Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Mary Jane

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Mary Jane

    Mary Jane Flavour


    Hinta ostohetkellä: 3£ (5ml)
    Ostopaikka: http://paradisevapeuk.vstore.ca/
    Nikotiinipitoisuus: 20-26mg
    PG / VG: 50/50
    Pakkaus: muovipullo


    Arvostelussa tällä kertaa hiukan harvinaisempi maku jota oli yksinkertaisesti pakko kokeilla. Mary Janen mainostetaan siis maistuvan siltä kuuluisalta ja paljon keskustelua herättävältä lääkekasvilta, jonka käyttö huumaustarkoituksissa on laissa kielletty.

    Ostopaikkana on minulle uusi tuttavuus Paradisevapeuk, josta olen jo vuosi sitten yrittänyt ensimmäisen kerran jotakin tilata kun kuulin kehuja paikan nesteistä. Olen lukenut, että sivustoa ylläpitävä kaveri sekoittelee nesteet itse ja odotukset olivat korkealla.
    Aikaisemmin ei kauppa valitettavasti tukenut muita kuin paikallisia pankkikortteja, mutta ilokseni huomasin että nykyään myös Paypal käy ja kaupassa on jopa ilmainen kotiinkuljetus tänne asti. Kaiken lisäksi hinnat eivät muutenkaan päätä huimaa ja tilaus tuli kotiin viikossa.
    Itse kaupasta vielä sen verran, että asiallisesti pakatun tilauksen mukana tuli kuitissa käsin kirjoitettu kiitosviesti sekä pieni 3ml yllätyslahja. Tällaiset pienet asiat kyllä nousevat omassa ostokokemuksessani aika korkealle.


    Nesteen tuoksu on jokin hyvin tuttu, mutta ei suinkaan mistään hippileiriltä vaan jostakin pakastealtaan juurespussista. Ensimmäinen henkonen kurkussa ja asia valkenee heti. Kyseessä on laatuneste. Piste. Maku on nimittäin erittäin puhdas ilman mitään kiinalaisille nesteille tyypillistä kemikaalista jälkimakua. Väittäisin hiljattain kalakeittoa tehneenä, että kyseessä on fenkoli tai jokin purjosipulin tapainen. Maku ei ole mitenkään liian voimakas tai laimea vaan oikeastaan aika mielenkiintoinen. Tuoksu tuo kyllä mieleen muutamat opiskelukämppien vaatehuoneet, mutta valitettavasti en ihan jaksa muistaa kuinka lähellä noita tuoksuja tämä on. Muistaisin aidon tavaran kyllä olevan huomattavasti pistävämmän tuoksuinen kun tätä voi kutsua ennemminkin raikkaaksi.

    Ja ei tämä onneksi myöskään maistu millekään likaiselle sätkäpaperin ja yrtin sekoitukselle.

    Koska itse maku ja tuoksu ovat mielestäni raikkaita ja puhtaita niin annan tälle ehdottomasti peukalot ylös. Makutottumukset ovat ihmisellä erilaiset, mutta niin paljon mitäänsanomattomia nesteitä olen maistellut että osaan kyllä heti erottaa laadukkaan nesteen surkeasta.

    Tilasin onneksi kaupasta liudan muitakin makuja joten odotukset niidenkin suhteen ovat korkealla.

    9/10


     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    52

    Vs: Mary Jane

    Itse tilasin tätä Mary jane nestettä Toscana mallilta. Maistui jollekkin pistävälle sitruunaiselle. Petyin makuun

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt Daytune's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    11
    Herättelen vanhan aiheen... Tota.. En ole maistanut ja jotenkin sekoilupäissään tuli ecigwizardilta 4 kpl 10ml Mary Jane (The perfumers Apprentice) makutiivistettä. On saanut vähän ristiriitaista palautetta siellä sun täällä. Tykkääkö tästä oikeesti joku? Mä veikkaan että tykkäisin ite jostain ihan muusta vähän enemmän.
    Viimeksi muokannut ViZi; 27.05.14 kello 20:53. Syy: nestekaupat kielletty

     
     
  4. #4
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei saa foorumilla vaihtaa nesteitä/makutiivisteitä.

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt Daytune's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    11
    Oukei.. Tämä selvä . Taisi olla jossain muualla tuommonen vaihtokauppa menossa. Mut tutummaks tulee kun sinne pääsen.

     
     
  6. #6
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pakkotoistolla on nesteidenvaihtoketju, siellä kannattaa nämä hommat hoitaa.

     
     
  7. #7
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Vaporwall on toinen paikka, missä tätä voi harrastaa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #8
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Eihän tollasta kukaan harrasta, meidän kaikkien rakastama ja ihailun kohde p.r muuten suuttuisi
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •