Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 29 / 29

Aihe: lavatube ja kitkerä maku

  1. #21
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: lavatube ja kitkerä maku

    Näistä tulee höyryä ^-^

     
     
  2. #22
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: lavatube ja kitkerä maku

    Ettei se DL:n lakuneste sit ole PG pohjaista... Sehän voi aloittavalle tehdä raapivaa tunnetta kurkkuun. Plus siihen vielä huonosti toimiva karto.
    Mut tuo, ettei höyryä tule henkosilla, vaan poskareilla, kuulostais PG litkulle.
    Volttisäätö kuulostais toimivan, hyvä silti ois saada mittarilla testattua.
    Kato tuolta "apua tarjotaan" vaimikäseoli ketjusta, oisko lähellä joku jolta saisit Bogen karton tai pari testiin.

     
     
  3. #23

    Vs: lavatube ja kitkerä maku

    Selevä pitää kysellä. ei tuossa lakumöyhässä lue ett mitä se sisältää kun Kiinasta tilattu. suunnitelmissa oli lähteä käymään nikotiiniton.fi osotteessa kaupoilla ni osaattekos sieltä kertoa että mitä kartoja kannattaisi ostaa etteei mene rahat hukkaan, Linkki olis aika muakva

     
     
  4. #24
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: lavatube ja kitkerä maku

    Pyydät Bogeja. Ota varuilta matalavastuksisia (LR) (2ohm)ja ns. normivastuksella (SR) (3ohm). Jos käytät kartoja tankissa, ota rei'itettyjä tai sit lisäksi reikäkone, carto puncheri.
    Ehkä suosittelisin testaamaan myös Kangerin kartoja...
    Milläs pohjalla (PG/VG) se nikotiiniton nesteesi muuten on? Kun kerran sekin aiheutti samaa tunnetta...

    Edit. Eikäkö sähän meinasit nettikaupan puolella käydä... Mut joo, Bogeja silti, en jaksais tapatalkilla linkkailla...

     
     
  5. #25

    Vs: lavatube ja kitkerä maku

    Mitä eroja käytännössä noissa matalaohmisissa ja korkea ohmisissa ? Ihan mielenkiinnosta vaa kysyin

     
     
  6. #26
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: lavatube ja kitkerä maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nahkaviitta Näytä viesti
    Mitä eroja käytännössä noissa matalaohmisissa ja korkea ohmisissa ? Ihan mielenkiinnosta vaa kysyin
    Matalaohmiset on käyttökelpoisia matalilla volteilla eri perus-eGo, 510 yms. vehkeillä, taikka sitten putkimodeilla joilla kans pelataan pelkän akun kanssa.

    Jos on volttisäädettävä laite, niin korkeaohmiset atot ja kartot on suositeltavampia, on enemmän pelivaraa makunäutinnon löytymiseen, ja korkeaohmiset ei ala niin helposti tuottaa kitkerää makua eli palanutta.

    Itse en esim. ole saanut LR-Boge -kartoista koskaan hyvää makua millään laitteella. Perus-eGo:lla ne ei maistuneet mulle miltään, ja vähänkin jos voltteja nosteli niin kärvähtivät.

    Siitä mulla on LR-kammo vieläkin, vaikka toimin jo rebuildable-maastossa, ja olisi hyvä oppia tekemään matalaohmisia juttuja...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #27
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: lavatube ja kitkerä maku

    ^ Periaatteessa juurikin noin.
    Tosin makuasioista voidaan aina kiistellä. Itse en tykkää korkeampi ohmisista, en tykkää niiden antamasta mausta. Jännä sinällään, että vaikka tehot(W) olis samat, niin maku on silti eri eri ohmisilla vermeillä.
    Käytin aina LR-bogeja, laite kuin laite. Siksi neuvoin ottamaan molempia, saat testata mikä sun makuun soveltuu.
    Älä vaan luovuta! Kyllä säkin löydät toimivat ja sopivat vehkeet.

    Ps. Itse ottaisin testiin myös Kangerin T3 clearoja (jos niitä niksattomalla on)... Niitä on kehuttu...

     
     
  8. #28

    Vs: lavatube ja kitkerä maku

    mihin ton clearon tominta perustuu ? Tänään olen menossa kauppaan,joten meinasin että ostan noita bogen kartoja,sekä ehkä vivi novan. Eikös noi olis toimivat ?

     
     
  9. #29
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: lavatube ja kitkerä maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nahkaviitta
    mihin ton clearon tominta perustuu ? Tänään olen menossa kauppaan,joten meinasin että ostan noita bogen kartoja,sekä ehkä vivi novan. Eikös noi olis toimivat ?
    Juu noi on hjuvat. 8)
    Vivi Novakin on ihan toimiva vekotin, ainakin sitten kun siihen tekee itse vastyksen. Tehdassetupeilla ei oikein meinaa höyryä ja makua niin hyvin irrota. Sillä ehdotin ekana T3:sta...

    Clearoissa on (yleisimmin) langat, jotka imee/kuljettaa nesteen tankista vastukselle, joka taas on keskiputkessa. Vivin aukaisemalla selviää parhaiten toiminta...
    Nyt mars kaupoille!

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •