Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 23

Aihe: Muutama tyhmä kysymys.

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    1

    Muutama tyhmä kysymys.

    Hyvää iltapäivää arvon höyryttelijät!
    Olen melko tuore höyrypää ja mieltäni painaa muutama kysymys joihin tahtoisin jonkinsortin vastauksia tietynlaisen mielenrauhan ylläpitämiseen.

    5 vuotta polttelin analogista ja nyt olen 2 viikkoa ollut ilman kyseistä myrkkyä

    Käytössäni on nyt eGo-CE4+
    http://www.puff.fi/egoce4-aloituspak...sta-p-870.html

    Ja sitten niihin kysymyksiin...

    Olen nyt pari kertaa joutunut 2 viikon aikana kyseisen laitteen täyttämään, ja siitä täyttämisestä minulla onkin kysyttävää.

    Kuinka varovainen näiden nesteiden kanssa nyt tulisi olla? Passaakos esim. kaatua sormille tms? ( käytössä on siis 18mg nesteet )
    Täytön jälkeen ekat imut aina "pelottavia"? Pitääkös täytön jälkeen tehdä jotain toimia? Tuntuu aina kuin vetäisi keuhkot täyteen nestettä Vaikken kyllä siihen keskiosaan koskaan sitä laitakkaan.
    Niin ja sitten.... Nyt parin viikon polttelun jälkeen alkoi nesteet maistumaan ihan palaneille? Kurkkasin clearomisaattorin sisälle ja neste oli ihan "mustaa?" siis huomattavasti tummempaa kuin kyseinen alkuperäinen neste.. Onkos tämä clearo sitten jo hajalla? Puhdistan aina kyseisen laitteen kunnolla juoksevassa vedessä.

    Niin ja tuolta forumeilta lukiessani huomasin että tämä kyseinen palanut maku voisi johtua "tyhjäpoltosta?, mutta olen kyllä täyttänyt tankin jo aina reilusti ennenkuin vanha olisi edes loppunut.

    Kiitoksia jo etukäteen. :-\

     
     
  2. #2
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Muutama tyhmä kysymys.

    Ei oo suurta haittaa (normisti, toim huom) vaikka 18mg litkuja käsille lörähtää.
    Clearoon voit täytön jälkeen puhaltaa hellästi, tippiin siis ja pidät paperia akkupäässä. Noin saat selvyyden oisko imaistessa tullu suuhun nestettä.
    Tummuus ja palaneen maku viittais kyl siihen, et eiku uutta clearoo kehiin.
    Lopuksi vielä tervetuloa! 8)

     
     
  3. #3

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fungus Näytä viesti
    Nyt parin viikon polttelun jälkeen alkoi nesteet maistumaan ihan palaneille?
    Kyllä todellakin uutta clearoa kehiin, jumankauta kaks viikkoa .
    Meillä on maksimis kestäny viikon ja olin yllättyny.
    Aika äijä oot ku noin kauan oot samalla vetäny
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  4. #4

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Kannattaa hankkia sellaisia clearoja joissa saa vaihdettua sinne clearon sisään sen setupin joka sulla on nyt varmaan vanhentunut siinä ce4:si , ne maksaa vain uutena muutaman euron kappale .Esim: ce5 , 2t ,3t ovat näitä clearoja , noita löytyy sieltä puffilta . 8)

     
     
  5. #5

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Mä oon varmaa melkonen puusuu sitten, jos porukka heittelee noita CE4+:ia parin viikon jälkeen jo menemään. Mulla on yks nyt 25 päivää aktiivikäytössä, kerran on ollut palaneen makua, joka lähti puhdistuksella. Puhdistuksen olen hoitanut pari kertaa metodilla kumitutti irti, vettä sisään ja reilua ravistelua ja toistetaan 5-6 kertaan. (eli tämän videon ohjeen mukaan: http://www.youtube.com/watch?v=i3keMI4j-kg). Sen kumitutin olen tosin irrotellut ihan neulalla tai millä vain, joka nyt sattuu siihen reikään sopimaan. Enkä tuota kuivapolttoakaan ole tehnyt kuin kerran, muutoin vain lyönyt uudet nesteet koneeseen tai antanut ilmakuivata tovin.

    Enkä ole huomannut juurikaan eroa maussa / höyryntuotossa tai muussakaan uusiin verrattuna.





     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Olen itse taas sen verran kohelo, että noita täyttönesteitä on vuoroin suussa ja vuoroin sormissa. Vuoden höyrytellyt ja ei vielä toistaiseksi ole ollut ihottumia, vaikka on ollut kaikkea 9mg - 24mg.

    Clearot kannattaa vaihdattaa noin viikon välein.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Itsellä on nyt sama clearo kestänyt vajaan 10 täytön kerran. Mitä olen lukenut niin joillakin kestää vaikka 20 kertaa ja joillakin on jo uutena hajalla eli aika pitkälle vissiin tuurista kiinni. Kannattanee kuitenkin hankkia joku semmoinen missä on vaihdettava höyrystinpää.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Kelpaako muuten ihan normaali apteekin lääkepurkki nesteen säilytykseen ? Samaa muovia ainakin luulis olevan...

     
     
  9. #9
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Kelpaako muuten ihan normaali apteekin lääkepurkki nesteen säilytykseen ? Samaa muovia ainakin luulis olevan...
    Siis joku apteekin oma, vai tyyliin tyhjä Burana-pötti?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #10
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Kelpaako muuten ihan normaali apteekin lääkepurkki nesteen säilytykseen ? Samaa muovia ainakin luulis olevan...
    Ei kai näissä puteleissa isoja eroja luulisi, tuskin sekaan sulaa. PE-HD lukee Inaweran niksapullon pohjan kierrätysmerkissä, wikipediasta lisätietoa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Muovi

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Juu selvis, katoinkin tossa yhtä tyhjää purkkia ja PE-HD:hän siellä luki

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    15

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Tää on tyhmyydessään varmaan All Time Top 10 -joukossa, mut kysytään nyt silti

    Kun näitä litkuja tuuletellaan, niin onko jotain litkua jota joku on onnistunut "ylituulettamaan", eli maku on muuttunut huonommaksi jossain kohtaa tuuletusta? Mietin vaan et tuulettelis kaikki putelit mitä löytyy (joku parikymmentä) vaikka sen kaks viikkoa, ni kaikkien maut pitäs olla sit niin hyvää, kun niistä on mahdollista saada, right? Vai ei sinne päinkään?

     
     
  13. #13

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hene Näytä viesti
    Tää on tyhmyydessään varmaan All Time Top 10 -joukossa, mut kysytään nyt silti

    Kun näitä litkuja tuuletellaan, niin onko jotain litkua jota joku on onnistunut "ylituulettamaan", eli maku on muuttunut huonommaksi jossain kohtaa tuuletusta? Mietin vaan et tuulettelis kaikki putelit mitä löytyy (joku parikymmentä) vaikka sen kaks viikkoa, ni kaikkien maut pitäs olla sit niin hyvää, kun niistä on mahdollista saada, right? Vai ei sinne päinkään?
    Toihan on ihan täysin makuasia. Sit kun maistuu sun mielestä hyvälle niin sit on tarpeeks tuuletettu. Ei se neste siitä pilalle mene jos kaks viikkoa tuuletat. Mulla on ollu pari nestepulloa mitkä on seissy yli kuukaudenkin neulakärjellä eli periaatteessa kokoajan auki ja ne maistuu ihan samalta kun ennenkin.

     
     
  14. #14
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    ^^ Harvainaista olisi kyllä jos pääsis litku todellakin ylituulettumaan eli väljähtymään reilusti..itselläni aina löytyy näitä kuukaudenkin seisseitä jämäpulloja ja ylläri on monesti positiivinen varsinkin voimakkaissa nesteissä kuten Halon mystiset sotkut
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #15

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Ei tuo nikotiini vaarallista ole iholle joutuessaan eikä senkummemmin suussakaan. Joskus jos on tullut tippa nestettä suuhun eikä ole paperia lähellä niin olen vaan kaljalla huuhtonut alas 8)

    Kyllä se palanut maku kielii siitä että clearo on tiensä päässä ja pari viikkoa on ihan hyvä kesto.

    edit: tossa otin laatikosta carton joka on täytetty yli 2kk sitten eikä ollut haihtunut mihinkään nesteet ja maistu yhtä hyvälle kun alussakin.

     
     
  16. #16

    Vs: Muutama tyhmä kysymys.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ego-c Näytä viesti
    Itsellä on nyt sama clearo kestänyt vajaan 10 täytön kerran. Mitä olen lukenut niin joillakin kestää vaikka 20 kertaa ja joillakin on jo uutena hajalla eli aika pitkälle vissiin tuurista kiinni. Kannattanee kuitenkin hankkia joku semmoinen missä on vaihdettava höyrystinpää.
    Juu kannattaa valita ehdottommasti sellainen clearo missä on vaihto setupin mahdollisuus , silloin uusimisen hinta pyörii muutamassa hassussa eurossa +että samalla tietty kannattaa huuhdella se clearo samalla (ei kiehuvaa vettä). Noita malleja on ainakin kangerin 2T , 3T sitten ce 5 ja Innokin iClear Dual Coil ,noista omia suosikkeja on tuo kangerin 2T ja 3T sekä uutena minulle tuo innokin clearo on osoittautunut kanssa loisto peliksi . 8)

     
     
  17. #17
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    2
    -

     
     
  18. #18
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    2
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Kyllä todellakin uutta clearoa kehiin, jumankauta kaks viikkoa .
    Meillä on maksimis kestäny viikon ja olin yllättyny.
    Aika äijä oot ku noin kauan oot samalla vetäny

    mää vetelen samalla ce4:llä jo kolmatta kuukautta ja hyvin höyryää on teillä ollut huoltotoimenpiteissä puutteita jos noin usein hajoilee

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Eipä ainakaan minulle ole mitään reaktioita tullut vaikka tuota nestettä on sormissa melkein aina kun jotain tekee näiden laitteiden kanssa ja suuhunkin on enemmän kuin kerran roiskahtanut tippa. Eihän se hyvälle maistu, mutta eipä muuta haittaa taida tipasta olla. Itse olen kyllä aina nuo clearot puhdistanut vaikka topsi puikolla täytön yhteydessä ihan siitäkin syystä että taskuista sattuu välillä tulemaan kaiken maailman nöyhtää. Tosin itselläni on ollut aina purettavat clearot käytössä joten esmes imuputken puhdistus on helppoa kun voi vain tunkea sen puikon suoraan läpi.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398
    Nyt sit jos joku ihmettelee minkä takia joidenkin uusien käyttäjien alottamiin ketjuihin tulee yhtä tyhmiä vastauksia kun kysymyksetkin on niin tässä aika hyvä esimerkki siitä miten se topic tulee aloittaa, ja miten OSATA KIRJOITTAA niin että kysymykset on muotoiltu oikein, saa selville mitä kysytään, on pilkut ja pisteet ja kysymysmerkit ja yhdys sanat jne.
    Muutama topic ollu semmosta arvailua ku koittanu tavata mitä siinä haetaan takaa ettei tee edes mieli vastata koska sit joutuu lukemaan lisää samanlaista jos sieltä tulee lisää tekstiä.
    En mäkään nyt täydellistä äidinkieltä kirjota mutta kyllä tästä nyt tolkun saa.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •