Sivu 10 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 627

Aihe: Netflix suositukset ja löydöt

  1. #181
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Onpahan tuo Walking Dead - sarja ihan "aivot narikkaan" osastoa.

    Jokunen jakso katsottu, eikä oikein osaa sanoa onko tämä hyvä vai huono sarja. Jotenkin kuitenkin koukuttaa, kun tulee tuota tiirailtua...
    Oon kyllä tykännyt kovasti ja tuntuu paranevan, kun hieman menee eteenpäin.
    Oonko muuten jo Unsere Mütter, unsere Väteriä mainostanut?
    Toisen maailman sodan saksaa, vähän toiselta puolelta tiirailtuna.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Hemlock grove tuli katottua osittain (vaimo kattoi) ja nyt pikkuhiljaa aina kun ehtii (kun pikkuväki ei ole kotona/hereillä) from dusk till dawn...ei ole oikein kertaakaan vielä pettänyt netflix originalit. House of cards on myös kesken.

     
     
  3. #183
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Oon kyllä tykännyt kovasti ja tuntuu paranevan, kun hieman menee eteenpäin.
    Oonko muuten jo Unsere Mütter, unsere Väteriä mainostanut?
    Toisen maailman sodan saksaa, vähän toiselta puolelta tiirailtuna.
    Kiitti vinkistä. Vaikuttaa ihan kateltavalta sarjalta, laitetaan muistilistalle...

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Lainaan ketjua vähän laitekysymyksen verran. Kuuntelen mielelläni vinkkejä, jos jollain on käytössä oikeasti toimiva esim. bluray-soitin, jonka Netflix-sovellus oikeasti toimii kovassa käytössä. Ostin kakkostelkkariin tollasen halpis-Samsungin ja sen Netflix kaatuilee, pätkii ja sekoilee. Vein laitteen kauppaan vaihtoon, kun luulin että se on rikki, mutta toinen sama vehje on ihan yhtä sutta. Ei välttämättä kaadu tai pätki joka päivä, mutta monena päivänä viikossa. Jotain sarjoja kun kahlaa tuntikaupalla läpi, niin aina joskus tahmaa ja kaatuu.

    Vaihdoin tietysti koko kämpän kaapeloinnit ja reitittimen ja soitin pari kertaa Welholle, ei auttanut. Kaapeli pukkaa testin mukaan 200-350mbit/s sisään. Ironista että toisessa huoneessa Wii pyörittää Netflixiä (ei tietenkään HD:na) ihan 24/7 ja ei kaadu ikinä. Jopa wifi-tabletti pyörittää mukisematta Netflixiä puhelimen verkolla, mutta Samsung BD-F5100 piuhassa ei. Rohkenisin päätellä, että vika on haarukoitu Sampan soittimeen.

    En uskalla positiivisia käyttökokemuksia kuulematta ostaa ainakaan mitään Samsungin parempaa ja kalliimpaa mallia ja mitään Pleikkareita en osta Netflixin takia. Kiinnostaa myös kuulla jos jollain on varoituksen sana vaikkapa uudemmista Smart-telkkareista, joitten Netflix-sovelluksissa on ongelmia.



    bdf5100.jpg

     
     
  5. #185
    Chromecast

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Varmaan liian helppo ratkaisu, jos toi Chromecast oikeasti toimii. Olen kuullut kyllä parilta muultakin tuon suosituksena, mutta haluaisin enemmän sellaisen kokonaisratkaisun ja kiinteän laitteen kaukosäätimineen, enkä tablettia pyörimään syliin.

     
     
  7. #187
    Apple TV

     
     
  8. #188
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Jos vehkeet alkavat temppuilemaan Netflix:n kanssa, yleensä Netflix:stä kokonaan uloskirjautuminen auttaa.
    On etenkin LG:n mediasoittimien kanssa tyyppivika. Itselläni LG:n mediasoitin teki tökkimisiä aika usein, ulos- ja sisäänkirjautuminen auttoi.
    Nyt on toisessa telkussa käytössä tämä ja ei mitään ropleemia + halutessa näkee USA:n valikoimatkin: Apple TV mediasoitin - Streaming ja mediasoittimet - Gigantti

     
     
  9. #189
    Höyryttelijä Kaksu's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Pertunmaa
    Viestit
    40
    Itse käytin aikoinaan Netflixiä ja nyt sortunut PopcornTimen käyttäjäksi. Netflix muuten hyvä mutta hieman hitaasti/nihkeästi tuli uusia elokuvia. Ja mielestäni siihen nähden aika kova KK maksu. Nyt samat leffat ja paremmalla laadulla ja ilmaiseksi (sori jos mäni mainostamiseks )

     
     
  10. #190
    Ilmaisuus pitää paikkaansa, muttei parempi laatu.

     
     
  11. #191
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllähän tuolta PopcornTimestä löytyy HD-laadullakin leffoja mihin ei Netflix pysty. Laitonta se on silti.

     
     
  12. #192
    Ei HD:tä Netflix:ssä?

     
     
  13. #193
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Siis onhan Netflixissä HD saatavilla mutta ei se silti Bluray-ripille pärjää.

     
     
  14. #194
    Höpö höpö.

     
     
  15. #195
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Onhan netflixissä uhd sisältöäkin? Kämpillä hieno kun langaton on 8meganen ja uhd vaatii 16 megaa niin puhelimen netillä saa katteltua tvllä

     
     
  16. #196
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Netflixin HD:lle suositus on 5 megan netti. Teoriassa siis videon ja audion yhteenlaskettu bitrate on siinä 5000 kieppeillä.

    Jos mulla on Bluray-rippi jonka VIDEON bitrate on 10000kbps niin kumpikohan tuossa nyt on parempilaatuinen? Järki nyt käteen saatana.

    UHD on sitten erikseen mutta sitä ei pysty Netflixistä edes toistamaan jos telkkari ei tue UHD:tä.

     
     
  17. #197
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mutta kyllä tämä mun uus töllötin pystyy, häärahat hyötykäyttöön

     
     
  18. #198
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Netflixin kuvanlaatu on itselleni kyllä ihan riittävä ja oikeastaan erittäin hyvä, jos vertaa vaikka Viaplayn kuvanlaatuun.
    Elokuvien ystäville tarjonta on ehkä vähän heikkoa, mutta itse olen katsonut pääasiassa vain sarjoja. Alusta asti ollut ja kokoajan on katsottavaa sillä saralla riittänyt. Jotenkin sellaisetkin sarja, joita ei telkkarista tulisi katsottua, on mennyt ihan hyvin netflixin kautta. Ehkä se että voi katsoa usemman jakson putkeen ja silloin kuin haluaa, on ratkaiseva tekijä. En ole edes muiden maiden tarjontaan tutustunut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  19. #199
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mutta kyllä tämä mun uus töllötin pystyy, häärahat hyötykäyttöön
    Joo kyllä mä sen huomasin, tuo mun viesti oli vaan vastaus vapemanin "Höpö höpöön"

     
     
  20. #200
    Netflix HD bitrate 5,8 Mbs
    Netflix 4K bitrate 15,6 Mbs, mutta tuo on koodattu H.265:llä eikä H.264:llä

    Ripit on mitä sattuu. Mutta onhan toi totta, että 10 Mbs on bittivirtana enemmän. 65" töllöstä ei kyllä erota 3,5 metrin katseluetäisyydeltä kumpaa on.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •