Sivu 2 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 117

Aihe: Keitä me ollaan?

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Keitä me ollaan?

    Olen 34 vuotias kundi Turun suunnalta. Alunperin hankin ensimmäisen höyrystimeni ensimmäisten joukossa muutamia vuosia sitten. Paketti oli Jantyn Kissbox joka uskoakseni oli tuohon aikaan parhaita mahdollisia tarjolla olevia. Mukana tuli niin manuaalista akkua kuin automaattistakin ja usb-passthrough oli mukana.
    Homma unohtui joksikin aikaa ja pystyin olemaan polttamatta ilman mitään apuvälineitä lähes vuoden, kunnes heräsin taas todellisuuteen Espanjan loman yhteydessä. Viimeisenä iltana siiderin seuraksi ostettu tupakkaaski jätti heti koukkuun ja viikon polttelun jälkeen kaivoin Jantyn naftaliinista ja rupesin tutustumaan mihin kehitys on edennyt. Nyt kaapista löytyy Jantyn lisäksi Powerpalin m-401 ladattavalla askilla, pari 510 Tornadoa, Intellicigin Black Evo (m-402 uskoakseni) ja Nicomistin m-402 malli. Tulossa on vielä kr 808d-1 josta olen lukenut pelkkää hyvää. Suosikkina on tällä hetkellä Black Evo.

    Kun näitä uusia laitteita olen tilannut ja kokemusta kerttynyt, niin voin helposti sanoa, että jos mehut vain riittävät niin näillä pärjää mainiosti ilman analogisia ja eteenpäin on menty omasta Jantyn mallistani.

    Ensimmäistä kertaa jäi nikotiiniampullit nyt pääsiäisenä tulliin ja rupesin googlettamaan onko meitä muita kohtalotovereita Suomessa jotka ymmärtävät tämän huutavan vääryyden lainsäädännössä ja löysin tänään tämän foorumin. Mukava jakaa tulevaisuudessa kokemuksia omalla kielellä.

     
     
  2. #22

    Vs: Keitä me ollaan?

    Olen 28v kundi Oulusta joka on viime vuoden kesätä lähtien käyttänyt Titan 510 mallia ja loppetanut tupakkan polton kokonaan sen avulla. On nyt vaan ollut hieman ongelmia tullin kanssa kun mun viemeinen e-neste tilaus Totally Wicked UK:stä jäi sinne
    Olisi mahtavaa jos voisin tavata muita Oululaisia jotka käyttävät e-tupakkia!

     
     
  3. #23

    Vs: Keitä me ollaan?

    Miltä kuulostaa? Haluaako joku Oululainen höyrypää tavata minua - vois kokeilla eri modeija ja makuja ja ihmetellä.

     
     
  4. #24

    Vs: Keitä me ollaan?

    37v raskaan työn raataja espoosta, poltellut analogisia n 20v 1,5-2,5 askia päivässä n 3v sitten minulla todettiin astma joka äityi aika pahaksi meni yö unet ja aika rankat hengitysvaikeudet etenkin kylmällä säällä, oli pakko tehdä valinta "rakkaan"tupakan ja yö unien välillä..valitsin yö unet. söin noin vuoden nicorettea todella paljon (paikat rupesivat jo hampaistakin irtoilemaan ja hampaiden kiille kulumaan) pärjäsin kuitenkin ihan ookoo vaikkakin harrastus oli kallis ja kivulias, aina kuitenkin kaljoitellessa tuli sillöin tällöin polteltua ja se tuntui aina yhtä hyvälle vaikka keuhkot kiljuivat hoosiannaa..savu rutiini tunne historia...kaikki yhdessä paketissa. tätä kärvistelyä kesti n 1v lisää kunnes löysin dx:n sivuilta tommoisen alle 10 eur mini cigareten ja ajattelin what the fuck! kokeillaan eipä oo kallis menetys jos on ihan huuhaata..siitä se sitten lähti, uudelleen syntyminen digi aikaan..nyt on tullut höyryteltyä n vuoden verran ja jatkan sitä varmasti kuolemaan saakka, minua ei kiinnostra jos jossain nesteestä on joskus löytynyt kirpunpallikarvanverran karsinogeenejä tämä on varmasti parempi vaihtoehto tupakoinnille...tunnen sen joka hengenvedolla.aloitettuani höyryttelyn astma lääkemääräni on noin kolmanneksen siitä mitä se oli ennen...ja kuitenkaan ei tunnu siltä että olisin joutunut luopumaan mistään. kiitoksia e-savuke.com:in loistavista sivuista joista löytyy kaikki tarvittava tieto liittyen tähän vaihtoehtoon.

     
     
  5. #25

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Olen 28v kundi Oulusta joka on viime vuoden kesätä lähtien käyttänyt Titan 510 mallia ja loppetanut tupakkan polton kokonaan sen avulla. On nyt vaan ollut hieman ongelmia tullin kanssa kun mun viemeinen e-neste tilaus Totally Wicked UK:stä jäi sinne
    Olisi mahtavaa jos voisin tavata muita Oululaisia jotka käyttävät e-tupakkia!
    Vähän tarkennan kuvan itsestäni: Olen ulkomaalais-suomalainen joko syntyi Itävallassa Wienissä, mutta muutin 2004 Ouluun. Varmaan minun kirjoitusvirheistä jotkut täällä on jo huomannut että en ole ihan täältä päin. Analogisia tuli vedettyä 13-vuotiasta asti yhdellä 3 vuoden tauolla. Moni sanoi minulle, jopa itse tupakoivia ihmisiä, että poltan liikaa ja uskoin itseni jo kuolemaan tuomittu kun ei MIKÄÄN auttanut lopettamaan. Sitten 2009 kuoli äitini keuhkosyöpään ja diagnoosin jälkeen meni vaan 2kk kuolemaan. Siihen aikaan sain ihmeen kautta apua. Techpowerup.com:issa yhdessä tietokone-keskustelupalstassa joku kertoi e-tupakasta ja innostuin heti. Nopeasti tuli pääsääntöisesti vedettyä e-röökiä ja mitä enemmän sitä käytti sitä vähemmän analogiset maistu ja sen enemmän ne tuntui turhalta, kun e-röökistä saa saman verran nikotiinia jos haluaa, mikä johtaa siihen että analogiset ei mene ennän päähänkään. Täydellinen voitto!

    Tässä minä mun Screwdriverilla:

     
     
  6. #26
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    17

    Vs: Keitä me ollaan?

    24v pk-seudulta ilmoittautuu.

    Kipinän e-röökiin sain viime viikonloppuna kun tutustuin henkilöön joka oli juuri hankkinut 808:n.

    Armeijasta asti olen tupakkaa polttanut. Armeijassa aski parissa päivässä, siviilissä aski viikossa + aski viikonloppuisin -tahdilla. Ellen ole kännissä kiroan tupakan paskaa makua, mutta silti pitää polttaa koska muutamat nikotiiniimaisut päivässä vain tuntuvat niin mukavilta

    Nuuskalla olen onnistuneesti syrjäyttänyt tupakkaa joskus kuukausiksikin, mutta ylähuulet ovat ottaneet nokkiinsa ja saatavuus on varsin kiven alla. e-rööki on siis juuri sitä, mitä olen koko ajan toivonut löytäväni.

     
     
  7. #27
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    3

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Viheris Näytä viesti
    Nyt sauhutellut 24 mg nesteitä muutaman päivän ja paljon parempi fiilis sähkösauhuttelusta kuin 18 mg kanssa. Edelleen menee muutama röökikin päivässä (ja kaljoitellessa tulee jotenkin aina siirryttyä kokonaan perinteiseen tupakkaan...) mutta hienosti menee esim. ilta kotosalla ilman röökin röökiä kun sähkösavuketta imuttelee yhtä soittoa. Tavoitteena tän vuoden aikana jättää perinteinen tupakointi - ainakin selvinpäin - kokonaan pois. Toki nikotiiniriippuvuus hypännee aivan uudelle levelille, mutta ei riippuvuudet ennenkään mua ole haitannut (...niitähän riittää), kunhan saa vaan keuhkot säästettyä
    Eipä muuten kauaa kestänyt sähkörööki-innostus ja sorruin takaisin perusröökiin

    Noh, sittemmin päätin yksinkertaisesti lopettaa kummatkin paskat ja stumppasin. Jälkikäteen luin myös Allen Carrin Stumppaa tähän -kirjan ja voi jumalauta, ollaan me pässejä! Eli tupakoinnin lopettaminen loppupelissä yksi elämän helpommista päätöksistä kun sen vaan oikein oivaltaa.

     
     
  8. #28
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    10

    Vs: Keitä me ollaan?

    25 vuotta ja Leppävaara

     
     
  9. #29
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Keitä me ollaan?

    35v ja kirkkonummi.
    höyrytelly n:9kk sitä ennen tuli tupakoituu n: 20v
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  10. #30
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    10

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    35v ja kirkkonummi.
    höyrytelly n:9kk sitä ennen tuli tupakoituu n: 20v

    Vai Kirkkonummelta? sieltähän minäkin olen kotoisin mutta nyt asun Leppävaarassa..... missäpäin Kirkkonummea asustat? itse asustin Jolkbyssä

     
     
  11. #31

    Vs: Keitä me ollaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Viheris Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Viheris Näytä viesti
    Nyt sauhutellut 24 mg nesteitä muutaman päivän ja paljon parempi fiilis sähkösauhuttelusta kuin 18 mg kanssa. Edelleen menee muutama röökikin päivässä (ja kaljoitellessa tulee jotenkin aina siirryttyä kokonaan perinteiseen tupakkaan...) mutta hienosti menee esim. ilta kotosalla ilman röökin röökiä kun sähkösavuketta imuttelee yhtä soittoa. Tavoitteena tän vuoden aikana jättää perinteinen tupakointi - ainakin selvinpäin - kokonaan pois. Toki nikotiiniriippuvuus hypännee aivan uudelle levelille, mutta ei riippuvuudet ennenkään mua ole haitannut (...niitähän riittää), kunhan saa vaan keuhkot säästettyä
    Eipä muuten kauaa kestänyt sähkörööki-innostus ja sorruin takaisin perusröökiin

    Noh, sittemmin päätin yksinkertaisesti lopettaa kummatkin paskat ja stumppasin. Jälkikäteen luin myös Allen Carrin Stumppaa tähän -kirjan ja voi jumalauta, ollaan me pässejä! Eli tupakoinnin lopettaminen loppupelissä yksi elämän helpommista päätöksistä kun sen vaan oikein oivaltaa.
    onneksi olkoon, itse en edes halua luopua höyryttelystä en olisi luopunut kessuttelustakaan jos ei olisi ollut pakko...

     
     
  12. #32
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2011
    Viestit
    3

    Vs: Keitä me ollaan?

    Moro!

    Päädyin tänne Hommaforumin sähköröökiketjun kautta. Olen polttanut vaihtelevalle intensiteetillä yli 10 vuotta armeijan jälkeen. Koulutukseltani olen DI, ja polttaminen on ollut minulle oleellinen osa iltarituaaleja.

    Kolme viikkoa sitten sain LoongTotem V12 (LT-V12) tyyppisen e-savukkeen, ja syöpäkääryleet jäivät sikseen. Ensimmäisten neljän tunnin e-tupruttelun jälkeen (akku loppui) kokeilin vielä kerran perinteistä ratkaisua, ja totesin että voittaja mielihyvä/maku/fiilis/keuhkot/hajut jne. yhtälössä on yksiselitteisesti e-savuke. Edes viihteellä ollessa perinteinen ratkaisu ei enää houkuta, vaikka pöydällä lojunut koko ajan perinteistä sinistä, vihreää ja punaista. Suosittelen!

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Keitä me ollaan?

    Hei kaikille, täällä rouva Turusta, ja tuli mieleeni kysellä muilta höyrystelijöiltä kokemuksia eri paikoissa höyryttelystä. Itse en ole imutellut kuin kotona ja autossa, en ole kehdannut kaivaa savukettani esille julkisissa paikoissa kun pelkään että tullaan sanomaan, että täällä on tupakointi kielletty. Kertokaa kokemuksianne!!!

     
     
  14. #34

    Vs: Keitä me ollaan?

    Pete 39 vuotta.Poltellu tupakkia 25 vuotta.Nyt 2 kuukautta höyrytelly.Takaisin ei ole paluuta.Viime keväänä/kesällä yritin lakkoa(3kk).Nikopurkka sai hirveet aftat suuhun.Tää on mun juttu.Baareissa poltan ihan avoimesti.Kukaan ei oo tullu uikuttaa.Noissa virastoissa en kehdannu laittaa höyryymään.Vehkeinä 510 ja eGo.Aamulla menee enempi ja liikenteessä 510.Sininen ledi tossa päässä,jengi kattoo hitaasti.Kattokoon ^-^

     
     
  15. #35
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    57

    Vs: Keitä me ollaan?

    31 vee ukon kanttura espoosta ja analogista tullu sauhuteltua sellaset 17 vuotta. Analogisen kessun lopetus monesti ollut mielessä, mutta kun ei ollut mitään pätevää korviketta, niin lopetus pitkittyi siihen asti, että lääkärintarkastuksessa tuli sen verran ikäviä tuloksia jotka avasi kyllä silmät ja sai lopetushalun heräämään toden teolla.

    Dikikessusta kuulin tutulta ensimmäisen kerran about kuukausi sitten ja tuli hölmöyttään tilattua dealextremestä kiinan pommi dikikessuja, mutta onneksi niistä sai osviittaa sen verran kuitenkin, että kuukelointi johti minut tänne sivulle ja täältä löytyvien vinkkien kautta tuli tilattua genesiksen 510 ensimmäisenä. Nyt taskusta löytyy Tornado T + LR atomisoijaa yms. kilkkeitä ja yli viikon ollut ilman analogista helposti. Analogisen hajukin jo kuvottaa ja jos olisi valinta tehtävä, että analoginen vai dikitaalinen, nin kyllä huulille törähtäs dikitaalinen kessu.

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Keitä me ollaan?

    Hei vaan kaikille!

    Täällä aloitteleva höyrystelijä ilmoittautuu.. 30v Keravalla asustelen ja analogisia on tullut polteltua 16 vuotta, aski päivässä..

    Tilasin joskus aikaa sitten puljusta e-tupakan mutta se malli oli aika kökkö. Niinpä tämä höyryttely jäi ajatusasteelle kunnes sattumalta löysin tämän foorumin.

    Juttuja lukiessa rohkaistuin ja päätin tilata uuden sähkökessun tuolta Liberty Flightsilta. Kiitosta vaan teille kaikille konkareille jotka olette jakaneet kokemuksianne. Helpottaa ihan sikana tälläistä untuvikkoa .

     
     
  17. #37
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Keitä me ollaan?

    Uusi käyttäjä ilmoittautuu. 47v, 32v polttanut ja siitä viimeiset 15v ketjuna. Kaikki lopettamisavut kokeiltu, ei apua. Ennätys ollut 1,5 vuorokautta ilman tupakkia ja se ennätys tuli kun olin tyräleikkauksessa
    Huvikseni tilasin ja kokeilin mopomallin e-savuketta -- älysin heti hommelin. Tilasin ego-t mallin kunnon nesteillä, tupakointini jäi ja loppui ihan itsekseen ilman oikeita lopettamisaikomuksia :
    Nyt ollut polttamatta kolmatta kuukautta -- kaverit ja sukulaiset ihan ihmeissään kun olen onnistunut

     
     
  18. #38
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Keitä me ollaan?

    22v Kemissä syntyny, Torniossa asunu ja Turkuun muuttanu jantteri. Kessua tullu käryyteltyä 10 vuotta ja ny tuli mullekki sopiva vaihtoehto.. ei tuo nuuska eikä kyllä purkat yms. ottanu onkeen yhtään.. puoli päivää oon saanu höyryteltyä alkuinnostusta pois ja analogista ei ole kyllä meli tehny. Seuraava homma ois varmaan alkaa levittää propagandaa esauhuje puolesta.

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Keitä me ollaan?

    Hola \o

    25v "hipinretku" (tai siltä näyttää ainakin ulos; rastat & työtön) Tampereelta.

    Toistaseks edelleen vihreissä sätkissä mennään kuten viimiset 10v mutta nyt kun tietää vaihtoehdosta niin ketuttaa sytyttää moinen joka kerta.
    Pelkästään sivullisena hyvänä saisin tosta niin paljon, puhumattakaan terveydellisistä jutuista.
    Yhtenä esim avokki joka on alusta asti ollut tupakkaa vastaan (mahdollisesti koska on allerginen sen savulle :-\)

    Tämmönen polttelee sormia tuolla kärryssä jo mutta tilaa en pysty ennenkun budjetti tasottuu.



    Eli random kahvimaku (must, mut kertokaa jos tää on hirvee),
    RY4 ja Mentholyptus (vihreitä polttaneena).


    Haluis sen jo

    edit: Ai niin, tänne löysin PokerStrategy.comin "virallisesta nikotiiniketjusta"! Tai ainakin sen takia. Jee sille O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #40

    Vs: Keitä me ollaan?

    Olen reippaasti yli 50:nen tamperelainen entinen himo sätkäilijä ,duunikseni olin ravintola-alalla ja aika monessa muussakin hommassa mukana siinä välissä .Nyt olen eläkkeellä nauttimassa ansaittua vapaata .Moi vaan Pou minäkin olen ns vanha hippi ainakin hiuksista päätellen ajatusmailmakin on vielä jotain sinne päin .yli 40 olen kiskonut analogista ja eroon on koitettu päästä vaihtelevin tuloksin :'( .Tähän e-savukkeeseen törmäsin netissä ja vilahtiko jossain elokuvassakin moinen ,niin tai näin aloin ottamaan selvää asiasta ja eksyin tänne (luojankiitos) . Nyt on oma EGO-T näpeissäni ollut 28.7 lähtien ja analogiset on saaneet jäädä täysin rauhaan ilman suurempia tuskia .Kiitokset vain kaikille jokka on tämän sivuston tietoja kartuttaneet ,niistä on ihan sairaasti hyöty meille jokka vielä ns "savusumussa vaellamme". Varsinkin kun tuo LONTOO ei taitu ihan luonnikkaasti ,onneksi tuli koulutettua pari termiittiä jokka laskettelee sitä suustaan kuin tyhjää vain . Tsemppiä vain kaikille jokka ovat rohkeasti päivittäneet kessuttelunsa tälle vuosituhannelle 8)

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •