Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: EPipeMods Toothless Dragon & Aviss atomisaattori

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    EPipeMods Toothless Dragon & Aviss atomisaattori

    [glow=red,2,300]EPipeMods Toothless Dragon & Aviss atomisaattori[/glow].
    Tehdään nyt tälläinen yhdistelmä arvostelu pienessä pierussa toki...



    E-piiput on minulle aivan uusi juttu. Tai mitä nyt ekoilla festeillä pääsin Jalippon, LSVapin ja Vanttilan omistamiin piippuihin tutustumaan. Ja olihan jätkillä piiput, kele! No oli siellä muillakin piippuja mitä kokeilin, mutta ei millä pahalla muita kohtaan. Nämä nyt jäi jopa siinä tilassa mieleen + jonkin nuoremman kaverin 350 Hammer, mitä vissiin yritin ostaakin (sori ei jäänyt nic mieleen)!
    No siinä kiimassa tilasin sitten piipun itselleni http://www.epipemods.com/.

    Halusin myös ison piipun, mutta suurin vaihtoehto oli 18500 malli. Ja niitä ei sitten ollut enää kovin suuri valikoima jäljellä.
    Tunnustan, että en tiedä piippujen / sivujen ylläpitäjää / tekijää. Mutta sen tiedän, että sivuille välillä läjähtää suuri valikoima piippuja joista nopeimmat, vievät herkut päältä.



    Noh itse piipusta... (Muistakaa, että tämä on esimmäinen puinen omistamani modi.) Onhan se makea! Ja kun sen ottaa käteen Äijä prosentti nousee johonkin 250%! Ei saatana! Ihan helvetin makeeta. Okei tuo 8" stemmi on tietty minimi tuohon tilaan. Fiilis laskee about tuuma per 10 prossaa.

    Piippu näyttää hyvältä ja on myös sitä. Puu laatu oli joku African Bubisqa tai sinne päin. Noista en tajua mitään. Koivun ja kuusen just erotan maastosta. Hienoja piippuja kaikki tuolla. Mutta jos et ole nopea, niin se joka ois just sun näköinen on myyty. Siksi itse päädyinkin tähän hampaattomaan lohikärmekseen. Jalippo kertoo tarkemmin.



    Piippu istuu hyvin käteen ja tämä malli pysyy nätisti pystyssä aton ja tuon 8" stemmin kanssa ilman telinettä. Riippuen tietysti aton painosta. Liitin on malli EGO ja tämä on hyvä piipussa. Se mahdollistaa conen käytön jolla saa saumattoman ulkonäön eri atomisaattoreiden kanssa. Niitäkin saa samansta kaupasta aika edullisesti, kuin myös noita stemmejä (ei niin edullisesti).



    Tähän pippuun siis menee 18500 akku, mutta suurin osa niistä on suunniteltu 18350 akuille. Akku / nappi pysyy paikoillaan magneettien avulla. Tämä on vissiin veriso 2.5. Tässä on vapesafe v2 pohjalla turvaamassa höyryttelyä (turha jos multa kysytään). Akku laitetaan "väärinpäin" + napa alaspäin ja sen magneetti nappaa syleilyynsä.
    Itse napii on erittäin yksinkertainen. Siinäkin on magneetti joka nappa sitten akun - puoleen. Tulitus tapahtuu, kun painike osuus maadoittaa itsensä metallin renkaaseen joka on siinä piipunsuulla. Yksinkertainen, mutta varsin toimiva ratkaisu. Välillä jotain takertelua havaittavissa, mutta ei paha.



    Tuo vapesafe on välillä aiheuttanut sen, että varmaan joku pikku hotspot tullut. Niin ei sitten tulita ei millään. Siinä taitaa olla joku 6s jäähtymisaika jonka jälkeen tulittaa uudelleen. Tämä on sattunut noin kolme kertaa kahden vuorokauden aikana.
    Mutta kaiken kaikkiaan mielestäni varsin toimiva laitos. Pienellä harojoittelulla myös akun saa pois piipusta, niin ettei kaikki lentele pitkin hankia.



    Aviss, tuo pieni piru! Himoitsin sitä kun se oli tuloillaan ja sitten unohdin sen. Se ei kiinnostanut pienen kokonsa vuoksi. Mutta voin kertoa, että sopii mallikkaasti juuri piippujen kaveriksi. Jos et ole linestä kiinnostunut hommaa tämä. Varsinkin jos line ei kiinnosta.
    Höyryt on aivan sairaan lämpimät, ja maku on hyvä. Näitä on markkinoilla vaikka millä ulkonäöllä, kun kuvan sai päättää tietyissä rajoissa itse. (en tiedä saako näitä enää uutena).



    Pari miinusta löytyy... Plus puolen lanka on saatanan vaikea saada pysymään paikoillaan, kun ruuvi on noin onneton. Miinus puollella se ei ole ongelma mutterin takia.
    Toinen... Jostain syystä tämä yön / päiväin aikana kehittää pisaran lientä tuohon "ikkunaan". Ei voi sanoa vuodoksi, mutta vuotaa kuitenkin!
    Ei vakavaa, mutta onko tämä ollut uudesta asti en tiedä. Olen tiettävästi kolmas omistaja tälle.

    Mesh reikä on isompi kuin esim, linessä ja postit ruuvein. Höyrypilvi on suuri aton kokoon nähden! Ja itse olen käyttänyt tätä vain #500 meshillä hapettamattomana ja wickaa kuin pimpero isomman jorman syleilyssä! Hyvä pari piipun kannssa! Ahhh... suurin miinus tässä atossa on sen pieni tankki joka on n.2ml... Mutta mun piippu fiilistelyissä tuo on aika sopiva. Jos kantaisin mukana (S-Dog) niin lähtisi saman tien menemään. :P
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #2

    Vs: EPipeMods Toothless Dragon & Aviss atomisaattori

    ah... piippuja hieno arvostelu!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •