Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 23 / 23

Aihe: Muutama tyhmä kysymys.

  1. #21
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Jos nestettä tippuu vaatteille niin tulee ikävän näköiset tahrat, samanlainen kun rasvatahra. Lähtee tosin pesussa pois. Jos iholle tulee niin itse ainakin pesen ihan näin maalaisjärjellä.

    Tuohon clearojen kestävyyteen sen verran että eri nesteet vaikuttaa myös. Esim VR Cafe Coffee on mustaa kuin terva ja karstottaa todella nopeasti.
    Itse jostain syystä epäilen noita tummia/värillisiä nesteitä, en tiedä miksi. Kirkasta sen olla pitää!
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Ja nyt sit tarkennus, tämä topic hyvä. Ja yhdys sana kirjotettu tahallaan väärin.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  3. #23
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    3
    Aloittelijan kysymys nesteistä. Olen nyt aloitellut tuota sähkötupakoinnin opiskelua. Olen poltellut noin kolmekymmentä vuotta punaista norttia. Onkohan joku sähkötupakoitsijoista löytänyt sellaisen liemen, joka vastaisi norttia maultaan, edes sinnepäin. Nyt olen käyttänyt Paul Saarin Traditional Tobacco-nestettä, mikä on sinänsä ihan ok, mutta sitä norttia vaan tekisi mieli, ja niinpä muutama paperinortti päivässä vielä palaa. Avusta ja neuvosta kiitollisena.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •