Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 98

Aihe: Unet sähköröökistä

  1. #61
    Drippailit
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #62
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Rakentelin viimeyönä HH357 tyylisen aton, jolla sitten ampuilin sinisiä säteitä ja jahtasin avaruusolioita. Lopuksi nusaisin kaverini mutsia.

    Ihan jees meininki.

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283
    Normaalisti en juuri unia nää niin on hieman huolestuttavaa että swan pääsi uneen ja siihen sorvasin unessa täydellisen aton kun ei kaupoista löytynyt. Luulisi että unissa pyörii ennemmin naisia kun teräsputkia mutta ei niin ei...

    e. Höyryntuotto oli tätä tasoa:
    Viimeksi muokannut väiski; 10.06.13 kello 16:33.

     
     
  4. #64
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Näin jotain niin infernaalista unta tässä viimeyönä että ei mitään rajaa. ProVari otti ja mulahti wc-pönttöön ja eipä sitä sieltä enää poies saatu. Vieläki kirpasee..
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  5. #65
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Öh eiss mikä lanka Yleensä en erityisemmin unia näe/muista, mutta näin muutama päivä sitten aikamoista unta.. Olin löytänyt jonkun höyryfirman kuvastosta jotain outoa. Karton kierteissä oli jotain erikoista ja kun vertasin sen lähikuvaa toiseen vastaavaan niin kävi ilmi, että se oli kuvamanipuloitu jostain aivan muusta asiasta. En tiedä mistä mutta jotain vaarallista ja salaista se oli koska lähdettyäni autolla kiireesti kertomaan asiasta eteenpäin, niin tien vieressä seisoi slenderman parin kilometrin välein Että näin.. Lieköhän univelalla ja Devil Doll:in kuuntelulla jotain osuutta asiaan...
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  6. #66
    Viime yönä näin ensimmäiset sähköröökiunet autuaan tietämättömänä koko threadista.

    Pähkäilin nukkumaan mennessäni, että millä korjaisin auton ajovalojen pissapojan. Unessa se selvisi.. DNA20 piirillä! En tiedä mistä idean unessa sain, mutta postissa sellainen tuli. Avasin kirjeen ja sisälmys jotain erikoista. Noin 30x5 cm kokoinen piirilevy, joka näytti lähinnä jonkun ensimmäiseltä kolvaustyöltä. Tinaa ihan liikaa käytetty jne. Unessa pähkäilin aikani miten ihmeessä sovitan sen autooni, kunnes lähdin jäljittämään lähi-idästä tulleita huumekauppaita paikalliseen pizzeriaan.

    Ihanan erikoista.

     
     
  7. #67
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Minä taas näin unen siitä että ostin vahingossa analogista pari askia ja piti mennä salaa polttamaan niitä koska häpesin.

     
     
  8. #68
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Vielä tupakoidessa näin usein unia missä oli jemmassa useampi kartonki röökiä ettei pääse vahingossa loppumaan. Nyt näkyi vastaavaa mutta oli kaapillinen nikotiinipohjaa, makuja sekä viehepakki täynnä silicaa, kanthalia ja meshiä sekä paljon erilaisia tippejä sekä cartoja.
    Kanthali onkin kyllä lopussa mikä stressaa ja aiheuttaa moiset unet.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  9. #69
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Noniin tääläkin sähköröökit pääsivät uniin asti. Poitsu oli päikkäreillä ja samalla otin itekkin pienet unet. Noh näin sitten sellasta unta, että muija oli vedättäny mua näiden sähköröökien kanssa ja poltellut salaa analogisia sähköröökien ohella. Noh unessa siitähän tuli aivan infernaalinen sota. xD

    Siitä kun sitten heräilin, piti käydä vinoilemassa, että mites on?

    Hah että sellanen uni...

    ...

     
     
  10. #70
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tuosta tuli mieleen, kun entinen emäntä oli nähnyt unta, jossa olin paneskellut jotain muuta muijaa sen edessä ja herättyäänkin oli saatanan vihanen mulle vielä pari päivää, vaikka tiesi nähneensä unta..?
    Ota noista nyt selvää.

     
     
  11. #71
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Haha Pahinta näis unis on joskus se kun herää, niin on ihan paskana ja pitää oikeesti miettii et oliko nyt vaan unta vai mitäs helvettiä. Noh harvoin näin mut vittumainen tunne kun osuu. Ei sentään ihan tän sähkörööki unen kans näin kuitenkaan.

    ...

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Hah, näinpä viime yönä unta höyryttelystä ensimmäistä kertaa. Nytkö musta rupeaa kehittymään oikea höyrypää?
    Suuren osan olen ehtinyt unohtaa tuosta unesta, mutta vamolla siinä höyryttelin.

     
     
  13. #73
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oon tässä odotellut Pipe Sauceja malttamattomana, ja viime yönä näin hyvin elävää unta että postissa tuli maksikirje. Avasin sen innoissani, mutta järkytys oli iso kun siellä olikin (jotenkin alitajuntaan täältä tarttunut noita nimiä) Jamaica me crazy ja Jägerbomb! Unessa jopa ajattelin vihaisesti että tuun tänne rähjäämään. Uni päättyi siihen kun huomasin että pullot tyhjiksi kaiken lisäksi ja suutuin vielä enemmän. Mutta miten hitossa voi unessa niin elävästi katsoa e-nesteen etikettiä ja nähdä siinä lukevan vaikka joku Jamaica me crazy jonka oon täältä ohimennen lukenut enkä edes kiinnostuneena...

     
     
  14. #74
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Näitä on muutama nyt nähty Ensimmäinen oli kun olin unessa laivalla, istuskelin pöydässä ja sieltä tuli sitten tarjoilija kyselemään, että mitäs saisi olla, noh, minä tilasin sitten oluen ja Long Bottom Leafia

    Tää viimeöinen oli kyllä jotenkin hämmentävä. Misteriä nyt himoinnut ja päättänyt että joskus tulevaisuudessa sellaisen hankin.
    Eli tässä unessa kävi sitten niin, että näin jonkun vanhan ala-asteen luokkalaisen jossain, ja hänellä oli Misteri, hän oli sen saanut jostain lahjoituksena tjsp. mutta ei edes höyrytellyt. No minä sitten muistaakseni sain sen häneltä kun ei sitä itse tarvinnut, eikä mennyt kauaakaan, kun tärkeät pukumiehet tuli ja takavarikoi mun uuden misterin Seuraavassa hetkessä oltiin sitten counter-striken maailmassa, aseiden tilalla höyryttimet ja aina kun tuli vihu vastaan niin otettiin höyryä.

     
     
  15. #75
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    eikä mennyt kauaakaan, kun tärkeät pukumiehet tuli ja takavarikoi mun uuden misterin Seuraavassa hetkessä oltiin sitten counter-striken maailmassa, aseiden tilalla höyryttimet ja aina kun tuli vihu vastaan niin otettiin höyryä.
    28569513.jpg
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  16. #76
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Näin sairasta unta. Seisoin pellolla ja mulla oli lavatube (en edes tiedä siitä laitteesta mitään mutta jostain tarttunut alitajuntaan) ja vetelin siitä hirmuisia hatseja. Huomasin että kiven takana on karhu ja tiesin jotenkin että se haluaa syödä mun aivot (wtf?!) koska höyryttelin niin herkulliselta tuoksuvaa e-nestettä. Ehdin juosta (mikä on ihme koska yleensä unissa ei oikein juokseminen suju) vanhaan kuivuriin karkuun ja sieltä edelleen jostain luukusta sellaiselle tasakatolle, mutta karhu oli niin jättimäinen että sen leuat louskutti silti melkein mun nilkoissa kun se loikki takatassuilla ilmaan. Sitten se vaan hävisi ja näin sen kiipeävän kaukana jättimäistä hiekkavuorta pois päin, ja ajattelin että jee ehdin juosta kotiin. Lähdin kävelemään helpottuneena mutta sitten katsoin tarkemmin rinteeseen ja perkele ne olikin susia jotka siellä kiipesi, joten se karhu voi olla missä tahansa odottamassa mua. Uni loppui sitten siihen shokkiin, ei selvinnyt että päädyinkö lavatubeni kanssa karhun evääksi. Tervettä menoa... Olis kyllä mukava jos joskus löytyisi sellainen neste mikä siinä unessa oli koska se maku oli aika eläväisen hieno kokemus. Ehkä alitajunta viestitti että osta lavatube.

     
     
  17. #77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Näin sairasta unta. Seisoin pellolla ja mulla oli lavatube (en edes tiedä siitä laitteesta mitään mutta jostain tarttunut alitajuntaan) ja vetelin siitä hirmuisia hatseja.
    Kato vähän kenen Lavan pöllit, mulla on Lambo V4 ja siinä pitkä karto ja kyllä pöhisee. On karhukin.
    Pikkironkeloija


     
     
  18. #78
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Kato vähän kenen Lavan pöllit, mulla on Lambo V4 ja siinä pitkä karto ja kyllä pöhisee.
    Hepreaa mulle... Mutta pöhinä kuulostaa positiiviselta?

     
     
  19. #79
    Näin unta, että oli tullut tilapäinen banni e-savuke.com forumille ja odottelin malttamattomana tilin aukeemista.

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Enneuni?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •