Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 45

Aihe: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

  1. #1

    Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Ruyan4# aka RY4

    Valmistaja: Yunnan Dekang Biotechnology
    Kotisivu: http://www.yndekang.com/
    Hinta ostohetkellä: 6.80€ (30ml)
    Ostopaikka: http://www.heaven-gifts.com/ - HUOM! Nikotiinisäännösten tarkennuttua emme suosittele tilaamaan ETA-alueen ulkopuolelta. Katso vaihtoehtoiset Dekang-nesteiden jälleenmyyjät täältä.
    Nikotiinipitoisuus: 18mg (High)
    PG / VG: PG
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä

    Dekangilla on meneillään kampanja jossa he teettävät tutkimuksia ja hakevat myyntilupia tuotteilleen eri maissa. Osa tätä kampanjaa on täysin uudistettu e-nestepullo jossa on nyt mm. lapsiturvallinen korkki, iso nelivärinen etiketti jossa selkeästi merkittynä pullokoko, nikotiinipitoisuus, varoitusteksti, valmistuspäivä ja viimeinen käyttöpäivä. Lisäksi korkin kyljessä on kohokuvioin valmistajan nimikirjaimet. Kaikki todella tervetulleita uudistuksia siis vaikka korkki ei olekkaan kauhean kätevä jokapäiväisessä käytössä. Pistin arvostelun loppuun vanhan version samasta pullosta vertailun vuoksi.

    Dekangin e-nesteessä ei ole laatunsa puolesta mitään valittamista, väri on tasainen ja neste on kirkasta. Tuoksusta en erota juuri muuta kuin heikon makeahkon tupakan aromin. Maku onkin sitten aivan jotain muuta. Tupakan aromin kyllä edelleen erottaa mutta se ei ole dominoiva maku. Selkeimmin mausta erottuu täyteläinen toffeen tai karamellin (paahdettu sokeri) maku. Tätä voisi verrata vaikka Omar-karkkiin, tosin maku ei ole lähellekään yhtä voimakas eikä Omariin ole sotkettu mukaan tupakan makua Makeutta on juuri sopivasti mutta kaikenkaikkiaan maku voisi olla vielä voimakkaampi. E-nesteen kuvauksen perusteella tässä pitäisi maistua myös vanilja mutta itse en ainakaan sitä pysty erottamaan.

    18mg e-nesteen kurkkutuntuma osoittautui liian vahvaksi minulle mutta alunperinkin ajatuksena oli laimentaa nestettä 11mg tienoille (=vielä halvempaa e-nestettä). Höyryntuotto ei ole aivan parhaasta päästä mutta itse en enää tähän edes kiinnitä niin paljoa huomiota.

    Uskoisin että tämä on sellainen maku josta kukaan ei voi olla pitämättä ja itsekin olen käyttänyt RY4:ää siitä lähtien kun ensimmäisen e-savukkeeni hankin.

    Arvosana: 10 / 10


     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    132

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Ainut vika tässä nesteessä on se, että se on liian hyvää. Kun sain ekan pullon ry4:sta, pössyttelyä ei meinannut saada loppumaan millään. Pari päivää suorastaan ketjutiputtelin tätä litkua atomisoijaan.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2010
    Viestit
    55

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    En tiedä... Ehkä hieman liioitellusti annettu täydet pisteet ja kaikki kehut. Ei ainakaan itselleni tuntunut olevan se suosikkineste. Voipi tosin johtua VG pohjasta? Höyryntuotto ainakin on mitä mahtavin. Turhan imelä maku, mutta kaiketi siihenkin tottunee.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Hyvä perusmaku hyvällä höyryn tuotolla.

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2009
    Viestit
    14

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    kokolailla nesteiden parasta antia tämä RY4

     
     
  6. #6

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Itse kokeilin tuota misteliquidin(dekang?) RY4 makua, ja ihmettelen suuresti tätä versiota.
    Maku ei ollut ollenkaan niinkuin edellinen kokeilemani ry4-klooni (FA:n oryental4) vaan toffeen/karkin sijaan siinä maistui jokin anis/lakritsi suurimpana makuna. :-X

    Olisiko dekang muuttanut tuota reseptiä vai laadunvalvonta pettänyt?


     
     
  7. #7

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Okei, otin yhteyttä misteliquidiin tuosta oudosta RY4 mausta.
    Ilmeisesti olen saanut vain huonon pullon. Kuulemma ensimmäinen kerta heillä kun joku on saanut huonon RY4 pullon.

    Pitää kyllä nostaa peukku pystyyn kyseisen firman palvelusta, sain jopa rahat takaisin vaikken edes pyytänyt sitä!

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Mistä sais aitoa Ruyan RY4:sta? Dekangilta tullut RY4 on paskan makusta.

     
     
  9. #9

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Mistä sais aitoa Ruyan RY4:sta? Dekangilta tullut RY4 on paskan makusta.
    HealthCabinin RY4 tiiviste on mielestäni ollut aika buenoa. Tosin sitä pitää laittaa aika järkyttäviä määriä (20%-40%) , itse esimerkiksi käytän 30-35%:na sitä.

    Maku on juuri sellainen roasted caramel, mitä tässä haetaan. Lisäksi siellä on ehkä hienoinen "lakritsinkin" maku(http://en.wikipedia.org/wiki/Pandanus_amaryllifolius) mutta pääosin päämaku on tuo paahdettu karamelli.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Kyllä toi otsikon litku on mun lyhyen kokemuksen perusteella kyl maittava neste vaikka ihan "kokopäivä"-käyttöön.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Alkuperäistähän ei saa enää mistään, koska alkuperäinen kokki vei reseptin mennessään. Kaikki ovat klooneja ja näitähän löytyy aivan jumalattomasti.
    Alkuperäistä maistoin ensimmäisessä e-savukkeessani 2007-2008 jolloin sitä toimitettiin silloisen Ryanin Kiss-merkkisen kynämallin mukana. Se koukutti pahasti.


    Tässä pieni esimerkki sen monista jälkeläisistä:

    http://www.e-cigarette-forum.com/for...ndup-long.html

     
     
  12. #12
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Mistä sais aitoa Ruyan RY4:sta? Dekangilta tullut RY4 on paskan makusta.
    HealthCabinin RY4 tiiviste on mielestäni ollut aika buenoa. Tosin sitä pitää laittaa aika järkyttäviä määriä (20%-40%) , itse esimerkiksi käytän 30-35%:na sitä.

    Maku on juuri sellainen roasted caramel, mitä tässä haetaan. Lisäksi siellä on ehkä hienoinen "lakritsinkin" maku(http://en.wikipedia.org/wiki/Pandanus_amaryllifolius) mutta pääosin päämaku on tuo paahdettu karamelli.
    Tänän kävin hakemassa. Voi johtua vanhoista atomisaattoreista, mutta minkäänlaista makeutta ei irtoa. Eli pitääkö makeutusainetta käyttää näiden kanssa lisäksi? 50-50 VG 36mg/ml sekoitettuna ja ei toimi. Jotenkin postitukset hidastunut viimeaikoina ihan ..tusti.

     
     
  13. #13

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tänän kävin hakemassa. Voi johtua vanhoista atomisaattoreista, mutta minkäänlaista makeutta ei irtoa. Eli pitääkö makeutusainetta käyttää näiden kanssa lisäksi? 50-50 VG 36mg/ml sekoitettuna ja ei toimi. Jotenkin postitukset hidastunut viimeaikoina ihan ..tusti.
    Paljonko sitä laitoit? laita vähintään 25-40%. Lisäksi anna sen hautua n. 1-2 päivää jotta maku tulee esiin. Tämä siis n.5-10ml putelille.
    Makeutusainetta en ainakaan itse käytä. Käyttämäni neste on jotain 25% VG + 75% PG. Lisäksi kannattaa huomioida, että VG "tylsentää" makua, missä taas PG tuo sitä enemmän esiin.

     
     
  14. #14

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Mä käytän sitä HC:n "tiivistettä" tasan 50% jolloin maku on aika lähellä valmiiksi sekoitettua versiota eli sitä pitää käyttää paljon enemmän kuin muiden valmistajien makutiivisteitä.

     
     
  15. #15
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)


    Itse käytän nyt WizMix RY4 valmissekoitetta ja minulle kyllä maistuu. Ei ole kovin paljon makuja kokeiltuna tosin, tämän lisäksi ainoastaan jotkut valmiiksitäytetyt samplepatruunat jotka maistui palaneelle kumille (ehkä ne patruunat onkin tyhjiä ) ja FSUSA JagerBomb.

    Jotenkin kyllästyin tuohon JagerBombiinkin, ja tätä halvempaa "standardinestettä" imen mieluummin.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Itse olen aivan ihastunut tuohon Libertyn RY4:ään. Varmasti mun perusmehu jota päivittäin käytän. Ehkä testaan vielä jotain toista ehkä en.
    RY4:ää menee se 3-4 tankillista päivässä :-[

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Siis mitä v*ttua ???

    Mulla Dekangin RY4:sta pari putelia tuossa. 18Mg ja 24Mg ja molemmat aivan karmeeta paskaa
    Lähin kuvaus "mausta" on palava helvetin vanha tsekkiläinen traktorinrenkaan kumi...tai se ehkä kuvastaakin "tuoksua" :-\ maku on jotain paljon paljon järkyttävämpää

    Miten tuosta joku voi löytää jotain, joka liittyy sanoihin "makea, paahtuneen pähkinäinen, vaniljainen tms" ??? 90-luvulla tuli käytyä Moskovassa ja sen aikainen mahorkka suunnilleen oli tuon makuista!

    Kolme sanaa: HYI HELVETTI
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  18. #18
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Makuasioista ei voi kuin kiistellä Tämä neste tosiaan jakaa mielipiteet. Itsellä tämä on vakiohöyryte.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #19

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    [quote author=MiDaS link=topic=31.msg28517#msg28517 Millä laitte-kokoonpanolla niitä höyrytellään , onko kyseinen e-neste maustunut ajan kanssa tarpeeksi , henkilökohtainen makumieltymys , se että onko höyryttelija aloittelija jolla silloin tietysti maku-aistit on vielä tupakoinnista turtuneet , se että neste on tehty huolella eikä vain huitaistu sinnepäin ,kaikki nesteet ei toimi kiitettävästi samalla lämpötilalla vaan ominaisuudet vaihtelevat todella paljon , onko atot,cartot ym puhtaita ,onko akut täyteen ladatut, millä voimakkuuksilla vastukset on säädetty toimimaan ,onko juuri aiemmin höyrytellyt jotain voimakasmakuista nestettä esim menholia tai vaikka huikan jallua ,sitten on vielä itse höyryttelijän mielentila josta niinkuin tiedetään ei voida olla koskaan varmoja kun ei tie koska se tilattu lähetys on tullut kotiin vai seilaako se 4 viikkoa mailman merillä .Eli kun saa nuo kaikki kohdalleen omalta osaltaan ja toisellakin höyryttäjällä on säädöt kohdallaan niin voi alkaa vertaileen nesteitä ees jotenkin samoista lähtökohdista ja senkin yrityksen pilaa jonkun kukkahattu-tädin lausunto tai se kuuluisan viidennen kerroksen hyppy kohti vaarallista tuntemattomuutta 8)

     
     
  20. #20

    Vs: Ruyan4# / RY4 (18mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MiDaS Näytä viesti
    Siis mitä v*ttua ???

    Mulla Dekangin RY4:sta pari putelia tuossa. 18Mg ja 24Mg ja molemmat aivan karmeeta paskaa
    Lähin kuvaus "mausta" on palava helvetin vanha tsekkiläinen traktorinrenkaan kumi...tai se ehkä kuvastaakin "tuoksua" :-\ maku on jotain paljon paljon järkyttävämpää
    Jos tilasit peleonilta, niin luultavasti sait paskaa dekangin ry4:sta. Ainakin oma tilaus peleon/dekang ry4 oli paskaa. E-cig wizardilta tilattu wizmix ry4 taas on taas aina ollut hyvää ja ei ole ollut laatuvaihteluita. Tuo wizard mix on aika varmasti dekangin valmistamaa.

    Myös easy-eliquidilta saa hyvää dekangin ry4:sta, jossa sitä myydään rujan / RYN4 easy eliquid nimellä.

    Lisäksi Jantyn classic ry4 on todella hyvää ja se on makeampi ry4. Jantyn oma ei siis ole dekangin valmistamaa, mutta todella hyvää kuitenkin. Mutta nyt näyttää siltä, että Janty on lopettanu nesteiden classic sarjan "laatuvaihteluiden takia" ja tulossa joku uusi makusarja. Eli ei taida tuota jantyn classic ry4:sta enää saada

    Tulipas tekstiä. Kuitenkin tuo wizmix ry4 on täällä kanssa vakkari neste, jota menee eniten. Heti kun e-cig saa sitä lisää varastoon, niin menee 100ml tilaukseen

    Edit: Piti vielä kirjoittaa, että tuo wizmix ry4 pääsee vasta oikeuksiinsa, kun sitä höyrytellään n.5voltilla. Tulee makua ja makeutta lisää :P
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut (eS)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •