Sivu 3 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 1468

Aihe: Suomalaiset videot sähkösavuke-aiheesta

  1. #41
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Vedin uudestaan. Kohta kyllä lipshataa kännin puolelle mutta harvemmin näitä selvinpäin jaksaa tehdä. Muistikortti koneeseen ja katsotaan jos jotain sais aikaiseksi.

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Kohta kyllä lipshataa kännin puolelle
    Ei se väärin ole! Tuleepahan mielenkiintosta videomatskua!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #43
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Katson tätä raakamatskua ja miksi mulle tulee mieleen Pirkka Pekka Petelius

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta



    Kuullostaa jo aika lupaavalta!

    Vähän offtopiccia SiBille, mutta kuitenkin. Minkä firman Mojito-mausta oikeen diggailet, kun oot sen tonne signatureen suosikeiksi merkannut? Mulla on nyt Enjuice premiumia (on muuten pullo kulunut nopeaa) ja tämä on kyl hyvää. Mietin vaan oisko mahdollisesti vielä tästäkin parempaa mohitoa olemassa.. :P
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #45
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Pink Spot Vapours Mojito on ainoa 10ml puteli mitä on käytössä.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Sitä siis seuraavaan tilaukseen mukaan!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  7. #47
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Katson tätä raakamatskua ja miksi mulle tulee mieleen Pirkka Pekka Petelius
    Kaikki 4 ydintä hakkaa videota 3.8Ghz tahtiin. Kai tästä, jos ei muuta niin uusi hävettävä sinne muiden joukkoon tule.

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Jees. Höyrytellään sitä venaillessa.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  9. #49
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Melkein 3 minuuttia. Eka kerta ku piti vaihtaa taustabiisiäki lennosta. Noh... jos uppais ton tonne...

     
     
  10. #50
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    http://www.youtube.com/watch?v=ZH-f_zdsqmg

    Olin partsilla höyryttelemässä dual coililla mentholia ja fiilistelemässä. Melkein unohtu laitta tänne tää video. Siitä vaan katselemaan. Äänet saatto jäädä hitusen pienelle, mutta laita volaa niin kyllä kuuluu. Tätä ei siis ole dubattu vaan tuolla kameralla tallennettu ääni 11khz jne...

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Ei helvetti. Tämä on kyl oikeesti tykein video mitä tähän mennessä on tulllut! Aivan loistava.

    Onneks mullekkin on tota Pina Coladaa tulossa, toivotaan et tulis ASAP liemet tänne!

    Propsit loistavasta pätkästä!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  12. #52
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Kiitosta paljon! Mukava näitä on tehdä. Tosin itse sitten alkaa säätään liikaa ja on ylikriittinen mutta ei sitä saa ottaa liian vakavasti. Vois noita edelleenkin tehdä 720P laadulla jos löytäis puhelimen autopidikkeen jostain. Mutta parempi että saa jotain tehtyä kuin murehtii kadonnutta telinettä / laatua.

    Laittakaa muutkin omia arvosteluja videona, näitä on aina kiva katsella oli sitten millä kielellä vaan. (tai siis niillä kielellä mitä ymmärrän, suomi englanti ruotsi wasihili öriöri jne...)

     
     
  13. #53

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    http://www.youtube.com/watch?v=ZH-f_zdsqmg

    Olin partsilla höyryttelemässä dual coililla mentholia ja fiilistelemässä. Melkein unohtu laitta tänne tää video. Siitä vaan katselemaan. Äänet saatto jäädä hitusen pienelle, mutta laita volaa niin kyllä kuuluu. Tätä ei siis ole dubattu vaan tuolla kameralla tallennettu ääni 11khz jne...
    Jälleen kerran hyvää settiä

    Kuvailit tossa videossa, että kyseessä on hyvin epätavallinen neste. Se taitaa olla ikäänkuin pink spot vaporsin tavaramerkki, ainakin alkaa siltä vaikuttaa, sillä esim. saman valmistajan Blu Spot maku on myös hyvin erikoinen. Älyttömän hyvän makuisia nuo pink spotin juissit kyllä ovat. Jossakin youtube-videossa joku kertoili, että pink spot vapours on las vegasissa sijaitseva firma, jonka omistajat ovat entisiä vegasin baarimikkoja (vai olivatko baarin omistajia - en nyt tarkkaan muista) ja jotain mausteista drinkkimäisyyttä noissa e-nesteissä kyllä on.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  14. #54

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    kiva nähdä kerrankin kun testaaja on audenttisessa olotilassa rennosti irroittelemassa tuntemuksiaan testauksen kohteesta : Nuo tankin täyttö suojalasit oli ihan huiput heti huomas et on ns tekijä asialla eikä mikään tuhanpäiväinen höyrykorva harkkaroimassa . asiallinen pätkä ,tuli selväksi mikä ostoslistalle pitänee lisätä :P .Näitä lisää sillä tuollaisella asenteella tehty arviointi on mukavaa katsottavaa ,musasta voidaan olla montaa mieltä muttaa sehän ei tässä olekkaan pääasia et silleen oli sekin hoidossa , oisko toi ihan kypän arvoinen jonkin rommijuoman kera siten niinkuin sit vois olla se ns kärki mukana :P . Isot bonukset

     
     
  15. #55
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Musa on sitä mitä tuli ladattua pari vuotta sitten. Nyt on jo sen verran ikää että vitonen kuussa riittää spotifyyn ilman mainoksia. En enää jaksa latailla musiikkia laittomasti kun toi toimii kuin ajatus. Varsinkin ku vajaalla 6 eurolla ostin kaukosäätimen niin ei tarvi ku nappia painaa niin vaihtuu biisii tai vola. Vaikka olen kaupassa töissä niin menee hermot noihin mainoksiin. Jos laki määräis että mainoksissa ei sais valehdella niin tällä hetkellä ei tulis yhtään mainosta. Vaikeeta se on niillä joilla on pikkukersoja jotka syö kaiken pajunköyden. Medialukutaito pitäs olla pakollinen kouluissa vaikka sen ruotsinkielen tilalla. Olis paljon hyödyllisempi. Oho.. taisin avautua.. no asiasta kumminkin.

     
     
  16. #56
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #57

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Taas pelkkää asiaa SiB77 , nyt säästyy taas monet arvailulta mistä , mihin ja miksi : Iso +

     
     
  18. #58
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    3

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Tein tällaisen erittäin lyhyen oppimäärän sähkötupakasta: http://www.youtube.com/watch?v=lGCUb2RiES0

     
     
  19. #59
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Pakkiksen Mike on laittanu tollasen: http://www.youtube.com/watch?v=QP7ztjGvdXU

     
     
  20. #60

    Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Pakkiksen Mike on laittanu tollasen: http://www.youtube.com/watch?v=QP7ztjGvdXU
    Tuo taustamusiikki...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •