niitä selkäkuviaan lähettelee..." niin mitä noilla kumi lihaksilla oikein tekee jos niissä ei ole voimaa??? Vaikka olen jo 46v niin vieläkin "jos sillä jotain väliä?" niin penkistä nousee 186kg ja jalka hommista 223. Viimeset 22 vuotta on harrastuksena ollut myös nyrkkeily ja potkunyrkkeily...potkunyrkkeilyn joutunu jo lopettamaan. Nyrkki viuhuu vielä!! Minusta on hienoa pitää itsensä kunnossa että miehestä on johonkin jos tarve vaatii!! Painoa on toki 112kg...hmm toisaalta pituuttakin on 193. Salilla on ihan kiva käydä ja mätkiä nyrkkiä jätkien kanssa....no se on osa elämääni. No asiaan: en siis ymmärrä ihmisiä että jotka pumppaavat elimistöönsä hormooneja ja sun muita lisäravinteita syystä että näyttäisivät joltain "paiseruttoisilta". Mitä mies tekee lihaksilla jos niissä ei ole todellista voimaa....ja lopuksi... voimalla ei tee yhtään mitään.... koska raskas moukari päin päätä tiputtaa isommankin lihaskasan!!

    Hauskaa viikonloppua!! Ei pahalla Mr Selkä ^-^
    On kunnioitettavat tulokset kyllä. Sitä pitää ihmetellä että nuinkin vanha mies jaksaa tuommoista yläasteikäisten finniposkien uhoamista jauhaa. Toivottavasti alkoholilla on osuutta asiaan muuten kannattaa kattoa peiliin.

    Gusi on Paskaa

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    89

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Joo ei pahalla, mut toi ruokavalio esimerkki on kyllä aivan perseestä. Sopii kyllä laiskalle kokille joka haluaa lihoa. Ei paljon vihreää tossa vilahda, paitsi pinaattiletut, jotka on nekin aika kuraa ravitsemuksellisesti...

     
     
  4. #44

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja utinkasakka Näytä viesti
    Tuota pitäs syyvä joka päivä? Mahtaa tulla keripukki ja kaikki muutkin riisitaudit. Kananmunat ja kala on pakkopullaa jos meinaa että haba kasvaa ja kasvikset. Ne on kans halpaa safkaa.
    Toivomus oli saada esimerkki miten saa helpoiten ja vähimmällä vaivalla/ rahan käytöllä kaloreita koneeseen.
    Ei sitä loppuelämäänsä tartte syödä tuolla tavalla, tuossa oli vain idea demonstroida sitä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Noita kehonrakentajia kun kattelee " se ihme rima kuka täällä niitä selkäkuviaan lähettelee..." niin mitä noilla kumi lihaksilla oikein tekee jos niissä ei ole voimaa??? ...................: en siis ymmärrä ihmisiä että jotka pumppaavat elimistöönsä hormooneja ja sun muita lisäravinteita syystä että näyttäisivät joltain "paiseruttoisilta". Mitä mies tekee lihaksilla jos niissä ei ole todellista voimaa
    Hauskaa viikonloppua!! Ei pahalla Mr Selkä ^-^
    No tuota...
    Mulla on videolla 90kg painoisena ja 174cm pitkänä RAW kyykky 200kg, RAW veto 240kg. Penkkiä ei ole voinut koittaa kun oon olkapäästä vammautunut.
    Ootko mun pissaa ollu tutkimas ku tiedät että mä roinaan? Enkä mä kai kuvia ole lähettänyt minnekkää, mutta voin mä vaihtaa sen jos se provosoi sua..
    (Saisko muuten kuvan missä kondikses huutelija on, rimaa kiinnostais..?)
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  5. #45

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Popcorn

     
     
  6. #46

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Popcorn
    Nyt kannattaa ottaa raejuustoa ja seitä...

    Gusi on Paskaa

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    89

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Elä nyt mokomasta pathfinderin paatoksesta ota ittees. Vanha setä vaan keuhkoaa turhaan. Paa vaan vanha kuva takasin ja ole mies, eläkä muitten puheista välitä...

     
     
  8. #48
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Popcorn
    mutta ei kaljaa

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #49

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Toivomus oli saada esimerkki miten saa helpoiten ja vähimmällä vaivalla/ rahan käytöllä kaloreita koneeseen.
    Ei sitä loppuelämäänsä tartte syödä tuolla tavalla, tuossa oli vain idea demonstroida sitä.
    No tuota...
    Mulla on videolla 90kg painoisena ja 174cm pitkänä RAW kyykky 200kg, RAW veto 240kg. Penkkiä ei ole voinut koittaa kun oon olkapäästä vammautunut.
    Ootko mun pissaa ollu tutkimas ku tiedät että mä roinaan? Enkä mä kai kuvia ole lähettänyt minnekkää, mutta voin mä vaihtaa sen jos se provosoi sua..
    Ei kannata provosoitua ton kännisen Isokokoisen ja komean miehen jutuista(itse sanonut monta kertaa )

    Paskan jauhajia riittää joka junaan,onneks suurin osa jää asemalle

     
     
  10. #50

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    mutta ei kaljaa
    NO EI ! En ota poppareitakaan pitää ottaa salille kännykkä mukaan että voi sarjojen välissä katella ukkojen vääntöä

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Huomioon nyt se, että toi ravinto oli todnäk esimerkki. Mut vähän ite jäin naureskelemaan tota aamiaista. Ei välttämättä mulle uppoaisi heti aamusta toi mättö...

    Ei sitä kalaakaan tarvi joka päivä tintata. Kunnon kalasta saa maksaa, vedelkää te seitä ja muuta sontaa mut ei nyt ekana ihan halpaan ruokavalioon, ite ainakin tykkään kalasta jos se on kunnollista. Ei se ihuna lohi niin halpa ole. Tonnikalakin perkeleen kallista laatuunsa nähden.

    Kananmunat kunniaan. Se hirveä kolesterolikin on jo armahdettu kananmunissa, jopa mummot tietää sen (kiitos karppaus-muodin, huoh).

     
     
  12. #52
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja G-Spot Näytä viesti
    Joo ei pahalla, mut toi ruokavalio esimerkki on kyllä aivan perseestä. Sopii kyllä laiskalle kokille joka haluaa lihoa. Ei paljon vihreää tossa vilahda, paitsi pinaattiletut, jotka on nekin aika kuraa ravitsemuksellisesti...
    Itse asiassa tuo on aika osuva terveelle kaverille, joka haluaa pitää pienen massakuurin ennen pientä lihaskuuria. Ei pitkäaikaiseksi ruokavalioksi, todellakaan. Mutta nimenomaan nopeaksi massansaavuttamiseksi. Siihen se oli tarkoitettukin? :

    Sen verran mitä omissa kaveripiireissäni on alan harrastelijoita, ilmeisesti on aika yleinenkin homma että massaa - reeniä - massaa - reeniä jne. Ja tämä ruokavalio sopii paremmin kuin hyvin kohtaan: massa.

    e. tosiaan kananmunat on erittäin loistava protskulähde myös.

     
     
  13. #53

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja latela Näytä viesti


    Ei sitä kalaakaan tarvi joka päivä tintata. Kunnon kalasta saa maksaa, vedelkää te seitä ja muuta sontaa mut ei nyt ekana ihan halpaan ruokavalioon, ite ainakin tykkään kalasta jos se on kunnollista. Ei se ihuna lohi niin halpa ole. Tonnikalakin perkeleen kallista laatuunsa nähden.

    Verkot veteen niin ei tarvi kalan hinnasta kitistä ja ei se silakka nyt niin kallista ole ja ravitsemuksellisesti täydellistä.

    Gusi on Paskaa

     
     
  14. #54

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Kiitos arvosteluista!! Halusin vain sanoa siintä; mitä ihminen ns kumilihaksilla tekee jos ei ole käyttöä niille??. Noin...30 vuotena....olen vääntäny rautaa jonkun verran ja iskeny nyrkkiä salilla jonkun verran!! Mitä ihminen tekee kumilihaksilla "kehonrakentajat" jos ei voimaa ole handussa ja mitä jos lihaksikas iso mies lyö kanveesiin juuri sinut

     
     
  15. #55

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Kiitos arvosteluista!! Halusin vain sanoa siintä; mitä ihminen ns kumilihaksilla tekee jos ei ole käyttöä niille??. Noin...30 vuotena....olen vääntäny rautaa jonkun verran ja iskeny nyrkkiä salilla jonkun verran!! Mitä ihminen tekee kumilihaksilla "kehonrakentajat" jos ei voimaa ole handussa ja mitä jos lihaksikas iso mies lyö kanveesiin juuri sinut
    No mites nyrkkeilyura eteni sulla? Tuliko mitaleita amatöörinä ja montas matsii oot ottanu jos snägäri matseja ei lasketa? Mikäs ihme kiima sulla on bodareita mollata? Joku vieny muijan? Uskotaan että lyöt lujaa ja kova jätkä oot kaikin puolin mutta mitä sä nyt oikein haet takaa?

    Gusi on Paskaa

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Jotain kaunoja kun joku itseä lihaksikkaampi vienyt elämänsä rakkauden? Ei kai se väärin ole jos toiset osaavat käydä salilla ja kasvattaa siinä ohessa myös näyttävät lihakset. Eihän?

     
     
  17. #57
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Joo kyllä pathfinder nyt pikkasen ampui yli, eikös tän ketjun idea ollut että annetaan niitä vinkkejä toisille eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos pathfinderkin on 30 vuotta reenannu niin luulis niitä hyviä vinkkejä olevan takataskut täynnä,vittuilun sijasta.
    Piti sitten pilata tämäkin juttu,toivottavasti motomoto edelleen antaa hyviä vinkkejä niitä tarvitseville eikä välitä noista kirjoituksista paskan vertaa.
    Ja laita se alkuperäinen avatar takas.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #58
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Joo kyllä pathfinder nyt pikkasen ampui yli, eikös tän ketjun idea ollut että annetaan niitä vinkkejä toisille eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos pathfinderkin on 30 vuotta reenannu niin luulis niitä hyviä vinkkejä olevan takataskut täynnä,vittuilun sijasta.
    Piti sitten pilata tämäkin juttu,toivottavasti motomoto edelleen antaa hyviä vinkkejä niitä tarvitseville eikä välitä noista kirjoituksista paskan vertaa.
    Ja laita se alkuperäinen avatar takas.
    Taas jasserilta pelkkää asiaa. +

     
     
  19. #59

    kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Perjantai perjantai piruako sitä pitää kaikkeen takertua?

     
     
  20. #60

    Vs: kuntosali ym,harjoittelu/treenivinkit/ravintovinkit tms

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Perjantai perjantai piruako sitä pitää kaikkeen takertua?
    No samaa mieltä, tuolta toisesta urheiluketjusta löyty selitys vaikka eipä tais käräjillä läpi mennä

    Gusi on Paskaa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •