Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910
Tulokset 181 - 197 / 197

Aihe: Perheellisten ketju

  1. #181
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Tammela
    Viestit
    9
    Täältä löytyy vaimo + 3v tytär. Muksu on sellainen on/off-malli, että joko filosofoidaan maailman menoa sohvan nurkasta tai riehutaan 1000xadhd satalasissa volume tapissa ympäri taloa.
    Molemmat talon naiset osaa kyllä nyppiä isäukon hermosäikeitä, niin, että toisinaan tuntuu että ois laturin tarpeessa... Eli ihan kivaa on Kyllä tästä selviää, kun ei väitä vastaan...

    Mitä höyryttelyyn tulee niin siunaus touhulle on saatu, kun tupakit puuttuu kauppakuitista, sikarit ja paperrosit on talosta hävinneet ja kuulemma äijäkään ei enää haise tuhkikselle. Ihan jees.
    Emäntä on ollut tupakoimatta 6 vuotta ja välillä tuntuu vieläkin niksat kutkuttelevan, mutta en usko että lankeaa tupakoimaan. Hope so...


    Irti tupakasta, vaikka henki menis!

     
     
  2. #182
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kolben Näytä viesti
    Kyllä tästä selviää, kun ei väitä vastaan...
    TÄMÄ.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #183
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    varsinais-suomi
    Viestit
    10
    avovaimo löytyy ja kaksi lasta. 2v poika ja 3v tyttö joista tyttö on rauhallisuuden perikuva mm. jaksaa leikkiä yksin ja muutenkin toi keskittyminen on toista kuin tällä täsmäohjuspojalla joka tuhoaa kaiken. kovasti pistää miettimään kumpa on postinkantajan lisäksi taloon kuuluu 3koiraa joten ei lopu ääni tai meno.

     
     
  4. #184
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    2 poikaa ja 3's mukula tulos syksyllä.Vapotus on kuin"taivaan"lahja en kuulemma haise enkä maistu enää tuhkakupille emännän mielestä




     
     
  5. #185
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kimble7 Näytä viesti
    2v poika ja 3v tyttö joista tyttö on rauhallisuuden perikuva mm. jaksaa leikkiä yksin ja muutenkin toi keskittyminen on toista kuin tällä täsmäohjuspojalla joka tuhoaa kaiken. kovasti pistää miettimään kumpa on postinkantajan
    Meillä on kans noi vanhemmat mukulat samanlaisella ikäerolla tyttö ja poika ja näin äitinä tiedän, ettei kumpikaan niistä ole postinkantajan. Silti ne on niin eri persoonallisuuksia, ettei tosikaan. Poika on ADHD, joka myös pienempänä tuhosi kaiken. Ei päivää ilman vahinkoo sen lapsen kanssa. Tyttö taas oli ja on edelleen haaveilija, joka mieluummin leikkii omia mielikuvitusleikkejään kuin riehuu. Lapset vaan on omanlaisiaan.

    Kyllä on haikeeta pakata vauvan vaatteita pois. Miten se voikin kasvaa noin nopeesti, että osaa jo kontata ja istua ja 68-senttiset vaatteet on jo pieniä.

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Vihdoin ja viimein synnytyspäivä lyöty lukkoon, huomenna aamulla olis kaksoset tulossa maailmaan!!
    vaimo on jo sairaalassa odottelemassa, itse olen vielä työmaalla.
    Ja esikoinen 3v on jo todella innoissaan. Isyyslomaa pukkaa päälle.

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Noniin, nyt kerkee jo kertoa sanasen lisää tosta synnytyksestä.
    Kaikki meni oikein hyvin, kaksosilla ikäeroa 1minuutti. Syntyivät elektiivisellä sektiolla koska molemmat olivat perätilassa. Oikein ihanat ja kauniit tytöt tuli. Eipä tässä isi voi muuta kun kyynelehtiä onnesta ☺ nyt kovasti odotellaan jo kotiutumista ja uusia kujeita. On se kyllä vaan paras tunne koko maailmassa kun saa omat pienokaiset syliin
    Viimeksi muokannut Lampinen; 18.04.15 kello 23:48.

     
     
  8. #188
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21
    vajaa 3v tyttö ja emäntä ja kohta puoliin uusintulokas pitäisi poitsu tulla. Sitten pari koiraa ja kissa. Sisätiloissa en juuri koskaan höyryttele ku en halua lapselle näyttävän esimerkkiä ja jotenkin ei vaan tunnu hyvältä ja oikealta kun lapsi tallustaa siellä höyryn seassa ja sama autossa jos penska siellä istuu niin en höyryttele. Enhän minä tupakkiakaan sisällä polttanut niin ei mun tartte höyrytäkkään.

     
     
  9. #189
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    16
    Perheeseen kuuluu mies + viittä vaille viisivuotias poika. Ja elukat päälle.
    Mies ja minä ollaan molemmat aina äänessä ja poika on tullut vanhempiinsa eli on hiljaa ja paikoillaan vain nukkuessaan. Ei tule tylsää.


    Sisällä meillä ei pala kuin takkatuli. Mies ei polta/höyryttele lainkaan.

     
     
  10. #190
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Vieremä
    Viestit
    8
    Täältä löytyy vaimo ja kaksi lasta poika 2v ja tyttö 4kk kilttejä lapsia ainakin vielä

     
     
  11. #191
    Täälläkin on vaimoke kahen riiviön kanssa. Tytöt kohta 3 v ja toinen 7 kk. Lisää tehdään kuulemma Emäntä ei oo koskaa polttanu. Tyytyväinen oli kun vaihdoin sähköiseen. Nyt tosin alkanu siitäki vähä naputtaa Että miksi tota tavaraa tulee koko ajan vaikka tällä piti vain lopettaa Kaks koiraa ja kaks kissaa löytyy viel 4 (tai 5) pollen ohella.

     
     
  12. #192
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Nyt tosin alkanu siitäki vähä naputtaa Että miksi tota tavaraa tulee koko ajan vaikka tällä piti vain lopettaa
    Reps.

    Täällä emäntä, pari poitsua (=miehen alkua) ja kaksi koiraa asustelee saman katon alla. Emännys joskus polttanut, lopetti aikoinaan ilman vippaskonsteja. Pojat ei ole ainakaan jääneet kiinni "tupakan hajusta", joten oletan etteivät polta. Välillä tosin tankeissa nesteet hupenee omituisen haipakkaa, ettei vaan...
    "Not a bad life really"

     
     
  13. #193
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Täällä perheeseen kuuluu Niin minä mies kuin vaimonikin sekä 4 poikaa joista 2 on identtisiä kaksosia sekä tottakit myös koirakin perheeseen kuuluu.

     
     
  14. #194
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Vuoden ikäinen pikkumies, Avovaimo jonka vatsassa toinen jo kasvaa ja koira + 3kissaa.

     
     
  15. #195
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Minä olen meillä se pääjehu, kaksoset lähtee tammikuussa inttiin eli aikuisia jo ja nuorin poika on 14 vee...että isoja jo kaikki
    Tietty 2 kpl kissejä kuuluu vielä talouteen.

     
     
  16. #196
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Täällä taas minä, vaimo ja 2 tyttöä 3 ja 1 vuotiaita. Ei enempää lapsia....

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla

     
     
  17. #197
    Höyrykonkari Mrmork's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    150
    perheeseen kuuluu Minä + Vaimo ja hänellä 2 lasta 10v tyttö ja 8v autistinen poika
    Vaimoni on entinen tupakoitsija joten oli hyvin tyytyväinen kun vaihdoin sähköiseen..
    Nykyään naputtaa ainoastaan noista perkeleen ikkunoista joita saa kerran 2viikossa pestä kun menee kalvoille höyrystä

     
     
Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •