Sivu 2 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 197

Aihe: Perheellisten ketju

  1. #21
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Perheellisten ketju

    Mun perheeseen kuuluu poika 8 v, tyttö 7 v, mies ja koira 2 v. Höyryttelijöitä meillä minä ja ukko. Mä höyryttelen missä vaan kotona ollessani ja autolla ajaessa menee kans höyryä, vaikka muksut on kyydissä. Miks ei menis? Jos mä kerran uskon tähän glooriaan, että ulospäin tulee vain vesihöyryä ja minimaalisia määriä muita aineita, ni onhan se nyt perhana vaarallisempaa viedä muksut vaikka kaupungin keskustaan syömään pakokaasua kuin höyrytellä samassa huoneessa. Tosin, tällä hetkellä asutaan omakotitalossa, jossa ilmatilaa on sen verran reilusti, ettei pitäis höyryn paljon haitata. Ja lämmitetään puulla, jolloin ilmassa kyllä leijuu savukaasujakin, ainakin päätellen tosta mustasta noesta, jota pöllähtelee ulospäin välillä puita lisätessä. Sisällä en polttanut, mutta lasten seurassa ulkona kyllä. Nykyään tekee pahaa viedä lapsia tietyille kavereille kylään, koska haistaa tupakan niin selvästi. Heillä kotona on erillinen tupakkahuone, johon lapsilla ei ole asiaa, mutta kummasti se haju ainakin on koko kämpässä todella vahvasti. Kovasti ovat taas pyydelleet kylään, mutta yritän saada heidät tällä kertaa tänne meille päin. Meillä saavat kyllä mennä terassille tupakalle.


     
     
  2. #22
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Perheellisten ketju

    On tää nyt kumma, 4kk ikäsenä poika veteli järjestään yli kymmenen tunnin yhtenäisiä yöunia, nyt reilu vuosi ikää enkä oo kolmena yönä nukkunu yhteensä muutamia tuntia enempää, ja muutenki jo varmaan pari kk heräilly muutaman kerran yössä.. Alkaa ihan tosissaan koko perhe kärsiä tuosta..

    Nytki emäntä vuorostaan olkkaris nukuttamas tuota, mutta ei velcollisuudentuntoonen isimies voi nukkua jos muut valvoo.

    Mimmosia nukkujia muilta löytyy/on ollu? Defuncta nyt varmaan ainakin heräilee öisin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #23
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Perheellisten ketju

    Esikoisen kansa valvottiin ensimmäiset 3kk, koliikkia.
    Loppujen lopuksi molemmat on periny mun unenlahjat, 8-10h menee heittämällä. Nuorempina vieläkin enemmän.

    ei nyt muuta tule mieleen, kuin väsyttää tenava päivän aikana. ulkoilua ja touhua niin että nukkuu sitten yöt kunnolla. ???
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  4. #24
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Perheellisten ketju

    Olenko minä perheellinen, kun tyttäret on jo 30v+ kysyy epätietoinen pöhelo, joka ei erota jääkaapin kurnutusta, oman vatsan kurinasta. Kiitos

     
     
  5. #25
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Perheellisten ketju

    Meilläkin oli koliikkia muksujen ollessa pieniä, vähintään kolme tuntia huutoa joka yö sen 3 kk. Sen jälkeen toinen nukkui seuraavat puoli vuotta n. 8 tuntia yössä ja toinen kymmenisen tuntia. Vuoden ikäisenä tuo esikoinen alkoi heräillä kasvukipuihin ja heräilee satunnaisesti edelleen. Herää myös aamulla herkästi valon vaihteluun, joten oli pakko ostaa lastenhuoneeseen pimennysverho, että sai poika nukutuksi paremmin. Pahimmillaan heräili viime syksynä jo viiden tienoilla, kun aurinko nousi. Siitä olikin sitten iloista lähteä kouluun. Kuopus heräili hampaita tehdessään ja näki vuoden iässä ihmeellisiä painajaisia kaikesta. Nykysin nukkuu loistavasti. Jos ei veljensä herätä, niin nukkuu vaikka 12 tuntia kerralla.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kittilä
    Viestit
    100

    Vs: Perheellisten ketju

    Tässä perheessä poika 2,5 ja tyär tullee helmikuun puolessa välissä vuojen. Nukkuvat miten sattuu mutta nyt ko nuorempi tekkee hampaita niin huononlainen uni Hellu töissä niin mie sitte valvon ko olen koti-isinä. Pari herätystä yössä ja aamuyöstä ko ei enää jaksa taistella niin tyär otetaan välhin nukkumhan ja pakkaa se poikaki sinne tulehman. No nukuthan sitte koko porukka samassa sängyssä aamu yö. Yöunet on minkä mittasia nyt sattuu. Joskus saapi läpit nukkumhan kaheksan seuvvussa ja joskus sitte taas mennee kymmenhen. Aamulla se herätys on sitte kuuen ja puoli kaheksan välillä. Omat unet jääpi siihen kuuteen tuntiin yössä ja vuorotellen hellun kanssa annetaan toisten nukkua aamulla pitkään ko on vapaapäiviä Pojan nukkumisista en oikein muista ko olin silloin itte töissä ja hellu ei niin mie nukuin yöt siitä ko laitoin nukkumhan siihen asti ko heräsin. Ei silloin minun unta häirinny vaikka pommi olis räjähtäny ko hellu valvo ja mie kuljin töissä

     
     
  7. #27
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Perheellisten ketju

    Jees, tässä itekki koti-isänä vielä hetken verran. Sitte alkaa opiskelut ja pari satunnaista paneutumista vaativa homma. Kasvukipuja veikkailin itekki, ja ilmavaivojaki oli. Nyttemmin tuntuu että haluaa huomiota kun parku alkaa vasta ku vilkasee pinnasänkyyn.

    Lievä epäilys on että äitiään itkee, kun on niin vähän kotona ja poika on ihan täysi mammanpoika, mä kelpaan hätätilanteessa.. Phuuuh. Nukuttaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #28
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842

    Vs: Perheellisten ketju

    Meillä esikoinen oli ja on ihan ylihelppo tapaus, aina veti hyvät unet yöllä ja päiväunetkin meni helposti vähintään pari tuntia. Mut nuorempi on hirveän herkkä unistaan, pikku meteli häiritsee, liika valo/pimeä häiritsee, kasvukivut, hampaat, painajaiset yms. mut ajan myötä helpottanut, ja meillä on toiminut tosi hyvin se että penskat nukkuu samassa huoneessa kun me vanhemmat, vaikka lapsille olisikin omat huoneet

     
     
  9. #29
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20

    Vs: Perheellisten ketju

    Meidän taloudessa meikäläisen lisäksi 10 v poika, vaimo ja venäjänsininen. Tuo viimeksimainittu on siis kissa.
    Höyryttelyt hoidan työhuoneessa.

     
     
  10. #30
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leviathan Näytä viesti
    venäjänsininen.
    Oi, venäjänsiniset on hienoja! Harmittaa, kun itse olen allerginen kissoille eikä meille siksi voi tuollaista ottaa.

    Onko teillä muilla foorumilaisilla allergisia lapsia? Meillä tuo kuopus kärsi maitoallergiasta pienempänä, mutta saatiin siedätyksellä kestämään pieniä määriä kaupan laktoositonta maitoa. Tilamaitoa sietää kyllä, mutta sitä en vielä ole jaksanut uudelta paikkakunnalta etsiä.

     
     
  11. #31
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Perheellisten ketju

    Nuorimalla on hyla-maitoa käytössä ja aiemmin mansikka aiheutti oireita.
    Nyt tuossa kokeiltiin niin mansikasta ei mitään. Pikkumies veti silmät kiiluen mansikkakiisseliä puuron päällä kun ei ole moista maistanut muutamaan vuoteen

    Onhan tää mukavaa kun tenavat kasvaa. Nukuin 12 tunnit yöunet. Nuo kävi muutaman kerran jotain kyselemässä ja ajattelin hieman vielä torkkua. Tunti-puolitoista lisää unta.
    Laittelivat itse aamupalan ja katselevat piirrettyjä
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  12. #32
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Perheellisten ketju

    Meille tulee toinen lapsenlapsi huomenna. WOAH. Iso poika, 3.4kg

     
     
  13. #33
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Onhan tää mukavaa kun tenavat kasvaa. Nukuin 12 tunnit yöunet. Nuo kävi muutaman kerran jotain kyselemässä ja ajattelin hieman vielä torkkua. Tunti-puolitoista lisää unta.
    Laittelivat itse aamupalan ja katselevat piirrettyjä
    Kyllä käy kateeksi! Meillä vietetään täällä unettomia öitä ja melko kärttysissä merkeissä, likka kun täytti vasta tasan kuukauden maanantaina. Kaikkihan sitä keulii että tämä sitä helppoa aikaa on, mutta rohkenen tällä univajeella väittää toista.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #34
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681

    Re: Perheellisten ketju

    Meillä juniori 1v 8kk ikänen ja kovasti kiinnostaa isän sähkövehkeet jo nyt yöt onneks saa nukuttua ja päivät jos yövuorossa tullu oltua. Kotona ei sisällä tule höyryttyy mut ulkona senki eestä, paitsi jos yksin kotona. Eukko ei viel oo innostunu höyryttelystä mut josko tuon sais käännytettyy analogisista

     
     
  15. #35
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta
    Kyllä käy kateeksi! Meillä vietetään täällä unettomia öitä ja melko kärttysissä merkeissä, likka kun täytti vasta tasan kuukauden maanantaina. Kaikkihan sitä keulii että tämä sitä helppoa aikaa on, mutta rohkenen tällä univajeella väittää toista.
    Tietäsit kuinka oon ite manannu viimeset puoli vuotta juurikin sitä kuinka helppoa oli ku poika oli noin pieni.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Perheellisten ketju

    Ihan ku ois univajetta.. Viiminen viikko puskettu keskimäärin 5tunnin unilla pätkissä. 6kk ikäiselle tyttärelle tulossa 2hammasta yhtä aikaa ja se tuntus vähän kiukuttavan, tai ei itseasiassa juurikaan itke niitä mutta herää yöllä mesomaan niiden takia. mm. toissa yönä 2,5tuntia kalkatti ja oli muutenkin seurallinen 04.00-06.30. Ja sitten ku pienempi möykkää niin "lievästi" uhmaikänen 3vee herää ja alkaa vinkumaan/itkemään kun väsyttää ja sit onkin kaikki hereillä.. Päivätkin tuppaa oleen aika pitkiä kun ton 3veen sanavarasto koostuu tällä hetkellä sanoista Ei, en halua, minä ite.. Ja siihen päälle aina kauhee rääkyminen kun joku ei onnistu tai mee oman mielen mukaan :-\ Eihän tätä nyt ikuisesti kai kestä : Riemastuttaa vaan ajatus että kun ensimmäisellä loppuu pahin uhma niin pienemmällä alkaa
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  17. #37

    Vs: Perheellisten ketju

    Yhden tyttären yh-äitinä voin sanoa, että uhman jälkeen tulee uusi uhma...

     
     
  18. #38
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Yhden tyttären yh-äitinä voin sanoa, että uhman jälkeen tulee uusi uhma...
    Ite en oo niin pitkälle päässy, mutta omaa lapsuutta muistellessa ja tuttavia kuunnellessa ei voi kun yhtyä. Laatu, syy ja ilmeneminen ilmeisesti vaan vaihtelee?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #39
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Perheellisten ketju

    ja kun uhmaiästä on päästy, alkaakin jo murrosikä lähestymään
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  20. #40
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Perheellisten ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    ja kun uhmaiästä on päästy, alkaakin jo murrosikä lähestymään
    Se on vaan uus uhmaikä..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •