Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Silver Bulletin paristot

  1. #1

    Silver Bulletin paristot

    Moro!
    Osaako joku kertoa mistä saisin parhaiten hankittua Silver Bullet modiin 6V höyryttelyyn tarvittavat akut.
    Olen lukenut että Tenergyn rcr123a paristot olisi tohon sopivat/parhaat?
    Toimiikohan nämä?
    http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...roducts/B62-02


     
     
  2. #2

    Vs: Silver Bulletin paristot

    Itse ostin omani aikoinaan iVapour Elixir:stä mutta siellä ei näytä kyseisiä paristoja enää olevan. Tämä pulju tosin myy High Drain 18650 paristoja joiden luulisin olevan jopa parempi vaihtoehto kuin 2x Cr123:a.

    EDIT: Testasin Silver Bulletia jossa LR 510 Cartomizer ja High Drain 18650 paristo. Kurkkutuntuma ei ole yhtä voimakas kuin kahdella CR123a paristolla mutta sanoisin että tuntuma ja höyryn määrä vastaa n. 5V laitetta.

     
     
  3. #3

    Vs: Silver Bulletin paristot

    Multa jäi toi high drain paristo huomaamatta kokonaan... Pitää ehkä tilata moinen testiin.
    Tilasin cloud9vaping sivulta noi 3v tenergyt ja laturin. Niitä tässä oottelen kuumeisesti.
    Mikä atomizer on paras 3.7v/6v höyryihin?
    Onko tietoa noiden cartomizer/clieromizerien käytöstä Silver Bulletin kanssa?
    Ekan viikon testinperusteella SB on kyllä huippu laite jo 3.7v käytölläkin.

     
     
  4. #4

    Vs: Silver Bulletin paristot

    Itse käytän nykyään pelkästään 510 Cartoja. En oikein keksi mitään syytä käyttää Silver Bulletinkaan kanssa jotain muuta. 3.7V:lla LR-versio tai normi jos tykkäät kohtuu miedosta kurkkutuntumasta. 6V:lla High Voltage tai normi-versio. Jos välttämättä haluat drippailla niin BesteCig:n myymät 801-atomisaattorit on mielestäni parhaita 6V:lla, näihin tarvii tietenkin 510-801 adapterin.

     
     
  5. #5

    Vs: Silver Bulletin paristot

    Olen nyt tässä viikon verran testaillut 3.7V:lla drippaamalla sekä 510 cartoilla.
    Drippailemalla normi atomisoijaan saa nestettä kyllä tiputella melko tiuhakseen että saa hyviä höyryjä.
    510 cartot tuntuu täälläkin parhaalta vaihtoehdolta.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •