Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Diablo hybrid by gixxxer

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Diablo hybrid by gixxxer

    [glow=red,2,300]Diablo.[/glow] Pakko sanoa ettei tuo juuri herättänyt mitään tunteita suuntaan tai toiseen, mutta silti sellainen tuli hommattua. Kaikkea pitää kokeilla (jopa Jalippoa), niin miksi siis ei. Kiillotettu malli siis minulla ja pakko sanoa, että kiillotusken laatu on aivan tajuttoman hyvä! Mitään maatamullistavaa ideaa tässä hybridissä ei ole, mutta on keräilty hyviä juttuja monesta muusta tekeleestä. Ja on sanottava, että kyllähän tuo pirun hyvin toimii.



    Tätä voi siis käyttää 18350 & 18650 akun kanssa. Koko putkea ei vaihdeta vaan Vamo tyyliin lisätään pätkä jos halutaan 18650 mode. Pitkään mietin miten kuvailis tunnetta tämän laitteen kohdalla... Mutta monella on varmaan käynyt jotain levyä kuunnellessa, että ensimmäisillä kuuntelukerroilla jokin biisi on tullut vain kuunneltua mitään tunteita herättämättä. Ja sitten pikkuhiljaa salakavalasti se työntää itsensä esiin ja kohta huomaat, että se onkin yksi levyn parhaista biiseistä.
    Vähän samaan tapaan on käynyt itsellä tämän hybridin kanssa. Ja onkin todella vaikea keksiä mitään huonoa sanottavaa kyseisestä hybridistä.



    On oikeastaan vain kaksi asiaa mitkä minua henkilökohtaisesti ärsyttää tässä. 1. 18500 putken puute, mun mielestä se vaan pitäisi olla edes lisä hintaan tarjolla jokaiseen laitteeseen. Itse sitä kokoa tykkään käyttää ja on loistava kompromissi koon ja keston välillä.
    2. Tämäkin on suunniteltu vain ja vain yhden mittaisille akuille. Joko jää kierre raolleen tai sitten se helisee putkessa. No tämänkin kanssa on opittu elämään, vaikka se välillä ärsyttää.



    Tilavuus tankissa on varsin mukava. Mesh reikä on eristettynäkin riittävän suuri. Setuppi on helppo tehdä. Okei ruuvaria tarttee, mutta olenkin tehnyt itselle sellaisen kotelon joka kulkee povarissa. Sieltä löytyy tasa- ja ristipäät, Zenin kuusioavaimet ja pätkä kanthalia. Joten ei tuota sekään enää ongelmaa.
    Hatuu pysyy hienosti paikoillaan, ei tartte sen takia jännittää. 18350 modessa mukava kokoinen taskussa. Tankin seinämävahvuus on todellakin riittävä ja tämähän on siis lasia (niin kuin kaikissa pitäisi olla, prkl).
    Ilmareijän suurensin itselle sopivaksi 1.5mm.



    Tuota lukitus rengasta ei voi hehkuttaa tarpeeksi! Välillä havahdun siihen kun vain napauttelen sitä kiinni ja auki. AIVAN LOISTAVA!
    Napissa on magneetit ja jäykkyys on aikas sopiva. Ehkä hivenen löysempi ois omaan makuun parempi. Tuon nappi levis noin kolme kertaa, ennen kuin jaksoin kaivaa pihdit ja kiristää sitä tarpeeksi. Tämän nyt ois varmaan kauppiaskin jo tehdä mielestäni. Pieni jälki tulikin tuon seurauksena, kun tipahti laatta lattialle.

    Niin tuo logo tuolla napin pohjassa on aika turha. Hieno logo yms. Mutta ei sitä tuolta kukaan näe... Ois voinut melkein jättää kokonaan pois. Tosin eipä siitä haittaakaan tuolla ole. Ja yleisesti muutenkaan en ole noiden sarjanumeroiden ystävä. Mun mielestä vaikka versio numero ois parempi V1.0, V2.2...

    Sanotaanko näin, että jos olet haaveillut omasta hybridistä tai vaikka ihan siirtymisestä mesh laitteisiin, niin osta tämä. Et varmasti pety ja veikkaan, että jos jotain laatu juttuja tulee, niin on paljon mukavempi ja helpompi hoitaa kotomaassa. Ja ei, en ehdota tätä siksi, että tämä on kotimainen tuote. Mulle on ihan sama vaikka olisi kuusta. Tämä vaan on kaikin puolin sellainen mistä varmasti saat rahalle vastinetta. Toinen on iHybrid, mutta uusimmasta versiosta ei ole vielä omia kokemuksia.
    Jaa miksi sit just hybrid? No kertokaapa mulle hyvä ato ja erillinen modi hintaan 160€...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #2
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Diablo hybrid by gixxxer

    Hyvä hyvä. Tämä ei tosin niin paljoa esittelyä kaipaa kun vaikkapa juuri tuo iHybrid, mutta mukava lukea revikkaa silti. Tän hankkiminen pyörii mielessä. Perhana vaan kun tuli Somnium hommattua, ja se on niin perkeleen hyvä. Nyt pitäis päättää erotako somniumista ja ostaa Diablo, vai löytää Somniumille se hyvä putki.

    Esteettisenä perfektionistina mua häirittee toi lukitusrenkaan paksuus. Tottakai se helpottaa ton lukituksen käyttöö, eikä yhtenäistä ulkonäköö oo tarvinnu pilata millään grippipinnalla, mutta silti.

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Diablo hybrid by gixxxer

    Sen jälkeen kun oot pari kertaa sitä lukitus renkulaa pyöritellyt ja havahdut siihen, että pikkarit kostu, niin se on ihan sama miltä se näyttää.
    Ja mun mielestä se on just sopiva. Jos se ois ohut, niin näyttäs jotenkin epäsuhtaselta... Mutta makuasioita.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Diablo hybrid by gixxxer


    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    52

    Vs: Diablo hybrid by gixxxer


    Jos tuo sarjanumero tässä esitellyssä laitteessa on 082 niin on sama laite sitten päätynyt mulle.. eli laite lähettää terveisiä uudesta kodistaan

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Diablo hybrid by gixxxer

    No sama laite kyseessä. Ostettu Suomen ensimmäisiltä VapeFesteiltä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  7. #7
    Pikaisesti olisin tarvinnut Diablo Hybridin tankin lasiosan mitat, sisähalkaisija ja pituus, onko kukaan mittaisllut ;-) - Voisi kokeilla hiukan iskunkestävämpää materiaalia jos vaan sopiva osa löytyisi!

     
     
  8. #8
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Od 22mm, id 17mm ja pituus 30mm
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •