Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 48

Aihe: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

  1. #1
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Oli pakko muokata alkuperäistä tekstiä,kaikkee paskaa sitä kännissä näköjään kirjoittelee.
    Siis lupaan juoda vähemmän ja urheilla enemmäm.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    120

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    vois ite lupsauttaa, että joo alkas pitään sielusta parempaa huolta, ruumiista niin välii, läskistä enään huolta, +40kg laihduttaneena
    Uteliaisuus voittaa turhamaisuuden


     
     
  3. #3
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lupaan ja vannon..kautta kiven ja kannon että en taaskaan tänä vuonna tee mitään joutavia uudenvuodenlupauksia..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #4

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Joo, eikös se TUL just lopetettu? Noh Viipurin nyrkkeilijöiden entinen lupaus vois kyllä ottaa osaa tämmöseen haasteeseen, vaikkei finnejä olekkaan. Manboobsia on alkanut kertymään, joten pieni kiinteytys ei varmasti tee pahaa

     
     
  5. #5

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lupaan vähentää ryyppäämistä ja alotan reenit uudestaan ja "voitan" toisen sm mitallin voimanostossa vielä seuraavan 2vuoden sisällä =)

     
     
  6. #6
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Joo, eikös se TUL just lopetettu? Noh Viipurin nyrkkeilijöiden entinen lupaus vois kyllä ottaa osaa tämmöseen haasteeseen, vaikkei finnejä olekkaan. Manboobsia on alkanut kertymään, joten pieni kiinteytys ei varmasti tee pahaa
    No perskules TULn lopetettu, meidän kaikkiensosialistien vai kuinka toi nyt pitäis sanoa sanotaan nyt vähäosaisten ja köyhien ainoa mahdollisuus on viety pois, tere tulemas kapitalistit ja kalliit salit vuosimaksuineen ja nekin suoraveloituksena teidän kapitalistien tileiltä viedään, onnea sille ja teille, ja eiköhän lopeteta tää ketju ennenkuin alkaa, eikös tääkin kuulu huumori topicciin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #7
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Lupaan ja vannon..kautta kiven ja kannon että en taaskaan tänä vuonna tee mitään joutavia uudenvuodenlupauksia..
    tästä on hyvä jatkaa höyryten eteenpäin
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  8. #8
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Mitään en lupaa, mutta kai pitäis alkaa vähän kattomaan kunnon perään. Koiran kanssa lenkkeily ei näköjään paljoa auta, ku tässä pian neljässä kuukaudessa höyryillä on paino noussu 4kg, joka ei sinällään paljoa ole, mutta kun ottaa huomioon, että geeneissä laihuus, niin alkaa kaljamaha pullottamaan. Vois sen verran alkaa käymään salilla (koskaan en ole salilla käyny), että pääsis sinne -80kg, kun nyt vaaka näyttää pahasti 87kg ja varmaan nousee nopeasti 90kg. Eihän tuo vielä mitään ylipainoa ole kun pituutta on 190 senttiä, mutta kun se on pelkkää ihraa.

     
     
  9. #9

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Mitään en lupaa, mutta kai pitäis alkaa vähän kattomaan kunnon perään. Koiran kanssa lenkkeily ei näköjään paljoa auta, ku tässä pian neljässä kuukaudessa höyryillä on paino noussu 4kg, joka ei sinällään paljoa ole, mutta kun ottaa huomioon, että geeneissä laihuus, niin alkaa kaljamaha pullottamaan. Vois sen verran alkaa käymään salilla (koskaan en ole salilla käyny), että pääsis sinne -80kg, kun nyt vaaka näyttää pahasti 87kg ja varmaan nousee nopeasti 90kg. Eihän tuo vielä mitään ylipainoa ole kun pituutta on 190 senttiä, mutta kun se on pelkkää ihraa.
    No ei tosissaa ole ylipainoa

    Itse ku sain sm prossia parivuotta sitten niin painoa oli 155kg ja pituutta on 192cm .... Ei sun kannata paljon diettailla kun kumminkin olet aika pitkä Jätkä salille kannattaa mennä kyllä ja maltillisesti painoa nostaa mun mielestä 190cm jätkälle se 90 kiloo ois aika oikea paino...
    vähä lihaksia lissäää.

    Muistaa aina että lihas painaa aina enemmän ku läski...

    Nyt tosin itse suht hoikassa painossa +130kg

     
     
  10. #10
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    ^Noinhan se on. Ei tässä vielä mitään ylipainoa ole, muutakuin omassa mielessä, kun sillon vielä kun ajokorttia ja autoa ei ollu ja pyöräili kaikkialle, niin vaikka lihaksia oli ja peruskunto hyvä, niin paino jotain 75kg (kiitos uuskaupunkilaisten merimies geenien). Nyt kun autoilee kaikkialle, on peruskunto huono ja lihaksia juuri ja juuri sen verran, että kitaraa jaksaa heilutella ja kesäisin vanhempien mökillä tehdää puuhommia ja remonteerata. Onneksi eräs kaverini suostui alustavasti ensi vuodesta saakka toimimaan personal trainerinä, niin pääsee jyvälle tosta sali hommasta (tämän hetkinen käsipaino on kilon punkkupullo pehmennettynä glögillä ja sekin melkein tyhjä)

     
     
  11. #11

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    ^Noinhan se on. Ei tässä vielä mitään ylipainoa ole, muutakuin omassa mielessä, kun sillon vielä kun ajokorttia ja autoa ei ollu ja pyöräili kaikkialle, niin vaikka lihaksia oli ja peruskunto hyvä, niin paino jotain 75kg (kiitos uuskaupunkilaisten merimies geenien). Nyt kun autoilee kaikkialle, on peruskunto huono ja lihaksia juuri ja juuri sen verran, että kitaraa jaksaa heilutella ja kesäisin vanhempien mökillä tehdää puuhommia ja remonteerata. Onneksi eräs kaverini suostui alustavasti ensi vuodesta saakka toimimaan personal trainerinä, niin pääsee jyvälle tosta sali hommasta (tämän hetkinen käsipaino on kilon punkkupullo pehmennettynä glögillä ja sekin melkein tyhjä)
    Se on hienoa kun alottaa salilla käynin aluksi kehitys on huimaa... patti ja voimaa tulee jaksat vai syödä hyvin ja reenata... nii kunto paranee silmissä =)

     
     
  12. #12

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Se on hienoa kun alottaa salilla käynin aluksi kehitys on huimaa... patti ja voimaa tulee jaksat vai syödä hyvin ja reenata... nii kunto paranee silmissä =)
    Kannattaa ruveta nyrkkeilemään, siellä tulee pattiin ihan varmasti

     
     
  13. #13

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kannattaa ruveta nyrkkeilemään, siellä tulee pattiin ihan varmasti
    Joo sielä saa kyllä pataan

     
     
  14. #14

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    No mä oon yhen matsin ilman paitaa ottanu ja sen tuomarin keskeytyksellä voittanu niin lupaan pitää puhtaan tilin jatkissakin ja se on heleppoo

    Gusi on Paskaa

     
     
  15. #15
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    En taaskaan lupaa mitään, muutenkin joutavaa höpinää noi lupaukset.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  16. #16
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    ^ Samaa mieltä! Ihmis mieli on heikko! Että parempi olla lupaamatta mitään.

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Turhia tämmöset lupaukset

     
     
  18. #18
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Juu olen samaa mieltä paskaaks tässä mitään lupailee, jatketaan samaan malliin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Lupaan ja vannon..kautta kiven ja kannon että en taaskaan tänä vuonna tee mitään joutavia uudenvuodenlupauksia..
    Sama!

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Mä lupaan ja vannon (Uudenvuoden lupaus)

    Lupaan tehdä teille ainakin yhden uuden videon ensi vuonna.

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •