Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Tulokset 101 - 117 / 117

Aihe: Keitä me ollaan?

  1. #101
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    Vs: Keitä me ollaan?

    Mortonki! Eli 30 vuotias mies Valkeakoskelta. Häiritsen toisia ihmisiä vakuutusbuukkarina tällä hetkellä työkseni. Valkeakosken sisäänpäinlämpeävillä kaduilla
    aiheutan aitoa järkytystä Ego-teellä höyrytellessäni. 17.v olen tupakoinut, pääosin nyt jo päässyt irti. Tämä on mahtava foorumi ja mukavia tyyppejä löytyy, neuvoista ei ole pulaa. Kiitos kaikille. Onkohan ketään muuta Valkeakoskelta.

     
     
  2. #102
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Keitä me ollaan?

    Tervetuloa vaan höyryihin, itsekkin vielä alkutaipaleella mutta niin lämpimässä seurassa


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  3. #103
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Täällä toinen Turkulainen Muita höyryttelijöitä en ole vielä missään nähnyt. En ole myöskään ketään vielä "käännyttänyt", tosin en ole varsinaisesti yrittänytkään.
    Siinähän tapauksessa meidän pitää pitää oma miittinki jossain kohtaa. Ois kiva päästä noita muita makuja maistelemaan.
    Helsingistä kun olen

    Tuli mieleen että älkää sitä Aurajokea maistelko täällä tuon vantaan vesi taitaa olla vanhan kaupungin kohdalla niin sakeaa ettei se varmaan menis vanusta läpi vaan tukkis koko putken

    Edit: Ups, menipäs vanhaan viestiin :-[

    Edit: typo typo...

     
     
  4. #104

    Vs: Keitä me ollaan?

    40-vuotias höyryttelijä Helsingistä liittyy mukaan foorumille! Takana 20 vuotta analogisia ja 3 kk sähköisiä (510-t). Hauska harrastus, jossa suhteellisen intensiivisestä tuotteiden tilailusta huolimatta taidan vielä olla voiton puolella analogisten hintaan nähden.

    Toistaiseksi 510 on riittänyt hyvin, mutta nyt SD Keyring ja varsinkin GLV-2 Super-mini herättäisivät omistamisen halua... Jälkimmäisessä tapauksessa ei sitten enää säästöä syntyisi analogisiin verrattuna.

     
     
  5. #105

    Vs: Keitä me ollaan?

    No esittäydytään nyt vähän, kun on jo tullut tavaksi tämä foorumilla roikkuminen.

    Olen Turussa asusteleva, 70-luvulla syntynyt tyttöihminen. Olen tupakoinut teinistä saakka ja nyt tarkoitus vähentää reilusti, kenties ajan myötä lopettaa polttaminen kokonaan. Ensimmäisen tilaukseni tein marraskuun lopussa, joten olen vielä hyvin tuore tapaus tässä höyryhommassa. Mitä enemmän luen, sitä vähemmän tajuan. Tekniikka, ohmit ja sähkö on asioita joiden kanssa en ole normaalisti missään tekemisissä, joten tulen asioimaan säännöllisesti "pieniä kysymyksiä"-ketjussa - koittakaa jaksaa!

    Kolmatta pakettia odottelen ja summat tainnu vähän karata, noh, mutta pitäis olla akkujakin tarpeeksi jatkossa. Mukavaa puuhaa tämä höyryttely ja kiva että on foorumi mistä voi lukea ( ja yrittää ymmärtää, hehee), kysellä ja katsella mahtavia kuvia teidän laitteistoista. Mitä kaikkea viehelaatikoista voikaan löytyä! Ihania myös videot.

    Parempaa uutta vuotta kaikille!

     
     
  6. #106
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Keitä me ollaan?

    Minä olen Suomineidon Sydämmestä kauniista Kainuusta Suomussalmelta.

    Täällä on sotia nähty ja koettu ennen höyry sotaakin. ( kattokaa uutimet sähkötupakka)

    Olen tupakoinut 7 vuotiaasta lähtien ( naapurin kolli oli varastanut iskältään norttia jota köhyytettiin lautataapelin takana ) selekään tuli mutta ei tupakoinnista... , lautataapeli perkele meinas palaa... ( varomaton tumppaus...) siitä asti tuo analoginen on suussa pyöriny jo liki 40 vuotta...
    Nyt meinasin koittaa ilman mitään lupauksia tätä sähkökörssiä josko pikku hiljaa jääräpääkin tulisi järkiinsä.

    Hyvältä näyttää... 10 - 20 analogista savuketta menee vähemän päivässä. ( ennen meni 35- 40 savuketta päivässä)
    Nyt kehittelen hienoja makuja omaksi huvikseni sähkökörssiin. ( omia sekoituksia )

    Positiivista on ollut... vähentyy tuo analogisen tupakan määrä päivä päivältä. Ja keuhkoissa ilma kulkee paremmin.

    PS. Kuolenpahan terveemmin keuhkoin
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  7. #107
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ECHO Näytä viesti
    PS. Kuolenpahan terveemmin keuhkoin
    Second that!
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  8. #108

    Vs: Keitä me ollaan?

    Täälläpä esittäytyy 32- vuotias metallialalla työskentelevä ihminen joka aloitti analogisen polttamisen jo 13-vuotiaana joten matemaattiset ihmiset laskivat jo nopeasti sauhtettujen vuosien määrän mutta hitaammaat älkää välittäkö =) itsekkin olisin tarvinnut jo melkein laskimen varmistaakseni tuloksen. ja ei sitä koskaas tupakoitsijana edes halunnut myöntää itselleen että 19 vuoden tupakointi olisi pahasta, päin vastoin. aina kun tuli uusi laki tai uudistus olin sitä vastaan ihan kuin minulta vietäisiin oikeus olla oma itseni ja päättää asioista. kunnes. tapasin tulevan vaimoni joka siis sanoin kyllä kosintaani =). tein hänelle lupauksen että koitan lopettaa tupakoinnin yhteisen elämämme parantamiseksi ja haluanhan että pystyn vielä jatkamaan sukua =) aikaisemmin olin koittanut jo laastarit,purkat,inhalaattorit ja jopa reseptilääkkeet jotka toimivat kyllä halujen suhteen mutta sekoittivat oman pääni ja luovuin niistä koska muutuin ihmisenä rennosta ja huumorintajuisesta ---- kireään ja vittumaiseen. Sitten kuulin saähkötupakasta ja päätin kokeilla tuotetta koska enemmän rahaa voi muuhunkin turhaan pistää. niin tilasin itselleni libertystä itselleni ja vanhemmilleni setit Ego-t ja Rivan 510:t. Nopea toimitus ja 5v jälkeen vedin ensimmäiset henkoset sähkötupakasta ja yllätyin kovasti. eka vaikutelma että maistuu oudolle mutta aluksi tilasin vaan mukaan random litkuja koska en niistä tiennyt, mutta kun siitä pääsi yli huomasi että sain nikotiinin mitä tarvitsin. hieman vaati kyllä hakemista että löysin oman litkun tuhannen kirjosta ja sen millaisella tyylillä höyryttelen ja laitteilla mutta nyt pitää sanoa että olen ylpeä itsestäni koska 7 viikkoon en ole kertaakaan enää polttanut saati ajatellut analogista tupakkaa edes humalassa ja en kuitenkaan ole mukiin sylkijä ja heikkouteni on aina ollut laatuviksi + kunnon piipputupakka. tavastani miten nykyisin höyryttelen voidaan tietysti olla montaa mieltä mutta tällä tapaa myös kokoajan tämäkin tapa vähentyt vaikken koskaan tule tupakoinnin nautintoa lopettamaan. viski ja sauhut kuuluvat yhteen ( NYT JOPA SISÄTILOISSA) =). mutta joo eli "polttelen" Riva 510:n kanssa siten että en kostuta vanua vaan revin sen helvettiin heti alussa ja tiputan suoraan atmisaattoriin 2-4 tippaa nestettä riippuen miten tekee mieli (24mg menthol). Aluksi kostutin vanun sun muuta mutta huomasin että siinä menee nestettä A: hukkaan B: turha ostaa niitä säiliöitä uusina vaikkakin käyttäisit vanua tai mitä se sitten onkin koska itse täytin alussa vaan patruunan perus pumpulilla ja avot taas toimii yhtä hyvin. omasta mielestä vain riva 510 suoratiputuksella atoon antaa paremmat höyryt,tuntumat ja nestettä itselläkin menee enää about 5ml = 3 -4 pv

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Keitä me ollaan?

    Varkaus kuittaa ja kiittää samalla tätä palstaa tiedon jakamisesta ja olemassaolosta.
    Ennen joulua aloitin ilman mitään kokemusta ja tietoa höyryttelystä tahi laitteista. Aloituspaketinkin tilasin täysin sokkona, liemet sentään osasin valita makutottumuksen mukaan eli mentholia, enemmän mentholia ja kaikkea siihen viittaavaa.
    Kohta kuukausi takana, rahaa säästynyt rutosti ja iltayskä helpottaa päivä päivältä. Röökiä kiskoin 25 vuotta ja ikää on alle 40 eli riippuvuus sekä tavasta, että nikotiinistä on melkoinen.
    Saas nähdä miten mimmin käy, nälkä lopettaa analoginen savuttelu on aika kova mutta meneekö se silti jatkuvan tupakantuskan ohi, sen näyttää vain aika. Aion joka tapauksessa yrittää!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  10. #110
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Keitä me ollaan?

    Porista Filosofian maisteri luonnontieteiden alalta ja lähes valmis kauppatieteiden maisteri. Kauppa-alalla tällä hetkellä töissä. Olen poltellut analogista joku reilut 10 vuotta, höyrykkiä olen nyt vedellyt reilut puolivuotta (toukokuussa aloitin). Mukavaa on ollut ja ihmisiä on käännytetty, pahennusta on aiheutettu Nyt on mieleen hiipinyt ajatus, että lopettaisi koko homman, mutta en usko vielä olevani ihan valmis, katsotaan ensi kesän jälkeen sitten sais tuon gradun väännettyä loppuun niin ehkä sitten...
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  11. #111

    Vs: Keitä me ollaan?

    Juu kannattaa pitää hermo-höyry välineistö kunnossa ja lähettyvillä tarpeen niin vaatiessa on sitten käytössä 8)

     
     
  12. #112
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Keitä me ollaan?

    juu yksi gradu on väännetty vajaa pari vuotta sitten ja silloin meni toppa jos toinenkin analogista älämmää
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  13. #113
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    124

    Vs: Keitä me ollaan?

    Mieleltään 16-vuotias(tai ehkä se on 3) 1964 syntyny näyttämö- ja äänimies/ lavastaja-äänisuunnittelija Kuusankoskelta läheltä Kouvolaa, johon myö nykyään sitte kuulutaan. Entinen B-luokan näyttelijä. Nykyinen Höyryttelijä. Myös yrittäjä pienellä y:llä av-tuotannossa.

    Tän sivuston avulla kaikki on ollu kivutonta. Niin lopettaminen ja höyryn alottaminen, kamavalinnat ja tilaaminen. Kiitos siitä kaikille. Tämän hetkisen käännytystyön tuloksena on 4 hyypiötä siirtyny analogisesta höyryyn. Ihan hyvä saldo 5 viikossa. Mie myös tilaan hemmoille tarvittavat alotuskamat, jos tuntuu olevan tää höyryttelymaailma vierasta ja niinhän se tuntuu.

    3 olen myös ohjannu pois GreenSmoken niin "ihanasta" maailmasta, kun on tuntunu siltä, että höyryttely loppuu siihen kun kamat on niin kikkelistä. Pätkä keskustelusta: "Tää maistuu ihan hanurilta ja imee saa kuin viimeistä päivää ja akku on aina loppu. Mie siirryn takas röökiin, kun tää on niin hankalaa." "Vetäses hatsit tosta min eGosta, jos on MDCkarto." "Ei helvetti, täähän maistuu joltain ja tuntuu myös kurkussa. Täähän vois toimii."

    eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Keitä me ollaan?



    Viimeviikonloppuna olin taas vaiheeksi viihteellä paikallisessa ja käväsin sitten ulkona imasemassa höyryt kun sisällä oli sen verran paljon sakkia että olisi alkanut Halon Midnight Apple ehkä liikaakin tuoksumaan...
    Ulkona oli joku max 20vuotias miehenalku joka selitti kuin oli kokeillut sähkötupakkaa mutta se oli huono eikä toiminut.
    Ei kuulemma saanut edes kunnollisia "savuja". Kysäsin että mistäs tilastin ja mikäs se oli. No kuulemma semmonen G**** S**** laite jossa tuli joku marlboron makunen neste mukana joka ei ollut mallua nähnytkään.
    Tarjosin minilavaa jossa Bogen 3.0ohm karto täynnä keskiyönomenaa 18mg ja voltit tietty 5.2...

    Kaverin naama oli näkemisen arvonen ku veti oikeen pitkät ja kovat hyöryt. Luulin että se kuolee siihen paikkaan ku silmät pullistu päästä ja sitte alko yskimään ja köhimään. Sitten se pyytikin multa kaupan josta minilavan ja kunnon nesteitä saa

    Ehkä taas yksi käännytetty lisää!

     
     
  15. #115

    Vs: Keitä me ollaan?

    Hai,

    Isketääs nyt jotain esittäytymisen poikasta tänne kun kerran on enemmänkin tullut pyörittyä.
    Olen siis 23v opiskelijapoika Helsingistä. No oikei Vantaalta, mutta asun ihan lähellä Helsingin rajaa... Röökaaminen loppu viimekesänä nuuskalla, josta sitten siirryin vapotteluun. Vapottelusta on tullut jo jonkin sortin harrastus, missä nikotiini on vain hyvänä plussana. Viime viikoilla näin rautatieasemalla herran joka vapotteli menemään egon akulla ja B-tyypin atolla. Toissapäivänä tuli vastaan Länsimäen koirapuiston vieressä herra Egolla ja ilmeisesti jonkinsortin dualcoililla varustettuna. Kyyläsin aika paljon, että milläs vehkeillä sitä mennään, mutta se varmaan luuli, että oon joku Jonne kuka ei oo ennen nähny sähköröökiä. Jos vielä alkaa vastaavia tapauksia näkymään niin täytyypi pysäytellä juttusille.

     
     
  16. #116

    Vs: Keitä me ollaan?

    Hail ja tervetuloa

     
     
  17. #117
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lahdessa, taitaa mennä seuraavat x^10v täällä. 1v eSavossa asustellu välis.
    Uudelleenlahtelaistumisprosessi viinanjuonteineen käyty läpi, virallisemmassa osuudessa jonotusajalla kävin eräässä paikallisessa liikkeessä, josta mukaan lähti eGo-T-malli, johon pari vakiocartoa ja pullo 10ml USA Mixiä. Testasin ekat höyryt ennen ostopäätöksen virallistumista(maksutapahtuma) ja laitoin hilut tiskiin. Erään ravitsemusliikkeen terassilla ekat vapot. Analogisia tullu poltettua aika tiuhaan, viimekuukaudet erittäin tiuhaan +0.7 toppaa/vrk. Hinku-tupakkayskä lähtee ainakin mulla tuolla höyryllä.

     
     
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •