Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: AC9

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    AC9

    AC9. Tätä onkin jo odotettu ja onhan se hyvä ato. Plus napa piti heti alkuun kyllä muuttaa jousen ja prikan yhdistelmään. En edes lähtenyt kokeilemaan tuota mutteri helvettiä. Kiitos Jalippolle tästä ideasta! Sopiva jousi löytyikin kivasti kynästä ja prikka roju lootasta. Tosin lyhensin tuota jousta aika reilusti. Mutta varsin toimivan tuosta kyllä noin sai. Miinus taas ihan normaali tasapää ruuvin alle. Ja mielestäni juuri tasa- tai ristipää ruuvi onkin ehkä se paras vaihtoehto jos nyt pitää työkaluja käyttää. Nuo kuusiokolot on ihan hanurista...

    Tankki kait se ihmeellisin asia tuossa on tuon todella suuren mesh reijän ohella. Tuo tankki tosiaan on sellainen kulho, minkä periaatteessa voisi vaihtaa "lennosta". Tosin setupin siinä joutuu purkamaan ja tuon plus puolen koneruuvin poistamaan. Enemmän siinä on kyllä ideaa, että meshin voi surutta tuupata ihan pohjaan, eikä tarvitse murehtia sen puolesta mistään hotspoteista.

    Jo ekalla setupilla irtosi tosi makeat höyryt. Makua ja kokoa piisaa. Liekö säkää, mutta myöskään yhtään hotspottia ei tullut. Yllättävän painava tuo kuitenkin on. Hatun seinämäpaksuus on aika suuri ja tuo lisää painoa aikalailla. Ei tuo mikään häiritsevä tekijä kyllä ole. LSVapin videon katselin tuota odotellessa ja siitä jäi mieleen tuo varsin napakasti napsahtava hattu. Liekö laatueroja näissäkin vehkeissä, mutta minulla tuo hattu on väljä. Tai lähinnä tuo O-renkaan ura on karvan liian syvä ja hattu ei juurikaan tuohon O-renkaaseen koske. Mukana tuli vara O-rengas, mutta sillä sama homma. Pitää keksiä tuohon parempi O-rengas tai sitten laittaa vaikka teflon teippiä hiukan tuonne uraan, että saa O-renkaan ulommas. Imuvastus on ilmava, jotain ZAG:in luokkaa...

    Varaosia tuossa tuli kivasti mukana. Kaikki eristeet, tiivisteet yms... Varatankkia ei vaan ole. Niitä täytyy metsästää jostain, kun vaan sattuisi tulemaan saldoihin. Lasitankki totisesti olisi tässäkin mukava, mutta varmasti tuon kulhomaisuuden takia varsin hankala toteuttaa. Pitää varovaisesti käyttää siihenasti kunnes saa tuon varatankin hommattua. Ja näitähän tosiaan myy vapinaze.com ja vape4me.de tai tällähetkellä ottaa vissiin varauksia vastaan.

    Tästäkin hieman kuvia.





    Molempia voisin kyllä suositella. Tietysti huomioiden omat mieltymykset. Niin tuohon AC9:iin on mahdollista hommata tiukemmalla imulla oleva hattu jos sellaisesta tykkää. Ja AC9 voi olla aikapaljonkin helpompi saada tällähetkellä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #2
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: AC9

    Hyvä homma että teet arvosteluja tämmösistä suomen puolella hiukka vähemmän yleisistä laitoksista. Saa paremman yleiskäsityksen siitä mitä höyrymaailmassa oikeesti tapahtuu. Ihan ok vekottimelta näyttäs. Somniumissa en ole tosin vielä yhtäkään huonoa puolta löytänyt, joten ei tarvetta alkaa haistelemaan uutta gennyä.

     
     
  3. #3
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: AC9

    Vieläkö sulla on AC9 olemassa ??? Ja jos on, niin tänne se ja heti!

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: AC9

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Vieläkö sulla on AC9 olemassa ??? Ja jos on, niin tänne se ja heti!
    Yleisön pyynnöstä siirtelin mun blogista näitä arvostelun pätkiä tänne, että muutkin löytävät nämä... Sorry, ei siis löydy AC9:ä :'(
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #5
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: AC9

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Yleisön pyynnöstä siirtelin mun blogista näitä arvostelun pätkiä tänne, että muutkin löytävät nämä... Sorry, ei siis löydy AC9:ä :'(
    Ei se mitään Hanus

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •