Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Starter kit... vai?

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    10

    Starter kit... vai?

    Morotus.

    Juolahti mieleeni asia: onko kukaan koskaan tutkinut kannattaako tilata startteria vai ihan vain suoraan osina...? Paljon myymälät pyytävät manuaalista joka tällä sivustolla käydään todella hienosti läpi? miten on "seinälaturin" laita joka sopii suomalaiseen seinään ehkä jopa perus vasaralla. Kannattaako siitä poxista jossa spaddut tulee maksaa kauhian paljon.......
    Kannattaisiko tänne nyt kirjailla ns. paketteja mitä tilata uusille harrastajille vai?

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Starter kit... vai?

    Lähtökohtaisesti sanoisin, että starter packin tilaaminen tulee halvemmaksi kuin osien tilaaminen erikseen.
    Jotain starter packiä tilatessa laskin, että +/-0 tilanteessa oltiin kun valitsin 2 akkua, atomisoijan ja suukappaleet tilaukseen. Laturin kanssa ois tullu kalliimmaksi. Eli eipä se boxi siinä oikeestaan mitään maksa, päinvastoin. Alotuspakkauksissa on yleensä mukana kyllä joku pieni alotusopas mutta ei sellasesta mitään mun mielestä kannata maksaa. Kyllä noissa kaupoissa esim Liberty-Flights lukee, että niihin tulee ihan EU-laturi mukaan (eli menee pistorasiaan ilman vasaraa tai puukkoa)...

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Starter kit... vai?

    Täällä vanha rouva, joka tupakoinut 45 vuotta. Olen mielenkiinnolla lukenut teidän nuorten kirjoituksia täällä ja kipinä iski minuunkin, ja tänään haen postista ekan oman sähkötupakin, katsotaan jokos tämän avulla pääsisi paheesta irti. Kokeiltu ilman tulosta nikotiinipurkat, laastarit, inhalaattori ja tupakanvieroitus kasetit!
    Ainakin teidän kirjoitukset tuntuu todella lupaavilta.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Starter kit... vai?

    kyllä jää tupakki nätisti pois,suorastaan vois sanoa että se ei maistu kun tottuu imeen digimallia.mutta ajan kanssa ota ja maista välillä normi tupakkia niin huomaat että se on ihan täyttä sontaa..
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    57

    Vs: Starter kit... vai?

    kohta tulee itellä vasta viikko analoogi lakkoa ja kun haistaaki kessun hajun ni alkaa kuvottaa.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Starter kit... vai?

    Tänään kaksi viikkoa ilman tavallista tupakkaa ja ei tee yhtään pahaa. Päin vastoin, hyvin menee. Tupakansavu on kans alkanut haista todella pahalle. Kyllähän tämä sähkösavuke jonkin verran tuoksahtaa, mutta työkaveri kuvaili aika osuvasti: "Täällä tuoksuu hattaralle"

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Starter kit... vai?

    nyt tuli pieni ongelma! Tuntuu aivan toivottoman vaikealta täyttää mallin DSE108 "filtteriä" nesteellä. Kun siinä samassa putkilossa on se atomisoija, jota en meinaa millään saada pois, joudun parsinneulan kanssa tökkimään sitä irti imeskelypään reiästä. Olenkohan nyt ymmärtänyt tämän oikein, auttakaa joku jolla on samanmerkkinen laite??

     
     
  8. #8

    Vs: Starter kit... vai?

    Itselläni ei tuollaista ole mutta ehkä tästä videosta olisi jotain hyötyä?
    http://www.youtube.com/watch?v=Bn2CbG4KrJc

    Ainakin cartomizereista saa sen valkoisenkorkin auki kääntämällä kevyesti haarukan kärjellä sitä.

    EDIT: Täälä on myös video ja kuvia,
    http://blucigforum.forumotion.com/t5...-dse-108-e-cig

    Itselläni on samantyyppinen halppis klooni, siinä sen "putkilon" eli cartin saa irti helpoiten kun ruuvaa atomizerin+cartin kiinni akkuun ja sitten repii sen kartin irti.
    Sinne sitten about 10-15 tippaa vanuun.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Starter kit... vai?

    Kiitos Steamer, olinpas minä tyhmä, nyt kun kokeilin tota sun ohjetta, ihan helposti se toimi.

     
     
  10. #10
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Starter kit... vai?

    Itse tilasin Kiinasta m401(kopion) ihan uteliaisuuttani, oli sen verran myönteinen kokemus että mopo karkasi heti ja parikin "parempaa" laitetta on tulossa + nesteitä tullut ja lisää tulossa. En edes ajatellut että "analogisesta" heti luovun mutta oikeastaan ei tee mieli perinteistä, höyry on parempaa maultaan, hajultaan ja ei jää jaskanmakuakaan suuhun.

    Edit: toisen "paremman" laitteen tilasin osina, eli 510, ihan sen takia etten tarvitse kahta akkua kun Ego-T on myös tulossa, suunnilleen sama hinta olisi ollut osina x 2 tai aloituspaketti.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Starter kit... vai?

    Itselle on nyt kanssa tulossa parempaa tämän halvan 510 tilalle. Tilasin Ecigwizzardista eGo Tank Starter Kitin, se vaikuttaa lukemani perusteella sellaselta laitteelta joka sopii mulle hyvin. Voin raportoida sitten eroja näiden kahden välillä, kunhan posti tuo paketin perille!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Starter kit... vai?

    Kyllä tämä e-savuke on maailman paras keksintö! Nyt kaksi kuukautta höyrystellyt tornado tankilla ja vaikka sinä Nicotin ehdotit, että maista jossain vaiheessa oikeaa röökiä, niin täytyy sanoa, että en edes voisi kuvitella maistavani ikinä elämässäni enää sitä tavallista röökiä kun se haiseekin ihan kamalalle. Asun rivitalossa ja kun olen pihalla ja kaksi asuntoa kauempana mies tulee pihalle tupakoimaan niin se ällöttävä tupakan haju tulee jopa mun pihalle! Ennen en sitä edes huomannut!

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •