Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Aloittelijan tarinaa

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    8

    Aloittelijan tarinaa

    Kohta semmonen 2kk polttamatta analogista tupakkaa (yhen tupakan vetäsin tai siis 2 imua otin siittä ja tuli kyllä sen verran huono omatunto ja maistukin kyllä ihan pa******!!

    Alotin tossa ego tankki setillä mutta oon kattellu pidemmän ajan noita modeja ja pari viikkoo ku lueskelin ja kattelin niin päädyin tohon lavatube v4. Olin kyllä kahden vaiheille että tilaanko Vamo VW vai lambon no lamboon päädyin ja tyytyväinen oon ollu.

    Hyötyä tästä on ollu paljon tyttöystävä ei valita enää hajusta, salilla jaksan enemmän ja muutenki pirteempi olo!

    Sen mitä ite oon huomannu ja huvittaa välillä aikas paljonkin kun esim bussipysäkillä höyryttelee ja joku seisoo siinä takana niin hirveetä paheksuntaa mua kohtaan muutama pari kertaa tullu sanookkin että älä polta tässä haisee ihan kauheelle ja saan vie syövän sun takia MUTTA siinä vaiheessa ku henkilö huomaa et sähkötupakka oivoi sitä ilmettä ja häpeän tunnetta sillä kaverilla!! Mutta muuten ihmiset on ihan ok suhtautunut jotkut kyselly että onko toiminu jokkut taas kattonu pahalla silmällä päivittelen tässä kun kerkiän lisää tekstiä !

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    8

    Vs: Aloittelijan tarinaa

    No niin hajoshan se lavatube nyt sitten semmotteen kk käytön jälkeen akun varaus täydessä yleismittarilla mitannu lavatube välkyttää vaan punasta aina kun tulitusnappia painaa, itse lavatube näyttää että akun varaus olisi 2.8 välillä antaa höyryt muutaman imun sitten vilkuttaa taas. Noh takuuseen toivottavasti menee uuden jo tässä tilasin.
    Nyt vaan 2päivä menossa ilman mitään nikotiini valmisteita ja alkaa pikkuhiljaa tuntuu jo aikas pahalle huomaa kuinka mielialalta on kokoajan vihainen ku ei höyryjä oo saanu ja vielä 3pv pitäis sinnitellä ennenku uus laite tulee katotaan miten menee tavoitteena on olla sortumatta analogiseen, nikotiini purkat ei auta mulla on se kurkkutuntuma mitä kaipaan .
    Ei kellään sattuis oleen samaa ongelmaa Lambo näyttää varauksessa 2.8 vaikka akku on täysi?

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •