Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 62

Aihe: Severus V2

  1. #1

    Severus V2

    Kokemuksia omistajat? Mainio tankkiato,tänään sain ja hyvin tyytyvainen olen. kaikinpuolin laatupeli ja käytännössä EAMODille tehty(mitat yms) Hintalaatusuhde on todella kohdallaan. Suosittelen vilpittömästi jos mesh-laitteista pitää. Haluan tähänkin sanoa että en ole kytköksissä laitteeseen mitenkään muuten kun että sen omistan,käykää kattomassa speksit osto/myynti ketjusta...


    [/quote]
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  2. #2

    Vs: Severus V2

    Noniin höyryttelevät kanssaihmiset. Kokemuksia ja vinkkejä tiskiin. Huomenna saapuu oma severus enkä ole elämässäni nähnyt edes meshiä
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    62

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Noniin höyryttelevät kanssaihmiset. Kokemuksia ja vinkkejä tiskiin. Huomenna saapuu oma severus enkä ole elämässäni nähnyt edes meshiä
    Vinkkejä löydät foorumilta esim. Somnium ketjusta tai meshin käärintä ketjusta.

    Tärkeintä on että mesh ei ota tankin pohjaan kiinni ja on tarpeeksi väljä mesh reikään.
    Mesh ja täyttöreiät on isoja joten wickaus on kyllä severuksessa omaa luokkaansa.
    Severus on tällähetkellä oma suosikkini mesh atoista maun puolesta.

    Moitteena atosta sanoisin että yläpään eriste (valkoinen osa) voisi olla muuta materiaalia kuin eteeniä, olen melko varma että isoilla wateilla rupeaa sulamaan. Pom tai ptfe sopisi imo paremmin.

    Mahtava ato etenkin EAmodin keulaan


     
     
  4. #4
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Severus V2

    Eri ato, mutta täysin sama toimintaperiaate:

    http://www.youtube.com/watch?v=9wqJVZH50fM

     
     
  5. #5

    Vs: Severus V2

    Kiitos Jalippo, leffailta tulossa.

    Mites, en saa meshiä tai kanthalia tilaukseen muutamaan päivään, mutta laitteen mukana tulee 400 ja 500 meshiä ja 02 .2 ja 0.3 kanthalia.. Millä yhdistelmillä alkuun?
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Kiitos Jalippo, leffailta tulossa.

    Mites, en saa meshiä tai kanthalia tilaukseen muutamaan päivään, mutta laitteen mukana tulee 400 ja 500 meshiä ja 02 .2 ja 0.3 kanthalia.. Millä yhdistelmillä alkuun?
    Tekisin #500 meshista tiukan torven, lähes ilman keskireikää (wickkaa ainakin hyvin) ja silloinhan mesh arkilla saa olla leveyttä vaikka 8 cm. Ei tarvita mitään hammastikkuja, vaan käsissä pyöritellään kunnon tanko!

    0,20 kanthal on tosi helppo kääriä, eli noilla lähtisin tekemään ensimmäistä setuppia.

     
     
  7. #7

    Vs: Severus V2

    Noniin, severus käy ja kukkuu. Pienillä viilauksilla sain ekan setupin onnistumaan. Hieno laite kaikenkaikkiaan.

    Ainoa mua hieman ärsyttävä ominaisuus on tuo ilmareikä, imuvastus mulle hitusen liian kevyt, onko tuolle jotain tehtävissä.





    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    62

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Noniin, severus käy ja kukkuu. Pienillä viilauksilla sain ekan setupin onnistumaan. Hieno laite kaikenkaikkiaan.

    Ainoa mua hieman ärsyttävä ominaisuus on tuo ilmareikä, imuvastus mulle hitusen liian kevyt, onko tuolle jotain tehtävissä.



    Imuvastukseen totut aivanvarmasti parissa päivässä sen jälkeen et tiukemmista tykkääkkään

     
     
  9. #9

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja yuzo82 Näytä viesti
    Imuvastukseen totut aivanvarmasti parissa päivässä sen jälkeen et tiukemmista tykkääkkään
    Joo, tiukka on hyvä muttei väljän voittanutta..

    Uskaltaako tuota muuten taskussa kuskata kun ei ole korkkia tossa täyttöreiässä?
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    62

    Vs: Severus V2

    Minä ainakin pidän taskussa. Mahdollisimman pystyssähän näitä meshi laitoksia kannattaa kuljettaa

     
     
  11. #11

    Re: Severus V2

    Tänää toi posti pate tämän. Isolta ja painavalta tuntuu verrattuna somniumiin. Plus putken tiiviste on kyllä vähän turhan iso sain sen jo hieman käryymään kun otti coiliin kiinni myös plus coilin kiinnitys oli jotenkin hankala. Mut todella helppo saada vikkaava setuppi aikaseen isosta mesh reiästä johtuen ja hienosti sopii EA modin kans yhteen. Höyryä piisaa.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Severus V2

    + navan valkoita muovia voi tarvittaessa lyhentää puolet pois, jäi vähän turhan korkeaksi

     
     
  13. #13
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699

    Vs: Severus V2

    Osaako mister maki sanoa pystyykö v1 miinuspostin kierretapin saamaan irti ilman vahinkoa? meinaan et tuo ruuvi olis mielestäni parempi

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Osaako mister maki sanoa pystyykö v1 miinuspostin kierretapin saamaan irti ilman vahinkoa? meinaan et tuo ruuvi olis mielestäni parempi
    kärkipihdeillä kiinni ja pyörittää pois

     
     
  15. #15

    Vs: Severus V2

    Kappas, heti toisella yrittämällä tuli hyvä setup Severiin

    Nyt ainut probleema tuli siitä, että tämä pöhisee EA:n nokassa 18490+kick yhdistelmällä, mutta 18350+kick ei tulita yhtään. Mistähän vois johtuu? Jos 18350+kick nokalle laittaa cobran niin pöhisee normisti, tää ei... mitähän vois kokeilla kun tuo 18350 on akkukoko jota EA:ssa käytän pääasiassa?

    edit.
    Toimii 18490+kick ja 18350 ilman kickiä, muttei 18350+kick... outoa? Eikös kuitenkin virta oo sama molemmilla akkutyypeillä, ettei siitä voi olla kyse.

     
     
  16. #16

    Vs: Severus V2

    En henkilökohtaisesti ymmärrä mitä kickillä mesh-laitteissa tekee. 0.8 ohmin set uppi(laitan ite 2.8 milliä paksun rauta.puikon kun teen set-upin tähän,jää iso reikä kun sen ympärille pyörittää ja vickaa niin et huhhuijaa!)peliin niin menee reippasti yli kymmenen watin,dual niin phiuu ku 10 w jää kauas taakse. IMO,kick tässä turha laite ku ei tosiaan yllä ku sinne 10 wattiin. Jokainen tyylillään,mä saan näin semmosta settii et terve.. Niin siis sen puikon ympärille rullaan noin 5 cm leveen meshin ja pituuden silmämitalla,niinku kyl melkein koko set-up 400 tai 500 meshiä siis,jossain oli myynnissä 625 meshiä,sitä tilattu ja linkkaan sen mestan vähän myöhemmin.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rossian Näytä viesti
    Noniin, severus käy ja kukkuu. Pienillä viilauksilla sain ekan setupin onnistumaan. Hieno laite kaikenkaikkiaan.

    Ainoa mua hieman ärsyttävä ominaisuus on tuo ilmareikä, imuvastus mulle hitusen liian kevyt, onko tuolle jotain tehtävissä.

    Tuon prikan tarkoitus ois vähentää vastuslangan vetoa kun kiristää mutterin, eli kuvasta poiketen vastuslanka prikan alapuolelle

    Imuvastus on huomattavasti tiukempi kun vetää suoraan henkeen ja höyrynmäärä luonnollisesti suurempi
    Tosin vaatii vähän aikaa totuttelua :-\

     
     
  18. #18

    Vs: Severus V2

    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

     
     
  19. #19

    Vs: Severus V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maki Näytä viesti
    Tuon prikan tarkoitus ois vähentää vastuslangan vetoa kun kiristää mutterin, eli kuvasta poiketen vastuslanka prikan alapuolelle

    Imuvastus on huomattavasti tiukempi kun vetää suoraan henkeen ja höyrynmäärä luonnollisesti suurempi
    Tosin vaatii vähän aikaa totuttelua :-\
    Okei, muistan seuraavalla kerralla kun vaihdan vastuslangan, nyt ei parane sorkkia kun toimii hyvin.

    Tuo heikko imuvastus on jo oldnews, vetänyt muutaman päivän suoraan henkeen ja oon tyytyväinen.
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  20. #20

    Vs: Severus V2

    Mulla kick sen takia kun en täysin luota edes aw imr akkuihin... no, nyt on semmonen sulake kyllä tulossa. Niin ja eikös kick tee sen, että löylyt tulee just tietyllä teholla vaikka setup ois vaihteleva ohmeiltaan? Silti outo miks ei toimi tolla 18350+kick kombolla...

    Mulla on vielä tekemistä imuvastuksen löysyyden suhteen, ehkä tuohon tottuu. Oon kyllä laittanu sormea osittain reiän tukkeeks niin sit on just hyvä, tulee makukin paremmin esille kun imuvastus on kovempi

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •