Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 28 / 28

Aihe: Lahja vinkkejä

  1. #21
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Lahja vinkkejä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser
    Vaimot, tyttöystävät, jalkavaimot ja salarakkaat..lahjat löytyy kyllä kello -ja koruliikkeistä...enpä ole juuri naista tavannut joka ei olisi kiiltävän perään...olikos tämä nyt vähän kärjistetty yleistys?
    Tuu meillä käymään.
    Parempi(?) puolisko on niin ronkeli kaikkien korujen suhteen, itse sanonu ettei kannata koruja ostaa lahjaks kun ei ne kuitenkaan oo mieleisiä.
    En minäkään muita vastaavia oo tavannu, muut kyllä vaikuttaa olevan semmosia harakoita että...
    Kimaltavan suhteen siis... O:-)

     
     
  2. #22
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Lahja vinkkejä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Vaimot, tyttöystävät, jalkavaimot ja salarakkaat..lahjat löytyy kyllä kello -ja koruliikkeistä...enpä ole juuri naista tavannut joka ei olisi kiiltävän perään...olikos tämä nyt vähän kärjistetty yleistys?
    Mä en ees jaksa koittaa ku akka ei tajua hyvän päälle. Parempi ostella nykyää lahjakortteja vaan
    Ja voi vittu eukko on taas kumminki ostanu mulle a)vaatteita b) semmosia vaatteita, joista se tykkää. eli jää pitämättä.

     
     
  3. #23
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Lahja vinkkejä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Mä en ees jaksa koittaa ku akka ei tajua hyvän päälle. Parempi ostella nykyää lahjakortteja vaan
    Ja voi vittu eukko on taas kumminki ostanu mulle a)vaatteita b) semmosia vaatteita, joista se tykkää. eli jää pitämättä.
    heh hee..Meillä on ollut jo vuosia eukon kanssa sopimus että kumpikin ostaa vaatteensa itse..se kaiken paras ratkaisu kaikinpuolin
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #24
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Lahja vinkkejä

    Mä kävin jo salaa kurkkimassa vaatekaapin paketteja. pehmeitä kovin olivat, tietää vaatteita. en avata kehdannu vaikka kukapa sitä sais tietää

     
     
  5. #25

    Vs: Lahja vinkkejä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Vaimot, tyttöystävät, jalkavaimot ja salarakkaat..lahjat löytyy kyllä kello -ja koruliikkeistä...enpä ole juuri naista tavannut joka ei olisi kiiltävän perään...olikos tämä nyt vähän kärjistetty yleistys?
    Kyllä. Erittäin kärjistetty ja erittäin paha yleistys. Olenkin ilmoittanut ukolleni jo aikojen alussa, että jos haluat jollain tavalla koettaa lahjoa minua, niin mielummin sitten hylsysatsi tai rälläkkä kuin jotain s-tanan helyjä!
    [size=6pt](joo, on minulla korvikset - ne samat hopeiset renkaat killuneet noin kymmenen vuotta korvissa. Ja joo, käytän myös kaulakorua - hopeista "miesten" 6mm panssariketjua, joka sekin roikkunu lähemmäs kymmenisen vuotta kaulalla, mutta siihenpä ne kaikki käyttämäni korut sitten jääkin.)[/size]
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö.
    -Markus Kajo-

     
     
  6. #26
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Lahja vinkkejä

    No, musta hylsysarja naisen kaulassa ei oo kovin sexy :P

     
     
  7. #27
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Lahja vinkkejä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vastarakki Näytä viesti
    Kyllä. Erittäin kärjistetty ja erittäin paha yleistys. Olenkin ilmoittanut ukolleni jo aikojen alussa, että jos haluat jollain tavalla koettaa lahjoa minua, niin mielummin sitten hylsysatsi tai rälläkkä kuin jotain s-tanan helyjä!
    [size=6pt](joo, on minulla korvikset - ne samat hopeiset renkaat killuneet noin kymmenen vuotta korvissa. Ja joo, käytän myös kaulakorua - hopeista "miesten" 6mm panssariketjua, joka sekin roikkunu lähemmäs kymmenisen vuotta kaulalla, mutta siihenpä ne kaikki käyttämäni korut sitten jääkin.)[/size]
    Voi kun pääsis näin helepolla...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Lahja vinkkejä

    On naisia ja sitten on "naisia"

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •