Sivu 3 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 197

Aihe: Perheellisten ketju

  1. #41
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Perheellisten ketju

    Meilllä 9v tyttö.
    Ei nyt voi uhmaiäksi kutsua mutta on niin saatana iteppäinen. Tämä kyllä ollut aina, mutta toivottavasti on äitiinsä tullut koska oli kauhukakara nuorena mutta teini ikään päästyään rauhottui. Toivossa on hyvä elää.
    Tullut äitiinsä :

    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  2. #42
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Yhden tyttären yh-äitinä voin sanoa, että uhman jälkeen tulee uusi uhma...
    Ei saa pelotella! Ei kai se tästä enää pahene... :
    3v. emäntä talossa jolle ei vittuilla.

     
     
  3. #43
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Perheellisten ketju

    En höyryttele ko tyttö on sisällä ja jos ei niin silloinki vessassa. Sitä verta vainoharhanen
    että jos itte vähä epäterveellisesti välissä elänki niin tytölle haluan parhaat olosuhteet mitä pystyn tarjoamaan. Mahollisimman vähä e-koodeja ynnä muuta paskaa ravinnossa ja muutenki.
    Ei ole mulle tärkeämpää asiaa maailmassa.

     
     
  4. #44

    Vs: Perheellisten ketju

    Teini-ikää mä pelkään. Jos siis on tullut tyttö äitiinsä

    Ite oon huomannu uhmaan parhaimmaks keinoks huumorin. Jos toista oikeen kiukuttaa niin joku hauska juttu lopettaa kiukun. Tää ainaki toimii meillä ku molemmilla on huumorintajua. Mut en mä aina jaksa olla hyväntuulinen ja sitte me molemmat kiukutellaan :

    Periksi ei saa antaa jos lapsi kiukuttelee saadakseen tahtonsa läpi. Kaupoissa näitä tapauksia näkee mennen tullen... Meil ei oo tyttö ikinä saanu kaupassa itkupotkuraivareita jos ei oo saanu haluamaansa.

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari Henkonen's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    213

    Vs: Perheellisten ketju

    Mein perheessä on helmikuun alusta 1 vuoden täyttävä poika ja sit morsein Samahan se itselläkin oli että pojan takia alunperinkin halus lopettaa, ja lisänä vielä että itse suoritan varusmiespalvelusta tässä samalla joten kaikki aika mitä on lomilla niin pojan kanssa touhuan Jospa sitä toisella suotaisiin parin vuoden sisään Itsekin kotona höyryän mutta en pojan lähettyvillä, joten hipsin aina takavasemmalle tai pihalle kun emäntä menee tupakalle Innostus höyryttelyyn alkoi jo viime keväänä ja kestikin siihen päivään asti kun lähdin palvelukseen.. nyt vasta viime kuukausina perehtynyt uudelleen asiaan ja muuttui höyryttelyyn vastoinkäymisten kautta, mm nesteet tai tarvikkeet aina loppu kun ei päivärahoista jäänyt paljoon jäljelle.
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

    These streets we travel on will undergo our same lost past

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Perheellisten ketju

    Vaimo, 8-vuotias tyttö, 2-vuotias poika sekä 12-viikkoinen labbis/saksanseisoja-pentu, uros-sellainen. Aikamoinen kaaos on toisinaan päällä, siis. Höyryttelen parvekkeen oven raosta, mutta mikäli muksut nukkuu, höyryttelen kyllä sisätiloissa. Kovasti oli kyllä alkuun kaikennäköistä kitinää paremman puoliskon toimesta, mutta nyt olen saanut hänetkin korvaamaan ne satunnaiset "sosiaalinen paine/viihteellä"-kessut eRolliin ja nikotiinittomiin PSV-höyryihin.

     
     
  7. #47
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Perheellisten ketju

    Näköjään samanlaisia tyyppejä siellä ruudun toisella puolella on. Meikäläisen perheeseen kuuluu vaimo, reilu vuoden ikäinen poika ja erittäin aktiivinen koira (pointteri). Höyryttelen sisällä, mutta en pojan vieressä...en yleensäkään höyryttele muiden vieressä, koska koen sen olevan jotenkin epäkohteliasta...ellei nyt vieressä möllötä samanlainen höyryttelijä Kävin tuossa tunti takaperin kääntämässä pojan takaisin parempaan asentoon kun öisin herra kääntyilee niin ihme asentoihin. Toisinaan menee monta päivää ettei herää öisin, mutta jos herää niin voi helvetti, että voi tulla vaikeaa. Töistä olen saanut sovittua aika hyvän diilin...minä teen maanantaisin ja tiistaisin iltavuoron, että voin hoitaa poikaa sillä aikaa kun vaimo on töissä. Sitten poika on muutama päivä hoidossa ryhmäperhepäiväkodissa ja yksi päivä isovanhemmalla. Viikonloppuna vaimo on kotona ja minä saatan olla töissä...noh, on ainakin ne kaksi päivää, jotka voin olla varmasti pojan kanssa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    ylöjärvi
    Viestit
    141

    Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kotikemisti Näytä viesti
    no joo .. meillä 7v tyttö, 14v poika... poika on tyytyväinen että isi yrittää oikeesti päästä eroon analogisesta ja lupas joulun jälkeen tehdä mulle moditelineen puu-kässyissä O0 .
    tässä tämä O0
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

    ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä suolakurkku's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    59

    Vs: Perheellisten ketju

    Avopuoliso ja kuukauden päästä 3 vuotta täyttävä poju Tässä parhaillaan katotaan yleareenan kautta pikku kakkosta ku mamma paiskii duunia kaupungilla huomenna se oliski taas päiväkotia muksulle ja koulua itelle..

    Provari Mini

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133

    Vs: Perheellisten ketju

    Vaimo ja 3 tytärtä iältään 13,9,7v sekä 2 basenji narttu koiraa. Muksut yrittäny mua saada lopettaa analogista pitkään ja olivat erittäin tyytyväisiä kun siirryin höyryttelyyn. Tän sivuston hoksasin ja lueskelin arvosteluja jne.. siitähän se sitten lähti. Ovat olleet kannustavaisia ja toivovat kumminkin että lopettaisin tämänkin joskus. Noh aika näyttää! Höyryteltyä tulee sisällä kyllä nytten ,mutta analogisia kun aikoinaan vetelin niin en polttanut sisällä.

     
     
  11. #51
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Perheellisten ketju

    Täällä kans uusioperhe 16v pojan, 14v ja 9v tyttöjen kanssa.
    Teinit on onneks aikas fiksuja, kovin vaan erilaisia.
    Vaikeuksia on vaan sovittaa ton mun teinitytön puheripulit muun perheen rauhalliseen menoon. Noh mennään plikan kanssa joka toinen viikko kieli vyön alla.
    Kissa löytyy kotoa, mutta keskusta-asuntoon ei ero-koiraa enää kannata ottaa. Sitä ois pikkasen ikävä. Onneks tosin pimu näyttää kuvia siitä aina tullessaan.

    Uusi vaimo ja tyttäreni ei vaan erilaisuudessaan tuu kauheen hyvin toimeen, joka kyllä kiristää aikaajoin tunnelmaa. Tästä on ollut niin monet vakavat keskustelut, mutta vaikee on keksiä mitä tehdä. Kumpaakaan ei halua koittaa muuttaa, mutta ei kumpikaan viihdy toistensa ollessa paikalla.

    Nää on niin vaikeita asioita.

     
     
  12. #52
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Perheellisten ketju

    Ite kerran erehdyin kännissä ja hirveessä vitutuksessa polttamaan sisällä, eukko ilmotti notta seuraavasta tulee lähtöpassit.

    Ja uusioperheet on aina kinkkisiä, pikkusisko ei koskaan oo oikee hyväksyny äidin uutta miestä ja muutenkin oli alkuun aika myrskyistä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #53
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Perheellisten ketju

    Ja toinen yö esikoisen pullolta vieroitusta edessä. Tähystellään, sano proktologi..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #54
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Perheellisten ketju

    Potta ja ripulirallia on kyllä tänään ollut ihan riittävästi
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #55
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Perheellisten ketju

    Täällä alkaa hommat sujua, poika on pari yötä nukkunu läpi. Aijee mä tykkään..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #56
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Re: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Täällä alkaa hommat sujua, poika on pari yötä nukkunu läpi. Aijee mä tykkään..
    hermot lepää kyllä tossa tilanteessa. onnittelut!
    täällä mietitään mihin ysin jälkeen opiskelemaan...
    ja toinen lähtee skoleen vuoden päästä. eli sama helvetin rumba uudestaan..

    en siis suosittele pitämään 10v taukoa lasten teossa. (tai välikäsien kautta hankkimalla)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #57
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Perheellisten ketju

    ^lehtolapset on myös oma lukunsa
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #58
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Re: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole
    Täällä alkaa hommat sujua, poika on pari yötä nukkunu läpi. Aijee mä tykkään..
    Pitikin manata, ei sitten nukkunu enää kolmatta yötä. Saas nähdä miten käy nyt. Kumminki 5.30 herätys niin olis kiva saada nukkuaki joskus, muutenki ku viikonloppusin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #59
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Perheellisten ketju

    Mä en ees muista enää mitä on kunnon yöunet Pienempi nukku 4-5kk ku tukki kun lopetettiin pullosta maidon antaminen ja siirryttiin purkkiruokaan. Ei tarvinnu juuri koskaan herätä edes yökllä antaan maitoo. Nyt samainen tyttölapsi on 7kk ja lähti liikkeelle reilu kuukaus sitten ja sen jälkeen ei ookkaan nukkunu koko yötä. Herää joka yö n.tunniksi ja tietysti siihen parhaaseen "kipinä" vuoroaikaan eli 3.30-4.30 Muuten vois antaa mökeltää omassa sängyssään mutta sitten taas isompi herää kun on kömpiny meidän sänkyyn. Uhmaikänen 3vee on kohtuullisen pahatuulinen yöllä herätessään.
    Ei tosiaan oo tullu nukuttua edes likikään 8 tunnin unia pitkään aikaan saati sitten että ois nukkunu yhteen pötköön moista määrää. Mutta niinhän se menee että Kuolema kuittaa univelat eikä tätä loputtomiin kestä. Kohta noita perkeleitä saa aamusin potkia ylös kun nukkuuvat puolille päivin
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  20. #60

    Vs: Perheellisten ketju

    Täältä löytyy avovaimoke, 1v 2kk poitsu ja 2 kissaa.
    Poitsu parhaimmillaan nukkuu 4h suoriltaan, muuten heräilee 2-3h välein. Arkisin saan nukkua heräämättä ja viikonloput sitten hoidan yöllä nukutukset yms, jotta mamma jaksaisi.
    Poika syö ku hevonen, alkuaikoina mentiin +25 käyrillä. Nyt hieman tasoittunut. Tosiaan mamma on hoitovapaalla, ite duunissa. Heinäkuussa pitäs inttiin lähteä...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •