Sivu 4 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 407

Aihe: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

  1. #61
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Oho mun höyryttelyn määrä on pudonnut! Laskin tossa pullot yhteen ja uus keskiarvo on 0,9ml päivä (tolla 100 päivän otannalla)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #62
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Nyt kävi mielessä,jotta kuinka varovainen tuon nikotiini nesteen kanssa oltava jos itse sekoittelen omia liemiä? Käytän 50mg vahvusta nikotiini lientä jota lantrailen 18mg vahvuiseksi yleensä.Pitää varmaan hyvin kädet pestä jos sössii nesteen kanssa.

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Nyt kävi mielessä,jotta kuinka varovainen tuon nikotiini nesteen kanssa oltava jos itse sekoittelen omia liemiä? Käytän 50mg vahvusta nikotiini lientä jota lantrailen 18mg vahvuiseksi yleensä.Pitää varmaan hyvin kädet pestä jos sössii nesteen kanssa.
    Jossain mainittiin (laittaisin lähteen jos muistaisin missä, mutta eiköhän googlettamalla selviä) että tappava annos nikotiinia on 40-100mg. 20 tippaa on 1ml, eli tuo 50mg nikobase voi olla tappava kerta-annoksena jos saat sitä millilitran kerralla kehoosi. Itse käytän 38mg basea ja olen hyvin, hyvin varovainen: en koske siihen käsin ja pyyhin pöydän varmuuden vuoksi aina lantrauksen jälkeen.

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Vaihdoin 18mg nesteen 10mg tavaraan. Tuntuu että sitä menee paljon enemmän.

    Kai sitä sitten elimistö haluaa saman nikotiinipitoisuuden vereen.

    Muilla vastaavia huomioita, miedompaa kuluu enemmän?


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  5. #65
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Vaihdoin 18mg nesteen 10mg tavaraan. Tuntuu että sitä menee paljon enemmän.

    Kai sitä sitten elimistö haluaa saman nikotiinipitoisuuden vereen.

    Muilla vastaavia huomioita, miedompaa kuluu enemmän?
    Itse huomasin saman, tosin vaihdoin samalla myös maun parempaan, joten tulee imettyä enemmän.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nina Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Nyt kävi mielessä,jotta kuinka varovainen tuon nikotiini nesteen kanssa oltava jos itse sekoittelen omia liemiä? Käytän 50mg vahvusta nikotiini lientä jota lantrailen 18mg vahvuiseksi yleensä.Pitää varmaan hyvin kädet pestä jos sössii nesteen kanssa.
    Jossain mainittiin (laittaisin lähteen jos muistaisin missä, mutta eiköhän googlettamalla selviä) että tappava annos nikotiinia on 40-100mg. 20 tippaa on 1ml, eli tuo 50mg nikobase voi olla tappava kerta-annoksena jos saat sitä millilitran kerralla kehoosi. Itse käytän 38mg basea ja olen hyvin, hyvin varovainen: en koske siihen käsin ja pyyhin pöydän varmuuden vuoksi aina lantrauksen jälkeen.
    Tuota luokkaa se hengenvaarallinen annos on. Riippuu ihmisen painosta. Muutama tippa suuhun tai iholle ei kuitenkaan ole hengenvaarallista, varsinkaan nikotiiniin jo tottuneelle ihmiselle. Itse jos saan nestettä iholle, pesen sen aina pois tai jos saan nestettä suuhuni, syljen ja huuhdon.

    Vaaratilanne e-nesteiden kanssa lienee todennäköisin silloin, jos lapsi tai lemmikkieläin pääsee leikkimään nesteillä ilman aikuisen valvontaa.

    Sekoittaessani omia nesteitä käytän silti aina varmuuden vuoksi suojakäsineitä. Muistaakseni muualla tällä foorumilla joku mainitsi nikotiiniin kuolleesta laborantista. Tuossa tilanteessa henkilö oli saanut iholle jotain 900mg/ml vahvuista nestettä.

    edit: en tietenkään tarkoittanut, että jotain 50mg/ml nestettä kannattaisi ottaa tippaakaan suuhun tai iholle.

     
     
  7. #67

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Onkohan meitsi himohöyryttäjä, nestettä menee joku 5ml päivässä? Iltasella ei oikein saa lasketuksi tuubia käsistään lainkaan?

    20mg/ml tuntuu meitsille oleva miellyttävän raja jos tuon yli menee ei oikein ole miellyttävää höyryttely, 16mg/ml ja tuntuu että höyryää kokoajan.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nurkkis Näytä viesti
    Tuota luokkaa se hengenvaarallinen annos on. Riippuu ihmisen painosta. Muutama tippa suuhun tai iholle ei kuitenkaan ole hengenvaarallista, varsinkaan nikotiiniin jo tottuneelle ihmiselle. Itse jos saan nestettä iholle, pesen sen aina pois tai jos saan nestettä suuhuni, syljen ja huuhdon.

    Vaaratilanne e-nesteiden kanssa lienee todennäköisin silloin, jos lapsi tai lemmikkieläin pääsee leikkimään nesteillä ilman aikuisen valvontaa.

    Sekoittaessani omia nesteitä käytän silti aina varmuuden vuoksi suojakäsineitä. Muistaakseni muualla tällä foorumilla joku mainitsi nikotiiniin kuolleesta laborantista. Tuossa tilanteessa henkilö oli saanut iholle jotain 900mg/ml vahvuista nestettä.
    Pysyttäisikö vain tiedossa tällä forumilla, jookos!

    Ihmiselle vaarallinen annos alkaa ex-tupakoijalla jostain 40mg/kg tasolta, eli nesteessä pitäisi liki kylpeä tai hörpätä ihan kunnolla. Ihon läpäisy PG-nesteen nikotiinille on n. 15%/h. VG:llä n. puolet tuosta eläinlääketieteellisen julkaisun mukaan, testattu rotilla.

    Lemmikit ja lapset toki eri asia, varovaisuutta suosittelen, varsinkin matelijoiden kohdalla.

    Se nikotiini vs. laboranttijuttu on 60-luvulta asti kiertänyt huhu, nousee aina välillä esiin.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Faran Näytä viesti

    Ihmiselle vaarallinen annos alkaa ex-tupakoijalla jostain 40mg/kg tasolta, eli nesteessä pitäisi liki kylpeä tai hörpätä ihan kunnolla. Ihon läpäisy PG-nesteen nikotiinille on n. 15%/h. VG:llä n. puolet tuosta eläinlääketieteellisen julkaisun mukaan, testattu rotilla.

    Lemmikit ja lapset toki eri asia, varovaisuutta suosittelen, varsinkin matelijoiden kohdalla.

    Se nikotiini vs. laboranttijuttu on 60-luvulta asti kiertänyt huhu, nousee aina välillä esiin.
    Laittaisitko noista luvuista vielä lähdettä?

     
     
  10. #70

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Puhdas nikotiini on useimmille eläimille myrkyllistä, ja sen johdannaisia käytetään hyönteismyrkkynä esimerkiksi tuotenimillä Destruxol ja XL All Insectiside. Keskimääräinen tappava annos LD50 on rotilla suun kautta 50–188 mg/kg ja ihon kautta 140 mg/kg. Kehossa LD50 on noin 1 mg/kg.[2] Pienempinä annoksina nikotiini aktivoi

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Nikotiini

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nicotine

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Tuntuu että oma nesteen käyttö on vähentyny tämän laitteen myötä http://peleon.pl/product.php?id_product=1478.

    Ei tule niin paljon hävikkiä kun tankit ja vanut vuotaa kiireessä kun täyttelee.

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Asiaa taas vatvoen minulla kaatui tänään 20ml nestettä päälleni, kun vähän sähelsin cartoa täyttäessä. Käväsin suihkussa ja elämä jatkui. Juttelin myös nikotiinin myrkyllisyydestä näissä vahvuusluokissa korkeasti kouluttautuneen kemistin kanssa joka tokaisi vain, ettei nämä litkut nyt mitään happoja ole ja itekkin olen lopettanut jännäämisen parin tipan takia. Toki kaukana muksuista ja elukoista nämä ja otetaan ne huikat ihan real jekkubatteryistä

    Sitten asiaan. Mites arvon foorumisteilla kuluu tuota nestettä cartoissa? itse kun olen nyt siirtynyt xl cartoon tankki touhuista ja tuntuu, että alkuillasta viimeistään aamulla tankattu clear karto alkaa olemaan suht kuivan NÄKÖINEN. Sitä en tiedä kuinka paljon vielä kannattaa imeä ennen täyttöä. Eli onko ihan mahdollista ettei tuollainen kestä koko päivää vai olenko kova höyryttelijä?
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Täällä höyrytelly kohta 4 päivää ja puolet 10ml pullosta menny , elikkä pikkasen yli 1ml/päivässä eli tulisko maksamaan maksimissaan 50cent/päivässä?, aivan kauheaa ennen meni aina 5.10e päivässä (askin vihreetä Kentiä )

    eli noin 10x halvempaa hommaa )

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Asiaa taas vatvoen minulla kaatui tänään 20ml nestettä päälleni, kun vähän sähelsin cartoa täyttäessä. Käväsin suihkussa ja elämä jatkui. Juttelin myös nikotiinin myrkyllisyydestä näissä vahvuusluokissa korkeasti kouluttautuneen kemistin kanssa joka tokaisi vain, ettei nämä litkut nyt mitään happoja ole ja itekkin olen lopettanut jännäämisen parin tipan takia. Toki kaukana muksuista ja elukoista nämä ja otetaan ne huikat ihan real jekkubatteryistä

    Sitten asiaan. Mites arvon foorumisteilla kuluu tuota nestettä cartoissa? itse kun olen nyt siirtynyt xl cartoon tankki touhuista ja tuntuu, että alkuillasta viimeistään aamulla tankattu clear karto alkaa olemaan suht kuivan NÄKÖINEN. Sitä en tiedä kuinka paljon vielä kannattaa imeä ennen täyttöä. Eli onko ihan mahdollista ettei tuollainen kestä koko päivää vai olenko kova höyryttelijä?
    Jooh onhan tuota nestettä suuhunki menny ihan tarpeeksi, ei se kivalta tuntunu kun tankit pissi suuhun alkuaikoina. Ja minttua kaatunu kans housuille paljon tuoksupa raikkaalle loppupäivän.

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marcuz Näytä viesti
    Täällä höyrytelly kohta 4 päivää ja puolet 10ml pullosta menny , elikkä pikkasen yli 1ml/päivässä eli tulisko maksamaan maksimissaan 50cent/päivässä?, aivan kauheaa ennen meni aina 5.10e päivässä (askin vihreetä Kentiä )

    eli noin 10x halvempaa hommaa )
    Odotappa vain kun löydät suosikkinesteesi, paremmat laitteet ja sohvalta hyvän paikan .. Mullakin meni tota tahtia se eka puteli
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  16. #76
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Alkuun meni eGo-T:llä noin 2 ml per päivä. Nyt kun käytössä on runsaammin tehoa antava Darwin ja sen jatkona Bogen carto J-Tankilla vuorattuna, on nesteen kulutus noussut tuonne 4 ml per päivä. Vahvuutena keskimäärin 12 mg.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Sitten asiaan. Mites arvon foorumisteilla kuluu tuota nestettä cartoissa? itse kun olen nyt siirtynyt xl cartoon tankki touhuista ja tuntuu, että alkuillasta viimeistään aamulla tankattu clear karto alkaa olemaan suht kuivan NÄKÖINEN.
    Tälle on oma ketjunsa, löytyy haulla. Täällä menee 3-5ml@12mg tai juomien kanssa 5-7ml/vrk, kankkusessa 2-3 höyryä/päivä.

    Pidä cartot ja varsinkin clearot märkinä!
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  18. #78
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    510 meni aluksi 2ml/vrk. Nyt 2kk jälkeen määrä on reilusti alle 1ml/vrk. Vahvuus on 16-24.

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    31

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    1-4ml 11mg vahvuista nestettä.
    Aluksi meni saman verran 18mg vahvuista. Useimmiten n.3ml päivässä
    Ego-T


     
     
  20. #80
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: paljonkos sitä e nestettä kuluu?

    1ml päivässä tällä hetkellä 18mg vahvuista litkua, oma nikotiini tarve tulee tällä määrällä täytettyä. Vaihdan tässä miedompaan liemeen ja alan enemmän nautiskelemaan tästä höyryttelystä kuin, että niksa pohjalta höyrystelisin. =)
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •