Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 98

Aihe: Unet sähköröökistä

  1. #41
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    37
    yks yö olin jo ulko-ovella asti lähdössä kalsareissa töihin, koska "kello on jo ohmin". emäntä sai onneks raahattua takas sänkyyn...

     
     
  2. #42
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite näin tuossa yönä ennen listan avautumista unta Swanista..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #43
    Näin unta, että mulla oli veljonin hybridi hanskassa ja diablo tulossa. Sit heräsin ja muistin, että olenkin vaan köyhäpaska.
    Viimeksi muokannut Geotrix; 02.05.13 kello 07:32.

     
     
  4. #44
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Nyt ne sitten näemmä alko, vapottelu-unet. Mun yltiökorrekti, kristillinen, tupakkaa rajusti karsastavasta suvusta oleva ja höyryttelystäni tietämätön äitini oli hankkinu automaattiakkuisen 510-spaddun. Oli toisaalta hyvä fiilis ku pääs esittelemään omia höyryttimiä, mutta... Äiti?! MUN Äiti?!?
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  5. #45
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Perkele!! Evolv lopetti viimeyönä DNA piirien myymisen

     
     
  6. #46
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Edit: Äh, sähläsin. Viesti poistettu.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    No mä näin unta viime yönä että yksi mun modeista joka on ollut hieman vähemmällä käytöllä nyt rupes paisuu ja räjähti kun otin sen käyttöön taas... kauhee painajainen...
    No nyt juuri tässä viritten ko.laitetta kuntoon..

     
     
  8. #48
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kkinn Näytä viesti
    No mä näin unta viime yönä että yksi mun modeista joka on ollut hieman vähemmällä käytöllä nyt rupes paisuu ja räjähti kun otin sen käyttöön taas... kauhee painajainen...
    No nyt juuri tässä viritten ko.laitetta kuntoon..
    Ite pyrin just siks kierrättämään kaikkia vehkeitä KGO:sta 69:siin, ettei ne tapa mua kun nukun... Wait, wut?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #49
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite pyrin just siks kierrättämään kaikkia vehkeitä KGO:sta 69:siin, ettei ne tapa mua kun nukun... Wait, wut?
    Haha..niinpä!

    Joo huono omatunto iski niin piti ottaa samantien toi GUS tele käyttöön... ehkäpä se jättää nyt mut rauhaan..

     
     
  10. #50
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Kappas, löytyi myös tämmöinenkin aihe.
    Monen monitusta unta sähkötupakkiin liittyen nähty kuluneen viikon aikana täälläkin, johtuneeko foorumiin liittymisestä ja tavallista aktiivisemmasta foorumin lukemisesta. Alkaa pikkuhiljaa jo häiritsemään, heräilen öisin useamman kerran sähkötupakkiuniin.

    Yleensä ollut painajaisia siitä kuinka nesteet leviää sormille tai muuta yhtä hirveää...
    Oon myös keksinyt useana yönä jotain todella hienoa ja mullistavaa liittyen laitteisiin. Harmittaa ettei muista upeita keksintöjä enää herätessä.

    Hieno homma että muillakin vastaavaa ja pääsee tänne avautumaan. Höyryttömät ei välttämättä oikein ymmärrä jos rupean vaahtoamaan näistä e-unista...

     
     
  11. #51
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Mie nähny painajaisii siitä et mulla olis ollu joku provari hybrid käytös ja ulkomuoto oli vähä turhan miehen. Siitä kuittailut et miks tommosta käytät ku muilla joku reppumalline uutuus käytös.

    Unessa koitin selittää et tässä voi käyttää mitä vain atoa ja höyryä tulee niin maan perkuleesti.

    Heräsin päikkäreiltä ja huomasin et eipä ollukkaan totta ja tyydyin ottamaan lähempää tuttavuutta diablon kanssa

     
     
  12. #52
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    ProVaria tässä viime päivinä himoinneena näin unta, että löysin jostain uimahallista 3 ProVaria ja ihmettelin unessakin, että mistä nää oikein tuli. Sitten heräsin
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  13. #53
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671
    Näin unta missä mulla oli joku mesh ato jossa oli 2 u-wickiä ja neljä coilia, lähti aikamoiset höyryt

     
     
  14. #54
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Viimeyön "painajaisessa" Pluidia sisältävä kirjekuori oli kadonnut jonnekin ja sitä tuli sitten tuskaisena etsittyä joka paikasta eikä sitä tietenkään löytynyt. Piti sitten herättyä käydä varmistamassa, että tallella on

    :wq

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    72
    Oli kyllä hivenen omituinen uni taasen.

    Mulla oli kamala määrä Ego akkuja joista osa toimi, osa ei. Välillä rikkinäiset taas toimivatkin ja äsken toimineet eivät. Pähkäilin unessa syytä tälle omituiselle toiminnalle ja yritin löytää akkua joka toimisi moitteettomasti.
    Lopulta ilmestyi akkujen hallitsija (Iso, oranssilla nappivalolla varustettu viitallinen akku) joka alkoi välkkymään ja vihdoin ymmärsin! Akkujen kuningas sääteli siis muiden pinempien akkujen toimintaa.

    Hämmentynyt olin herätessäni... Weird.

     
     
  16. #56
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryneiti Näytä viesti
    Oli kyllä hivenen omituinen uni taasen.

    Mulla oli kamala määrä Ego akkuja joista osa toimi, osa ei. Välillä rikkinäiset taas toimivatkin ja äsken toimineet eivät. Pähkäilin unessa syytä tälle omituiselle toiminnalle ja yritin löytää akkua joka toimisi moitteettomasti.
    Lopulta ilmestyi akkujen hallitsija (Iso, oranssilla nappivalolla varustettu viitallinen akku) joka alkoi välkkymään ja vihdoin ymmärsin! Akkujen kuningas sääteli siis muiden pinempien akkujen toimintaa.

    Hämmentynyt olin herätessäni... Weird.
    Naurahdin..

     
     
  17. #57


    The clown has no penis.

    Millaisia unia te oikein näette?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Mä näin viimeyönä unta että asuin Turussa Halisten kapungin osassa ja sain jostain käsiini poliisiraportin jossa luki että Spellgoth on mun mafiassa töissä ja poliisit ei uskalla tehdä sille mitään koska se on mun läheinen ystävä. Oli ilmeisesti tappanu lähibaarissa jonkun joka yritti varastaa sen Diablo hybridiä.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  19. #59
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Näinpä sitten unta että olin baarissa ja normaaleiden ei tupakkaa -kieltomerkkien sijasta oli kuva sähköröökistä, jossa ei ollut ruksia/viivaa kuvassa

    Onneksi ainakaan täälläpäin ei olla niin juntteja että kiellettäisiin käyttö, muuta kuin yhdessä paikassa.

     
     
  20. #60
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Ei nyt varsinaisesti sähkötupakkaan liittyvä uni mutta aika läheltä: Katselin kaupassa että minkähän sorttista ketsuppia ostaisin, noh onneksi kaupassa oli kätevästi 5x5ml sample pulloissa eri ketsuppeja joita sitten ranskalaisten päällä drippailin.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •