Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

  1. #1

    Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Eli otsikon mukainen höyrytin haussa. Mekaaniset modit himottaa ihan munana, jonkinlainen vanhan ajan arvokkuus niistä lienee huokuvan.

    Ystävälliset asiantuntijat voisivat ajankulukseen kertoa tässä omasta mielestään hyvistä kandidaateista?

    Sitten vielä sellainen amatöörimäinen kysymys:
    Olen huomannut, että kick piiristä puhutaan vain enemmän ja enemmän = onko näin, että täysin mekaaninen modi pelkällä akulla ei todennäköisesti jaksa pöhistä ihan kunnolla sellaisilla ihan perus lisukkeilla kuten clearot, bogetankit ynnä muut? Nopealla testauksella omatekele 14500 taskulamppumod pelitti "kohtalaisesti" 2.4ohm Ce5 clearolla, makua tosin jäi uupumaan mielestäni.
    Näihin rakennettaviin/korjattaviin en ole vielä tämän vuoden puolella lähdössä mukaan.
    Eli onko järjetöntä ostaa 14500 modia ylipäätänsä, kun kuitenkin 18350 ja 18650 akullisia versioita samoilta valmistajilta kuitenkin saa?

    Siro ja kaunis laite silti kiehtoo. Jaksaako esim tuollainen Siam Mods Cube/Hexagon tai vaikkapa GP Piccolo hönkiä tarpeeksi tehoa noille perus setupeille? Tottakai jokin arvokas custom ato sopii ulkonäöllisestikin paremmin noihin "premium" vehkeisiin.

    Kuvia tai laitteiden nimiä esiin!

    Kiitos!

    Muoks: Ei välttämättä väliä vaikka ei olisi mekaaninenkaan. Kiinanputkikin saa olla kunhan ei mikään lavatube robust. Tornado 2.1 oli ja meni jo kera lumitankin.
    Ai niin ja akkuina Efestin 14500 imr 700mAh V2 löytyy. Hyvin näyttivät päihittävän testeissä AW:t.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #2

    Re: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Mulla ei nyt 14500 akkusista tuu mieleen kun GP Piccolo ja Sturm mod. Piccolosta on kohta tulossa kokonaan uus versio ja niitä tulee ihan nettikauppaan myyntiin. www.vapourart.com. Sturm modia voikin olla vaikeampi saada, mut on niitäkin käytettyinä sillontällön myynnissä.

    Kick noihin ei luonnollisestikaan sovi eli atomisaattorin/carton vastuksen kannattais olla aika pieni. Itte en oo noissa mekaanisissa enää käyttäny yli 1.3 ohmista vastusta. Joku 1.5 ohminen carto menee varmaan aika hyvin vielä. Jos on isompi vastus niin tehothan tossa vaan kärsii ja toisille riittää matalemmat tehot.

    Toi 14500 akku muuten vastaa aika lähelle 18350 akkua suorituskyvyltään ja akkukestoltaan. En oo itte ainakaan käytössä hirveesti huomannu eroa akkukestossa noitten välillä.

     
     
  3. #3
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    GUS:n g16 putkia oli kanssa saataville. Jossain oli näistä tarkemmin jopa tietoa.
    Ainakin mä oon ihan rakastunu tohon Stoneyn joululahjana lahjottamaan pikku putkeen.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Sturmodista tulossa piakkoin uusi lista.
    Noin muuten 14500 hitusen väliinputooja, miltei ennemin katselisin stäkätyillä 16340-akuilla toimivaa, kuten Jantyn Mid, joka ennakkomyynnissä atm, toimitukset tammikuussa.
    KGO & Twist

     
     
  5. #5

    Re: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Joo totta. Toi mid on kyl sit aivan eri kokoluokassa. Piccolo on jo ihan maksimipitunen mitä mä kannan mukana

     
     
  6. #6

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Tuo AniModz:in Le Dog on ihan kiva peli kans. ainut miinus se on alumiinia ja sen verran ohuet seinämät ettei viiti duunissa haalarien taskussa kuskata.



    http://chenil.animodz.com

     
     
  7. #7

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Nättejä puikkoja kaikki.

    Noin matalille ohmeille päästäänkin sit varmaan pelkästään itserakennetuilla?

    Epäilen tuon alumiinisen Le dogin siistinä pysymistä pidemmällä tähtäimellä, kun on niin pehmosta materiaalia? Muuten erittäin kaunis vempain.

    Jantyn Mid saattaa mennä ihan pikkasen ohi tähtäimen, kuten Jali sanoi. Ja mulla on nyt näitä 14500:sia kasa niin mennään nyt näillä
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #8

    Vs: Re: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo totta. Toi mid on kyl sit aivan eri kokoluokassa. Piccolo on jo ihan maksimipitunen mitä mä kannan mukana
    Sulla on varmaan Penelope kiinni tossa Piccolossa, kun ulkona kuljeksit?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  9. #9

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    OT: Onko Fairy Tail- kova anime?
    e: Gray Fullbuster \,,/
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  10. #10

    Re: Vs: Re: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu
    Sulla on varmaan Penelope kiinni tossa Piccolossa, kun ulkona kuljeksit?
    Juu penelope tai spheroid.

     
     
  11. #11

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    OT: Onko Fairy Tail- kova anime?
    e: Gray Fullbuster \,,/
    Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun pitää katsoa kaikki jaksot suoraan putkeen On niitä onneks tossa parikyt vielä katsomatta.
    Muijakin tykkää, eli ei tarvitse häpeillä ja pelätä parisuhdekriisiä animejen kanssa

    P.S. "Anime lähtee lapsesta hakkaamalla"-sanonta ei taida päteä ihan sunhun No kyl täälläkin päin kellarijumpataan säännöllisesti
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #12

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Emäntä nousi seinäjoelta VR:n junaan ja lähetti mulle tuollaisen kuvaviestin .
    Tuli tuotakin jotain 5-6 vuotta hakattua .
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  13. #13

    Vs: Hakusessa jokin kaunis ja siro 14500 mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Emäntä nousi seinäjoelta VR:n junaan ja lähetti mulle tuollaisen kuvaviestin .
    Tuli tuotakin jotain 5-6 vuotta hakattua .
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •