Sivu 1 / 47 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 937

Aihe: Jääkiekko

  1. #1

    Jääkiekko

    Vanhana hokiossina huomasin, että täällä ei ole kiekko ketjua!
    Nyt sekin asia on korjattu.

    Itse odotan turhaan työsulun loppumista, mutta sen pitkittyessä palkintona odottaa ihan helvetin kova tasoiset mm kisat.

    Granlundille tää työsulku sattu juuri oikeaan kohtaan, koska saa hyvää kokemusta pikku kaukalon agressiivisuudesta AHL:ssa ja samalla yhden kesän lisää voiman treenaamiseen.

    Ens draftissa Barkov Euroopan ykkönen, hyvien junnu kisojen jälkeen mahdollisesti koko draftin ykkönen!
    Suomi kiekolla ei ole koskaan ollu näin paljon nuorta talenttia.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: Jääkiekko

    Vihdoinni Kärpät ketju. Muut etelän vetelät... jääköön sanomati...

     
     
  3. #3
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Jääkiekko

    MM-lätkät tulee aina kiihkeästi katsottua, muuten on kiinnostus jäänyt aika vähäiseksi.

     
     
  4. #4
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: Vs: Jääkiekko

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo
    MM-lätkät tulee aina kiihkeästi katsottua, muuten on kiinnostus jäänyt aika vähäiseksi.
    Semmoseksi menny itelläki. Prkl ja vastahan siel junnuliigas oulussa pelasi.

     
     
  5. #5

    Vs: Jääkiekko

    Olisi ollut helvetin hienoa nähdä mihin Minnesota pystyy nyt kun hankkivat Parisen Koivun viereen, Suterin sini viivalle.
    Granlund ois varmaankin pelannu 2 ketjun centterinä.

    Veikkaan, että playoff paikka olis viimeinkin tullu. Sääli, että NHLPA ei suostunut neuvotteluihin ennen kauden päätöstä.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Jääkiekko

    Seiskasta luin että Jutila myy taloaan, oli oikeen ilmakuvakin, mutta yllättävän pieni GRILLI oli siinä pihaterassilla.
    Niin juu ja kaveri aika tuhdissa kunnossa, ainakin tossa pari kuukautta sitten kirvesklubilla.

    MM-kiekkoa olin kattomassa ja pitää se varmaan tulevanakin vuonna käydä joku matsi fiilistelemässä paikan päällä.

     
     
  7. #7

    Vs: Jääkiekko

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Seiskasta luin että Jutila myy taloaan, oli oikeen ilmakuvakin, mutta yllättävän pieni GRILLI oli siinä pihaterassilla.
    Niin juu ja kaveri aika tuhdissa kunnossa, ainakin tossa pari kuukautta sitten kirvesklubilla.

    MM-kiekkoa olin kattomassa ja pitää se varmaan tulevanakin vuonna käydä joku matsi fiilistelemässä paikan päällä.
    Siinä on oikea casual isolla C:llä


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  8. #8

    Jääkiekko

    Mitä vittua?! Seiskasta Juti muuten asuu tässä kulmilla

     
     
  9. #9
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: Jääkiekko

    Seiska, suomen luetuin kuvalehti
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
  10. #10
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Jääkiekko

    Ilman seiskaa ei enää tiedä mitä tuksulle ja nykäselle kuuluu.
    Ei tosin tuu mun nimellä. Mulle tulee vaan mikrobitti, kun aku ankan tilaus loppu jo.

    Tuli mieleen että joku kauppias vois vaikka ruveta julkaisemaan jotain höyrysanomaa neljä kertaa vuodessa? Hyvien artikkelien kirjottajia kyllä löytyis foorumilta ja voisin laittaa heti kestotilauksen sisään.

    Joka lehden mukana vois tulla vaikka yks modin osa ja sais vuoden lopussa sen kasaan?

     
     
  11. #11

    Vs: Re: Jääkiekko

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ilman seiskaa ei enää tiedä mitä tuksulle ja nykäselle kuuluu.
    Ei tosin tuu mun nimellä. Mulle tulee vaan mikrobitti, kun aku ankan tilaus loppu jo.

    Tuli mieleen että joku kauppias vois vaikka ruveta julkaisemaan jotain höyrysanomaa neljä kertaa vuodessa? Hyvien artikkelien kirjottajia kyllä löytyis foorumilta ja voisin laittaa heti kestotilauksen sisään.

    Joka lehden mukana vois tulla vaikka yks modin osa ja sais vuoden lopussa sen kasaan?
    Ei lainkaan pöllömpi idea.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  12. #12

    Jääkiekko

    Hmm iMacissa olis tommonen ohjelma, millä vois vääntää vaikka lehden

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Jääkiekko

    Aika kauas menee topicista mut saman ohjelman varmaan saa Macbook Prohon? Ostin sen kun mäkkiä kehuit ja en oo katunu.

     
     
  14. #14

    Jääkiekko

    Toki saa, katso onko Pages jo valmiina koneella. Olen yläkerrassa katsomassa leffoja( Norjalaisia, Varg Veum poliisi. Mikähän siinä on, että Ruottista ja Norjasta tulee hyvät poliisi leffat ja Suomesta vain Raid) ja sohva-asento on niin hyvä etten poistu tästä mun mielestä se on Pages nimeltään

     
     
  15. #15
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Jääkiekko

    Raumalle saatiin Nummelin, joten haistakaa v....oho, lähti vähän käsistä uhoaminen. Kyllä väriä täytyy näyttää ja kantaa...yleisesti olen ollut tyytyväinen liigan faneihin, mukaan ei lueta ihmispaskoja, jotka haluavat pilata hienon lajin ja kannattajien hyvän fiiliksen.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Jääkiekko

    Ei kiinnosta. Vaikka olen KalPan pelejä joskus käynyt 90 luvulla katsomassa.
    Futis on lähellä sydäntäni.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Jääkiekko

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti

    Futis on lähellä sydäntäni.
    Kuten myös, naks naks

     
     
  18. #18
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Jääkiekko

    Lainaus Alkuperäinen postaaja philo Näytä viesti
    Kuten myös, naks naks
    Eipä muutenkaan enään toi urheilu hirveesti jaksa kiinnostaa kun kaikki on siirretty maksullisille kanaville. Kerran oon paikanpäällä käyny pelsun matsin kattomassa, mutta siellähän on jengi viikolla enempi kännissä kuin viikonloppuna, ääliöt huutaa vaahto suupielessä kaikenmailman törkeyksiä ja lapset seuraa vieressä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Jääkiekko

    SM-liiga on sellaisessa aallonpohjassa ettei viitsi edes katsoa. Tasokkaat pelit on harvassa. Kaikki kovat pelurit menee venäjälle tai ruotsiin ja huiput nhl:ään. pelejä en katso oikeastaan muuta kuin maaotteleut ja silloin tällöin jonkun nhl pelin, mutta kuitenkin aktiivisesti seuraan kaikkia lätkä aiheisia uutisia. ja ai niin Kärppien mies olen.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  20. #20

    Vs: Jääkiekko

    Minulla on fanaattisuus jääkiekkoa kohtaan lakannut jo aikapäiviä sitten. Vielä 80-luvulla tuli oltua ankara Jyppifani, kun pelaajista valtaosa oli oman kylän poikia. Ei oikein jaksa vannoa pelkän seuran nimeen, koska joka vuosi tapahtuu rajujakin muutoksia koko seuraorganisaatiossa. Ymmärrän toki sen, koska ilman muutoksia menestysresepti on olematon. Arvoturnaukset kyllä katson mielenkiinnolla.

     
     
Sivu 1 / 47 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •