Sivu 2 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

  1. #21

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    mulla tuota vuotoa on tapahtunu silloin kun neste on lopuillaan tankissa... ei kyllä mitenkään randomisti.
    ja nuo tankit lyön kyllä suoriltaan atomisaattoriin kiinni, en puhko niitä mitenkään. ehkä kannattais sukkapuikolla avittaa hieman... :-*
    Eli epäilet että tankin ollessa lopuillaan sinne tulee joku omituinen alipaine joka imee ainen väärään paikkaan? Täytyypä tarkkailla, voi olla että jäljillä ollaan. Tankin puhkaisu sen sijaan, jos välillä toimii ja välillä ei.. ei ehkä viittaa siihen että viallinen olisi. Mutta mistä noista tietää.
    Joku toistettava tilanne olisi kyllä mukava huomata.
    Vielä kysymys, jos joku vastaa: onko muissa kohtuulaitteissa samaa?
    Pirttilä: ittellä on ehkä jopa enemmän ollut ongelmaa Libertyn vg aineiden kanssa.
    Kiitokset osallistumisesta, ja kaikki ideat jatkossakin otetaan ilolla vastaan.

     
     
  2. #22

    Vs: Ego-T

    taidan jättää kauppaan noi t-mallit kun tuntuu olevan mallit vielä kehitys asteella...ite ollu noihin cartoihin erittäin tyytyväinen ku ei päästä kuivuu ja eikä lotraa liian kosteeksi.just tuli bogen 3 ohmin ja 2ohmin hyviä on.kokeilkaa muuten noita lf.n xo nesteitä ite ainakin tykkään jopa ry4 on jääny taka alalle,oon kyllä saanu 2 niin huonoo 30ml pulloa ry4 et roskiin joutanu....piti se edellä mainittu darwinin modi laittaa tilaukseen mut on loppuun myyty :'(
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  3. #23
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Täysin toimivia noi tankkimallit on. Pitääkö perustaa ketju missä jokainen käy sanomassa että tänäänkin tankki toimi loistavasti?

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Täysin toimivia noi tankkimallit on. Pitääkö perustaa ketju missä jokainen käy sanomassa että tänäänkin tankki toimi loistavasti?
    Tänäänkin tankki toimii loistavasti.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #25
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ego-T

    Tänäänkin tankki toimii loistavasti! (siinä menee alussa vähän sähläillessä, mut kun muuttuu rutiiniks ni kaikki on helpompaa)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Tankit ja atomiserit toiminut, alusta asti, 5 täyttöä ilman vuotamatta. PG litkua.

     
     
  7. #27

    Vs: Ego-T

    Suurimman ajan homma toimii ok, ja kuten sanoin ilman mitään ennakkovaroitusta alkaa porisemaan. Joskus.
    Voisiko olla että kun akku alkaa olemaan kyykyssä, alkaa ongelmaa esiintyä? Imeskelet täysillä ja vastus hohkaa enää puoliteholla? Saattaisi siten sopia tyhjenevän tankin kanssa yhteen siten, että tankki ja akku saattaisivat olla finaalissa aika lailla samoihin aikoihin.
    Älkää ymmärtäkö väärin, tarkoitukseni on ainoastaan selvitellä miksi joskus jotain tapahtuu. Muita vehjeksiä en ole kokeillut.

    Tänäänkin tankki toimi loistavasti.

    Edit 1.7.
    Melko varma, että riippuu akusta. Pari päivää olen paranoidisti pitänyt huolta, että akku on joka tilanteessa latauksessa ja kertaakaan ei ole ylivuotoa tullut.
    Edit 3.7.
    sama linja. Lisäksi vedin tahallisesti kiihkeästi höyryttelemällä akun pitkäksi. Porina, maku suussa ja vuoto. Putsasin ylimääräiset ja vaihdoin akun ja homma jatkui ilman ongelmia.

     
     
  8. #28
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    4

    Vs: Ego-T

    Vuotaa ihan kiitettävästi... kaveri osti tuollaisen ego-t värkin ja vaikutti niin loistavalta että piti itsekkin hommata jos vaikka pääsisin kessusta eroon, kun alkaa sekin jo niin sanotusti olemaan vanha juttu näin 15 vuoden kessuttelun jälkeen. Noh eilen se sitten saapui postissa kuumeisen odottelun jälkeen ja joka jumalan tankki vuotaa. Ihmettelin aluksi että olenpa kova hoyryttelemään kun imeskelin tankillisen puoleen tuntiin 18mg nestettä! jep jep kova jätkä ja sillee ja ei tunnu missään... sitten kun irrotin tankin niin huomasin että tankin ulkopinta oli ihan nesteessä ja atomisaattori kanssa. Kaverin kanssa tuli sitten vertailtua laitteita illemmalla ja ainut ero mikä pisti silmään oli että minulla oli kumiset korkit tankeissa ja hänellä kovaa muovia ja siis kaverin laitteessa ei ole mitään ongelmia sen verran lueskelin foorumeita että se saattaisi olla kiinni nesteen "juoksevuudesta" eli puhdas pg ei oikein sovellu ego-t laitteeseen. Mutta jos jollakulla on mahdollisuus kokeilla eri nesteitä ja erillaisia korkkeja niin olisi todella mahtavaa niin saisi selkoa tähänkin asiaan.

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    57

    Vs: Ego-T

    Vähä samaa vikaa ollu nyt omassakin eGo-T kessussa, et kusee jatkuvasti nesteet pihalle :'( Vissiin näillä helteillä PG neste menee niin luiruksi, että taskun pohjalla sit liruttaa tankin tyhjäks ja hatsia ottaessa suu täunnä litkuu ja atomisoijan ja akun välistäki ruuttaa mukavasti sormille.

    Tullu täs nyt pari viikkoa vedettyä vanhalla pumpulituppo sydeemillä ku ei perskule mitää järkee tossa ku säiliöt tyhjänä heti, mut oi sitä ihanaa katkua alkaa palanu maistumaan suussa. Täytyy vissiin sauhutella loput litkut pois ja sit koittaa josko pärjäis jo vajaan 3 kuukauden dikikessuttelun jälkeen ihan kokonaan ilmankin.

     
     
  10. #30

    Vs: Ego-T

    Jep. Itsellänikin oli ongelmia noiden puhtaasti PG-nesteiden kanssa. Omissa säiliöissäni siis nuo korkit ovat kovaa muovia, mutta ongelma on lähinnä se, että ne tankit alkavat vuotaa kun ne ovat kiinni atomisoijassa ja hölskyvät taskussa. Toinen ongelma on, sitten tuo nesteen kertyminen siihen suu-osan välitilaan jolloin sitä nestettä saa imastessa suuhun. Kaikki nämä ongelmat ovat siis PG pohjaisten nesteiden kanssa. En tiedä auttaisiko paksumpi VG-pohjainen neste ongelmaan, kun itse käytän vain PG-pohjaisia tai 50/50 sekoitusta.

    Tällä hetkellä itse olen nyt siirtynyt käyttämään 510-t mallin atomisoijia (ego lr atomisoijan kosahdettua), ne kun eivät jostain syystä vuoda ollenkaan. Tuossa arvostelu triidissä joku suositteli kevyempää imu-otetta (http://www.e-savuke.com/forum/e-savu...kku-394.0.html) , ja sen huomasin hieman auttavan tilanteeseen tuon suukappaleen kanssa.

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ego-T

    Mulla omassa Ego-T:ssä "kulutusnesteenä" ihan Easyn perus-RY4 (... halpaa ja ihan hyvää), eikä toi mulla kyllä kuse käytännössä ollenkaan. :E Nyt varsinkin kun käytän enemmän atomisoijana tota low resistancea, jossa on isompi säiliö ja tankin korkki kovaa muovia, ei ylimäärästä vuotoa kyllä ilmene. Tosin mulla toi ei hölsky oikeestaan ikinä taskun pohjalla, vaan makailee vaakatasossa tossa mun pöydällä, en tiedä johtuuko juuri siitä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  12. #32

    Vs: Ego-T

    Minulla ei ole enää vuotoa ilmennyt sen jälkeen kun ymmärsin laittaa tankin siivet oikealle kohdalle.
    Myös kova korkki on mielestäni parempi kuin kumimainen korkki, mutta atomisoijien kanssa minulla on pari ongelmaa
    elikkä yksi atomisoija on varmaan rikki?, ääntä ei kuulu,eikä toimi vastukset vaan hehkuu punasina, toinen atomisoja antaa vaan vähän höyryä, maku on nesteinen ja neste tulee helposti suuhun tankin pienistä aukoista.
    Kolmas atomisoija, joka on ihan uusi, kuluttaa tosi vähän nestettä, savua kyllä tulee muttei makua eikä kurkkutuntumaa. Yritin ohjeen mukaan painaa mustia juttuja vastuksen ympärille, mutta en kyllä saa sitä onnistumaan. Olenkohan pilannut nuo atomisoijat kun en tiennyt laittaa niitä siipiä.....
    Muuten ego-t on aivan loistokas

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Mistähän löytyisi mahd. nop. B-tyypin tankkipatruunoita. Tuli tilattua vahingossa B-tyypin LR atomisaattoreita.

     
     
  14. #34

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanukas Näytä viesti
    Minulla ei ole enää vuotoa ilmennyt sen jälkeen kun ymmärsin laittaa tankin siivet oikealle kohdalle.
    Myös kova korkki on mielestäni parempi kuin kumimainen korkki, mutta atomisoijien kanssa minulla on pari ongelmaa
    elikkä yksi atomisoija on varmaan rikki?, ääntä ei kuulu,eikä toimi vastukset vaan hehkuu punasina, toinen atomisoja antaa vaan vähän höyryä, maku on nesteinen ja neste tulee helposti suuhun tankin pienistä aukoista.
    Kolmas atomisoija, joka on ihan uusi, kuluttaa tosi vähän nestettä, savua kyllä tulee muttei makua eikä kurkkutuntumaa. Yritin ohjeen mukaan painaa mustia juttuja vastuksen ympärille, mutta en kyllä saa sitä onnistumaan. Olenkohan pilannut nuo atomisoijat kun en tiennyt laittaa niitä siipiä.....
    Muuten ego-t on aivan loistokas
    Tankin siivet? Siis tarkoitatko tankin kylkiä, jotka on muotoiltu tasaseks/ilmakanaviks? Mikäs se oikea asento sit on? Eipä sillä, ei mulla mitään vuotoja oo ollut. Kumikorkit on hyviä. Kovia mulla ei oo ollutkaan.

     
     
  15. #35
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja onis Näytä viesti
    Mistähän löytyisi mahd. nop. B-tyypin tankkipatruunoita. Tuli tilattua vahingossa B-tyypin LR atomisaattoreita.
    http://www.enjuice.co.uk/magento/def...ssories/j.html
    Noita 2ml tankkeja ne on. Tuo olis briteissä niin ei pitäs postitus kauan kestää. Ellei joku foorumilainen myy paria tankkia

     
     
  16. #36
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Tankin siivet?
    Nestesäiliön sivun ilmakanavat atomisaattorin siltaan (metallikaista atomisaattorin pohjalla) nähden vastakohtaisesti.

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Voi vitsi, nyt sain tukkeutuneen egon aton toimimaan aivan kuin uutena tän ohjeen mukaan:

    http://www.youtube.com/watch?v=ofttKd2CEtc

    Ato oli aivan tukkeutunut tosiaan ja tämän jälkeen taas veto tuli takaisin.

    - irroittamiseen käy myös ruuvimeisseli, varovasti vääntää molemmilta puolilta vuorotellen, "kammeten" samalla. Saattaa olla tiukassa
    - kun neulasysteemi laitetaan takaisin, kannattaa käyttää tankkia apuna, niin se menee suoraan oikeaan asentoon

     
     
  18. #38
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Olipa kätevä video. Ennemmin tai myöhemmin tuota pitää kokeilla kyllä.

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: Ego-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Olipa kätevä video. Ennemmin tai myöhemmin tuota pitää kokeilla kyllä.
    Ei muutakuin otat huonoimman aton ja testaamaan heti! Takaan että eron huomaa 6-1. Aikaa tuossa meni se 10min ja tosiaan taas rätisee niinkuin uutena.

     
     
  20. #40
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ego-T

    Oon vuorotellut neljää atomisaattoria. Pitää kokeilla läpi jos niistä joku on tukkoinen..

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •