Sivu 5 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #81

    Vs: Ego-T

    Terve. Täällä uus höyrystelijä. Älkää ampuko heti ens alkuun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Atomisaattori kerran viikossa kuumalla vedellä
    Kraanan alle juoksevalla vedellä vai nakkaan altaaseen lillumaan?


    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    laita kiehuvaan veteen 10 minuutiksi ja anna kuivua.
    Siis niinku aikuisten oikeesti? Otan sen irti ja pudotan kattilaan jossa kiehuvaa vettä ja annan olla sen 10min?

     
     
  2. #82
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Kraanan alle juoksevalla vedellä vai nakkaan altaaseen lillumaan?
    Laita akkupää kiinni hanan suuttimeen ja päästä täysillä kuumaa vettä läpi niin kauan kuin pystyt ennen kuin näpit palaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    laita kiehuvaan veteen 10 minuutiksi ja anna kuivua.
    Siis niinku aikuisten oikeesti? Otan sen irti ja pudotan kattilaan jossa kiehuvaa vettä ja annan olla sen 10min?
    Jep. Vastus mikä noissa on sisällä kuumenee sekin jo itsessään 200C niin 100C ei haittaa lainkaan. Keittämistä suosittelen vasta siinä tapauksessa että kaikki nesteet maistuu kakalta.

    Silti keittäminen ei ole niin tehokas putsaustapa kuin purkaminen ja "dry burn". Toki siinä on isompi mahdollisuus hajottaa koko atomisaattorinsa. Englantilainen opasvideo oli aikaisemmin tässä viestiketjussa.

     
     
  3. #83

    Vs: Ego-T

    Kiitos vastauksesta. Taidan jättää sen keittämisen ihan vihoviimeiseksi keinoksi.

    Katsoin sen videon ja en taida itse lähteä purkamaan/tekemään sitä. Mun tuurilla se vaan porsii. +25v polttanut "analogista" röökiä ja kädet ei ole ollu vakaat enää vuosiin :/

    Mielenkiintoinen laite tämä Joye eGo Tank. Luultavasti hankin seuraavaksi niitä B-tyypin tankkeja että mahtuu enemmän mehua.

     
     
  4. #84
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Kirjoitin tuossa muuten väärinpäin. Eli atomisaattori hanan alle tankkipää kiinni suuttimeen (ei akkupää) ja sitten kuumaa vettä. Sitten voi viellä täyttää tuon vedellä ja puhaltaa vedet paineella läpi pari kertaa niin aukeaa ne ilmareikäsetkin sieltä sisältä. Piti pesasta kun vaihdoin makua. Vähän aikaa oli menthol, tupakka, kookos.. örr. Ny maistuu taas. =)

     
     
  5. #85

    Vs: Ego-T

    Montako 1ml tankillista tuolla 900mah akulla päästelee keskimäärin?

    Sain tänään kanssa oman settini ja olen todella tyytyväinen. Tosin nämä Freedomsmoken juissit eivät kyllä ole mitään maatamullistavia. Onneksi tuo Liberty Flightsin paketti lähti tänään tulemaan kohti koto Suomea.

     
     
  6. #86
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Heittäisin mutuna että 5 tankillista.

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Heittäisin mutuna että 5 tankillista.
    Aika lähelle tota varmasti. 4-5 tankkia veikkaisin. En ole itse edes kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, kun vaihdan akkua "lennosta". Ikinä miettiny koko juttua.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    laita kiehuvaan veteen 10 minuutiksi ja anna kuivua.
    Oppista. Heitin ultraäänipesuriin 60C ja rupesi lähtemään egon aton ulkopinnoite irti. 50C oon nykyään pessyt atot ja pysyy pinnoitteet ehjinä. Pesulioksena perus Fairy. 100C kuulostaa vähän liian tiukalta, ehkä kattilassa ei samanlaista irroitusta tule kuin UÄ pesurissa.

    Paras pesu (mielestäni) on aton purkaminen atomeiksi, siis se pesuvideo joka on pyörinyt täällä. Kuivapoltto ja tuhkien irroitus tekee atosta paremman kuin uudesta. Ja aikaakaan siinä ei tuhlaannu kuin 5-10min oikeilla työkaluilla.

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja feelu Näytä viesti
    Olin jostain lukenut, että akku kestää sen viitisen tuntia, käytti sitä tai ei. Jos on siis kiinni. Pitääkö tämä paikkansa?

    EDIT: Selvennykseksi siis, että tietenkin tajuan sen kuluvan nopeammin jos sitä paljon käyttää mutta kuluuko akku jos sitä ei käytä laisinkaan ja se on ruuvattu kiinni atomisoijaan.
    Ei pidä paikkansa. Akku ei kulu, jos nappia ei paina, tai se on "5-painalluksen lukossa". Pitää varauksen täytenä ainakin viikon, luultavasti enemmänkin, mitä oon omia testejä tehnyt.

     
     
  10. #90

    Vs: Ego-T

    Eilen egon atomisaattori kuoli mystisesti. peruspolttoa viikon ajan, pesu puolessa välissä viikkoa vanhan rouvan ohjeen mukaan. tankin puolessa välissä alkoi maistua palaneelta, perus toimenpiteet ei auttanut joten keskiö irti uudemman mallisesta atosta. ja karva oli sulanut vastukseen kiinni kunnolla.

    Onko jotain materiaalia jolla tuon karvan voisi korvata? esim vanu jota vanhan mallin tankeissa esiintyi? nesteet tiputtamalla atomisaattori toimii kuitenkin niinkuin pitääkin.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  11. #91
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Sen voi vaihtaa uunin luukun reunatiivisteellä. Laitoin googleen "replace atomizer wick" ja tuollainen yleistarvike löytyi: http://www.extremeheatprotection.com...sted-rope.html tyyppi tuumasi että kantsis keittää varmuuden vuoksi toi naru. En ole kokeillu tollasta tsydeemiä. Taitaa olla helpompi että laitat ego-t drip-tipin kiinni atomisaattoriin ja höyryttelet sillä menemään.

     
     
  12. #92
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sonder83 Näytä viesti
    Eilen egon atomisaattori kuoli mystisesti. peruspolttoa viikon ajan, pesu puolessa välissä viikkoa vanhan rouvan ohjeen mukaan. tankin puolessa välissä alkoi maistua palaneelta, perus toimenpiteet ei auttanut joten keskiö irti uudemman mallisesta atosta. ja karva oli sulanut vastukseen kiinni kunnolla.

    Onko jotain materiaalia jolla tuon karvan voisi korvata? esim vanu jota vanhan mallin tankeissa esiintyi? nesteet tiputtamalla atomisaattori toimii kuitenkin niinkuin pitääkin.
    Sattuipa silmiini peleon.pl:ssä "neula ja karvat" n.2,5€ http://www.peleon.pl/product.php?id_product=900
    En tiedä sitten että mihin malleihin sopii kun ei mainita kuin "tank". Tuskin tuota yksinään kannattaa tilata mutta jos muutenkin tuolta ostelee.

     
     
  13. #93
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Hyvä löytö, pitääpä bookmarkata talteen ^-^

     
     
  14. #94

    Vs: Ego-T

    Katselin huvikseen kuvia eGo T:stä ja kaikissa niissä kuvissa atomissa ja akussa lukee "eGo T" tm ja tässä mun mallissa atomissa lukee eGo T 0527 ja akussa eGo TT 0527.

    Itseasiassa tämä on hieman erinnäköinen ku kuvassa kaupasta josta ostin. Ei vissiin ole aito tää mun? Paketin päällä kyllä lukee Joytech ja kyljessä by TCT.


    EDIT: taitaa olla sarjanumero tms kun toisen numero on 0526.

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Katselin huvikseen kuvia eGo T:stä ja kaikissa niissä kuvissa atomissa ja akussa lukee "eGo T" tm ja tässä mun mallissa atomissa lukee eGo T 0527 ja akussa eGo TT 0527.

    Itseasiassa tämä on hieman erinnäköinen ku kuvassa kaupasta josta ostin. Ei vissiin ole aito tää mun? Paketin päällä kyllä lukee Joytech ja kyljessä by TCT.


    EDIT: taitaa olla sarjanumero tms kun toisen numero on 0526.
    Voi se ihan hyvin "aito" ollakkin. Noita on mun käsityksen mukaan liikenteessä miljoonalla eri brändäyksellä ja merkinnöillä tai niiden puuttumisilla tällä hetkellä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  16. #96

    Vs: Ego-T

    Jees, niin arvelinkin.

    Siis tällainen se mun tykki on:
    [kuva vanhentunut]

     
     
  17. #97
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Haluisko joku laittaa listan mitä nuo eGo-T:n laturin valot tarkemmin merkkaa.. Sama ku tuon tonnisen läpi akun valo.. Ja miks se vaan yhtäkkiä sammu?

     
     
  18. #98
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Laturin:

    punainen valo, lataus menossa
    vihreä valo, lataus valmis
    ei valoa, laturi ei saa virtaa tai virtalähde ei pysty syöttämään 0.4A@5V (esim USB1.0 ilman virranohjausta)
    oranssi valo, akku viallinen tai ei täynnä. Jatka lataamista, yleensä menee ohi.

    Kokeile toista USB-porttia. Jos kyseessä on tietokone niin jostain syystä voi olla että USB-portti kärähti. Kokeile vaikka muistitikkua samaan USB-paikkaan, jos se ei näy koneella niin portti on sökö.

    Vai käytitkö verkkolaturia? Laita verkkolaturiin vaikka usb-tikku, niihin yleensä syttyy vihreä ledi jos virtaa tulee.

     
     
  19. #99
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    ihan huawei:n seinälaturi... tais olla kosketus vika ku puhallus ja uuelleen laittaminen toimi... jännä kampe toi ego xl varsinki tuon 510 minin jälkeen

     
     
  20. #100
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Ego-T

    Mistäs mahtaa johtua ku laitta LR kiukaan alkaa maisuu kaikki palaneelle kumille??

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •